Forever Club




















Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel: blisko i ciepło
Nasi klienci docenili
Dostępne pokoje
2 osobowy
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Bodrum
Opis
Obiekt tuż nad brzegiem Morza Egejskiego, do którego prowadzi przejście podziemne. Ze względu na bliską odległość do centrum Bodrum jest to idealne miejsce dla fanów urozmaiconej rozrywki. Bogata formuła All Inclusive daje możliwość spróbowania lokalnych potraw, a hotelowe SPA dostarczy miłych chwil relaksacyjnych. Hotel przeznaczony jest dla osób powyżej 14 roku życia.
Lokalizacja
1km od centrum Bodrum, 35km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 14000m2.
Kategoria organizatora
4
Data otwarcia
1997 r. Odnowiony w 2007 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (3), basen odkryty.
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
20m od hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 100m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi, dojście do plaży tunelem. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 5 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
• 4 aneksy (liczba pięter: 7, liczba wind: 1)
Typy pokoi
• pokoje standardowe land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (4)
All Inclusive
(08:00-00:00)
• śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:30-21:30) serwowane w restauracji głównej
• przekąski (11:00-17:00), podwieczorek (17:00-18:00) serwowane w barze z przekąskami
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
• płatne. Wymagana rezerwacja.
• owoce morza
• włoska
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• bilard
• siłownia
• animacje soft
• sauna
Płatne
• centrum SPA
• masaż
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Hotel przeznaczony jest dla osób powyżej 14 roku życia.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 8m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
• Czy siłownia jest czynna? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - PLACÓWKA ZDROWIA JEST INFORMOWANA, ZOSTAJE WYKONANY TEST
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ ZOSTAJE ZABRANY DO POKOJU PANDEMICZNEGO PRZYGOTOWANEGO W HOTELU, W CZASIE POBYTU GOŚCIA OBSŁUGUJE PERSONEL POKOJOWY DO TEGO WYZNACZONY. NIE NALEŻY OPUSZCZAĆ POKOJU
Aktualizacja opisu
04.12.2020 16:46
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tylko dla dorosłych
All Inclusive
Serwis plażowy
Błękitna Flaga
Mapa

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
Opinie
Opinie dodane przez
