3 200 zł
Canal
4.0
3853 opinie
4.0
3853 opinie
Opis oferty
Kategoria
3
Region
Włochy/Wenecja
Wyposażenie
Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Hotel posiada przechowalnię bagażu, sejf, kantor wymiany walut, restaurację, bar, salę telewizyjną i serwis pokojowy. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny.
Pokoje
Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic, wannę i bidet. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by client no.
Wyżywienie
Istnieje możliwość wyboru śniadania.
Karty kredytowe
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Świadczenia
Przelot
Opłaty lotniskowe i paliwowe
Ubezpieczenie KL, NNW
Zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
Bagaż podręczny:
• Na lotach Ryanair (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25 cm)
• Na lotach Wizzair (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 30 x 20 cm)
• Na lotach LOT (LO) - w cenie bagaż podręczny 8kg
Dodatkowo płatne
Oferta nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko! TRANSFER PRYWATNY LOTNISKO - HOTEL - LOTNISKO:
• Dla hoteli położonych w rejonie Mestre: cena 700 zł/os. przy rezerwacji tylko dla jednej osoby, cena 350 zł/os. przy rezerwacji 2 - 6 osób.
• Dla hoteli położonych na wyspie głównej transfer wodny: cena 1300 zł/os. przy rezerwacji 2 - 4 osób. TRANSFER MOŻLIWY DO ZAREZERWOWANIA WYŁĄCZNIE DLA PRZYLOTÓW NA LOTNISKO WENECJA MARCO POLO (wyloty z Warszawy-Chopin). BRAK MOŻLIWOŚCI REZERWACJI TRANSERU PRYWATNEGO DLA OFERTY Z PRZYLOTEM NA LOTNISKO WENECJA TREVISO (wyloty z Poznania, Wrocławia, Krakowa, Warszawy-Modlin, Gdańska i Katowic) - istnieje możliwość zakupienia transferu we własnym zakresie u lokalnej firmy przewozowej obsługującej połączenia liniowe autokarami, bilety do zakupu online lub na lotnisku Treviso po wylądowaniu. Bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny - ceny zgodnie z ofertą. LINIE RYANAIR:
• Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
• Bagaż rejestrowany do 10 kg
• Bagaż rejestrowany do 20 kg
Linie Wizzair
• Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
• Bagaż rejestrowany do 10 kg
• Bagaż rejestrowany do 20 kg
Linie Lot
• Bagaż rejestrowany do 23 kg
Miejsca obok siebie w samolocie.
Obowiązkowy lokalny podatek turystyczny (podatek będzie pobierany na miejscu, po przylocie do Wenecji. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora):
• Dla pobytów, w hotelach 5 - 5 EUR / noc / os. przez 5 pierwszych dni noclegu
• Dla pobytów, w hotelach 4 - 4,5 EUR / noc / os. przez 5 pierwszych dni noclegu
• Dla pobytów, w hotelach 3 - 3,5 EUR / noc / os. przez 5 pierwszych dni noclegu
• Dzieci do 10 roku życia są zwolnione z podatku pobytowego. Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie poprzez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Opłata za wstęp do wenecji w 2024 roku
Władze miasta Wenecji wprowadziły w 2024 roku opłatę dla jednodniowych turystów, którzy nie rezerwują na miejscu żadnych noclegów. Bilet można zarezerwować z wyprzedzeniem za pośrednictwem specjalnej strony internetowej, koszt to 5 EUR/os. Opłaty dokonujemy na dedykowanej stronie internetowej cda. ve. it. Po dokończeniu rezerwacji otrzymujemy kod QR, który należy okazać w trakcie kontroli. Opłata obowiązuje jedynie w wybrane dni w roku 2024:
• Kwiecień: 25.04, 26.04, 27.04, 28.04, 29.04, 30.04
• Maj: 1.05, 2.05, 03.05, 4.05, 5.05, 11.05, 12.05, 18.05, 19.05, 25.05, 26.05
• Czerwiec: 8.06, 9.06, 15.06, 16.06, 22.06, 23.06, 29.06, 30.06
• Lipiec: 6.07, 7.07, 13.07 i 14.07
Osoby zwolnione z opłaty:
• Dzieci i młodzież do 14 roku życia
• Osoby mające rezerwację w hotelu lub innych obiektach noclegowych w regionie Wenecji (również region Mestre)
• Mieszkańcy, studenci oraz osoby pracujące w Wenecji
• Mieszkańcy regionu Veneto
• Turyści udający się tylko na Lido di Venezia, Murano, Burano, Torcello, Alberoni, Malamocco, Piazzale Roma, Tronchetto i Stazione Marittima bez zwiedzania Wenecji
• Niepełnosprawni z osobą towarzyszącą
UWAGA! Dzieci do 14 roku życia dodajemy w formularzu, a w razie kontroli należy okazać dokument potwierdzający ich wiek. Po wypełnieniu formularza turyści otrzymują specjalny kod zwalniający z opłaty oraz potwierdzenie.
Obsługa
Brak obsługi
Wizy
Wizy nie są wymagane. Obywatele polscy mogą przekroczyć granicę posługując się dowodem osobistym. Należy pamiętać o dokumencie dla dziecka.
Udogodnienia
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój standard (2 oddzielne łóżka)
2 dorosłych
Z widokiem na kanał dwuosobowy z widokiem na kanał
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P4, Bukowska 285, 60-189 Poznań
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 200 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 5
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
UNIKAJ TEGO HOTELU KOSZTEM WSZYSTKICH KOSZTÓW!!
4 lata temu zatrzymałem się w tym hotelu z moją córką na moje urodziny. Hotel ma dobrą lokalizację i zostaliśmy dobrze zaopiekowani, hotel zostawił tort urodzinowy, kartkę i butelkę prosecco w naszym pokoju, co było miłym gestem. Zarezerwowałem ten sam wyjazd w zeszłym tygodniu, tym razem zabierając mojego męża, aby świętować moje urodziny i naszą rocznicę w tym pięknym mieście; bardzo się cieszyłem na widok pokoju z widokiem na kanał i zwiedzanie miasta z nim. Przeszliśmy z dworca autobusowego do hotelu (10 minut pieszo) i po przyjeździe do recepcji były 2 inne grupy, które się zameldowały. Stałem tuż za drzwiami, zdałem sobie sprawę, że kobieta stoi tuż za mną. Odwróciłem się, a ona wyszła z hotelu, zdjąłem plecak, aby wziąć nasze paszporty i był otwarty, wiedziałem od razu, że czegoś braknie i to ona to zabrała. Portfel zniknął. Natychmiast powiedziałem personelowi, byłam kompletnie załamana, płakałam, myśląc, że nasz wyjazd jest zniszczony; straciłam pieniądze i kartę. Personel powiedział, że musimy pójść na posterunek policji, aby to zgłosić i muszą dać zgodę na obejrzenie nagrań z monitoringu, które były skierowane bezpośrednio na drzwi. Spędziliśmy 3 godziny (właściwie stracone) na posterunku policji, czekając na przyjęcie. Były tam jeszcze 2 inne osoby czekające, aby zgłosić to samo przestępstwo! Nigdy nie spotkałem takiego nieuprzejmego, niepomocnego, protekcjonalnego policjanta w moim życiu, to była kompletna kpina. Poinformował nas, że następnego dnia obejrzą nagrania z monitoringu. Wróciliśmy do hotelu i się zameldowaliśmy, byliśmy w Wenecji 4 godziny, nie mieliśmy pieniędzy ani karty, hotel nie zaoferował nam nawet butelki wody. Spędziliśmy kolejne kilka godzin dzwoniąc i próbując zdobyć jakieś środki, aby uratować nasz wyjazd. Przez następne kilka dni pytałem, czy nagrania z monitoringu zostały obejrzane, odpowiedź brzmiała nie. Widziałem tę kobietę ponownie w hotelu i przypuszczam, że tam mieszkała. Hotel nic nie zrobił, policja nic nie zrobiła, absolutnie okropne. Poza tym nasz pokój nie był posprzątany przez 3 dni, nie było papieru toaletowego, nie to, czego oczekiwałbyś od hotelu 4*. Personel jest całkowicie obojętny w swoim podejściu. Nie mogę uwierzyć, jak hotel się pogorszył w ciągu 4 lat, żadny gest z okazji moich urodzin, co w tych okolicznościach byłoby mile widziane. Rozmawialiśmy z wieloma osobami podczas naszego pobytu, które powiedziały nam, że kradzieże kieszonkowe w Wenecji są OGROMNYM problemem w tym roku; wyraźnie miejscowi są bardzo zagniewani, że policja sobie z tym nie radzi. Widzieliśmy wielu miejscowych, którzy radzili turystom, aby zdjąć plecaki, 1 mężczyzna właśnie stał na przystanku łodzi i krzyczał, żeby uważać na kieszonkowców. W dniu wymeldowania nie mogłem poradzić sobie z rozmową z recepcją; położyłem klucz i notatkę dla menadżera w kopercie i wyszedłem. Portier wyszedł i powiedział, że muszę zapłacić podatek miejski, oczywiście zapomnieli, że zostałem okradziony w ich hotelu!!! Proszę uważać, kieszonkowcy są Powszechni w Wenecji i NIKT ci nie pomoże. Unikaj tego hotelu za wszelką cenę!
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
We Włoszech dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej