6,8 / 10

Opinie o biurze Oskar

Oskar

Ocena na podstawie 456 opinii

Szczegółowe oceny
  • 7,4
    Ocena
    Organizatora

  • 7,6
    Ocena
    rezydentów

  • 7,8
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 7,8
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Oskar
  • Włochy Sniadanie
    1 249 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Bułgaria Bez wyzywienia
    665 zł 10 dni / os. Sprawdź
  • Albania Sniadanie
    499 zł 9 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Oskar

Opinie

 
  • 10 / 10

    Ewi

    Pobyt: Maj 2019

    Wszystko w jak najlepszym porządku.Jeżdźę tylko z Oskarem. To mój 4 wyjazd z nimi.

    Opinia dodana:
  • 9,3 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Irek

    Pobyt: Kwiecień 2019

    Pojechaliśmy z córką na Czarnogórskie lenistwo w majówkę i jesteśmy bardzo zadowoleni,kraj przepiękny takie miejsca jak Stary bar czy Kotor wprost niesamowite. Pozdrawiamy serdecznie naszą przewodniczkę panią Julię , super dziewczyna z dużą wiedzą.

    Opinia dodana:
  • 4,5 / 10

    Justyna Dworak

    Pobyt: Kwiecień 2019

    Wyjazd do Holandii do ogrodów Keukenhof i do Amsterdamu. Akurat dzień wyjazdy był wyjątkowo zimnym dniem.. Już we Wrocławiu mieliśmy godzinne opóźnienie. Potem ten czas trochę nadgoniliśmy. Autokar piętrowy 65 osobowy. Nie miało to znaczenia do momentu wjazdu na stację benzynową i ustawienia się w kolejce do toalet 65 osób. Półtorej godziny z głowy.W ogrodach było zimno, ale słonecznie. Wizyta bardzo przyjemna, warto było przyjechać. Amsterdam tez ciekawy , ale za dużo czasu wolnego. Żadnych wejść do muzeów. Rejs po kanałach Amsterdamu opóźniony godz. Staliśmy w okropnym zimnie na wietrznym wybrzeżu. Wczesnej był tzn. czas wolny i wszyscy byli przekonani ,że w tym czasie piloci zakupią bilety na statek. Niestety nie wpadli na ten pomysł, pomimo tego, że jeszcze w Polsce zbierali pieniądze na rejs. Nie wiemy co robili w czasie wolnym. A przypominam,że było wyjątkowo zimno. Na dzielnicę Czerwonych Latarni nie było już czasu. Dobrze ,że wcześniej przypadkiem trafiliśmy tam w czasie wolnym. Dużo czasu źle wykorzystanego. Jeśli ktoś był już w Amsterdamie to urywał się na początku i szedł własnym kluczem. Centrum miasta nie jest bardzo duże , więc wszędzie można dojść pieszo.Nawet nie weszlimy do budynku dworca glównego, a wydaje sie bardzo atrakcyjny..Jednym słowem ogrody ok, Amsterdam- duży niedosyt.

    Opinia dodana:
  • 4,8 / 10

    Joanna

    Pobyt: Kwiecień 2019

    Z biurem Oscar byłam na wycieczka w Holandii. Autokar, nie do końca spełnia warunki klasy Premium. WC na pokładzie, z sugestią, żeby nie korzystać po zawartość z nami jedzie, tablety na oparciach w większości nie działały, na prośbę o pomoc ani pilotka ani kierowca nie umieli sobie poradzić tłumacząc się, że to sprawa informatyków. Kupując dodatkowe słuchawki za 10 zł i tak nie było dźwięku. Gniazda do ładowania USB również niektóre nie były sprawne. Jadąc w nocy nie było włączone ogrzewanie, z przodu autokaru, gdyż jak to ujął kierowca, jemu byłoby za gorąco, i mogłyby zaparować szyby, a na dworze było około 5C. Była oczywiście gorąca kawa i herbata ale tylko ograniczona ilość gdyż musiała się sukcesywnie nagrzewać woda. Problemy z noclegiem dla uczestników i samej pilotki nie wspominając już o dwóch kierowcach, dla których zabrakło pokoi i musieli taksówka jechać do innego hotelu. Cała grupa stała około 20 min i marzła czekając na wyczytanie. Ja byłam w tej drugiej grupie, udałam się więc do drugiego hotelu. Mimo, że miałam wykupiony pokój 3 osobowy dostałam 2 osobowy. Więc mąż musiał szukać pilotki, aby Ją poinformować o braku dodatkowego spania. Obsługa hotelu rzeczywiście przyniosła dodatkowe spanie. Zabrała szafkę nocą i wcisnęła między podwójne łózko a ścianę dodatkowe spanie. Pokój nie był duży ale trzecie łózko spowodowało, że nie było do żadnego łóżka dojścia z boku. Więc jedna osoba spała przy kaloryferze druga po środku, a trzecie przy ścianie. Dlaczego więc płacę za trzy spania taką samą kwotę, mimo, że łózko to dostawka, kiedy inna osoba dopłaca 250 zł aby spać sama w pokoju. Biuro do jedynki pobiera dopłatę, ale że trzecie spanie to wciśnięty w kąt leżak, jest tak samo płatny jak inne spanie. Jest to nie w porządku. Odpowiedz biura, że to problem hotelu . Śniadanie to jakieś nieporozumienie, grupa 57 osób a tylko kilka stolików kawowych. Nie było gdzie usiąść i przyzwoicie zjeść (nie chodzi mi o ilość jedzenia, bo były bułki, ser, wędlina i jajko). Osoby jadły na stojąco na stole bilardowym, lub musiały czekać jak inne osoby zjedzą, lub jak pani doniesie porcje śniadaniowe. Obiad za 18 euro, na farmie serów to porażka (3 łyżki zupy, kawałeczek kurczaka i kilka frytek). Program zwiedzania i pokazania przez pilotkę Panią Aleksandrę zadowalający, tylko szkoda, że nie wszyscy usłyszeli, że zbiórka na powrót do Polski jest o 23:00, (nie wiem czy wynikało to z roztargnienia pasażerów, czy z tego, ze pilotka dość głośno i wyraziście nie poinformowała, że tak długo będziemy poza autokarem). Gdy skończył się rejs po kanale, zostaliśmy poinformowani, że mamy czas wolny od godziny 19 do 23. Było naprawdę chłodno i wilgotno, więc osoby miały pretensję, że powrót do Polski jest tak odległy. Rozumiem, że było prawie godzinne przesunięcie w ogrodach, że kierowcy muszą pauzować, ale z góry wiadomo było, że wyjazd w planowym czasie byłby o 22:00. Jakoś ludzie przeczekali (część Pani Ola zaprowadziła do autokaru, część podjechała taksówką), a inni dalej zwiedzali wieczorową porą miasta. Ogólnie sam program zwiedzania Amsterdamu zadowalający, jednak po raz kolejny zawodzi logistyka (planowanie powrotu, przejazdy, noclegi). Biuro nie bierze żadnej odpowiedzialności na siebie , na zarzuty odpowiada, że wszystko było w regulaminie., nie stara się zrekompensować swoich niedociągnięć. Na pismo odpowiada sztampowo i lakonicznie.

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    Ewa z Łodzi

    Pobyt: Kwiecień 2019

    Holenderskie Trio. Bardzo widowiskowe targi serów, urokliwy skansen wiatraków, a ogrody Keunkenhof, to prawdziwa uczta dla oczu. Uroczy rejs po kanałach Amsterdamu. Pilot - Pani Ola - bardzo kompetentna, troskliwa, opiekuńcza, z naprawdę dużym zasobem wiedzy. Kierowcy, Pan Marek i Pan Wiktor, jak zwykle profesjonalni. I na tym się kończą miłe wrażenia z wyjazdu. Obowiązkowa dopłata 15 euro za obiadokolację, to naprawdę żenada. O godz. 14 podano nam obiad jak dla 4-letniego dziecka, o wartości maksimum 5 euro! Uważam, że zmuszanie turysty do wykupienia posiłków jest wielkim nieporozumieniem. Za granicą chciałoby się spróbować lokalnych potraw, a nie jeść kurczaka z frytkami w śladowych ilościach. Następna sprawa, to powrót do kraju. Według programu miał on nastąpić ok. godz. 19. Niestety okazało się, że skończył się czas pracy kierowców i możemy dopiero ruszyć o 23! Tym sposobem zostaliśmy zmuszeni do "spaceru" po Amsterdamie w bardzo niesprzyjających warunkach pogodowych, było bardzo zimno, co chwila padał deszcz, a wiatr chciał urwać głowę. Tę wątpliwą przyjemność okupiłam wysoką gorączką. Były oczywiście pretensje do pilota i kierowców, ale ja uważam, że to biuro ponosi winę za złą organizację. Przecież znając regulamin czasu kierowców oraz pokonywane odległości powinno się tak ułożyć program, by nie było czterogodzinnego opóźnienia. I kolejny przykład braku organizacji biura. Przesiadka na docelowy autokar w Świebodzinie. Pilot przydzielił miejsca, które jak się okazało były już zajęte! Ktoś wykupił opcję z prawem wyboru miejsca. Czy organizator nie ma takich informacji, czy po prostu idzie na łatwiznę? Wydaje mi się, że bardziej tu chodzi o ilość, a nie o jakość. Był to mój szósty wyjazd z Oskarem i niestety tym razem jestem bardzo zawiedziona i rozczarowana organizacją wycieczki. Miałam w planach kolejne wyjazdy, ale teraz mam poważne wątpliwości. Oczekuję wyjaśnień ze strony biura oraz zadośćuczynienia za powstałe niedogodności.

    Opinia dodana:
  • 1,3 / 10

    Tomasz

    Pobyt: Wrzesień 2018

    Odradzam korzystania z usług tego biura. Oferta niezgodna z warunkami na miejscu. Proces reklamacji bardzo utrudniany przez biuro. Każde pismo karzą przysyłać sobie pocztą i odmawiają załatwienia reklamacji drogą mailową. Powołują się przy tym na stworzony przez siebie regulamin. Jest to niezgodne z ustawą o świadczeniu usług turystycznych. Zgodnie z prawem reklamacje można składać w dowolnej formie, w tym nawet w ustnej. Moja reklamacja została uznana po 5 miesiącach i dopiero po interwencji Rzecznika Praw Konsumenckich.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Magdalena

    Pobyt: Marzec 2019

    Wyjazd do Lwowa udany pomimo kolejek na przejściu granicznym. Miasto przepiękne ,polecam

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Katarzyna

    Pobyt: Marzec 2019

    Biuro godne polecenia. Komfortowe autokary, profesjonalni kierowcy, przystępne ceny i bardzo przyzwoite warunki. Obsługa rezydencka też bez zarzutu. W tym roku również planuję wyjazd z tego biura. Naprawdę polecam.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Katarzyna

    Pobyt: Marzec 2019

    Biuro godne polecenia. Komfortowe autokary, profesjonalni kierowcy, przystępne ceny i bardzo przyzwoite warunki. Obsługa rezydencka też bez zażutu. W tym roku również planuję wyjazd z tego biura. Naprawdę polecam.

    Opinia dodana:
  • 9,5 / 10

    Paweł

    Pobyt: Sierpień 2018

    W zeszłym roku jechaliśmy pierwszy raz z OSKAREM . Nasz kierunek padł na Czarnogóre . Podróż przebiegła szybko i sprawnie . Kierowcy doświadczeni . Na miejscu w willa ECCO - pokoje czyste i zadbane . Sprzątanie co drugi dzień . Pani rezydent osoba bardzo kompetentna i pomocna na miejscu . Wycieczka fakultatywne zgodne z opisem - cudowne widoki na Kotor . Za ta cenę naprawdę warto . W tym roku również planujemy wczasy z OSKAREM . Serdecznie polecam

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 46
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią