Bella Vista (Malta)

Kod oferty: WAK513972
Last minute
Kod oferty: WAK513972
1/12
budynek główny, teren hotelu
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
recepcja / lobby, lobby bar
recepcja / lobby

Opis oferty

Region: wyspa MaltaOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK513972

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - bella vista hotel malta

Ten nowoczesny hotel położony jest na obrzeżach miejscowości Qawra. Promenada i morze jest w odległości krótkiego spaceru. Słynne ośrodki, jak Bugibba oraz Qawra, z licznymi sklepami oraz lokalami rozrywkowymi, oddalone są o około 2km. Miasto Valetta oddalone jest o około 14km, a lotnisko o około 16km.

Adres - bella vista hotel

Qawra Coast Road, St. Paul's Bay SPB 1908, Malta

Tel: +356 2157 0591 ,

Web: www.bellavistahotelmalta.com

Uwaga!

Obok hotelu Bella Vista prowadzone są prace budowlane od 1 października 2017 r. Prace wykonywane są codziennie od ok. 07.00 do ok. 16.00 . Prawdopodobny termin zakończenia prac ustalony jest na dzień 31.10.2020, jednak wciąż nie jest on potwierdzony. Mogą wystąpić zakłócenia wizualne i hałas. Update (2) 03.12.2019

Wyposażenie

Goście mogą rozgościć się w jednym ze 157 przytulnych pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i bankomat. Wi-Fi (odpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące projektorem Buisness Center.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio, budzik i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Polecamy również przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All inclusive

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 11:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy golfa, padel tenisa i jazdę konną. Jet ski to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz hotelu obejmuje tenisa stołowego, bilard i aerobik. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, salon piękności i zabiegi masażu. Obiekt oferuje program rozrywkowy przeznaczony dla dorosłych gości.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – malta

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel check-in / check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

+++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

• Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Uwaga - covid19

Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:

Www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021

Malta - covid19

Szanowni Państwo,

Wszyscy podróżni przybywający na Maltę muszą przedstawić świadectwo odbycia szczepienia, aby móc wjechać na Maltę - restrykcje te obowiązują od środy 14 lipca 2021 r. Turyści w wieku 12 lat i starsi będą mogli podróżować na Maltę tylko wtedy, gdy przedstawią certyfikat potwierdzający pełen cykl szczepień (podwójną dawką lub pojedynczą w przypadku Johnson & Johnson) wykonanych co najmniej 14 dni przed wjazdem na Maltę.

Dzieci w wieku od 5 do 11 lat mogą podróżować na Maltę tylko po okazaniu negatywnego testu PCR, który należy wykonać w ciągu 72 godzin przed przybyciem na Maltę, pod warunkiem, że towarzyszą im rodzice lub opiekunowie prawni, którzy z kolei muszą przedstawić uznane świadectwo szczepień.

Dzieci poniżej 5 roku życia nie muszą okazywać testu PCR, aby podróżować z w pełni zaszczepionymi rodzicami lub opiekunami prawnymi. Małoletni bez opieki nie mogą podróżować na Maltę. Osoby, które posiadają status ozdrowieńca po przebytej chorobie nie zostaną wpuszczeni na teren Malty. Od 11.12.21 obowiązkowe jest noszenie maseczek na twarzy we wszystkich zewnętrznych miejscach publicznych . W przeciwnym razie możliwe jest nałożenie grzywny w kwocie 50 euro lub więcej . Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron Polski i rządu Malty, na przykład:

https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19

https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx

Lub: https://www.visitmalta.com/en/covid-19

Od 17 stycznia 2022 r. wszystkie lokalne hotele, restauracje, bary, miejsca użyteczności publicznej i inne wewnętrzne miejsca publiczne będą wymagały okazania ważnego świadectwa szczepienia, który należy okazać przy wejściu. Klienci zobowiązani są posiadania przy sobie tego świadectwa przy sobie w formie kserokopii lub na smartfonie. Do weryfikacji będzie również potrzebny dokument tożsamości.

Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Na wyspie Malta zostały wprowadzone nowe obostrzenia, nadal mogą występować pewne ograniczenia w funkcjonowaniu poszczególnych obiektów i poruszaniu się. Update 14.01.2022 r.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Piątek, 28.01.2022
09:20
16:15
WAWWarszawa - Chopin
MLAMalta

Powrót

Piątek, 04.02.2022
13:55
22:45
MLAMalta
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Mapa

Pogoda

15°C
9°C
17°C
6

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja na stronie internetowej oraz wygenerowanie kodu QR upoważniającego do podróży zobacz więcej. Każda osoba pełnoletnia powinna wypełnić formularz indywidualnie. Osoby niepełnoletnie podróżujące pod opieką mogą być zarejestrowane na formularzu osoby dorosłej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed wylotem- wymagany unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: tak, 14-dniowa.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 5 roku życia. Dzieci w wieku od 5 do 12 lat mogą podróżować na Maltę po przedstawieniu negatywnego testu PCR, który należy wykonać w ciągu 72 godzin przed przybyciem na Maltę, pod warunkiem, że towarzyszą im rodzice lub opiekunowie prawni, którzy z kolei muszą przedstawić uznane świadectwo szczepienia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia Unijnego Certyfikatu COVID-19, świadczącego o pełnym zaszczepieniu. (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje dla dzieci do 5 roku życia oraz do 12 roku życia jeżeli dziecko będzie posiadało negatywny wynik testu PCR i będzie pod opieką zaszczepionych opiekunów/rodziców. Dzieci powyżej 12 roku życia o ile nie są zaszczepione muszą odbyć 14-dniową kwarantannę.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Starsze dzieci - patrz ZASZCZEPIENI, OZDROWIEŃCY lub POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed wylotem- wymagany unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: tak, 14-dniowa.
Kwarantanna po powrocie: tak- 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. Przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.