Dobry46 opinii
6.8
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Otium Inn Residence Rivero

Last minute
Kod oferty: WAK2061
basen, zjeżdżalniabudynek główny, basenteren hotelu, zjeżdżalniabasen, zjeżdżalniabasenbasen, zjeżdżalniarecepcja / lobbypokójpokójpokójpokójpokójpokójrestauracjarestauracjabeach bardla dzieci, kids clubplac zabawobiekt, budynek głównyplaża
basen, zjeżdżalnia
budynek główny, basen
teren hotelu, zjeżdżalnia
basen, zjeżdżalnia
basen

Nasi klienci docenili

  • 2 baseny i zjeżdżalnia wodna.
  • Udogodnienia i atrakcje dla najmłodszych: animacje i zajęcia w miniklubie, plac zabaw, brodzik, zjeżdżalnia wodna.
  • Atrakcyjne położenie: nad pięknym tureckim morzem, w otoczeniu malowniczych gór oraz ruin antycznych miast - Phaselis i Olympos.
  • 750 m od hotelu, prywatna, kamienista plaża.
  • Opis oferty

    Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK2061

    Region

    Kemer

    Opis

    Kameralny, rodzinny hotel z ofertą All Inclusive położony jest w miejscowości Kemer w odległości zaledwie 50m od centrum. Jest to odpowiednie miejsce zarówno dla osób poszukujących spokoju w otoczeniu przepięknych krajobrazów i malowniczej przyrody, jak i dla tych, którzy preferują aktywny wypoczynek. Można tu bowiem wybrać się na zakupy bądź zwiedzić okoliczne parki czy starożytne miasta, takie jak Phaselis czy Olympos.

    Lokalizacja

    50m od centrum Kemer, 50km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 6000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    1995 r. Odnowiony w 2015 r.

    Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), baseny odkryte (3), zjeżdżalnia wodna (działa w godzinach 10:30-12:00, 14:00-16:00).

    Rabaty i zniżki

    1 dziecko do 8 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w lobby bezpłatne

    • Wi-Fi w hotelu płatne

    Plaża

    2400m od hotelu, prywatna, żwirowa, 75m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży, płatne: pawilony.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 5 budynkach (liczba pięter: 4, liczba wind: 0)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje large dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, bar

    All Inclusive

    (10:00-23:00)

    • śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), przekąski (11:00-18:00), podwieczorek (17:00-18:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej

    • lody

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

    Z myślą o dzieciach

    • brodziki (3)

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    • możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • siłownia

    • animacje soft

    • sauna

    Płatne

    • centrum SPA

    • masaż

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

    • Jak często są sprzątane pokoje? - PRZED I PO ZAKWATEROWANIU GOŚCIA

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 2 GOŚCI NA 2m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ROZPAKOWANE)

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK(10:30-11:30,

    14:30-15:30)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy siłownia jest czynna? - TAK

    • Czy mini klub jest czynny? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, HOTEL POSIADA SPECJALNY POKÓJ PRZEZNACZONY DO IZOLACJI

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ POZOSTANIE W POKOJU IZOLACJI I BĘDZIE POD KONTROLĄ LEKARZA

    • Czy hotel pokrywa dodatkowy koszt pobytu z powodu kwarantanny? - TAK

    Aktualizacja opisu

    12.04.2021 09:54

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Wi-Fi

    SPA

    Siłownia

    Mini Klub

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Zjeżdżalnie

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Wtorek, 01.06.2021
    10:00
    13:40
    KTWKatowice
    AYTAntalya

    Powrót

    Wtorek, 08.06.2021
    07:10
    09:00
    AYTAntalya
    KTWKatowice

    Opinie

    Opinie dodane przez

    7.1
    Jerzy
    Pobyt - Czerwiec 2018Para
    Bylem w czerwcu 2018roku i nie jestem co prawda zachwycony hotelem ,ale nie bylo najgorzej.Pokoje male jedzenie malo urozmaicone w barze wszystko reglamentowane na koniec dnia brakowalo piwa i napoi alkocholowych.Basen czysty ale zatloczony , natomiast plaza ma wiele do zyczenia nie dosc ze daleko ciasno na plazy trzeba bylo walczyc o lezak to jeszcze brak baru al inclusive poza tym adekwatny do ceny
    ZaletyFajny blisko centrum miasta Kemer hotel
    Wadymale pokoje

    4.1
    Andrzej
    Pobyt - Wrzesień 2018Singiel
    byłem w tym hotelu od 12.09.2018 do 22.09.2018 i mam jeden wniosek Z DALA OD TEGO HOTELU , oszczędzają na wszystkim mają dzienne limity jednego dnia brakowało coca coli następnego dnia piwa potem wódki wino i piwo podłej jakości piwo MARMARA 34 to jakiś sikacz bardzo słabe wi-fi z jedzenia np. na obiad nie było co wybrać a nie jestem wybredny jazda na plażę starym autobusem bez klimatyzacji na plaży brak miejsc jest bardzo mała ,a szefowie kręcili się całymi dniami po ośrodku i nic , na 10 dni 3 razy były obiecywane lody ,telewizja w pokojach zaśnieżona na małych starych TV, najgorszy hotel w jakim byłem 3 gwiazdki to by było i tak naciągane , rezydenta to najbardziej interesowała promocja pewnego marketu a mniej jego goście po przylocie pół godziny szukałem autobusu na przejazd do hotelu a rezydent zajęty był dyskusją przy tym autobusie a widział że chodzę z walizką tam i z powrotem no dno ogółem zmarnowane 10 .dni
    Zaletyładnie wygląda z zewnątrz
    Wadybrudno wszędzie, wkoło basenu z białej kratownicy wylewa się czarna maź tzn. brud

    8.6
    Turystka
    Pobyt - Sierpień 2018Grupa przyjaciół
    Byliśmy w tym hotelu pod koniec sierpnia. Początkowo zraziła nas łazienka, która ewidentnie potrzebuje remontu, jednak nawet ona nie była w stanie popsuć nam urlopu :) Spędziliśmy tam 11 ciekawych dni. Hotel położony bardzo blisko centrum tej pięknej miejscowości a jednak w cichym i spokojnym miejscu. Jedzenie bardzo różnorodne, smaczne przekąski i sporo owoców. Największym plusem hotelu są Animatorzy - mimo, że prowadzą animacje głównie w języku rosyjskim, naprawdę potrafili mnie rozbawić wieczorami ale również skupić moją uwagę w dzień prowadząc zajęcia na basenie czy ogólnie zagadując gości. Muzyka początkowo niestety była głównie rosyjska ale kilka polskich piosenek też można było usłyszeć. wystarczyło jednak poprosić animatora i zaczął puszczać więcej angielskojęzycznych hitów. Główny basen spory jak na taki hotel, bardzo czysty (jedynie materace na leżakach mogłyby być wymieniane częściej), drugi basen mniejszy, w spokojniejszej części hotelu. Pokój sprzątany codziennie, butelki z wodą regularnie dostarczane do pokoju, ręczniki również pani sprzątająca wymieniała za każdym razem bez problemu gdy ją o to prosiliśmy. Jeśli chodzi o bar to nam pasowała i obsługa i alkohol, jednak wielbiciele dużych ilości mocnych trunków mogą narzekać na słaby alkohol :) Na plażę hotelową trochę daleko, jednak busy jeździły w zasadzie co chwilę. Kilka kroków do centrum miasta, które ciągle tętni życiem, rzut beretem do mariny i na bazar. Uważam, że hotel adekwatny do ceny, chociaż można było nad basenem usłyszeć wciąż narzekających polaków, którzy za 1800 zł oczekiwali chyba luksusów jak w Hiltonie :) Niektórym może także przeszkadzać ilość kotów kręcących się po stołówce i hotelu, jednak ja uwielbiam koty więc byłam zadowolona :) Chętnie jeszcze kiedyś tam wrócę - może akurat do tego czasu wyremontują łazienki :D
    Zaletyprzede wszystkim położenie, animacje, baseny, atmosfera
    Wadyłazienki w pokojach - niestety wymagają remontu ilość Rosjan

    4.6
    Wiktoria Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2018Rodzina z dziećmi
    Nie polecam tego hotelu jak i całego colar travel które wymiguje się od odpowiedzialności za wszystkie nie dogodnienia twierdząc że wiemy na co się piszemy. Jak za tą cenę to masakra. Do tego tureckie linie spuzniają się po 8h. Rezydenci na miejscu z corala olewają ludzi i nie pomagają w niczym . A hotel podobno nie ma 4 gwiazdek jak podają na stronie, Wakacje.pl nie weryfikuje prawdziwych informacji o wycieczce . NAPRAWDĘ NIE POLECAM.!!!Miały być miłe wakacje które zapamiętamy na dłużej a okazała się jedna wielka tragedia.
    ZaletyChyba tylko dobre jedzenie i piaszczysta plaża
    WadyHotel brudny szczególnie pokoje , nie szło dogadać się po angielsku, straszna dyskryminacja Polaków co dali nam odczuć nawet rezydenci. Zdjęcia hotelu obrobione w photoshopie zamiast gór brudne bloki a baseny ze zdjęcia są o wiele miejsze. Nie miła obsługa. Odległość od płazy większa niż piszę w takim upale to tragedia dojść . Leżaki na plazy brudne, zdebestowane a bar płatny .

    8.3
    Agnieszka Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2018Rodzina z dziećmi
    Pobyt rodzinny z dziecmi, ogólnie obsluga miła i przyjazna. Przy hotelu dwa małe baseny dla najmłodszych, brak ratownika, plac zabaw dla dzieci ale w porze letniej to jedynie wieczorem można skorzystać. Sala zabaw, ping pong. toaleta w pokoju i przy lobby mało estetyczna ale czysta. Obsługa nie zawsze mówi w języku angielskim, kelnerzy i roomserwis.
    Zaletypołożenie
    Wadytoalety, krany

    Mapa

    Pogoda

    30°C
    19°C
    23°C
    12

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.