12 500  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
29
basen, plaża
basen, plaża
restauracja
basen, plaża
basen, plaża

4.5

1555 opinii

Opis oferty

Region: MaderaBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK835095

Opis kontrahenta

Opis ogólny:

Ok. 500 m od plaży leży uroczy hotel Regency Cliff (przeznaczony dla osób dorosłych), cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców. Do turystycznego centrum jest ok. 4 km. Miasto Funchal City jest oddalone o około 4 km. Trzeba pokonać około 100 m, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 300 m. Dodatkową rozrywkę podczas wakacji gwarantują teatr (ok. 4 km) i pobliskie kino. Postój taksówek (ok. 70 m) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (FNC) położone jest ok. 25 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (PXO) jest oddalone o ok. 58 km. Wyposażenie :

Ten 6-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 59 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), parking (bezpłatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie. Basen:

Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 11:00 - 18:00). Wyżywienie:

Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) la carte. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje śniadanie i kolację i napoje podczas posiłków (limitowane) w wybranych restauracjach lub barach. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. Pełne wyżywienie Plus obejmuje śniadanie, obiad i kolację jak również napoje podczas posiłków (w limitowanej ilości). Śniadanie, obiad i kolację można zjeść tylko w wybranych restauracjach. Sport/czas wolny:

Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 15 km. Oferty wellness: masaże za opłatą. Taras słoneczny za ewentualną opłatą. Informacje dodatkowe:

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po francusku. Dostępne opcje płatnicze: American Express.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Rodzaj oferty

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. 3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu. 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Cena zawiera /nie zawiera

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko

Ważne informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard double superior seaview balcony

2 dorosłych

śniadanie i obiadokolacjaBalkonWidok na morzeSuperiorStandardowy
WylotWizz Air Hungary, W6 1029
14:45
19:00
KTW · 12.09 (Czw.)Katowice
FNC · 12.09 (Czw.)Madeira
Przylot
19:40
01:35
FNC · 19.09 (Czw.)Madeira
KTW · 20.09 (Pt.)Katowice
12 500 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking 66, Transportowa 7, 42-625 Pyrzowice

270
za 1 auto
1 auto
Data od
12.09.2024
Data do
20.09.2024
270
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka12 500

Cena całkowita

12 500
Zaliczka płatna teraz3 750
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 5

janemK2856UK

Opinia z serwisu Tripadvisor

Marzec 2024
Dodano: 25.03.2024

4.0

Piękna wyspa, uroczy hotel w świetnej lokalizacji

Przenieśliśmy się do hotelu Regency Cliff z powodu późnej zmiany naszej rezerwacji, ponieważ nasz wybrany hotel miał blisko prace budowlane. Jak inni powiedzieli, jest to ekscentryczny hotel, wbudowany w stromą skałę, a pokoje znajdują się poniżej recepcji. Mieliśmy pokój z widokiem na morze z balkonem i widokiem na port i otwarte morze. To był wspaniały widok i świetny sposób na obudzenie się i obserwowanie wschodu słońca.! Przebywaliśmy tam przez półtora tygodnia z wyżywieniem. Jedzenie było obfite i pięknie ugotowane. Personel kuchenny zawsze sprawdzał i uzupełniał zapasy, a można było sobie samemu podać z bufetu, oprócz obsługi kelnera lub kelnerki przy napojach alkoholowych. Zawsze była dobra różnorodność jedzenia, smaczne i duży wybór, a personel pracujący był niesamowicie uprzejmy, pomocny i oczywiście mówił doskonale po angielsku. Ten hotel ma świetną lokalizację, lido i nabrzeże poniżej (zamknięte w tym okresie), a promenada, którą można iść w dwóch kierunkach. Hotel organizuje kilka razy dziennie darmowy przejazd samochodem do portu w Funchal, skorzystaliśmy z tego kilka razy, ale jest też dobra lokalna linia autobusowa, bardzo przystępna cenowo, która zawiezie cię tam w około 10 minut. Uroczy lokalny supermarket z bardzo przystępnymi cenami jedzenia/napojów znajduje się około 5 minut spacerem od hotelu. Spędziliśmy 2 dni przy basenie, który jest małym obszarem z malutkim basenem, w którym nie można zbyt wiele więcej zrobić niż tylko się ochłodzić, naprawdę nie ma miejsca do pływania. I woda jest absolutnie lodowata, ale bardzo orzeźwiająca, gdy już się w niej znajdziesz.! Przy basenie jest bar oferujący jedzenie na lunch z naprawdę obfitym wyborem oraz napoje bezalkoholowe i alkoholowe. Pokoje są duże, przestronne, wszystko, czego potrzebujesz, ale dość przestarzałe, a klimatyzacja była dość łagodna. Malutki telewizor i płacisz za herbatę/kawę, co jest trochę dziwne w dzisiejszych czasach, myślę, że większość podstawowych pensjonatów oferuje to za darmo. Kupiliśmy własne w lokalnym supermarkecie. Jest też mała lodówka, która zdecydowanie widziała lepsze dni, i była zaopatrzona w wodę, za którą trzeba było zapłacić. Znowu kupiliśmy własną w lokalnym supermarkecie oraz trochę jedzenia, które musieliśmy wyważyć w małej lodówce, ale mogliśmy jej użyć do tego celu. Prysznic w łazience był zaskakująco silny pomimo wyglądu stary i zmęczony, a łóżka (skończyliśmy z bliźniakami przyciśniętymi do siebie) były wystarczająco duże. Nie ma zbyt wielu wieszaków na ubrania, ale wystarczająco miejsca dla 2 osób, aby schować nasze ubrania. Zrobiliśmy wiele wycieczek/zwiedzania, głównie zarezerwowanych przez naszego rezydenta, ale hotel może również zarezerwować dla ciebie wycieczki, a w porcie są kioski sprzedające bilety na wycieczki. Przeszliśmy wiele mil, pokonaliśmy wiele wzgórz i zobaczyliśmy wiele głównych atrakcji wokół Funchal. Spędziliśmy cały dzień na wycieczce po zachodnim wybrzeżu wyspy, a Madera jest piękną, czystą, tropikalną wyspą. Zdecydowanie poleciłbym wycieczkę na Maderę i naprawdę podobał nam się hotel Regency Cliff. Jestem pewien, że był bardzo okazały, gdy został zbudowany, ma kilka pięknych akcentów art deco na zewnątrz. Obszary wspólne są przestronne i nowoczesne, sprzątaczki są bajeczne i przyjazne, utrzymują wszystko pięknie czyste, ale z pewnością pokój, który nam przydzielono, skorzystałby trochę z nowoczesności i aktualizacji mebli i udogodnień.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Pogoda

22°C
20°C
23°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Jeżeli w danym regionie lokalne władze wprowadziły opłatę klimatyczną (podatek turystyczny), należy ją uiścić w hotelu podczas zakwaterowania. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu i może wynieść od 0,5 do 7 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Ze względu na często wprowadzane zmiany w wysokości podatku, podane zostały przybliżone wartości pobieranych opłat. Aktualnych informacji o wysokości opłat klimatycznych należy szukać na stronach lokalnych władz regionu.
Do Portugalii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej