Przez zmienne warunki atmosferyczne przez 2 dni w hotelu nie było prądu ani cieplej wody! Ponadto w barze Allinclusive była tylko woda z butelki i syrop pomarańczowy. W trakcie interwencji rezydenci w hotelu Caretta Paradise na początku mówili, że na ta sytuacje mamy złożyć reklamacje po powrocie do domu. Później w ogóle nie przychodzili na spotkania i nie odbierali telefonów. Biuro podróży olało sobie temat pomocy swoim turystom pomimo tego ze w innych hotelach na wyspie był prąd i wystarczyło przenieść nas do innego hotelu. Przypominam ze takie warunki sanitarne panowały w dobie koronawirusa. Na złożona reklamacje biuro odpisali ze noc z tym nie zrobią. NIE POLECAM!!!
Brak
Brak
Nie polecam ! Biuro podróżny zostawiło na pastwę losu swoich klientów! Środki nie zwrócone za wycieczkę która anulowali z powodu COVID. Inne biura podróży już dawno to zrobiły ! Polecam gorąco Itakę i Tui z którymi latamy od 6 lat ( w tym roku miał być grecos czego żałuje ) mam nadzieje ze srogo za to zapłacą i stracą klientów czego im życzę :)
Brak
Brak
Wielkie rozczarowanie, hotel 4* , a warunki nie do opisania. Hotel nowy , z zapenień organizatora miało być super. Na własny koszt przenieśliśmy się do innego hotelu, nie mogliśmy liczyć nawet na pomoc przy transporcie. Rezydenta umyła ręcę. Nigdy więcej z Grecos Marry i Serafin
Brak
Brak
WITAM. BYŁAM 4 TY RAZ Z TYM BIUREM I..... WIELKIE ROZCZAROWANIE!!! JAK POJAWIŁY SIĘ PROBLEMY BIURO NIE STANĘŁO NA WYSOKOŚCI ZADANIA! JA ROZUMIĘ ŻE NA WPŁYW POGODY NIE MA NIKT ALE POZOSTAWIENIE LUDZI NA LOTNISKU SAMYM SOBIE BEZ ZADNYCH INFORMACJI LUB BŁĘDNYCH INFORMACJI SAS-EM " LOT ZA 2 GODZINY " "LOT ZA TRZY GODZINY.." I TAK PRZEZ 12 GODZIN.....ZENADA!!!!!! DO DOZWNIENIE SIE DO BIURA GRANICZYŁO Z CUDEM , JEDYNA POMOC JAKA UZYSKAŁAM TO OD PANI U KTÓREJ KUPOWAŁAM WYCIECZKĘ! ZA CO DZIĘKUJE - BYŁO TO POSREDNICZE BIURO. RACZEJ JUŻ NIE SKORZYSTAM Z OFERT TEGO BIURA.!!!!!!
Brak
Brak
Odwołałam wycieczke i w dalszym ciągu nie oddali mi pieniędzy a juz minęło 194 dni
Brak
Brak
Nie polecam. Grecos ma niestety klientów głęboko w du**e. Ludzie czekają po 15h na lotnisku z powodu odwołanych lotów, Grecos wiedząc o tym pozwala by ludzie dalej czekali. Wszystkie biura podróży zrealizowały loty tylko klienci Grecosa czekali kilkanaście godzin na lotnisku by dowiedzieć się ze loty są odwołane. Informacje o odwołanych lotach przekazywane pocztą pantoflową gdyż rezydenci nie poinformowali klientów o zaistanielwj sytuacji. Zdecydowanie nie polecam. Pierwszy i ostatni raz z tym biurem.
Brak
Brak
odwołanie wycieczki w ostatniej chwili i do wyboru inne mniej atrakcyjne opcje w tej samej cenie, ogólnie wnioskuję że tam jest haczyk na fajne wczasy a na ostatnia chwilę kto będzie wolał zostać w domu niż polecieć gdziekolwiek.... do du*y
Brak
Brak
Byliśmy z żoną na dwa tygodnie w hotelu Monika miejscowość Sidari. Patrząc na cenę jaką zapłaciliśmy to bez zarzutu. Pokoje czyste może trochę biedne ale tego się spodziewaliśmy. Jedzenie też było do przyjęcia, ale za to animatorki Pani Nikola i Patrycja pięknie prowadziły tańce, konkursy każdego dnia coś nowego. W wielu przypadkach służyły pomocą co, gdzie, kiedy, pełen profesjonalizm jak na tak młody wiek. Dziękujemy im bardzo za bardzo miło spędzony czas na Korfu. Pozdrawiamy.
Brak
Brak
Z Grecosem, za pośrednictwem wakacje.pl byliśmy dwa razy w tym samym miejscu. Z trzeciego wyjazdu, przez pandemię, musieliśmy zrezygnować. Ale jeśli chodzi o wakacje 2018 i 2019, to profesjonalizm i zaangażowanie. Rezydenci pomocni, warunki zgodne z opisem, na miejscu wszelkie potrzebne informacje. Trzymam kciuki za przetrwanie w tych trudnych czasach.
Brak
Brak
"Raz na wozie, raz pod wozem" W roku 2018 byliśmy tydzień na Rodos w Mitsis Faliraki Beach (5 gwiazdek) . Otrzymaliśmy pokój w suterynie zamiast z godnie z umową pokój z balkonem. Po interwencjach dokonano zmiany po dwóch dniach. W tym roku w styczniu wykupiliśmy tygodniowy pobyt na Chalkidiki - Sitonia w Lagomandra Bech Hotel. Mimo zmiany wylotu z Poznania na Warszawę i innych komplikacji związanych z pandemią postanowiliśmy polecieć. Warunki w hotelu bardzo dobre . Blisko plaża hotelowa z niebieską flaga. Bardzo mała ilość zdyscyplinowanych turystów dawała większe bezpieczeństwo. niż nad Bałtykiem .Rezydentka p. Ewa Anna Ćwik spełniła nasza oczekiwania pomagając w organizacji pobytu. Wróciliśmy zadowoleni chociaż trochę zaniepokojeni pełnym obłożeniem samolotu.
Brak
Brak
NIE POLECAM. Jako jedne z niewielu biur podróży jeszcze nawet nie zaczęło zwracać środków z ofert i rezygnacji z powodu pandemii czyli z okresu marca . Tymczasem konkurencyjne biura np TUI zwraca je w ciągu 14 dni!!! Grekos jednak zasłania się przepisami , które nadinterpretuje nie do wydłużonego okresu do 180 dni a do 194 !!! gratulacje z pewnością klienci z Wami pozostaną. NIE POLECAM TEGO BIURA , pod żadnym względem nie są konkurencyjni . Oferty jak w innych biurach , ceny także a ze zwrotem pieniędzy klientom mają ogromny problem.
Brak
Brak
Wróciłam właśnie z wakacji z tym biurem, jedzenie w hotelu tragiczne resztki ze śniadania wrzucone do obiadu typu makaron z parówkami, Rezydentkaa nie obecna przez cały pobyt, na skargę na jedzenie powiedziała,że trzeba czekać. w drodze na lotnisko nie obecna. Za wycieczkę oferowaną przez biuro 100 euro te same miejsca plus inne na własną rękę z wynajem samochodu i paliwem 20 euro na osobę, Rezydentka odradzała wycieczki na własną rękę strasząc,że jeśli wynajęte auto się zniszczy będzie trzeba płacić karę ,a do większości oferowanych miejsc nie dojedziemy-kompletna bzdura . 2 wycieczki z biura na własną rękę wyszły 7 euro na osobę.
Brak
Brak
Lipiec 2020. W skrócie. Kontakt mailowy, na początku ok. Jednak firma 2 dni przed planowanym wylotem poinformowała, że się on nie odbędzie. Albo zwrot pieniędzy, albo pobyt w jednym z wybranych hoteli. Wybraliśmy Porto Angeli na Rodos. Po przyznaniu zniżki mieliśmy dopłacić jeszcze 6 stów. Na odpowiedź mailową trzeba było czekać ok. 3 godz. na każdą. Po czym pani skończyła zmianę i nic. Wychodziło na to, że to tylko nam zależy na wycieczce, a firma ma klienta kompletnie gdzieś. Na następny dzień przychodzi SMS z informacją o wylocie do pierwszej destynacji, która została odwołana. Telefon do biura obsługi klienta. Po podaniu odpowiedniego numeru identyfikacyjnego, pani kompletnie nie wiedziała, o co chodzi. Wyszło na to, że pani od maili nic dla nas nie zarezerwowała (dzień przed wylotem w wersji drugiej). Dostaliśmy potwierdzenie. Na lotnisku (w dalszej lokalizacji, niż chcieliśmy i duuużo gorszych godzinach przylotu i odlotu) zostaliśmy stłoczeni w małej hali bez dostępu do jedzenia/picia. W hotelu trzeba było się kilka razy upominać o wymianę ręczników, napoje i niektóre dania były z syntetycznych składników. Atrakcje w dziwnych godzinach, tylko w wybrane dni tygodnia. Hotel (pięciogwiazdkowy podobno) nie umie załatwić najprostszych problemów. Plaża ładna, woda ciepła. Podsumowując: Spotkaliśmy się z bardzo nieprofesjonalnym podejściem do klienta. Firma o niego nie dba.
Brak
Brak
Miesiąc przed wyjazdem dostaliśmy informację, że wycieczka nie odbędzie się (w lutym dokonaliśmy rezerwacji). Zaproponowano nam albo zmienić termin wyjazdu, albo wybrać inny kierunek. Po rozmowie z doradcą, stwierdziliśmy, że rezygnujemy z wyjazdu. Niestety zwrot zaliczki nastąpi w ciągu 194 dni. Nie polecam.
Brak
Brak
Właśnie spędzamy Wielkie Greckie Wakacje na Korfu w hotelu Blue Princess Beach. Tragedia przez wielkie T! Dzień po przylocie w naszym bungalow wypadły drzwi z zawiasów (dobrze że naszego dziecka nie było obok, bo doszłoby do tragedii) deska sedesowa ledwo się trzyma. Jedzenie OKROPNE! Nigdzie wcześniej nie widziałam tak fatalnego menu! Ryby? Można zapomnieć (chyba że o szprotach), owoce na śniadanie tylko z puszki (ananas i brzoskwinie), na pytanie czy mogę prosić arbuza, kelner odpowiedział, że może przy kolacji, płatki śniadaniowe zjełczałe i gumowe, pieczywo starej daty. Owoce do obiadu często zgniłe i z pleśnią - chętnie dodalabym zdjęcia, bo wszytko mamy udokumentowane! Nie mam pojęcia co zawierają te WYGÓROWANE ceny! Nigdy więcej nie polecę z Grecosa i nikomu nie polecam, chyba że komuś wszytko jedno gdzie śpi i co jada. Będzie pisane pismo o zwrot części kosztów! Nie wiem czy moje posiłki przekraczają tu kwotę 10 euro na dzień.
Brak
Brak
Wakacje w czasie pandemii. Wybrany przez nas hotel sie nie otworzył, ale otrzymalismy propozycje zamiany na lepszy o wyższym standardzie. Czuliśmy sie bardzo bezpiecznie, caly czas pod opieka rezydentow. Bogate animacje organizowane przez ludzi z Grecosa (6-7 animatorow pracowało w naszum hotelu). Dziekujemy rezydentowi na Zante Panu Krzysztofowi za okazaną pomoc.????
Brak
Brak
Wszystkie formalności odbyły się sprawnie. Dobry kontakt telefoniczny z infolinią Grecos. Transfery na czas i wygodne. Nie korzystaliśmy z wycieczek, zwiedzaliśmy na własną rękę.
Brak
Brak
Dzień dobry. Napiszę tak jak poprzednicy, sprzedają oferty, których po prostu nie ma, nie odpisują na maile a dodzwonić się graniczy z cudem.
Brak
Brak
Biuro sprzedaje oferty, które nie istnieją. Oszuści! 3 dni przed wyjazdem informują o konieczności zmiany oferty, bądź anulacji istniejącej, zrzucając winę na sytuacje związana z COVID-19. Z najmniejszą łatwością udało się ustalić, ze hotel do którego mieliśmy wykupione wakacje jest zamknięty od pół roku i nie będzie otwarty, a mimo to sprzedawali tam wakacje. Problem ze zwrotem pieniędzy. Nie polecam!
Brak
Brak
Na 48 godziny przed wylotem na wakacje poinformowano mnie poprzez e-mail że moje wakacje w Grecji ( Santorini ) nie odbędą się. Zupełny BRAK UZASADNIENIA . Telefoniczny kontakt nie mozliwy , Czas oczekiwania na połączenia z konsultantem 1.5 h . SKANDAL !!Nie miało to znaczenia że wakacje były zamówione 10 miesięcy wcześniej . Nigdy wiecej wakacji przez tą firmę !!!!
Brak
Brak