Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

1971 zł/os.

4 742  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
32
pokój
teren hotelu
basen
basen
pokój

6.4

2 opinie

3.5

730 opinii

Opis oferty

Region: Słoneczny BrzegBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK836419

Opis kontrahenta

Opis ogólny: Ok. 350 m od piaszczystej plaży leży hotel plażowy (w 2. linii) Garden Nevis, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Burgas jest oddalone o około 38 km (Varna około 100 km, Sofia około 420 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 50 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 10 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 300 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino i teatr (ok. 38 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aqua park (ok. 1 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 40 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km. Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2022 roku, oddaje do dyspozycji gości 162 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), minimarket, parking (płatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Wyżywienie: Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (07:30 - 23:00), piwo (09:00 - 23:00), wino (09:00 - 23:00), kawa i herbata (07:30 - 23:00), lokalne alkohole (09:00 - 23:00), przekąski (11:00 - 17:30) oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą), tenis stołowy (bezpłatnie), rzutki (za opłatą), siłownia i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 500 m od hotelu). W odległości ok. 500 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 8 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat). Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. W tym hotelu nie sweruje się napojów alkoholowych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,

Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),

• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.

Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój rodzinny standard balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanAir Ltd, FR 3716
07:00
09:55
KRK · 04.05 (Sob.)Kraków
BOJ · 04.05 (Sob.)Bourgas
Przylot
10:20
11:10
BOJ · 11.05 (Sob.)Bourgas
KRK · 11.05 (Sob.)Kraków
4 742 zł
za pokój

Apartament 1 bedroom standard balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusiveBalkon lub tarasStandardowy
WylotRyanAir Ltd, FR 3716
07:00
09:55
KRK · 04.05 (Sob.)Kraków
BOJ · 04.05 (Sob.)Bourgas
Przylot
10:20
11:10
BOJ · 11.05 (Sob.)Bourgas
KRK · 11.05 (Sob.)Kraków
4 800 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Holiday Car Park, Cholerzyn 203, 32-060 Kraków

310
za 1 auto
1 auto
Data od
04.05.2024
Data do
11.05.2024
310
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka4 742

Cena całkowita

4 742
Do zapłaty teraz4 742

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 7

TheLadyChris

Opinia z serwisu Tripadvisor

Wrzesień 2023
Dodano: 21.09.2023

5.0

Nie zrażaj się negatywnymi opiniami, świetnie się bawiliśmy w Garden Nevis!

Spędziliśmy wspaniałe 10 dni w Garden Nevis, przyjechaliśmy z niskimi oczekiwaniami, zazwyczaj zatrzymujemy się w hotelach pięciogwiazdkowych, i byliśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu. Sam hotel jest bardzo czysty, jasny i wygodny. Łóżka i ręczniki były zmieniane co cztery dni lub częściej, jeśli poprosi się o to sprzątaczkę. Nie uważaliśmy tego za problem, chociaż niektórzy tak. Nie jesteśmy przyzwyczajeni do zabierania szamponu/produktów do kąpieli, ponieważ zazwyczaj są one dostarczane, ale tutaj otrzymuje się tylko mydło i papier toaletowy. Personel recepcji bardzo szybko rozwiązywał problemy z naszym sejfem i prysznicem. Jedzenie czasami było monotonne, ale zawsze mieliśmy wystarczająco do jedzenia. Urocza Yulia przygotowywała moje jajka dokładnie tak, jak chciałem na śniadanie i zawsze uśmiechała się i serdecznie witając. Napoje były lokalnych marek, więc nie były tak mocne, jak jesteśmy przyzwyczajeni, ale można było zapłacić za międzynarodowe marki, jeśli ktoś jest tak wymagający. Są dwie bary, bar w holu serwuje alkohol od 9:00 do 23:00, a bar przy basenie otwiera się od 11:00 do około 22:00. Basen był czysty, obszar wokół niego regularnie sprzątany przez sprzątaczy i personel konserwacyjny. Moim jedynym problemem było to, że ręczniki basenowe nie były dostarczane, więc musieliśmy wyjść i kupić, będziemy wiedzieli na przyszłość 😂 Było dużo leżaków, ale trzeba było wynająć poduszki do nich, taniej i wygodniej jest kupić materac dmuchany 👍🏻 Zespół animacyjny bardzo się starał, aby zaangażować wszystkich w ich codzienne aktywności, czasami było mi ich żal, ponieważ większość osób chciała po prostu odpocząć. Wieczorna rozrywka była naprawdę słaba, trudno, gdy jest tylko jedna osoba, która organizuje wszystko 🙈 Większość osób wychodziła, ponieważ jesteś tylko pięć minut od głównej ulicy, gdzie dzieje się cała zabawa. Najbardziej wyjątkową osobowością w Garden Nevis - którą kochają wszyscy, którzy ją poznają - jest Daria 🥰 Jest ona atutem dla firmy, zawsze uśmiechnięta i szczęśliwa, zawsze pyta, jak mocny lub słaby chcesz swojego drinka. Zawsze miała czas dla każdego i upewniała się, że czujesz się mile widziany 🤗 Jestem pewien, że czeka cię fantastyczna przyszłość, Dario xx. Mieliśmy wspaniały pobyt tutaj i jeśli wrócimy do Sunny Beach w przyszłości, zdecydowanie rozważymy ponowne zatrzymanie się tutaj.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Action Aquapark 1 km w linii prostej od hotelu
Action Aquapark to największy i najpopularniejszy park wodny w Słonecznym Brzegu. Na powierzchni 24 000 m2 znajduje się ponad 30 wodnych atrakcji dostosowanych do każdego wieku i gustu. Największa zjeżdżalnia mierzy aż 18 m wysokości, a najdłuższa ma aż 120 m i prędkość zjazdu 60 km na godzinę. Park został podzielony na 4 strefy tematyczne z 3 różnymi poziomami adrenaliny: Strefę dla dzieci (m.in. wodne zamki, kluby akcji, animacje), Strefę Rodzinną (m.in. leniwa rzeka o długości 330 m, ogromny basen z falami i wyspa przygód z wodospadami i tunelami), Strefę Ekstremalną (najszybsze, największe i najdłuższe zjeżdżalnie) i Strefę Rozrywki (atrakcje zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci). Action Aquapark jest otwarty od 25 maja do 15 września.

Zobacz więcej

Action Aquapark

Pogoda

18°C
11°C
15°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej