Otium Inn Residence Rivero























Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel: blisko i ciepło
Nasi klienci docenili
Dostępne pokoje
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Kemer
Opis
Kameralny, rodzinny hotel z ofertą All Inclusive położony jest w miejscowości Kemer w odległości zaledwie 50m od centrum. Jest to odpowiednie miejsce zarówno dla osób poszukujących spokoju w otoczeniu przepięknych krajobrazów i malowniczej przyrody, jak i dla tych, którzy preferują aktywny wypoczynek. Można tu bowiem wybrać się na zakupy bądź zwiedzić okoliczne parki czy starożytne miasta, takie jak Phaselis czy Olympos.
Lokalizacja
50m od centrum Kemer, 50km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 6000m2.
Kategoria organizatora
4
Data otwarcia
1995 r. Odnowiony w 2015 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), baseny odkryte (3), zjeżdżalnia wodna (działa w godzinach 10:00-11:00, 15:00-16:00).
Rabaty i zniżki
1 dziecko do 8 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
• Wi-Fi w hotelu płatne
Plaża
2400m od hotelu, prywatna, żwirowa, 75m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), płatne: pawilony, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 5 budynkach (liczba pięter: 4, liczba wind: 0)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje large dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-22:30)
• śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:00), przekąski (16:00-17:00), podwieczorek (17:00-18:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej
• lody
• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Z myślą o dzieciach
• brodziki (3)
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-10 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
• możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• siatkówka plażowa
• siłownia
• animacje soft
• sauna
Płatne
• centrum SPA
• masaż
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
• Jak często są sprzątane pokoje? - PRZED I PO ZAKWATEROWANIU GOŚCIA
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 2m2mAX 2 GOŚCI
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK(10:30-11:30,
14:30-15:30)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, HOTEL POSIADA SPECJALNY POKÓJ PRZEZNACZONY DO IZOLACJI
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ POZOSTANIE W POKOJU IZOLACJI I BĘDZIE POD KONTROLĄ LEKARZA
• Czy hotel pokrywa dodatkowy koszt pobytu z powodu kwarantanny? - TAK
Aktualizacja opisu
22.01.2021 16:44
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Pokoje 4 osobowe
Mapa

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.