Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Golmar Beach

Kod oferty: WAK641141
obiekt, budynek główny, basen, zjeżdżalnia
obiekt, basen, zjeżdżalnia, dla dzieci
obiekt, basen, zjeżdżalnia, dla dzieci, plaża
obiekt, basen, plaża
obiekt, basen, plaża
obiekt, budynek główny, basen, zjeżdżalniaobiekt, basen, zjeżdżalnia, dla dzieciobiekt, basen, zjeżdżalnia, dla dzieci, plażaobiekt, basen, plażaobiekt, basen, plażaobiekt, basen, plażaobiekt, basenobiekt, budynek główny, basen, plażaobiekt, budynek główny, basen, plażapokój, balkon / taraspokój, balkon / taraspokój, rodzinnyrestauracjarestauracjarestauracjaSPASPASPAplażateren hotelu, plaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Wakacje 2 w 1 - wypoczywasz w Turcji i zwiedzasz Grecję (np. Kos lub Samos).
  • Bardziej kameralne hotele niż na rozrywkowej i obleganej przez turystów Riwierze Tureckiej.
  • Błękitna Laguna w Oludeniz - zdobyła Turystycznego Oskara 2011 dla najpiękniejszej plaży, w ramach World Travel Awards Europe.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    31.05.2021 Poniedziałek
    WAWWarszawa - Chopin
    31.05.2021 Poniedziałek
    DLMDalaman

    Powrót

    07.06.2021 Poniedziałek
    DLMDalaman
    07.06.2021 Poniedziałek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK641141Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Coral Travel

    Region

    Marmaris

    Opis

    Położony nad brzegiem morza w Icmeler, jednym z najpiękniejszych zakątków Marmaris, z widokiem na zatokę i morze, ze zjeżdżalniami wodnymi w ogrodzie, jest idealnym miejscem na wspaniałe i niezapomniane wakacje. Tuż obok hotelu znajduje się port z łodziami wycieczkowymi.

    Lokalizacja

    8km od centrum Marmaris, 500m od Marmaris Icmeler, 105km od lotniska w Dalaman-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 5400m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    1992 r. Odnowiony w 2011 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, sejf w recepcji (bezpłatny), basen odkryty, 1 zjeżdżalnia wodna dla dorosłych i 1 dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00, 14:00-16:00).

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    Plaża

    Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 100m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, płatne: bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 6, liczba wind: 3)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe side sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje rodzinne z 1 sypialnią dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracja a la carte, bar

    All Inclusive

    (10:00-22:30)

    • śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej

    • podwieczorek (17:00-18:00) w restauracji a la carte

    • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • płatna, wymagana rezerwacja.

    • międzynarodowa

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • zjeżdżalnie wodne dla dzieci (2)

    • plac zabaw

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    W cenie

    • rzutki

    • animacje soft

    • sauna

    Płatne

    • bilard

    • centrum SPA

    • masaż

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? -100 GOŚCI NA 200m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00,

    14:00-16:00)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - ODPOWIEDZIALNY PERSONEL WEZWIE LEKARZA HOTELOWEGO, ZOSTANIE WEZWANA KARETKA POD NUMEREM 112 LUB 184, GOŚĆ ZOSTANIE ZABRANY DO NAJBLIŻSZEGO SZPITALA

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - HOTEL POSIADA POKÓJ IZOLACYJNY DLA RODZINY, NIE MOGĄ GO OPUSZCZAĆ PRZEZ 14 DNI

    Aktualizacja opisu

    03.03.2021 10:05

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Wi-Fi

    Przy plaży

    SPA

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Zjeżdżalnie

    Pokoje 4 osobowe

    Błękitna Flaga

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    24°C
    Temperatura w nocy
    14°C
    Temperatura wody
    19°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.

    Opinie

    Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?

    Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

    no offer review
    no offer review