8 700 zł
za osobęSolana Beach





Opis oferty
Region
Mauritius East Coast
Opis
Hotel położony we wschodniej części wyspy tuż przy plaży. Oferuje komfortowe zakwaterowanie w przestronnych pokojach. W SPA skorzystamy z masaży i innych zabiegów kosmetycznych. Hotel przyjmuje tylko osoby pełnoletnie.
Lokalizacja
Belle Mare, wschodnie wybrzeże wyspy, 50km od lotniska.
Kategoria organizatora
4
Data otwarcia
2010 r.
Na terenie hotelu: restauracje (9), bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (bezpłatne), basen odkryty.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 10 budynkach
• 10 bungalowów (liczba pięter: 2)
Typy pokoi
• pokoje superior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje deluxe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje prestige dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• junior suite dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracje, restauracje a la carte (3), bary (3)
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (07:30-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00)
All Inclusive
(10:00-22:00)
• śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:00-15:00), podwieczorek (12:00-00:00), kolacja (19:00-22:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
Wymagana rezerwacja.
• "Pomelo" międzynarodowa - bezpłatna
• "Secrets Corner" lokalna - płatna
• "Coco Bar" owoce morza - bezpłatna
W cenie
• kort do tenisa ziemnego
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• badminton
• siatkówka
• siatkówka plażowa
• miniboisko do piłki nożnej
• aerobik
• siłownia
• animacje
• sauna
Płatne
• lekcje tenisa
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Uwaga!
Hotel tylko dla dorosłych.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK(BEZPŁATNIE)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka tylko anglojęzycznego rezydenta lub za opłatą polskojęzyczny.
Aktualizacja opisu
08.09.2021 15:35
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Tylko dla dorosłych
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Park for you, ul. Słowikowskiego 75, 05-092 Warszawa – Raszyn
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCzekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

Mapa

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej
Pogoda
Luty
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Formularz wjazdowy: deklaracja.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Obywatele polscy są zwolnieni z obowiązku wizowego przy pobytach do 90 dni. Powinny być spełnione następujące warunki: mają bilet powrotny, potwierdzoną rezerwację miejsca zamieszkania oraz środki niezbędne do utrzymania się w czasie pobytu (ok. 100 USD na dzień).