Limak Atlantis












































Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Nasi klienci docenili
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Szczegóły oferty
Region
Belek
Opis
Oferta ucieszy wielbicieli aktywnego spędzania czasu wolnego oraz golfistów. Hotel położony jest w odległości 4km od Belek - tureckiego centrum golfa, tuż przy piaszczystej plaży kurort otoczony jest pięknym sosnowym lasem. Amatorzy dobrej kuchni oraz Goście, którzy pragną się zrelaksować w zacisznym centrum SPA będą na pewno zadowoleni.
Lokalizacja
5km od centrum Belek, 35km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 54000m2.
Kategoria organizatora
5
Data otwarcia
2002 r. Odnowiony w 2016 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bar, room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen kryty (podgrzewany zimą). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
2 dzieci do 7 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 120m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 3 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 4)
• 2 aneksy (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon
• pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar ( bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (2), bar, cukiernia
All Inclusive
(10:00-00:00)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:00) w restauracji głównej
• podwieczorek (15:00-17:00) w cukierni
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• płatne, wymagana rezerwacja.
- Dynasty
Lokalna, LA CUCINA włoska
Z myślą o dzieciach
• brodzik kryty (podgrzewany zimą)
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
• możliwość wypożyczenia wózka (płatne i w miarę dostępności)
W cenie
• oświetlenie kortów
• tenis stołowy
• rzutki
• koszykówka
• siłownia
• animacje soft
• jacuzzi
Płatne
• korty do tenisa ziemnego (2)
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• kręgle
• cymbergaj
• minigolf
• bilard
• masaż
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 150 GOŚCI NA 500m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE
• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ZAJĘCIA SPORTOWE)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ POZOSTANIE W IZOLATCE PRZEZ 7 DNI, PO TYM CZASIE ZOSTANIE WYKONANY KOLEJNY TEST NA COVID-19. JEŚLI WYNIK BĘDZIE NEGATYWNY, GOŚĆ WRÓCI DO DOMU, JEŚLI WYNIK BĘDZIE PONOWNIE POZYTYWNY GOŚĆ POZOSTANIE PRZEZ KOLEJNE 3-4 DNI, DO MOMENTU, AŻ WYNIK BĘDZIE NEGATYWNY. SPECJALNIE WYPOSAŻONY PERSONEL PRZYNIESIE JEDZENIE LUB NIEZBĘDNE PRZEDMIOTY PRZED DRZWI PODCZAS POBYTU GOŚCI W POKOJU KWARANTANNY
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ POZOSTANIE W IZOLATCE PRZEZ 7 DNI, PO TYM CZASIE ZOSTANIE WYKONANY KOLEJNY TEST NA COVID-19. JEŚLI WYNIK BĘDZIE NEGATYWNY, GOŚĆ WRÓCI DO DOMU, JEŚLI WYNIK BĘDZIE PONOWNIE POZYTYWNY GOŚĆ POZOSTANIE PRZEZ KOLEJNE 3-4 DNI, DO MOMENTU, AŻ WYNIK BĘDZIE NEGATYWNY. SPECJALNIE WYPOSAŻONY PERSONEL PRZYNIESIE JEDZENIE LUB NIEZBĘDNE PRZEDMIOTY PRZED DRZWI PODCZAS POBYTU GOŚCI W POKOJU KWARANTANNY. CZŁONKOWIE RODZINY Z WYNIKIEM NEGATYWNYM POZOSTANĄ W INNYM POKOJU KWARANTANNY DO CZASU LOTU
Aktualizacja opisu
18.02.2021 16:54
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Błękitna Flaga
Mapa

Pogoda
Marzec
Przed podróżą
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.