6,5 / 10

Opinie o biurze Grecos

Grecos

Ocena na podstawie 1682 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,2
    Ocena
    Organizatora

  • 6,3
    Ocena
    rezydentów

  • 6,5
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,6
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 3,3 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Ari

    Pobyt: Wrzesień 2020

    Nie polecam. Grecos ma niestety klientów głęboko w du**e. Ludzie czekają po 15h na lotnisku z powodu odwołanych lotów, Grecos wiedząc o tym pozwala by ludzie dalej czekali. Wszystkie biura podróży zrealizowały loty tylko klienci Grecosa czekali kilkanaście godzin na lotnisku by dowiedzieć się ze loty są odwołane. Informacje o odwołanych lotach przekazywane pocztą pantoflową gdyż rezydenci nie poinformowali klientów o zaistanielwj sytuacji. Zdecydowanie nie polecam. Pierwszy i ostatni raz z tym biurem.

    Opinia dodana:
  • 9,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Aga-ta

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Z Grecosem, za pośrednictwem wakacje.pl byliśmy dwa razy w tym samym miejscu. Z trzeciego wyjazdu, przez pandemię, musieliśmy zrezygnować. Ale jeśli chodzi o wakacje 2018 i 2019, to profesjonalizm i zaangażowanie. Rezydenci pomocni, warunki zgodne z opisem, na miejscu wszelkie potrzebne informacje. Trzymam kciuki za przetrwanie w tych trudnych czasach.

    Opinia dodana:
  • 8,3 / 10

    Andrzej Piotrowski

    Pobyt: Sierpień 2020

    "Raz na wozie, raz pod wozem" W roku 2018 byliśmy tydzień na Rodos w Mitsis Faliraki Beach (5 gwiazdek) . Otrzymaliśmy pokój w suterynie zamiast z godnie z umową pokój z balkonem. Po interwencjach dokonano zmiany po dwóch dniach. W tym roku w styczniu wykupiliśmy tygodniowy pobyt na Chalkidiki - Sitonia w Lagomandra Bech Hotel. Mimo zmiany wylotu z Poznania na Warszawę i innych komplikacji związanych z pandemią postanowiliśmy polecieć. Warunki w hotelu bardzo dobre . Blisko plaża hotelowa z niebieską flaga. Bardzo mała ilość zdyscyplinowanych turystów dawała większe bezpieczeństwo. niż nad Bałtykiem .Rezydentka p. Ewa Anna Ćwik spełniła nasza oczekiwania pomagając w organizacji pobytu. Wróciliśmy zadowoleni chociaż trochę zaniepokojeni pełnym obłożeniem samolotu.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Wika

    Pobyt: Sierpień 2020

    NIE POLECAM. Jako jedne z niewielu biur podróży jeszcze nawet nie zaczęło zwracać środków z ofert i rezygnacji z powodu pandemii czyli z okresu marca . Tymczasem konkurencyjne biura np TUI zwraca je w ciągu 14 dni!!! Grekos jednak zasłania się przepisami , które nadinterpretuje nie do wydłużonego okresu do 180 dni a do 194 !!! gratulacje z pewnością klienci z Wami pozostaną. NIE POLECAM TEGO BIURA , pod żadnym względem nie są konkurencyjni . Oferty jak w innych biurach , ceny także a ze zwrotem pieniędzy klientom mają ogromny problem.

    Opinia dodana:
  • 1,8 / 10

    Mika

    Pobyt: Sierpień 2020

    Wróciłam właśnie z wakacji z tym biurem, jedzenie w hotelu tragiczne resztki ze śniadania wrzucone do obiadu typu makaron z parówkami, Rezydentkaa nie obecna przez cały pobyt, na skargę na jedzenie powiedziała,że trzeba czekać. w drodze na lotnisko nie obecna. Za wycieczkę oferowaną przez biuro 100 euro te same miejsca plus inne na własną rękę z wynajem samochodu i paliwem 20 euro na osobę, Rezydentka odradzała wycieczki na własną rękę strasząc,że jeśli wynajęte auto się zniszczy będzie trzeba płacić karę ,a do większości oferowanych miejsc nie dojedziemy-kompletna bzdura . 2 wycieczki z biura na własną rękę wyszły 7 euro na osobę.

    Opinia dodana:
  • 3,3 / 10

    Gosia

    Pobyt: Lipiec 2020

    Lipiec 2020. W skrócie. Kontakt mailowy, na początku ok. Jednak firma 2 dni przed planowanym wylotem poinformowała, że się on nie odbędzie. Albo zwrot pieniędzy, albo pobyt w jednym z wybranych hoteli. Wybraliśmy Porto Angeli na Rodos. Po przyznaniu zniżki mieliśmy dopłacić jeszcze 6 stów. Na odpowiedź mailową trzeba było czekać ok. 3 godz. na każdą. Po czym pani skończyła zmianę i nic. Wychodziło na to, że to tylko nam zależy na wycieczce, a firma ma klienta kompletnie gdzieś. Na następny dzień przychodzi SMS z informacją o wylocie do pierwszej destynacji, która została odwołana. Telefon do biura obsługi klienta. Po podaniu odpowiedniego numeru identyfikacyjnego, pani kompletnie nie wiedziała, o co chodzi. Wyszło na to, że pani od maili nic dla nas nie zarezerwowała (dzień przed wylotem w wersji drugiej). Dostaliśmy potwierdzenie. Na lotnisku (w dalszej lokalizacji, niż chcieliśmy i duuużo gorszych godzinach przylotu i odlotu) zostaliśmy stłoczeni w małej hali bez dostępu do jedzenia/picia. W hotelu trzeba było się kilka razy upominać o wymianę ręczników, napoje i niektóre dania były z syntetycznych składników. Atrakcje w dziwnych godzinach, tylko w wybrane dni tygodnia. Hotel (pięciogwiazdkowy podobno) nie umie załatwić najprostszych problemów. Plaża ładna, woda ciepła. Podsumowując: Spotkaliśmy się z bardzo nieprofesjonalnym podejściem do klienta. Firma o niego nie dba.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    O.T.

    Pobyt: Wrzesień 2020

    Miesiąc przed wyjazdem dostaliśmy informację, że wycieczka nie odbędzie się (w lutym dokonaliśmy rezerwacji). Zaproponowano nam albo zmienić termin wyjazdu, albo wybrać inny kierunek. Po rozmowie z doradcą, stwierdziliśmy, że rezygnujemy z wyjazdu. Niestety zwrot zaliczki nastąpi w ciągu 194 dni. Nie polecam.

    Opinia dodana:
  • 2,5 / 10

    Elena

    Pobyt: Sierpień 2020

    Właśnie spędzamy Wielkie Greckie Wakacje na Korfu w hotelu Blue Princess Beach. Tragedia przez wielkie T! Dzień po przylocie w naszym bungalow wypadły drzwi z zawiasów (dobrze że naszego dziecka nie było obok, bo doszłoby do tragedii) deska sedesowa ledwo się trzyma. Jedzenie OKROPNE! Nigdzie wcześniej nie widziałam tak fatalnego menu! Ryby? Można zapomnieć (chyba że o szprotach), owoce na śniadanie tylko z puszki (ananas i brzoskwinie), na pytanie czy mogę prosić arbuza, kelner odpowiedział, że może przy kolacji, płatki śniadaniowe zjełczałe i gumowe, pieczywo starej daty. Owoce do obiadu często zgniłe i z pleśnią - chętnie dodalabym zdjęcia, bo wszytko mamy udokumentowane! Nie mam pojęcia co zawierają te WYGÓROWANE ceny! Nigdy więcej nie polecę z Grecosa i nikomu nie polecam, chyba że komuś wszytko jedno gdzie śpi i co jada. Będzie pisane pismo o zwrot części kosztów! Nie wiem czy moje posiłki przekraczają tu kwotę 10 euro na dzień.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Aga

    Pobyt: Sierpień 2020

    Wakacje w czasie pandemii. Wybrany przez nas hotel sie nie otworzył, ale otrzymalismy propozycje zamiany na lepszy o wyższym standardzie. Czuliśmy sie bardzo bezpiecznie, caly czas pod opieka rezydentow. Bogate animacje organizowane przez ludzi z Grecosa (6-7 animatorow pracowało w naszum hotelu). Dziekujemy rezydentowi na Zante Panu Krzysztofowi za okazaną pomoc.????

    Opinia dodana:
  • 9,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Anna Wdowińska

    Pobyt: Sierpień 2020

    Wszystkie formalności odbyły się sprawnie. Dobry kontakt telefoniczny z infolinią Grecos. Transfery na czas i wygodne. Nie korzystaliśmy z wycieczek, zwiedzaliśmy na własną rękę.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 169
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią