Mam przyjemność przedstawić Państwu ofertę biura podróży Grecos Holiday Sp. z o.o. z Poznania ( NIP 7781432010) w Hotelu Caretta Island, Zakynthos, Grecja którą przeżyłem z wraz rodziną w dniach 13-20.06.2019. Wyżywienie: - Wątroba z cebulą praktycznie w każdy dzień ( live cooking, gotowanie na żywo), - Skrzydełka drobiowe i nóżki drobiowe, regularnie, - Często brakowało pomidorów krojonych, arbuzów krojonych, sera fety do posiłków, po zgłoszeniu kelnerowi otrzymałem informację że nie ma i więcej już nie będzie w dniu posiłku. Brak sosów jogurtowych do sałatek, w zastępstwie majonez, ketchup i musztarda, - zdażało się że brakowało w maszynie koncentratu do napojów bezalkoholowych, zamiast barwionego płynu lała się woda, woda filtrowana z urządzenia jest niesmaczna, - 1 rodzaj tej samej ryby serwowanej w kolorze zółtym, zielonym i białym, - Pieczywo serwowane jest nie świeże, dość twarde, jakby miało kilka dni, - Zgniłe gruszki, niejadalne niedojrzałe, - Naczynia szklane ( lampki do wina) brudne ( po umyciu w zmywarce), - Produkty spożywcze bardzo niskiej jakości, słyszałem podczas pobytu od innych gości hotelowych, że potrawy są przywożone z innego hotelu, Infrastruktura: - brak animacji dla dorosłych, - brak klimatyzowanego lobby, jedno pomieszczenie połączone z recepcją, wz, barem z napojami, schodami i windą do restauracji, wszystkie drzwi cały czas otwarte, - internet - wg mnie nie działa w budynku B2.. po probie logowania się przez komputer, w telefonie działa ale bliżej recepcji i części basenowej, b.wolne łącze. - telefon w pokoju nie działa jakby ktoś chciał dzwonić między pokojami lub na zewnątrz, - w łazience położony jest na części ścian tynk elewacyjny ziarenka zamiast płytek, przy bateriach, w rogach przy wannie czarna pleśń. Wanno-prysznic, szyba posiada uszczelkę w moim przypadku uszkodzona, woda codziennie po kąpieli wylewała się na podłogę łazienki. Materiały wykończeniowe w pokoju niskiej jakości. - odległość z pokoju do plaży przy morzu to wielokrotnie więcej niż 100m, po za tym w 2 budynkach brak wind, wózki i bagaże należy samodzielnie wnosić, - w ostatnim dniu pobytu pokój nie był posprzątany, zostawiona została tylko ankieta, Z czystym sumieniem NIE polecam oferty Grecos Holiday Sp. z o.o. z Poznania ( NIP 7781432010) za którą są oni odpowiedzialni. Po zgłoszeniu problemu z wyżywieniem do opiekuna BP Grecos, p.Katarzyny, otrzymałem informację, że wie ona o problemie. Niestety nikt z tym nic nie robi. Ilość gwiazdek 4 jest nie adekwatna do rzeczywistości. Max 2* . (m.in brak: SPA, room service, infrastruktury i wiele innych elementów mających wpływ na przyznany standard).
WSPANIAŁA ORGANIZACJA, WSZYSTKO DOPIĘTE NA OSTATNI GUZIK, BARDZO DOBRA OPIEKA REZYDENTÓW I ANIMATORÓW
Polecam biuro!! Rezydenci dostepni. Dyżury Rezydenta ( wskazane terminy) dla Klientów buira.Czujesz się zaapiekowany :)
Polecam biuro!! Rezydenci dostepni. Dyżury Rezydenta ( wskazane terminy) dla Klientów buira.Czujesz się zaapiekowany :)
Jeżeli GERECJA to tylko z GRECOS!! Rezydenci - otwarci na pomoc.Wspierajacy Wycieczki fakultatywne - extra
Opis hotelu nie zgadzał się z tym co zastalismy na miejscu eezydent Pan Adrian. K mógłby być milszy i bardziej przyjazdny i zaradnay. I jest wsumie przykre że rezydentka konkurencyjnego biura zaopiekowala się wszystkim pasażerami na lotnisku nie patrząc kto skąd jest.
Byłam na 5-dniowej wycieczce na Kretę. I polecam firmie zmienić rezydentów lub wysłać obecnych na szkolenia z wiedzy o Krecie i szacunku do klienta. Pani Joanna nie ma żadnej wiedzy o wyspie, nie ma pojęcia jak wygląda wowóz, co tam jest a czego nie ma. Na dodatek obgaduje klientów, bo woleliśmy sami zorganizować wycieczke po wyspie, a nie czekać na spotkanie informacyjne. Mówi, że dogadała wcześniejsze śniadanie w hotelu jak się później okazało śniadania nie było... Podczas wycieczki do wąwozu, zostaliśmy wyrzuceni przez kierowce na ulicy, bo niby po 10 min miał przyjechać po Nas większy bus, o czym nikt nas wcześniej nie informował. Czekaliśmy 30 min na ulicy, po czym wykonaliśmy telefon do Pani Joanny, jej odpowiedź na to co się dzieje była "po co wysiadaliście'', w końcu po 40 min przyszedł do Nas rezydent Pan Maciej i przyjechał autobus. Okazała się, że staliśmy 40 min pod mieszkaniem Pana rezydenta a on patrzył na Nas z balkonu...także bardzo miło. I NAJLEPSZE; NIKT NAS NIE POINFORMOWAŁ O ZMIANIE GODZIN WYLOTU NA 4 RANO Z GODZINY 0:25. Jak się pózniej okazało był wylot i o 0:25 i 0 4:00, tylko biuro celowo podało, że powrót jest o 0:25 , żeby wycieczka była atrakcyjniejsza. Pani Joanna sama się wygadała, że tak jest i oni wiedzieli o tym 2 tygodnie wcześniej.
Opieka rezydenta bardzo dobra zarówno przy przylocie, w hotelu i przy wylocie na lotnisku. Polecam.
Na dwa miesiące przed wakacjami zmieniają wylot i przylot. Gdańsk Heraklion Gdańsk a zmienili na Modlin Heraklion Warszawa Okęcie .Żart
Właściwa postawa Grecos w stosunku do popelnionej przez organizatora pomyłki. Natychmiastowa reakcja w postaci znacznej gratyfikacji finansowej . Polecam Grecos że względu na ciekawe oferty i stosunek do klienta.
Super biuro, bardzo fajni i rzeczowi rezydenci, piloci wycieczek widać, że kochaja to co robią!POLECAM
Właśnie wróciliśmy z wakacji na rodos hotel ellia w lardos Pani rezydent ...No coz chyba była tam za karę, bardzo nie miła wpadła na chwilę zebrać kasę za wycieczki i to by było na tyle (tzn. O nic nie pytajcie o nic nie proście ja już muszę lecieć do kolejnego hotelu) A jak już ktoś o coś zapytał to odpowiadała z pretensjami i nie na temat. Pierwszy raz spotkaliśmy się z takim rezydentem i chyba nie tylko my bo wszyscy mieli takie samo zdanie
Nie polecam. Żadne Grecos. Absolutnie. Nie. Nie. Nie. Pobyt od 03.06.19 do 10.06.19. Hotel Lutania Beach. Pokój przeznaczony do generalnego remontu. Powyrywana glazura wokół wanny, wypadająca osłona wanny przed cieknącą wodą podczas kąpieli. Lustro odstające od ściany na 2 cm wraz z glazurą. Wybuchająca suszarka do włosów ( w obecności pani rezydent). Brak klimy i wszędobylskie komary. Jak spać w takim upale przy zamkniętych oknach. W garażu mam czyściej jak w pokoju po wizycie pani pokojowej. Na wyraźne żądanie pokój zamieniono na podobny z zawiasami przykręconymi na blaszki do futryny. Strach cokolwiek zostawić w pokoju. Szpara ok 0,5 cm wokół zamka drzwiowego. Ktoś musiał siłowo dostawać się do pokoju. Mam nadzieję, że poprzedni mieszkańcy nie zostali okradzeni. Na koniec perełka. Wyjazd o godź 7,30 z hotelu. Sniadania brak. Dla pierwszych 5 osób zrobiono kanapki w recepcji. Dla reszty po bochenku chleba( autentycznie). Masakra, Za całe 5240 za pobyt dla 2 osób. Wiem, że to ma przynosić zysk. Ale nie aż takim kosztem. Dwukrotnie byłem na południu Europy z z Itaką za takie same pieniądze i wyjazd był bardzo udany. Ktoś ze znajomych namówił mnie na wyjazd z innym biurem podróży. Bardzo żałuję. Na dowód powyższego zrobiłem dokumentację fotograficzną opisywanych uszkodzeń. Wiem, że jestem Polakiem, ale dlaczego mam mieszkać na wczasach w warunkach gorszych jakie mam w garażu. Wstyd........
Szybko sprawnie bardzo dobre biuro polecam na wszystkie nurtujące pytania uzyskałam wyczerpującą odpowiedź
Godne polecenia !!! Perfekcyjna obsługa,kompetentni rezydenci
Bardzo dobra organizacja na miejscu, Pani rezydent oraz Pan animator bardzo wysoki poziom
Mało profesjonalnie!!! Nie polecam Radziłbym szukać innego biura.
Opinia dotyczy wyjazdu do Hotelu Gardelli Zakyntos. Całkowity brak animacji, rezydentka zero zainteresowania zgłaszanymi problemami!!! Obsługa hotelu bardzo niemiła (wręcz wredna!) jedzenie 2/10, czystość 3/10, obsługa 1/10, umiejscowienie hotelu 8/10. Jako rodzina z dzieckiem radzimy szukać innego hotelu. Pozdrawiam Michał
Stosunku jakości do ceny oraz zgodności oferty z opisem nie jestem w stanie ocenić ponieważ nasze wakacje zostały odwołane na niecałe 24h przed wylotem "z przyczyn operacyjnych". Wyjazd kupiony przez wakacje.pl przelot katowice-peloponez na 15.06 10:10 powrót 22.06. 14.06 o godzinie 11:08 dostaje SMS z grecosa z numerem lotu Poznań-Corfu. Pomyślałam że jakaś pomyłka, ale zadzwoniłam do grecosa. Podałam nr rezerwacji i Pani mówi że tam nastąpiła zmiana hotelu i miejsca i miejsca wylotu. WSZYSTKIEGO i że do 12:00 trzeba dać odpowiedz czy bierzemy co dają w zamian. Wakacje.pl o niczym nas nie poinformowalo, dopiero po mojej interwencji i ich telefonach do grecosa okazało się że jest zmiana...wakacje odwołane, urlop w trakcie zwrot pieniędzy na konto (7000tys) w ciągu 7 dni roboczych. Straty na kupnie euro...
Wakacje.pl & Grecos - stanowczo nie polecam. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów klient jest zostawiony samemu sobie, jest wręcz oszukiwany przez ten duet organizatorów tak, aby przypadkiem nie musieli przyznać się do błędu. Wakacje.pl - nie polecam bardzo Grecos - nie polecam Wakacje.pl & jakiekolwiek biuro podróży - trzymajcie się od nich z daleka.