3 690 zł
za wszystkich
Grand Excelsior





Opis oferty
Lokalizacja
Hotel położony jest w Valettcie, stolicy Malty. To niesamowite miasto, w którym nowoczesność ukryta jest między zabytkowymi budynkami, a turyści mają okazję odkrywać zarówno historyczne, jak i rozrywkowe oblicze miasta. W centrum miasta, oddalonym o około kilometr, znajdują się liczne sklepy, lokale gastronomiczne oraz kluby. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:
• Mdina i Rabat - ok. 12 km
• Sliema - ok. 3 km (krótki rejs promem)
• Port Cirkewwa, z którego regularnie odpływają promy na Gozo - ok. 26 km
• Splash & Fun Water Park - ok. 9 km
• St. Peter's Pool - ok. 13 km
Port lotniczy oddalony jest o ok. 8 km.
Plaża
Hotel posiada prywatne zejście do morza. Dodatkowo, w pobliskiej Sliemie znajduje się kilka plaż kamienistych. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Basen zewnętrzny oraz brodzik dla dzieci
• Basen kryty
Bary
• Harbour View - bar znajduje się w hotelowym lobby, skąd rozciąga się widok na ocean. Przez całą dobę goście mogą zamówić napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz napoje na gorąco. Lokal oferuje również lekkie posiłki. Tym wszystkim goście mogą się cieszyć przy wieczornym akompaniamencie muzyki na żywo.
• Blue Ocean Bar - bar znajduje się tuż nad brzegiem morza, oferując gościom wspaniałe widoki na wyspę Manoel. Restauracje
• Spice Island - restauracja główna z widokiem na ocean zaprasza gości na pożywne śniadania podawane w formie bufetu.
• Admirals Landing - udając się na kolację w tej restauracji możecie być pewni, że otrzymacie różnorodny wybór potraw z całego świata. W lokalu każdego dnia organizowane są kolacje tematyczne, a potrawy obejmują m.in. dania z grilla, dania kuchni arabskiej i azjatyckiej.
• Tiki Bar & Restaurant - restauracja nad brzegiem morza przygotowała dla gości ofertę a la carte, a goście mają okazję zamówić obiad lub kolację, podziwiając pobliski port i wysepkę Manoel. Inne udogodnienia
• Internet - bezpłatne wifi w częściach wspólnych
• Room service
• Codzienne sprzątanie
• Recepcja 24/h
• Wymiana walut
• Przechowalnia bagażu
• Bezpłatny parking
• Wypożyczalnia samochodów, motorów i rowerów
• Winda
• Pralnia (płatna)
• Pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
Atrakcje hotelowe
Wellness & Spa - hotelowe spa posiada szeroką ofertę masaży relaksacyjnych i terapeutycznych. Goście mogą także udać się do salonu kosmetycznego i fryzjerskiego. Dla osób chcących utrzymać sprawność fizyczną przygotowano dobrze wyposażoną siłownię ze sprzętem do treningu siłowego i cardio.
Dla dzieci
• Brodzik dla dzieci
• Opieka nad dzieckiem na życzenie gości
• Łóżeczka dla dzieci
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje pokojami o różnych kategoriach.
Deluxe Room - pokój o powierzchni ok. 33 - 38 m2 z balkonem i widokiem na okolicę przeznaczony jest dla maksymalnie trzech osób. Pokoje deluxe znajdują się na piętrach 1.-7. i są wyposażone w duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, kanapa, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, biurko,
Klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, zestaw do parzenia kawy i herbaty, zestaw do prasowania, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
Deluxe Room Partial Sea View - pokój o powierzchni ok. 33 - 38 m2 z balkonem i częściowym widokiem na morze przeznaczony jest dla maksymalnie trzech osób. Te pokoje znajdują się na piętrach 1.-7. i są wyposażone w duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, kanapa, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, biurko, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, zestaw do parzenia kawy i herbaty, zestaw do prasowania, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
Deluxe Sea Front Room - pokój o powierzchni ok. 38 m2 z balkonem i widokiem na morze przeznaczony jest dla maksymalnie trzech osób. Te pokoje są zlokalizowane na piętrach 1.-7. i znajdują się w nich duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, kanapa, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, biurko, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, zestaw do parzenia kawy i herbaty, zestaw do prasowania, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
Superior Deluxe Inland Room - pokój o powierzchni ok. 33 - 38 m2 z balkonem i widokiem na okolicę przeznaczony jest dla maksymalnie trzech osób. Pokoje superior są zlokalizowane na piętrach 8.-10. i znajdują się w nich w duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, kanapa, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, biurko,
Klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, zestaw do parzenia kawy i herbaty, zestaw do prasowania, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
Superior Deluxe Partial Sea View Room - pokój o powierzchni ok. 33 - 38 m2 z balkonem i częściowym widokiem na morze przeznaczony jest dla maksymalnie trzech osób. Pokoje superior są zlokalizowane na piętrach 8.-10. i znajdują się w nich w duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, kanapa, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, biurko,
Klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, zestaw do parzenia kawy i herbaty, zestaw do prasowania, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar (mogą być dodatkowo płatne).
Wyżywienie
Do wyboru:
• Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
• Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, napoje nie są uwzględnione w cenie pakietu
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE LOT - każdemu z uczestników powyżej drugiego roku życia przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 55x40x23 cm i maksymalnie 8 kg, oraz 1 przedmiot osobisty, nie większy niż 35x40x12 cm o maksymalnej wadze 2 kg. Przedmiot osobisty powinien zmieścić się pod poprzedzającym siedzeniem. Przykładowe przedmioty osobiste: torebka, nerka, laptop, aparat fotograficzny, parasol.
Ryanair - karta pokładowa mobile
UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc standardowych w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.
Ryanair - bagaż osobisty
W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm
Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez link/aplikację)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu na Malcie nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w j. angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double deluxe room lateral sea view with balcony deluxe partial seaview balcony
2 dorosłych
Double superior room with balcony superior inland balcony
2 dorosłych
Double superior room lateral sea view superior partial seaview balcony
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Holiday Parking, ul. Leonidasa 47, 02-239 Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 690 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 3
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Listopad 2024
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
8.0
Bardzo piękny hotel z miła obsługą. Blisko do Centrum Valletty.
Zalety
• Piękne lobby i bardzo dobra lokalizacja.
Wady
• Niektóre meble wymagają odswieżenia.
Mapa



Atrakcje w okolicy Grand Excelsior
Zobacz więcej

Pogoda
Marzec
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.


























