Bardzo dobry7 opinii100% poleceń
8.4
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Pergola Hotel & SPA

Kod oferty: WAK496812
Last minute
Kod oferty: WAK496812
teren hotelu, basenteren hotelu, basenrecepcja / lobbypokój, 128, 21W, 28T, 42S, 4CJ, 4VR, DBL, 4MD, 4VD, SGL, DB1, D1pokój, 128, 21W, 28T, 42S, 4CJ, 4VR, DBL, 4MD, 4VD, SGL, DB1, D1restauracjateren hotelu, restauracja
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
recepcja / lobby
pokój, 128, 21W, 28T, 42S, 4CJ, 4VR, DBL, 4MD, 4VD, SGL, DB1, D1
pokój, 128, 21W, 28T, 42S, 4CJ, 4VR, DBL, 4MD, 4VD, SGL, DB1, D1
COVID-19
Przypominamy, że wciąż obowiązują restrykcje i dodatkowe wymagania (np. obowiązkowe testy dla osób bez szczepienia). Sprawdź tutaj, jakie warunki wjazdu obowiązują w przypadku tej oferty.

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

48/bez balkonu/tarasu
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

balkon, standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

balkon, widok na basen, standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opis oferty

Region: wyspa MaltaOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK496812

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie - pergola hotel & spa malta

Ośrodek Club znajduje się w miejscowości Mellieha, w odległości około 3km od prywatnej, piaszczystej plaży "Ghadira Bay". Do nabliższych barówi restauracji można dotrzeć piechotą w ciągu kilku minut. Najbliższa atrakcją jest Ghadira Nature Reserve (600m). Lotnisko znajduje się około 25km.

Adres - pergola hotel & spa

Adenau Street (MaltaTriq l-Għerien), Mellieha, MLH 2014 , Malta

Tel: +356 2152 3912 / 3 , Web: www.pergolahotel.com.mt

Wyposażenie

Atmosfera każdego z naszych 90 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i bankomat. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na terenie hotelu znajduje się restauracja, sala śniadaniowa i bar. Na terenie obiektu znajduje się również biblioteka. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy i pralnia. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Dostępne są również } oraz za dodatkową opłatą sejf. W pokojach do użytku gości jest ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor, radio, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Ponadto w ofercie znajdują sie pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazienkach dla gości przygotowane są na codzienny użytek suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak nurkowanie, studio fitness, spa, sauna, salon piękności i hydroterapia.

Wyżywienie

Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również przekąski.

Podatki – malta

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Check-in / check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

+++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

• Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Uwaga - covid19

Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Berlin: Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min.28dni i maks. 6miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:

Www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021 , 24.06.2021, 19.07.2021

Malta - covid19

Szanowni Państwo,

Wszyscy podróżni przybywający na Maltę muszą przedstawić świadectwo odbycia szczepienia, aby móc wjechać na Maltę - restrykcje te obowiązują od środy 14 lipca 2021 r. Turyści w wieku 12 lat i starsi będą mogli podróżować na Maltę tylko wtedy, gdy przedstawią certyfikat potwierdzający pełen cykl szczepień (podwójną dawką lub pojedynczą w przypadku Johnson & Johnson) wykonanych co najmniej 14 dni przed wjazdem na Maltę.

Dzieci w wieku od 5 do 11 lat mogą podróżować na Maltę tylko po okazaniu negatywnego testu PCR, który należy wykonać w ciągu 72 godzin przed przybyciem na Maltę, pod warunkiem, że towarzyszą im rodzice lub opiekunowie prawni, którzy z kolei muszą przedstawić uznane świadectwo szczepień.

Dzieci poniżej 5 roku życia nie muszą okazywać testu PCR, aby podróżować z w pełni zaszczepionymi rodzicami lub opiekunami prawnymi. Małoletni bez opieki nie mogą podróżować na Maltę. Osoby, które posiadają status ozdrowieńca po przebytej chorobie nie zostaną wpuszczeni na teren Malty. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron Polski i rządu Malty, na przykład:

https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19

https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx

Lub: https://www.visitmalta.com/en/covid-19

Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Na wyspie Malta zostały wprowadzone nowe obostrzenia, nadal mogą występować pewne ograniczenia w funkcjonowaniu poszczególnych obiektów i poruszaniu się. Update 12.07.2021 r.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Poniedziałek, 02.08.2021
07:20
10:20
WAWWarszawa - Chopin
MLAMalta

Powrót

Czwartek, 05.08.2021
10:50
13:45
MLAMalta
WAWWarszawa - Chopin

Opinie dodane przez

9.0
Roman Klient Wakacje.pl
Pobyt - Październik 2019Grupa przyjaciół
Wszystko ok. jesteśmy zadowoleni.W hotelu panuje bardzo miła atmosfera. Trafił nam się apartament z pięknym widokiem( szczególnie wieczorem) na zabytkową część miasta .Gorąco polecam.
Zaletybardzo dobre położenie,wspaniała i pomocna obsługa , ogólnie bardzo przyjemnie.
Wadynieprzyjemny zapach w pokoju (chyba nieczyszczona klimatyzacja)

9.2
Aleksandra Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
Pobyt był bardzo udany. Hotel o wysokim standardzie, największe wrażenie robiły desery po obiedzie, wow! Obsługa bardzo miła, nie nachalna, pomocna. Pokoje duże (mieliśmy z aneksem kuchennym i widokiem na morze). Przy barze obok basenu codziennie wieczorem były wieczorki z muzyką, najczęściej na żywo i to na naprawdę wysokim poziomie. Przyjemnością było siedzenie na balkonie z kieliszkiem dobrego maltańskiego wina, obserwowanie zatoki i pięknej, majestatycznej katedry, przy dźwiękach kapeli. Jedynym minusem był fakt, że do plaży trzeba było dojeżdżać autobusem, choć i tak nie korzystaliśmy z miejscowej (byliśmy raz), bo nieco dalej były naprawdę zachwycające plaże z klifami. Po powrocie z wycieczek zmęczeni musieliśmy jeszcze pokonywać schody z ulicy do hotelu, który usytuowany jest na wzniesieniu. Jest wprawdzie winda, ale w skale, więc jakoś nas do niej nie ciągnęło, woleliśmy się wspinać ;-) Dużym plusem hotelu są trzy baseny, dwa otwarte, a jeden kryty (z którego nie korzystaliśmy). Obok basenów jest bardzo dużo leżaków i parasoli (darmowych oczywiście), więc nigdy miejsca nie zabrakło. W hotelu jest czysto, standard zasługuje na te 4 gwiazdki. Jesteśmy zadowoleni z wyboru, z czystym sumieniu możemy polecić hotel Pergola. Aha, jest w nim także Spa, możliwość masaży i zabiegów, ale nie mieliśmy okazji (brak czasu), by skorzystać :-)
Zaletyczysto, miła obsługa, dobre posiłki, trzy baseny, duże pokoje, piękny widok z balkonu, mużyka na żywo
Wadydaleko od plaży, trzeba wychodzić do hotelu po bardzo długich schodach (około 100)

9.8
Rodzina z dzieckiem Klient Wakacje.pl
Pobyt - Grudzień 2018Rodzina z dziećmi
Ogólne wrażenia bardzo dobre. Hotel wart swoich 4 gwiazdek.
ZaletyHotel czysty, super lokalizacja, blisko sklepy, przystanki autobusowe, restauracje. Miła, uczynna obsługa (pozdrowienia dla Pana Dawida z recepcji). Pokoje duże, czyste i ciepłe ( byliśmy w grudniu).
WadyGłośno działająca klimatyzacja.

7.0
Agnieszka Wrona Klient Wakacje.pl
Pobyt - Marzec 2019Rodzina z dziećmi
Hotek fajnie położony , bardzo uprzejmi pracownicy lecz nie można się wytrzeć w spa ,kiepskie sprzątanie .
ZaletyPołożenie, basen zewnętrzny, dobre jedzenie, miła obsluga
WadyŁazienka, sprzątanie, niewygodna sofa, chlodna woda w spa i brudna

4.9
Katarzyna Klient Wakacje.pl
Pobyt - Styczeń 2019Rodzina z dziećmi
Hotel w idealnym położeniu lecz moim zdaniem 2 gwiazdki zamiast 4:-(
ZaletyIdealna baza wypadowa, zarówno w stronę centralnej części wyspy, jak i dwóch pozostalych: Gozo i comino. Przystanki autobusowe, sklepy, kulturalna obsługa kelnerska i w recepcji .
WadyStyczen: zimno w pokojach, łazienki pamiętają dawną epokę, lozko będące dostawką nie nadawało się do spania. Hotel przypomina labirynt, brak infrastruktury dla wózka dziecięcego, mnóstwo schodów. Restayracja: konieczność szybkiego szukania stolika pod ciepłym nawiewem powietrza lub siedzenie w kurtce. Śniadania monotematyczne, brak smaku u kucharza. Sala zabaw dla dzueci: grzyb na suficie i ścianie i zero ogrzewania. Smród w pomieszczeniu więc nie skorzystaliśmy ( 3 dzieci) .

Mapa

Pogoda

31°C
22°C
27°C
11

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY
Wydrukowany i wypełniony przed wejściem na pokład samolotu formularz PLF zobacz więcej

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed wylotem- wymagany unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: tak, 14-dniowa.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 5 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia negatywnego wyniku testu PCR wykonanego na maksymalnie 72h przed wylotem oraz potwierdzonego unijnym certyfikatem COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje dla dzieci do 5 roku życia. Pozostałe dzieci o ile nie są zaszczepione muszą odbyć 14-dniową kwarantannę.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Starsze dzieci - patrz ZASZCZEPIENI, OZDROWIEŃCY lub POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed wylotem- wymagany unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: tak, 14-dniowa.
Kwarantanna po powrocie: tak- 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. Przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.