Anantara Dhigu





Opis oferty
Region
South Male Atoll
Opis
Pięciogwiazdkowy hotel oferujący wypoczynek w komfortowych warunkach. Dla gości przeznaczono przestronne wille z basenem usytuowane na oceanie, restauracje z lokalnymi daniami a także bogatą ofertę zabiegów w SPA. Dogodna lokalizacja umożliwia dostęp do wielu ciekawych miejsc nurkowych. Na najmłodszych gości czekają zajęcia z animatorami w miniklubie.
Lokalizacja
21km od lotniska w Male-MLE. Hotel usytuowany na powierzchni: 49845m2.
Kategoria organizatora
5
Data otwarcia
2006 r. Odnowiony w 2015 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe. Płatne: bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 1 budynku
• budynek główny (liczba pięter: 1)
Typy pokoi
Sunrise Beach Villa dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Sunset Beach Villa dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Sunrise Over Water Suite dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Sunset Over Water Suite dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Sunset Pool Villa dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Anantara Pool Villa dla max. 3 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Taras
• Anantara Over Water Pool Suite dla max. 3 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Taras
• Family Villa 2 bedrooms dla max. 6 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Taras
• Anantara Pool Villa 2 bedrooms dla max. 6 os.: 2 sypialnie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Taras
• Honeymoon Sunrise Beach Villa dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Taras
• Sunrise Beach Pool Villa dla max. 3 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Taras
• Sunset Beach Pool Villa dla max. 3 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Taras
• Sunset Overwater Pool Suite dla max. 3 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Taras
Wyżywienie
• restauracje, restauracje a la carte (2), bar
śniadanie
• śniadanie (07:00-10:30)
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (07:00-10:30), kolacja (18:30-22:30)
All Inclusive
• śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-22:30)
• wybrane: napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, alkohole importowane
Restauracje a la carte
• płatne. Wymagana rezerwacja.
• Sea Fire Salt - śródziemnomorska, owoce morza
• Baan Huraa - tajska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• miniklub dla dzieci w wieku 4-12
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
• możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)
W cenie
• korty do tenisa ziemnego (2)
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• badminton
• piłka nożna
• siatkówka
• siatkówka plażowa
• miniboisko do piłki nożnej
• bilard
• siłownia
• sauna
• kino
Płatne
• lekcje tenisa
• sporty wodne na plaży
• aerobik
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
Dodatkowe informacje
• Transfer realizowany łodzią motorową
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka tylko anglojęzycznego rezydenta.
Aktualizacja opisu
12.05.2023 16:13
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
Serwis plażowy
Sporty wodne
Opinie
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja elektroniczna nie wcześniej niż 96 godzin przed przylotem do i z Malediwów zobacz więcej.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.