Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2299 zł/os.
4 598 zł
Labranda Mares Marmaris (ex Mares Dolphin Park & Spa)
8.9
62 opinie
4.0
4218 opinii
8.9
62 opinie
4.0
4218 opinii
Opis oferty
Oferta
Idealnie położony w pachnącej sosnami piniowymi okolicy, z niesamowitymi widokami na bezkresne Morze Egejskie, doskonale sprawdzi się na wyjazd z przyjaciółmi czy dziećmi. Hotel może pochwalić się dużym zapleczem gastronomicznym – na miejscu jest aż 5 wysokiej klasy restauracji, gdzie serwuje się wyborne dania z różnych zakątków świata oraz 6 barów, w tym przy plaży, w których można skosztować smacznych, orzeźwiających koktajli i napojów. Goście szukający spokojnego wypoczynku mogą pływać w skąpanych w słońcu basenach, opalać się na plaży lub odprężyć się podczas masażu w hotelowym centrum spa, ci bardziej aktywni chętnie grają tu w tenisa czy koszykówkę, a miłośnicy wodnego szaleństwa próbują swoich sił w nurkowaniu. Uwielbiane przez turystów animacje, są ciekawie prowadzone przez sympatycznych i profesjonalnych animatorów – to fantastyczna propozycja na spędzenie czasu z dziećmi, które pokochają zabawy i radośnie wykorzystają wolny czas! Po całym dniu pełnym wrażeń czas na odpoczynek w przestronnych, klimatyzowanych pokojach, które są gwarancją wysokiego poziomu komfortu. Jeśli pragniesz, by błogi relaks łączył się z aktywnością i dobrą zabawą to te miejsce będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę!
Położenie hotelu
Okolica:
Ok. 3 km od centrum ICMELER; ok. 1 km od sklepów i restauracji; ok. 5 km od centrum MARMARIS
Odległość od lotniska:
Ok. 90 km od lotniska w Dalaman
Plaże
Plaża hotelowa:
Bezpośrednio przy hotelu; betonowa platforma do opalania; zejście do wody po schodkach; przy brzegu głęboka woda; bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; bar objęty all inclusive
O hotelu
Ogólnie:
Pięciogwiazdkowy; stylowy; zbudowany w 1988 r., regularnie odnawiany; 441 pokoi, budynek główny (4 piętra) i 159 bungalowów (3 piętra), 4 windy; przestronne lobby; całodobowa recepcja; kilka sal konferencyjnych; ogród; taras z widokiem na morze; bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; na terenie hotelu występują różnice poziomów – nie jest polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express
Sport i rozrywka:
2 korty tenisowe (oświetlenie i wypożyczalnia sprzętu płatne); siłownia; tenis stołowy; koszykówka; rzutki; pokój zabaw dla dzieci; miniklub (4 - 12 lat); animacje dla dorosłych i dzieci; za opłatą: motorowe sporty wodne, szkółka nurkowania
Basen:
2 baseny: jeden z 2 zjeżdżalniami, nieregularny kształt, słodka woda, gł. 1,2 - 1,5 m, wydzielona część dla dzieci, słodka woda, gł. 0,4 m; przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki
Spa:
Sauna; hammam; za opłatą: masaże, zabiegi pielęgnacyjne
Usługi:
Powyższe usługi są dodatkowo płatne. ; room-service; fryzjer; pralnia; minimarket; kantor
Kontakt:
0090/; www. labranda. com/mares-marmaris
Dla dzieci
Udogodnienia:
Foteliki i menu w restauracji; łóżeczko dla dziecka do 2 lat; wydzielona część w basenie; pokój zabaw; miniklub (4 - 12 lat); animacje
Dostępne pokoje
Standardowy:
W bungalowie; 2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 26 m²; klimatyzowany; łazienka (prysznic, wc, suszarka); telewizja satelitarna; telefon; sejf; lodówka; zestaw do kawy/herbaty; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka)
Superior:
W budynku głównym; 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci); ok. 28 m²; klimatyzowany; łazienka (prysznic, wc, suszarka); telewizja satelitarna; telefon; sejf; lodówka; zestaw do kawy/herbaty; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze
Wyżywienie
Restauracje:
Restauracja główna Yunus – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, w restauracji dostępne foteliki i menu dla dzieci, dania wegetariańskie; 4 restauracje à la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja) – kuchnia włoska, azjatycka, rybna, śródziemnomorska i międzynarodowa; 6 barów, w tym w lobby, przy plaży i basenie, snack bar
All inclusive:
Śniadanie (7.00 - 10.00), późne śniadanie (10.00 - 10.30), obiad (12.00 - 14.00), kolacja (19.00 - 21.30) w formie bufetu w restauracji gównej; przekąski w snack barze (12.00 - 16.00); lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00 - 24.00); raz na pobyt kolacja w restauracji à la carte włoskiej lub azjatyckiej (wymagana wcześniejsza rezerwacja); wymagane noszenie opasek all inclusive
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2 os.
2 dorosłych
Pokój 2 os. budynek główny
2 dorosłych
Pokój 2 os.
2 dorosłych
Pokój 2 os. budynek główny
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 598 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 67
Opinia z serwisu Tripadvisor
4.0
Poleciłbym
Fantastyczny czas i chętnie bym wrócił. Jednakże, jest kilka rzeczy, które mogłyby być poprawione, dlatego napiszę szczere recenzję. Zatrzymaliśmy się w połowie października. Personel był niesamowity, przyjazny i uprzejmy. Nie mieliśmy żadnych problemów z komunikacją po angielsku. Widoki z hotelu były niesamowite! Nasze łóżko było bardzo wygodne, pokój miał przyzwoity rozmiar, prysznic był mocny, a widok z pokoju 3525 był doskonały. Personel sprzątający był uprzejmy i profesjonalny. Musisz zostawić kartkę 'posprzątaj mój pokój', gdy to zrobiliśmy, pokój został posprzątany na bardzo dobrym poziomie. Nie musieliśmy wychodzić z pokoju wcześnie, aby go posprzątać. Była przyzwoita liczba koktajli do wyboru, wino i kawa były bardzo smaczne (wszystko w ramach all-inclusive). Nigdy długo nie czekaliśmy na drinka, a personel baru nie pozwalał ludziom wciskać się. Jedzenie na śniadanie było świetne, zawsze było dużo świeżych sałatek. Można było dostać darmowe jedzenie z kebabu na lunch, który znajdował się przy plaży, to siedzący posiłek i warto było tam pójść. Można też zjeść w restauracji włoskiej na lunch za darmo. Mieliśmy problemy z błędnymi informacjami w książce informacyjnej w pokoju dotyczącymi godzin posiłków. Zostało to profesjonalnie rozwiązane przez obsługę gości. Zostaliśmy zaproszeni na dodatkowe ala carte i byliśmy z tego zadowoleni. Poszliśmy do restauracji chińskiej, była smaczna i miła odmiana. Poszliśmy także do restauracji włoskiej, makarony i przystawki były naprawdę smaczne. Pizza była taka sama jak na lunch, więc miej to na uwadze, jeśli masz ochotę na zmianę. Restauracja rybna Meyhane, która znajdowała się nad brzegiem wody, była niesamowita, jedno z najlepszych posiłków, jakie kiedykolwiek jadłem. Zazwyczaj kosztowało to dodatkowe 10 dolarów, ale gorąco to polecam. Mój partner nie je ryb, ale uprzejmie przynieśli mu coś innego, więc mógł zjeść ze mną w restauracji. Nie ma sensu korzystać z taksówek, autobusy są łatwe w użyciu, a kierowcy naprawdę pomagają. Również kursują do 12:30/1:00 rano, jeśli wychodzisz późno. Przystanek autobusowy po tej samej stronie hotelu jedzie do Marmaris, a po drugiej stronie ulicy jedzie do Icmeler. Nigdy nie czekaliśmy dłużej niż 10 minut na przyjazd autobusu. Gdy chcesz wrócić autobusem do hotelu, musisz szukać pomarańczowego autobusu. Jednak wszyscy naprawdę pomagają, i łatwo go znajdziesz. Ludzie narzekali, że nie ma wystarczającej różnorodności jedzenia. Jednak ja się nie zgadzam, jeśli wymieszasz kebab i włoską restaurację na lunch oraz ala carte na kolację, będzie dobrze. Kilka rzeczy, które mogłyby być poprawione. Kiedy przyjechaliśmy o 6:30 rano, musieliśmy czekać do 14:00 na nasz pokój, było to trudne dla nas, ponieważ jeszcze nie spaliśmy. O 14:00 zostaliśmy zabrani do złego pokoju; zarezerwowaliśmy pokój z podwójnym łóżkiem i sofą. Zostaliśmy zabrani do małego pokoju z dwoma łóżkami pojedynczymi. Gdy zadzwoniłem na recepcję, powiedziano nam, że zarezerwowaliśmy podwójny pokój i to dostaliśmy. Wyjaśniłem, że to jest pokój z dwoma łóżkami pojedynczymi i zupełnie niepodobny do zdjęć. Zostaliśmy poinformowani, żeby wrócić do recepcji, i pokażą nam inny pokój. Musieliśmy poprosić o boy hotelowy, ponieważ nie został nam to zaproponowany. Zostaliśmy potem zabrani do właściwego pokoju i byliśmy z tego zadowoleni. Jednak pokój miał dość nieprzyjemny zapach, ale poradziliśmy sobie z tym, ponieważ pokój był ładny. Mieliśmy trudności z dostaniem leżaka codziennie. Ludzie rezerwowali leżak z poprzedniego wieczora i czasami byli z niego nieobecni przez 4-5 godzin. Byłoby dobrze, gdyby hotel coś z tym zrobił. Również kilka dodatkowych leżaków i parasoli wokół hotelu byłoby świetne. Dotarliśmy do restauracji o 20:30, a wiele jedzenia było już skończone, a gdy poprosiliśmy o więcej, powiedziano nam, że nie. Jeśli tak jest, restauracja powinna zamykać się o 20:30, a nie o 21:00. Jeśli nie pijesz wina, piwa lub napojów bezalkoholowych, musisz trochę daleko chodzić do baru w holu po napój. Nie zostaliśmy poinformowani przy zameldowaniu, co jest wliczone w cenę all-inclusive, a co nie. Schody prowadzące do pokoju są bardzo ciemne i mogłyby mieć dodatkowe oświetlenie. Mimo że wydaje się, że wymieniłem wiele rzeczy, które trzeba poprawić, to wcale nie zepsuło naszych wakacji, i zdecydowanie chciałbym wrócić do tego hotelu.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej