Wspaniały18 opinii100% poleceń
9.0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyMaltawyspa MaltaSt. Paul's Baydb San Antonio & Spa (St. Paul's Bay)

db San Antonio & Spa (St. Paul's Bay)

Last minute
Kod oferty: WAK642027
teren hotelu, basenteren hotelu, basenobiekt, basenzjeżdżalnia, dla dziecibrodzik, dla dziecibrodzik, dla dzieciobiekt, basenobiekt, basenbasenbudynek głównyrecepcja / lobbyrecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokój, 41D, 4E2, D1L, DL1, SGL, 1P1174, 1P480, 1P481, 1P563pokój, 41D, 4E2, D1L, DL1, SGL, 1P1174, 1P480, 1P481, 1P5631P1174, 1P480, 1P481, 1P563, 1TY, 2GE, DBT, 283, 2GS, 2P121, 2P155, 2P157, 2P158, DBL, DBL SV, DL, DLV, DB1, 2P480, 2P481, 2P563, S21DBL, RMSD0000B0, RMSD00SVB0, DBT_VM, DBT_STpokój, 2P104, 2P1123, 2P119, FAM_BL, 2P515, 4JP, 4Q1, 3P104, 3P1123, 3P119, 3P515, FRM, FRV, 4P104, 4P1123, 4P119, 4P515, DB2, FRSD00SVB0, FRSD00LCB0, FAM_ST, FAM_VMłazienkałazienkałazienkakawiarniakawiarniakawiarniarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjabasenbasenbasenjacuzziSPASPASPASPAsaunadla dziecidla dzieciplażaplażaplaża
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
obiekt, basen
zjeżdżalnia, dla dzieci
brodzik, dla dzieci

Nasi klienci docenili

  • Jeden z największych hoteli na Malcie, położony w centrum Qawry, w odległości krótkiego spaceru od plaży i Akwarium Narodowego.
  • Udogodnienia i atrakcje dla najmłodszych: mini klub (5-11 lat) czynny 6 dni w tygodniu, brodzik.
  • Dla aktywnych: dobrze wyposażona siłownia.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: wyspa MaltaOrganizator: Prima HolidayKod oferty: WAK642027

    Położenie

    Ok. 200m od nabrzeżnej promenady. Liczne restauracje, sklepy i punkty rozrywki w pobliżu hotelu. Z oddalonego zaledwie 100metrów przystanku autobusowego można dojechać do pozostałych części wyspy. W odległości ok. 18km od Valletty i ok. 20km do lotniska.

    Plaża

    Piaszczysto-żwirowa przy skalistym wybrzeżu. Wejście do morza umożliwia pomost. Leżaki, parasole słoneczne na hotelowym fragmencie plaży (15.06-15.09) za opłatą.

    Hotel

    KATEGORIA LOKALNA 4

    Należący do sieci db San Antonio Hotel& Spa, wyremontowany w 2014 nowoczesny kompleks hotelowy w stylu mauretańskim. Polecany na rodzinny wypoczynek.

    Do dyspozycji gości

    Recepcja, windy, restauracja bufetowa Gueliz, 4 restauracje serwujące kuchnię włoską dBistro, azjatycką Yushan, marokańską Tagine oraz restaurację tematyczną Q-Zins -kuchnie meksykanska, wloska, amerykańska, bar główny, kawiarnia marokańska. Usługi pralni chemicznej, lekarz na wezwanie.

    Internet

    Na terenie całego obiektu można bezpłatnie korzystać z WiFi. Kącik internetowy za opłatą.

    Sport, rekreacja i rozrywka

    Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole przy basenach, ręczniki plażowe za pobraniem depozytu, kryty basen, basen tylko dla osób dorosłych, siatkówka plażowa, tenis stołowy, nowoczesna siłownia, piłka nożna na plaży, minigolf.

    Odpłatnie: centrum Spa w stylu marokańskim, w którym znajduje się wanna z hydromasażem, łaźnia parowa i centrum fitness. Za dodatkową opłatą w salonie kosmetycznym dostępne są rozmaite masaże i zabiegi.

    Dla dzieci

    Oddzielny brodzik, mini club dla dzieci w wieku 6-11 lat ( czynny w sezonie letnim), plac zabaw.

    Zakwaterowanie

    Oferuje 450 pokoi. Komfortowo i gustownie urządzone pokoje typu twin dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, o powierzchni 23m, klimatyzowane, wyposażone w łazienki, suszarki do włosów, TV/SAT, lodówkę, sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty oraz balkon. Pokoje typu family wyposażone jak pokoje typu twin o większej powierzchni 29m. Pokoje z widokiem na morze dodatkowo płatne.

    Wyżywienie

    All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godz. 10-23:30 (w barach przy basenach do godz. 18:00). Przekąski w godz. 15-17:00. Możliwe kolacje w restauracjach tematycznych bez dopłaty (restauracje czynne w określone dni, wymagana wcześniejsza rezerwacja).

    Informacje dodatkowe

    http://www.dbhotelsresorts.com/dbsanantonio/hotel/visual-gallery/photo-gallery

    Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych (6 pokoi).

    Cena

    Oferta Z Przelotem

    Cena zawiera: bilet lotniczy dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż 23kg+bagaż podęczny 5kg

    ; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo).

    Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),

    Oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):

    15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)

    13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę

    10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.

    UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.

    Dojazd Własny

    Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.

    Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.

    Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.

    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    Bagaż

    Ceny Dodatkowego Bagażu Rejestrowanego

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu

    Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu

    Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

    Limit Bagażu Rejestrowanego

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg

    Ryanair:10kg/20kg

    LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:

    Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!

    Usługa daje mozliwość

    • zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))

    • zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)

    • pierwszeństwo wejścia na pokład

    • Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

    Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

    Warunki wjazdowe

    • dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.

    • Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    • każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora. KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.

    Covid-19

    Władze Malty w związku z panującą sytuacją wprowadzają nowe ograniczenia, które będą obowiązywać

    Od 11marca do 11 kwietnia 2021 r.

    Wśród obostrzeń

    • Wszystkie zorganizowane zajęcia sportowe zostały zawieszone;

    • Wszystkie restauracje i usługi dodatkowe w hotelach zostały zamknięte i zapewniona będzie tylko obsługa pokojowa;

    • Wszystkie sklepy sprzedające rzeczy takie jak: odzież, biżuterię, meble, pamiątki, sklepy z zabawkami, kwiaciarnie, galanterię i perfumerie - zostały zamknięte;

    • Zakłady oferujące usługi takie jak: fryzjerzy, sklepy kosmetyczne, stylistki paznokci i studia tatuażu - zostały zamknięte;

    • Obiekty takie jak siłownie, baseny, kina, teatry i muzea - zostały zamknięte.

    • Przeprawy na Gozo będą ograniczone do niezbędnych podróży;

    • Maksymalna liczba osób, które mogą gromadzić się publicznie, została zmniejszona z sześciu do czterech;

    Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .

    Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.

    Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.

    Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.

    Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne.

    Każdy obywatel Polski przybywający na Maltę musi dostarczyć negatywny wynik testu COVID-19 wykonanego do 72 godzin wcześniej lub poddać się bezpłatnemu badaniu po przyjeździe na Maltę (szybki test, oczekiwanie na wynik ok. 15-30min). W przypadku pozytywnego wyniku testu turyści poddawani są kwarantanie. Rząd maltański przygotował do tego celu specjalne wybrane hotele, w których turyści spędzą czas, aż do otrzymania negatywnego wyniku, który pozwala na zakończenie kwarantanny i opuszczenie wyspy lub kontynuowanie pobytu.

    Podczas kwarantanny zakwaterowanie odbywa się na koszt rzadu maltańskiego natomiast wyżywienie na koszt turysty.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Zakwaterowanie

    Wtorek
    11.05.2021

    Wykwaterowanie

    Wtorek
    18.05.2021

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    Dawid i Magdalena Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2020Para
    Hotel blisko centrum ,bardzo czysto,mila i pomocna obsługa, basen na dachu na duży plus ,posiłki obfite duzo owoców ,hotel bardziej dla rodzin z dziećmi, cisza i spokój, jedyn minus to brak hotelowej plaży. Jestesmy bardzo zadowoleni z wakacji
    ZaletyPołożenie, czysto ,pomocna i mila obsługa
    WadyBrak

    9.1
    Maciej Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2020Para
    Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Hotel gwarantował wodę pitną z dystrybutora, co nie było typowe dla innych miejsc (rozmowy ze współpodróżującymi). Piękny widok z okna, więc warto za niego dopłacić.
    ZaletyHotel świetnie usytuowany. Wszędzie blisko, a zaraz obok pętla autobusowa, z której można dojechać praktycznie dowsząd. Hotel mimo wielu gości działa sprawnie.
    WadyNiemiłym zaskoczeniem było to, że odcięto nam opaski uprawniające do posiłków. Owszem, wymeldowywaliśmy się o 11:00, ale samolot był dopiero o 22:00, więc uważam, że dwie osoby na obiedzie, który je około 1000 osób nie powinny być problemem. W poprzednich hotelach nie spotkałem się z taką praktyką.

    9.6
    Barbara Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2020Singiel
    W kwestii hotelu wszystko super. Z biurem podróży Exim Tour.dużo gorze. 7 dni był mój 19 letni syn-pierwszy raz sam.Z lotniska odbierał Go nie polskojęzyczny Pan. Zostawił w hotelu i sobie poszedł-żadnej pomocy.Pani rezydentka w ciągu tygodnia w ogóle się nie pojawiła.Zadzwoniłam JA do biura podróży i dowiedziałam się,że jeżeli syn coś chce, to ma numer telefonu i może sobie zadzwonić do pani Sylwii.Pierwszy raz spotkałam się z takim lekceważeniem.Zero zainteresowania,zero informacji-masakra.NIE POLECAM tego biura.
    ZaletyPołożenie,hotel,obsługa,komunikacja,posiłki.Wszystko bez zastrzeżeń
    WadyBrak

    10
    alicia Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2020Rodzina z dziećmi
    Spedzialam z corka - 8 lat -11 dni w hotelu na przełomie stycznia i lutego 2020. Idealna baza wypadowa do zwiedzania Malty. Obsluga na wysokim poziomie, wszyscy bardzo uprzejmi, pomocni. POLECAM w 100%
    Zaletyblisko przystanku autobusowego, przestronne pokoje, smaczne jedzenie, swietna obsluga, animacje wieczorne
    Wadybrak

    9.9
    Andrzej Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Rodzina z dziećmi
    Byliśmy całą rodziną (15-45 lat), w połowie grudnia 2019, pogoda była przyzwoita. Sama miejscowość raczej słaba, ale na przykład Valletta i wyspa Gozo bardzo ładna, hotel oferuje wycieczki w te i inne miejsca. Mieliśmy wyżywienie all inclusive, nie było na co narzekać. Jedzenie i picie było bardzo urozmaicone i smaczne. Było mało gości, co wprowadzało swobodną atmosferę. Wycieczkę organizowało Exim Tours. Załatwialiśmy tę wycieczkę w biurze w Tucholi, mogę śmiało polecić.
    ZaletyNiesamowicie miła obsługa, dbają o klienta.
    WadyNie znaleźliśmy.

    Mapa

    Pogoda

    23°C
    15°C
    19°C
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że od 13.11.2020 r. podróżni wylatujący z Polski zobowiązani są do okazania negatywnego wyniku testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego najpóźniej 72 godziny przed wylotem. Pasażerowie muszą również wypełnić formularz PLF oraz deklarację zdrowia przed wylotem: zobacz więcej.
    Z restrykcji wjazdowych nie są zwolnieni ozdrowieńcy, ani osoby zaszczepione.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.