Najgorsze biuro jakie poznałem w życiu. Nie polecam
Brak
Brak
Serdecznie polecam Biuro Podróży OSKAR. Nie patrząc na COVID, postanowiłyśmy zmienić cały plan naszych urlopów. Jesteśmy ludźmi adekwatnymi i zrozumieli, że przy takich sytuacjach zwrotu pieniędzy tak szybko nie uzyskamy (biuro zbankrutuje). Zamiast wycieczki do Prowansji, a później indywidualnie na Krym postanowiły wyjechać z 1 wycieczką objazdową do Chorwacji, po drodze zepsuł się autokar ? to spowodowało że grupa bardzo mocno z integrowała się, że do dnia dzisiejszego wspominamy tą podróż z uśmiechem na ustach - wycieczka nie tylko zależy od biura, ale i od wycieczkowiczej. Jeżeli ktoś myśli że rezydent lub przewodnik będzie waszą niańką ? jesteście w błędzie, nas jest 30-50 osób. Co do wycieczek objazdowych: autokary zgodnie z opisem ? nowoczesne i wygodne, hoteli lub kwatery ? są różnorodne ale posiadają wszystko co jest nie zbędne bo śpimy tylko 1 lub 2 nocy, jedzenie ? szału nie ma ale za te pieniądze nie ma co się dziwić, można kupić samemu to co lubimy?. a jak nie pasuje , to tylko all inclusive . Rezydent P. Włodek ? dusza całej wycieczki, encyklopedia Chorwacji. Z powodu braku większego wyboru, drugą wycieczkę my wybrały Albanię - sceptycznie podchodziły do tej wycieczki z powodu że Grecja była zamknięta, a wyspa Korfu była jak na dłonie?.jak się okazało się, my bardzo myliły się: plaże pół puste, jedzenie za pół darmo, woda w morze jak w basenie, Pani rezydentka jest PRZESYMPATYCZNA ? tylko przypominam, zaczynamy od siebie. Wykupiłyśmy wszystkie jakie można wycieczki fakultatywne ? to wszystko było jak wehikuł czasu, ale nie do przesady. Oskar to NUMBER ONE na naszej liście biur podróży od 3 lat
Brak
Brak
Biuro Oskar to jakas masakra. Od poczatku kwietnia czekam na zwrot pieniedzy. Nadal nic. Biuro ma totalnie gdzieś klientów. Od Pani z obsługi uslyszalam wręcz że ja wogole nie obchodzi czy odzyskam pieniądze czy nie. Nigdy więcej
Brak
Brak
Nie polecam tego przewoźnika. Z powodu COVID musiałem zrezygnować z wycieczki, gdy złożyłem rezygnacje powiedzieli mi, że maja194 dni na zwrot pieniędzy. a gdy nasz "kochany" prezydent A. Duda podpisał durny papier to biuro podróży zmusiło mię do próby odzyskiwania pieniędzy od Państwa. Osoby w Oskarze są delikatnie mówiąc bardzo niemili. od kwietnia próbuje odzyskać pieniądze jak na razie bez powodzenia. Wiem że inne biura podróży już dawno wypłacili pieniądze za nieodbyte wycieczki tylko z tym OSKAREM jest problem. ODRADZAM WSZYSTKIM TEGO BIURA PODRÓŻY I OMIJANIE GO SZEROKIM ŁUKIEM
Brak
Brak
W tym roku byliśmy z mężem w Chorwacji w Makarskiej na początku września.Z urlopu jesteśmy bardzo zadowoleni.Wspaniała atmosfera na wycieczkach fakultatywnych-rejs statkiem oraz wjazd na Biokowo..Podróż mimo,że długa nie była jakoś męcząca.Pokoje zgodne z opisem.Jedzenie wyśmienite .Planujemy następne wakacje z BP Oskar.Pozdrowienia dla kierowców i rezydentów.
Brak
Brak
bardzo żle oceniam biuro podróży oskar w grudniu wpłaciłam pieniądze na wycieczkę do włoch która to nie doszła do skutku z uwagi na koronawirusa i do dziszejszego dnia nie otrzymałam ani grosza wiem ze inne biura podróży dawno pozwracały pieniądze swoim klientom . czy może ktoś też czeka na zwrot a może pozew zbiorowy ja się piszę , boileż to można czekać na własne pieniądze
Brak
Brak
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za nie wykorzystaną wycieczkę , która miała być 9 maja. Wpłaty dokonaliśmy w grudniu ,to prawie rok. Będę musiała odpowiednio się przygotować i oddać sprawę do sądu. Inni organizatory wycieczek już oddali pieniądze więc nie rozumiem jakim prawem dysponujecie naszymi pieniędzmi skoro do wyjazdu nie doszło.
Brak
Brak
Nigdy nie miałam okazji wyjeżdżać z tym biurem więc na ten temat nie mogę nic powiedzieć. Miałam wyjechać na wycieczkę objazdową do Włoch, ale z przyczyn nam znanych nie wyjechałam. pieniądze w całości były wpłacone w styczniu i do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zwrotu. Ciągle przysyłają jakieś formularze do wypełnienia i robią z nas wariatów. Jeżeli wycieczka się nie odbyła to dlaczego nie mam zwrotu pieniędzy .Myślę ,że będzie wam ciężko o dobrą opinię jeżeli nie będziecie się wywiązywać z niej prawidłowo. Dziesięć miesięcy to już za duży okres czasu na zwrot pieniędzy. Zaznaczam iż moi znajomi z innego biura podróży otrzymali już dawno zwrot pieniędzy Lepiej sobie nie psuć marki bo trochę czasu upłynie żeby była wiarygodna.
Brak
Brak
Brak słów ,Wycieczka miała być 9 maja ale z powodów nam znanych się nie odbyła. Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy .Ciągle każą wypełniać jakieś wnioski i w żaden sposób nie idzie z nimi dojść do porozumienia .Nie polecam państwu tego biura.
Brak
Brak
Niestety ocena niedostateczna (1), do wycieczki nie doszło, zmuszony byłem odstąpić od imprezy - z własnych względów. OSKAR naliczył karę za odstąpienie, zgodnie z umową, ale "wymyślił sobie" - bo tak było mu wygodnie - że odda mi pieniądze, tak jakbym odstąpił ze względu na COVID-19 . Nie pomagały moje tłumaczenia monity wyjaśnienia wskazujące że są w błędzie. Wystąpiłem na drogę sądową. Otrzymałem wyrok. Pieniądze zostały zwrócone po doręczeniu postanowienia do BP OSKAR. Uwaga jednak teraz pozostaje kwestia kosztów sądowych albowiem OSKAR podnosi, iż to ja powinienem ponieść koszty sprawy - totalna ignorancja. ROZUMIEM okres pandemii, ale czemu obywatele mają być tarcza pomocową dla przedsiębiorców - tego już nie mogę zrozumieć. Nie zawiniła pandemia covidowa, ale brak kultury w zarządzaniu procesami zachodzącymi w firmie - dezinformacja, ignorancja na konsumenta, ogólny chaos, nic tak nie irytuje człowieka, jak wmawianie mu się w żywe oczy rzeczy, które nie mają pokrycia w prawdzie, to z czym nie sposób się zgodzić, to co nie znajduje swojego poparcia w przepisach prawa. Miały to być moje ukochane wakacje, niestety nie były takie. Nie ukrywam iż rozgoryczenie automatycznie rozlewa się także na portal WAKACJE.pl który współpracuje z takiego rodzaju agentami - to jego prestiż sprawił, iż zdecydowałem się wynrać BP (z losowania) starali się robić co mogli, ale w mojej ocenie kształt współpracy z agentami powinien także ulec zmianie - w słusznie rozumianym interesie portalu. Reasumując, czekam na zwrot kosztów sądowych jakie poniosłem 200 pln, albowiem OSKAR podnosi że pomimo, że nie zwrócił na czas pieniędzy (miał 14 dni) od rozwiązania umowy, to ja mam ponosić koszty postępowania. Zwrócono mi należność główną bez odsetek po (127 dniach) i zakwestionowano obowiązek zwrotu kosztów - liczę na logikę i rozwagę Sądu.
Brak
Brak
Kochani jestem wdzieczna kolejny raz , należe do ludzi zadowolonych. Cały wyjazd z OSKAREM to mile spędzony czas zarówno podróz jak i pobyt Nie czytajcie tych bzdurnych opinii, króre wystawiaja zwylki PIENIACZE bo to ich sposób na życie. Pozdrawiam Wszystkich, którzy mieli przyjemność ze mną obcować na pewno w przyszłym roku znowu wyjadę chociaz nieublagalnie zbliża się setka. Jeżeli widzę ,że jestem pozytywnie oceniana to będę Wasze biuro dalej promować, Halina z Gdańska nadciąga.....
Brak
Brak
Kiwania ciąg dalszy!. Enigmatyczna informacja dotycząca niezwłocznego wysłania" jakichś" dokumentów., czyli dalsze oczekiwanie na zwrot poniesionych kosztów (tym razem z UFG) . Porażka!
Brak
Brak
Nie polecam. Dołączam się do opinii Eryka. Anulowana wycieczka do Holandii w marcu i do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Ciągle zwodzenie i po pół roku brak reakcji.
Brak
Brak
Szanowni Państwo, Ku przestrodze, Biuro Podróży Oskar przekazało informację że wstrzymało wszystkie płatności i powołuje się na zwroty realizowane z funduszu UFG. Natomiast podczas konsultacji z pracownikiem UFG otrzymałam informację, że mój zwrot nie będzie finansowany z tego funduszu, ponieważ moja rezygnacja nie była podyktowana COVIDEM a wycieczka się odbyła i pieniądze powinno oddać BIURO PODRÓŻY, które twierdzi, że otrzymałam błędna informacje od pracownika samego UFG. Skonsultujcie swoje ryzygnacje z UFG, abyście nie musieli po czterech miesiącach otrzymać informacji, że płatnikiem powinno być Biuro Podróży Oskar.
Brak
Brak
No i znowu mnie kiwnęli krętacze z Oskara !!! Na zwrot pieniędzy czekałem 194 dni, a teraz mi zakomunikowali, że zwroty będzie robić Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Co ciekawe ta Tarcza nr2 jeszcze nie ma mocy prawnej, a krętacze z Oskara mają to w poważaniu. Nie mam już do tych złodziei ani nerwów, ani siły. Przecież to my płacimy tym kłamcom z naszych podatków na te zwroty i jeszcze jakieś papiery muszę wysyłać żeby łaskawie mi oddali moje pieniądze. I szlag wie ile jeszcze przyjdzie mi czekać. Co za kraj i co to za Biuro ? Przyszło mi żyć w kraju w którym cwaniaki dymają mnie w majestacie bez(prawa). Złodzieje i krętacze. ***** Oskara i *** !!!!!!!
Brak
Brak
Mariola Kolejny raz wyjechałam z tym biurem podróży,ten wyjazd utwierdził mnie w przekonani,że jest to biuro z którym warto podróżować.Polecam Hotel Kastel ,dobra lokalizacja ,choć monotonne śniadania .Dubrownik ,urokliwe miasto z profesjonalną i dowcipną panią przewodnik to czysta przyjemność Szczególnie dobrze oceniam pracę załogi na czele z p.Włodkiem i świetnym kierowcą p. Bogdanem ,bardzo sympatyczny i pomocny ,którego miło Pozdrawiam .Jestem zadowolona ,pomimo tego trudnego czasu pięknie spędziłam urlop,dziękując za szczęśliwy pobyt i podróż.
Brak
Brak
Biuro OSKAR to totalne dno! Wróciłam niedawno z wakacji w Chorwacji, których obsługą autokarową zajmowało się biuro Oskar. W skrócie podsumować można to tak. Jeśli komuś życie nie jest miłe, to może ryzykować i jechać z tym biurem na urlop. W innym wypadku stanowczo odradzam. Podróż do Chorwacji trwała 31h. Powrót 28h... W drodze na Chorwacje rozbiła się górna przednia szyba w autokarze na piętrze. Ale nikt nie robił z tego żadnego problemu. To nic że jedziemy w górach, pniemy się po serpentynach nad przepaściami i zmieniamy ciśnienie. Nie ma najmniejszego problemu , żeby jechać uszkodzonym autokarem. W drodze powrotnej było tylko gorzej. Zepsuł się autokar. Ten sam, który miał uszkodzoną przednią szybę na piętrze i dodatkowo uszkodzone lusterko. Kierowca przez 2km w górach na serpentynach jechał z niesprawnym silnikiem! Udało mu się szczęśliwie zjechać na pobocze, a tam przez 4h czekaliśmy na kolejny autokar. W upale i bez żadnych wiadomości od przewoznika. Jeśli wydałeś kasę i nie miałeś nawet na butelkę zimnej wody, to sorry kolego Twoja strata. Zastępczy autokar jechał aż 4h z oddalonej o godzinę drogi Makarskiej! Chyba nie można z większą bezczelnością traktować ludzi i swoich klientów. Bezpieczeństwo dla tej firmy nie istnieje. Można wysłać ludzi w daleką podróż zepsutym gruchotem. Oby tylko było taniej. Nikt się też o kierowcę nie martwił. Czy zmęczony, zestresowany całą sytuacją, czy będzie mógł kontynuować podróż. W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować kierowcy naszego autobusu- Daniel(o ile dobrze pamiętam). Za zimną krew i za to, że dowiózł nas szczęśliwie i bezpiecznie na miejsce. Wielkie brawa dla tego Pana. Należy się duża premia! Jednym słowem jeśli możecie to unikajcie jak ognia tej firmy i podobnych Januszy biznesu...
Brak
Brak
Biuro OSKAR to totalne dno! Wróciłam niedawno z wakacji w Chorwacji, których obsługą autokarową zajmowało się biuro Oskar. W skrócie podsumować można to tak. Jeśli komuś życie nie jest miłe, to może ryzykować i jechać z tym biurem na urlop. W innym wypadku stanowczo odradzam. Podróż do Chorwacji trwała 31h. Powrót 28h... W drodze na Chorwacje rozbiła się górna przednia szyba w autokarze na piętrze. Ale nikt nie robił z tego żadnego problemu. To nic że jedziemy w górach, pniemy się po serpentynach nad przepaściami i zmieniamy ciśnienie. Nie ma najmniejszego problemu , żeby jechać uszkodzonym autokarem. W drodze powrotnej było tylko gorzej. Zepsuł się autokar. Ten sam, który miał uszkodzoną przednią szybę na piętrze i dodatkowo uszkodzone lusterko. Kierowca przez 2km w górach na serpentynach jechał z niesprawnym silnikiem! Udało mu się szczęśliwie zjechać na pobocze, a tam przez 4h czekaliśmy na kolejny autokar. W upale i bez żadnych wiadomości od przewoznika. Jeśli wydałeś kasę i nie miałeś nawet na butelkę zimnej wody, to sorry kolego Twoja strata. Zastępczy autokar jechał aż 4h z oddalonej o godzinę drogi Makarskiej! Chyba nie można z większą bezczelnością traktować ludzi i swoich klientów. Bezpieczeństwo dla tej firmy nie istnieje. Można wysłać ludzi w daleką podróż zepsutym gruchotem. Oby tylko było taniej. Nikt się też o kierowcę nie martwił. Czy zmęczony, zestresowany całą sytuacją, czy będzie mógł kontynuować podróż. W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować kierowcy naszego autobusu- Daniel(o ile dobrze pamiętam). Za zimną krew i za to, że dowiózł nas szczęśliwie i bezpiecznie na miejsce. Wielkie brawa dla tego Pana. Należy się duża premia! Jednym słowem jeśli możecie to unikajcie jak ognia tej firmy i podobnych Januszy biznesu...
Brak
Brak
Wakacje z tym biurem to wielka przyjemność. Czysty i nowoczesny autokar, kierowcy sympatyczni i kompetentni. Przejazd szybki i bezpieczny. Organizacja wycieczek na najwyższym poziomie. Rezydent z Makarskiej pan Włodek to cudowny człowiek na właściwym miejscu. Polecam serdecznie
Brak
Brak
Witam zainteresowanych zwrotem pieniędzy przez biuro podróży Oskar. Po interwencji Rzecznika Konsumentów rzeczone Biuro przesłało odpowiedź w temacie zwrotu kosztów. Oczywiście oddadzą pieniądze i to nawet bez potrącenia kosztów ( sic !!! ), ale Uwaga !!!, w ciągu 194 dni licząc od daty rezygnacji z imprezy. Bez względu na okoliczności Oskar zawsze w dobrym humorze :). Całe szczęście że po wybuchu Covid-19, w regulaminie nie zmienili ilości dni na zwrot kosztów, bo moglibyśmy czekać np. 356. Pozdrawiam wszystkich wkurzonych zachowaniem BP Oskar.
Brak
Brak