Wczasy w Turcji w hotelu Bitez Garden Life to był niewypał . Opinia bardzo negatywna .Ta oferta w tym czasie tj.10.10.2021 - 17.10.2021 nie powinna mieć wogóle miejsca. Hotel od 14.10.2021 rozpoczął zamykanie sezonu . Zaczął od sprzątania leżaków i parasoli na plaży . Od następnego dnia zaczęło się stopniowe usuwanie stołów, krzeseł , foliowanie mebli na sali restauracyjnej , po prostu sprzątanie a my czuliśmy się jak nieproszeni goście .
Dramat. Nigdy wiecej. Po prostu oszustwo, a pozytywne komentarze piszą chyba tylko pracownicy. mydlenie oczu. Dieta wegetariańska na All inclusive, to aż na kazdym posiłku frytki. Sok sztuczny z ekspresu, kawa tak ochydna, ze lepiej kupić, niz to wypić. Przekąski to aż chipsy - nie zawsze świeże i ciasteczka z dżemem tez nie pierwszej świeżości. Piszą ?na basenie czasem nie ma słońca? a prawda jest taka, ze NIGDY nie ma słońca, basen lodowaty. Wifi było tylko w lobby a nie jak było zapisane - w niektórych pokojach. Kelnerzy którzy oszukują, ze danie było wege, a pływało mięso. Po prostu jedno wielkie oszustwo w bardzo wielu kwestiach i od września nie można nawet otrzymać odpowiedzi od biura, mimo ze rezydentka oraz wakacje.pl wysyły nasze reklamacje. Tragedia.
NA PRZEŁOMIE SIERPNIA I WRZEŚNIA BYŁAM W BUŁGARII W SŁONECZNYM BRZEGU W HOTELU RIVA. MUSZE DODAĆ ŻE Z TYM BIUREM PODRÓŻY TYLKO JEŻDŻĘ I NIGDY SIĘ NIE ZAWIODŁAM. WSPANIAŁA REZYDENTKA PANI SZASZA KTÓRĄ SERDECZNIE POZDRAWIAM, WSPANIAŁA ATMOSFERA WSZYSTKO ZGODNE Z OFERTĄ .KAŻDEMU POLECAM BIURO REGO - BIS. MA WSPANIAŁE HOTELE I NIE TYLKO W BUŁGARII PROFESJONALNYCH REZYDENTÓW I CÓŻ DODAĆ WIĘCEJ. JECHAĆ I WYPOCZYWAĆ.A CENY DOSTĘPNE DLA KAŻDEGO PRZECIĘTNEGO.
Dwa dni temu róciliśmy z mężem z Czarnogóry, gdzie byliśmy z Rego-Bis i jesteśmy bardzo zadowoleni. Na pochwałę zasługuje szczególnie nasza rezydentka Dorotka. Pozdrawiamy! ????????????Mirosława Skroboń
Rezydent może i ogarnięty, bo po przedstawieniu mu zastrzeżeń przekazał dalej na recepcję wszystkie niedogodności, które nie zgadzały się ze standardami hotelu. Później jednak nie dopytywał czy coś się poprawiło. Obsługa hotelowa prze cały pobyt nic nie zrobiła z naszymi zgloszeniami: zakrwawioną i poplamioną pościelą, brudnymi ręcznikami, zaplamionymi leżakami nad basenem, braku bezpieczeństwa w łazience (brak zasłon i niespływająca woda przy cuchnącym odpływie), niedziałającą klimatyzacją, zakurzonymi półkami. Nic nie zostało w tym kierunku zrobione przez cały nasz pobyt! Wstyd, bo to jest również wina organizatora. Każdy hotel wkraczający do oferty jako element atrakcyjności turystycznej powinien być sprawdzony, odbyć audyt przed sezonem przez organizatora, a później doglądamy przez rezydenta. Niestety reklamacja również co do pokoi gdzie wi-fi nie łapie oraz niezgodności godzin funkcjonowania baru z ofertą na stronie, nie zostały zaakceptowane, powód odrzucenia... Covid... ale to, że toaleta, ręczniki, pościel, zaplamione różnymi płynami materace na leżakach czy okropny stan stołówki były niehigieniczne w ówczesnych czasach już nie jest przeszkodą w normalnym wypoczynku. Rozumiem że może być skromnie w hotelu, bo tego byłam świadoma, ale czystość to podstawa. Organizacja dno. Nie polecam!
Byliśmy w Albanii w sierpniu w hotelu LEONARDO w Durres. Jedzenie codziennie zimne, mało urozmaicone,piwo kwaśne-zepsute,w automacie do kawy kwaśne mleko.Obsługa niezbyt miła. Napewno nikomu nie polecę. Biuro na reklamację odpisało po trzech tygodniach kwitując, że jest bezzasadna. Proponuję omijać to biuro szerokim łukiem.
Drugi wyjazd z biurem Rego - Bis. Tym razem Chorwacja/Igrane. Wyjazd udany, co do organizacji przejazdu, pobytu - żadnych zastrzeżeń.
Stanowczo odradzam. Dwa dni przed odlotem dowiedzieliśmy się o over- booku. Mieliśmy dwie doby na podjęcie decyzji czy lecimy do hotelu, w którym mieliśmy nocować a w innym mieliśmy basen i jedzenie. Codziennie ryzykowaliśmy życiem by przejść przez bardzo ruchliwą ulicę BEZ PASÓW niczym autostrada do drugiego hotelu. Nie było co jeść- nie donosili jedzenia. Jedzenie jeśli było to strasznie monotonne... W łązience nie miałam miejsca by postawić kosmetyczkę. Nie było żadnej półki ani zasłony by się umyć. Wszystko pływało w wodzie. Mało tego najgorsze jest to, że w hotelu , w którym nocowaliśmy była cały czas ZIMNA woda. Zgłaszaliśmy problem na bieżąco niestety nic z tym nie zrobili. Nie mieliśmy się jak umyć. Nie donosili nam PAPIERU toaletowego do pokoju, w recepcji powiedzieli nam, że mamy sobie kupić. Nie za to płaciliśmy 2 700 zł . Dzień przed odlotem znaleźliśmy karalucha. Wszystko mamy udokumentowane na zdjęciach i filmach. Złożyliśmy reklamację ale oczywiście w odpowiedzi nie ustosunkowali się do nas. Z nimi się nie wygra. Stanowczo odradzamy Rego-bis. Nigdy więcej.
Jesli chcecie jechać 36h do Albanii i 40h z Albanii to polecam. Bez postój mimo obietnicy max 18:30 w Katowicach. Dojechalismy o 19:30, bo kierowcą skonczyl sie czas pracy. Kierowcy traktuja ludzi jak bydło. Albania i pobyt tam super. Organizatorzy kpią jawnie z ludzi. Ogolnie nie polecam biura.
Albania. Sierpień. Hotel Onufri. Wszystko zgodnie z ofertą. Fajny hotel. Super animacje. Bardzo pomocny rezydent. Wczasy udane. Polecam biuro Rego-Bis.
Co do biura jest oki słaba rezydentka która nie poinformowała nas o wielu ważnych sprawach
Byłem w Albani w czerwcu 2021 hotel 5* G MaX , w pokoju śmierdziało fekaliami, obsługa hotelu przekazała ze nic nie może na to poradzić, a rezydent zamienił nam pokój po dwóch dniach na polowe mniejszy (ok.12 m2). Po kolejnej interwencji i kolejnych dwóch dniach zaproponowano nam większy pokój. Złożyłem reklamację. Odpowiedz negatywna otrzymałem po 43 dniach . Rego-bis twierdzi ze wywiązało się ze swoich zobowiązań i nie uznaje reklamacji. Czyli w standardzie tego biura przebywanie w śmierdzącym pokoju w hotelu 5* to jest ok. Złożyłem skargę do rzecznika konsumentów . Nie korzystajcie z tego biura !,,,
W tym roku mieliśmy wiele zmian; zmiana hotelu, zmiana lotniska, również daty wylotu. Jedynie co trzeba przyznać to w Czarnogórze biuro podróży ma cudownego rezydenta Dawida, który zajął się nami ( i nie tylko nami) w 100%.
Nie polecam zakupu żadnych wycieczek u rezydenta,gdyż,każdy obiecany posiłek jest byle jaki i zimny. Rezydentka zajmuje się tylko wycieczkami.
Pobyt w Albanii w hotelu Onufri oceniam na piątkę z plusem. Jedzenie wyśmienite, obsługa uśmiechnieta a właściciele bardzo sympatyczni i życzliwi. Pan Maciej rezydydent zawsze pod ręką i służył pomocą a Panie animatorki organizowały super zabawy dla dzieci i dorosłych. Cała organizacjia wycieczki była wyśmienita.
Wróciliśmy z Albanii, z hotelu Onufri w Durres- Golem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. Hotel usytuowany kawałek od plaży, blisko do knajpek, sklepów. Spokojna okolica, rzeczywiście na ulicach sporo śmieci, ale to w Albanii niestety występuje wszędzie, niezależnie od regionu. Idealne miejsce dla rodzin z dziećmi, pary imprezowe też będą zadowolone :) . Pyszne jedzenie, absolutnie genialna obsługa hotelu. Właściciele serdeczni, uśmiechnięci. Rezydent-p. Maciej, jak i animatorki pomocni, czuliśmy się zaopiekowani w 100%.
Byliśmy w lipcu w Albanii. Hotel Onufri. Wszystko w porządku oprócz choroby naszej małej córki. Złapała tutejszego wirusa. Chcieliśmy podziękować rezydentowi Maciejowi za natychmiastową pomoc i że nas od razu zawiózł do szpitala w Durres. Dzięki temu córka szybko poczuła się lepiej i już na drugi dzień była zdrowa. Albania mimo wielu niedociągnięć jest wspaniałym krajem. Polecamy ten hotel i biuro Rego-Bis.
Wakacje cudowne, Macedonia piękna. Jeśli chodzi o Rego bis od początku do końca pełen profesjonalizm. Wspaniały pan Artur Zaganiacz , który odpowiadał na tysiące pytań z naszej strony. Kolejna wspaniała osoba to pan Grzegorz rezydent, który osobiście poświęcając swój wolny czas zawiózł mnie z synem do szpitala i pomógł we wszystkich formalnościach. Byliśmy grupa przyjaciół w hotelu metropol , jedzenie pyszne, hotel czysty, na każdą prośbę natychmiastowa reakcja. Polecam gorąco wycieczki organizowane przez Rego bis, szczególnie jeep safari, wąwóz matka. Podsumowując jesteśmy bardzo zadowoleni, kolacje na tarasie w otoczeniu pięknych kwiatów z widokiem na jezioro - cudnie!!!! Jeszcze raz dziękuję wszystkim serdecznie za tak dobrą organizację !!!
Rego Bis wysłało nas do Albanii. W autobusie z lotniska dowiedzieliśmy, że nie ma dla nas miejsca w zarezerwowanym hotelu. Hotelu, który miał być przy samej plaży z widokiem na morze. Rezydent zawiózł nas do innego hotelu z widokiem na autostradę i torowisko, i sobie odjechał. Do wieczora czekaliśmy na kartę od pokoju, w końcu poinformowano nas, że w tym hotelu nie mają dla nas miejsca i zawiozą nas gdzie indziej. W międzyczasie zadzwoniliśmy do naszego agenta prosząc o pomoc. Trafiliśmy do hotelu oddalonego od plaży o kilkaset metrów, o niższym standardzie i bardzo słabej obsłudze. Nie polecam tego biura podróży. Nie wspomnę również o aroganckich wypowiedziach kierowanych do nas przez rezydenta.
Pobyt w hotelu Onufri 23.07-30.07. Hotel super. Ładne pokoje, sprzątane codziennie. Bardzo dobre jedzenie, które sobie wszyscy chwalili. Niestety moją dziewczynę dopadła "albańska zemsta faraona". Rezydent Pan Maciek od razu zawiózł nas do lekarza do punktu medycznego, gdzie podłączoną ją do kroplówki. Po tym od razu dziewczyna poczuła się lepiej a na następny dzień wszystko było już w porządku. Lekarz stwierdził że to reakcja na inną florę bakteryjną i że chorują turyści z różnych hoteli. Chcieliśmy podziękować rezydentowi za natychmiastową reakcję i za to, że zawsze służył pomocą. Dostaliśmy też od właściciela hotelu za darmo saszetki do picia, które bardzo pomogły. Minusem pobytu jest otoczenie hotelu, gdyż w drodze do plaży trzeba minąć śmierdzącą stertę śmieci. Plaża też nie jest za ładna. Ale ogólnie będziemy miło wspominać Albanię i na pewno tu wrócimy. Tym razem chcemy zobaczyć południe tego kraju.