Niestety (albo i stety) nie było mi dane polecieć z Grecosem z uwagi na zmianę w siatce lotów i chęć wyzysku w stosunku do klienta. Okazuje się że 3 dni to zarówno dużo i mało. Mało jeżeli termin wycieczki należy przełożyć 3 dni do tyłu (przy gorszym terminie łaskawie nie trzeba dopłacać, ale o zwrocie różnicy oczywiście nie ma mowy), ale bardzo dużo przy zmianie terminu na 3 dni do przodu. Wtedy już trzeba zapłacić aktualną cenę mimo, że poprzednia rezerwacja miała dużo lepsze warunki. Tfu
Brak
Brak
Z biurem Grecos byłam na Korfu w hotelu Alykon Beach w miejscowości Agios Georgios. Hotel choć tylko ma 3 * super, przerósł moje oczekiwania. Pokój wyremontowany, czyściutki, jedzenie bardzo dobre, luźna wakacyjna atmosfera. Polski rezydent na miejscu, bardzo pomocny, super animatorki. A polożenie bomba! Przy samym morzu. Biuro spisało się na medal od początku do końca imprezy. Brawo Grecos! Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług tego biura i polecam innym.
Brak
Brak
Byliśmy na Rodos w Hotelu Mitsis Rodos Village Beach od 27.09.04.10.2021. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na betonową płyę z licznymi agregatami i całą stacją bardzo głośno pracujących agregatorów obok pokoju.Agregaty generowały ogromny hałas w dzień i w nocy, który nie pozwalał na wypoczynek i relax w pokoju. Biuro GRECOS nie uwzględniło naszej reklamacji co nas bardzo rozczarowało. Już nigdy nie skorzystam z oferty tej Firmy i odradzam podróże z GRECOS. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!
Brak
Brak
2 x Rodos, raz Kreta i raz Kos. W tym roku tez lecę na wakacje z Grecos. Najsolidniejsze biuro podróży
Brak
Brak
Byliśmy z rodziną w Mitsis Norida Beach Hotel. Mieliśmy wybrany hotel z widokiem na morze. Otrzymaliśmy widok na dach z ogromem klimatyzatorów. Dodatkowo klimatyzacja w pokoju była popsuta, bardzo głośnia bez możliwości regulacji poziomu nawiewu. Nie pozwolono nam przenieść się do innego pokoju. Rezydent (Pani Agata) w niczym nie pomogła. Biuro podróży do dnia dzisiejszego nie odpowiedziało na reklamację. Nie polecam !!!
Brak
Brak
Polecam. Dla samodzielnych podróżników znających język. Od rezydentów nigdy niczego nie potrzebowaliśmy ale od wylądowania mieliśmy do nich numer w razie "W". Wszystko na czas i zgodnie z umową- oferta zgodna ze standardem. Na lotnisku nie ma szans się zgubić bo od razu wita nas pracownik z kapeluszem na głowie. Lubię te ich kapelusze :) Zero zastrzeń.
Brak
Brak
Z Grecosem byłem po raz drugi i po raz drugi w tym samym hotelu Thalasea Beach Hotel na Kos w Marmari - co chyba dowodzi iż byłem z pierwszego pobytu zadowolony. Hotei kameralny, miejscowość malutka i spokojna, piaszczysta plaża, fajne knajpki, załoga ośrodka przesympatyczna. Pobyt z planowanych 14 dni przedłużył się do 24 dni z powodu zapalenia obustronnego ucha środkowego żony - i zakazu podróżowania samolotem. Wówczas okazało się iż wyżywienie było nieco monotonne - cykl tygodniowy dokładnie się powtarzał - i to był mały minus w stosunku do pobytu w 2019 roku. Natomiast problemy zdrowotne żony pozwoliły doświadczyć fantastycznej opieki rezydentki Grecosa, Pani Moniki ! Takiej serdeczności, troskliwości i opieki - wychodzącej daleko poza standardowe ramy - nie oczekiwaliśmy. Przez wszelkie komplikacje organizacyjne związane z przedłużaniem pobytu w hotelu jak i kilkakrotnym przebukowaniami biletów, zakupem leków itd. przeszliśmy gładko dzięki Pani Monice z Grecosa. Dziękujemy pięknie raz jeszcze !
Brak
Brak
Biuro w ofercie opisało pokoje w hotelu Mitsis Rodos Village jako nie remontowane w latach 2016-2019 ale zapomniało nadmienić, że nie remontowano ich od lat 70-tych ubiegłego wieku. Pokoje obskurne, wejście do łazienki wywoływało odruch wymiotny. Stara brudna wanna z wiszącą ceratą. Ogólnie czarna rozpacz. Na dachu pokoju zainstalowany wentylator, który buczał i hałasował od godz 6.00 do 23.00. Przez trzy dni prosiliśmy o zmianę pokoju. Pan rezydent Jakub twierdził, że nie ma możliwości zmiany pokoju. Okazało się, że w ogóle nie rozmawiał z nikim w naszej sprawie. Zlitował się nad nami dopiero cudowny Pan Paweł animator w hotelu. Tylko dzięki niemu zmieniliśmy pokój, a pan rezydent po zwróceniu mu uwagi, że nie dba o klientów stwierdził, że go nie szanujemy. Generalnie biuro Grecos bardzo mnie rozczarowało nigdy więcej nie skorzystam z oferty tej instytucji.
Brak
Brak
Byliśmy na Rodos z Grecosem po raz pierwszy. Odczucia? Mieszane. Hotel Evita Mare , wyżywienie poniżej podstawowych deklarowanych standardów. Posiłki monotonne ,co posiłek to ten sam niesmaczny zestaw, brak all inclusive mimo deklaracji że powinno być. Posiłki mało że nie smaczne to jeszcze odgrzewane z dnia poprzedniego. Na plus hotelu należy zaliczyć lokalizacje (blisko piaszczystej plaży na obrzeżach m. Falariki, blisko do stolicy Rodos. Baseny tuz po wyjściu na taras z pokoju. Cisza i spokój. Nie polecam . :(
Brak
Brak
Pierwszy raz jechaliśmy z Grecosa i muszę stwierdzić że jestem bardzo zadowolona. Wszystko zorganizowane bardzo dobrze hotel super, rezydentki super, pilotka na wycieczkach super !!
Brak
Brak
Wszystko w najlepszym porządku czytałam przed wyjazdem opinie były srednie ale w naszym przypadku wszystko się udało rezydenci i animatorzy mili starali się bardzo więc serdecznie polecam
Brak
Brak
Z biurem podrozy Grecos jechalam po raz pierwszy i sam wyjazd oceniam dosc wysoko. Hotel o takim samym standardzie co w katalogu,jedzenie urozmaicone,obsluga bardzo mila,rezydent sluzyl pomoca (szybka reakcja podczas zgubienia mojego telefonu w autokarze :( ) Daje najwyzsze noty :) i polecam :)
Brak
Brak
Wycieczka bardzo udana. Nasza rezydentka p. Agata na Kos w każdej sytuacji i o każdej godzinie była pomocna. Wycieczki organizowane przez biuro trochę droższe, niż przez biuro w mieście Kos, ale jesteśmy bardzo zadowolone. Pani Aleksandra - przewodnik wspaniale oprowadza, opowiada i zajmuje się uczestnikami wycieczek. Transfery z lotniska i na lotnisko przebiegły spokojnie bez żadnych nerwów i stresów. :)
Brak
Brak
To co przeżyliśmy na lotnisku w Zakyntos przez te pseudo biuro nie życzę nikomu. We Wrocławiu na lotnisku już pojawił się problem ponieważ moja 17 miesięczna córka nie była dopisana przez Grecos do listy pasażerów lotu. Odstawili nas na bok i udało się załatwić sprawę w 20 m. Problem pojawił się podczas powrotu do Wrocławia. Czekaliśmy ok. 1h na odprawę z dwójką małych dzieci po to aby dowiedzieć się że córka również nie jest dopisana do listy pasażerów. Odstawili na bok i czekaliśmy UWAGA 1 h. obok okienka odpraw z dwójką zmęczonych głodnych dzieci aż zostanie wysłana nowa lista pasażerów. Wylot o 6:50 i o 6:51 dopiero przyszła informacja z nową listą. Teraz biegiem na kontrolę bezpieczeństwa, szukanie bramki do odlotu i na wariackich papierach jesteśmy w samolocie 7:15. Samolot już opóźniony. Stres jaki mieliśmy, że jednak nie polecimy był duży i dyskwalifikuje biuro. Na plus Pani z Grecos która starała się pomóc.
Brak
Brak
Wakacje z biurem Grecos udane. Organizacja na wysokim poziomie, profesjonalizm animatorów, bez zastrzeżeń. Polecam.
Brak
Brak
Wakacje z Grecosem oceniam wysoko, w porównaniu do wakacji z Itaką. Szczególnie pracę i zaangażowanie rezydentki i animatorów na Kefalonii. Należą się im wielkie brawa. Animatorzy potrafili zabawić każdego, ciągle uśmiechnięci, życzliwi i cierpliwi. Rezydentka, pani Karolina B., miala pojęcie o wyspie, o atrakcjach, nie wciskała wycieczek na siłę, i nie obrażała się, gdy ktoś wolał zwiedzać wyspę na własną rękę zamiast korzystać z wycieczek ( w porównaniu do rezydentki Itaki na Gran Canarii ). Wręcz pomogła w dobrej cenie załatwić auto. Lot odbył się o planowanym czasie w obie strony, na lotnisku na Kefalonii przedstawiciele Grecosa pomogli się odprawić. Nie było żadnych niespodzianek. Na pewno skorzystam znów w przyszłym roku z ich usług.
Brak
Brak
Zarezerwowaliśmy z 2 mies. wyprzedzeniem pobyt w hotelu Homeric Hymns Boutique na Korfu w Grecji, z wylotem 31.07. Był w ofercie na długo przed naszą rezerwacją, podobnie jak siostrzany hotel Ionian Corfu Village, z którego infrastruktury i all-inclusive mieliśmy móc korzystać w ramach zawartej z biurem umowy. Na 2,5 dnia przed wylotem dostaliśmy informację, że hotel jednak się NIE OTWIERA. Zaproponowano nam inny - w gorszym standardzie, o innym profilu i estetyce, po drugiej stronie wyspy. Jechaliśmy ze znajomymi i mieliśmy być w tej samej miejscowości (urlopy, organizacja dopinana przed wyjazdem), ale Grecosa takie niuanse nie obchodzą. Zaproponowali jedną jedyną, gorszą opcję i dali czas na decyzję do godz. 10 w czwartek. A dowiedzieliśmy się w środę o 16. W sobotę o 12 wylot. Zaproponowany nam hotel w momencie rezerwacji był wart 800 zł mniej. Grecos jednak żadnej rekompensaty ani obniżki nie przewidział, bo i po co? To dla nich podobno stała praktyka - sprzedają hotele, których nie mają, a później stawiają ludzi pod ścianą na dwa dni przed wylotem, bo komu się uda przeorganizować urlop? Dodam, że w planowanym terminie Homeric można było zarezerwować na Booking.com. Nie godząc się na robienie ludzi w c*** odstąpiliśmy od umowy. Do Barbati dostaliśmy się na własną rękę i przy okazji sprawdziliśmy, jak wyglądają owe hotele. Homeric przyjmował gości, jednak wyglądał na niedokończony i totalnie nie odpowiadał opisowi/zdjęciom, nie miał nawet basenu. Otoczenie brudne od farb/szpachli, gdzieniegdzie walały się barierki i akcesoria budowlane. Brzydko i obskurnie dookoła. Homeric miał niby **** i pół gwiazdki. I odpowiednią to tego wydumanego standardu cenę. To jakiś żart. Hotel Ionian był w powijakach. Dostęp był zamknięty, a z daleka widać było rusztowania. GRECOS W OGÓLE NIE POWINIEN MIEĆ ICH W OFERCIE! To nabijanie ludzi w butelkę. A niemal do końca sierpnia hotele w dalszym ciągu były u nich dostępne. Grecos, prawdziwe RZIGA-RZIGA. Odradzamy.
Brak
Brak
Sierpień 2021 - Hotel Caretta Beach w Kalamaki na Zakynthos . Pobyt z wnukami oferowany przez biuro uważam za udany. A co było nie tak? to brak planu tak rozległego obiektu , brak mapy samej miejscowości Kalamaki oraz informacji w formie folderów o atrakcjach na wyspie - podobny hotel na Lanzarote oferowany przez Itakę już w dniu przyjazdu wręczał plan sytuacyjny z zaznaczoną recepcją i otrzymanym pokojem. a regał w recepcji był pełen folderów z atrakcjami i planami wyspy.
Brak
Brak
NIE POLECAM organizator Grecos, hotel Monika Korfu. Po kolei. Wyjazd rodzinny 4 osoby, dwa pokoje Po przylocie koczowanie przez pół dnia w innym hotelu i okłamywanie przez rezydentów, że w hotelu docelowym nic się nie dzieje. Po zakwaterowaniu w hotelu Monika i po 2 dniach po kolei wszyscy zaczęliśmy chorować na rotawirusa niektórzy z interwencją lekarską (zastrzyki i kroplówki), po 3 dniach chorował już cały hotel ok 95% klientów. Animatorzy i rezydentka również wcześniej chorowali o czym dowiedzieliśmy się w trakcie pobytu. Po zbadaniu sprawy okazuję się, że Grecos zna sprawę od początku sierpnia dokładnie od 4.08. i hotel przechodził dezynfekcję a pomimo to dodam ,że Grecos wysyła tam nadal swoich klientów i traktuje ich jak króliki doświadczalne. GRECOS ŚWIADOMIE NARAŻA ZDROWIE SWOICH KLIENTÓW. Wakacje spędzone na łańcuchu przy toalecie. Dodatkowe atrakcje brak ciepłej wody przez pierwsze dni a później całkowity brak wody ( zostawiam to wyobraźni przy rotawirusie), kolor wody brunatny.
Brak
Brak
Bardzo fajna praca animatorów. Rezydentka niestety praktycznie nie obecna. Hotel zgodny z opisem, jedzenie smaczne. Organizacja bardzo dobra. Polecam
Brak
Brak