6,2 / 10

Dobry
Opinie o hotelu Blue Sea San Anton
Malta / wyspa Malta

Blue Sea San Anton

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 22 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 5.5
    Hotel

    • 6,1 Basen
    • 5,5 Obsługa
    • 5,3 Rozrywka i animacje
    • 5,0 Sport
    • 5,5 Udogodnienia dla dzieci
  • 6.1
    Pokoje

    • 5,7 Czystość
    • 5,4 Łazienka
    • 7,5 Wielkość
    • 5,9 Wyposażenie
  • 7.2
    Położenie

    • 6,9 Atrakcje w okolicy
    • 6,9 Ciche i kameralne położenie
    • 8,4 Możliwości komunikacyjne
    • 6,4 Odległość od plaży
    • 7,3 Restauracje/bary w okolicy
  • 5.9
    Posiłki

    • 6,7 Ilość
    • 5,9 Jakość i smak
    • 6,2 Obsługa/serwis
    • 5,0 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Świetne możliwości komunikacyjne
Sprawdź oferty z Twojego lotniska
  • Wylot z Berlina Bez wyżywienia (Self Catering)
    629 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Wylot z Poznania Bez wyżywienia (Self Catering)
    689 zł 7 dni / os. Sprawdź
Zobacz oferty z innych lotnisk

Opinie

Dodane przez          
 
  • 3,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Jerzy
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Sierpień 2019

    • Zalety - jest na Malcie
    • Wady - słabe jedzenie - beznadziejna klimatyzacja - marny standard - taka sobie czystość - niechlujna obsługa

    Po kolei: 1. Wydawanie pokoi od godziny 14-tej, więc jeśli przylot jest rano (jak w naszym przypadku) - pół dnia siedzenia na walizkach (obsługa z uśmiechem informuje, że "it's not problem, you can use the pool". Nikt o tym wcześniej nie informuje, ale to chyba uwaga do biura podróży. 2. Pokoje miały być klimatyzowane, natomiast hotel oferuje wyłącznie pokoje z przenośnymi klimatyzatorami. Takie stojące na podłodze, niewydajne i hałasujące urządzenia z rurą odprowadzającą ciepło przez dziurę w oknie. Buczenie przez całą noc... Wychłodzić pokoju podczas nieobecności się nie da, bo "klima" wyłącza się, gdy zabiera się klucz z uchwytu (zresztą wyłącza się wtedy całkowicie prąd w pokoju, co świetnie wpływa na efektywność pracy lodóweczki...). Klimatyzacji nie ma też w hotelowej stołówce - posiłki spożywa się ocierając pot z czoła. 3. Hotel opisywany jest jako 3 gwiazdkowy, więc jakichś niesamowitych oczekiwań nie miałem. Natomiast na miejscu żadnymi gwiazdkami już się nie chwali. Standard, jeśli chodzi o wyposażenie, jest zdecydowanie poniżej oczekiwań. Budynek stary - tylko odmalowany (na korytarzach odpadają płytki, na fugach w łazienkach grzyb), łazienki nieremontowane, meble w pokojach chyba z jakiejś łapanki, łózka krótkie, w telewizorze dwa (dosłownie) zaśnieżone kanały. 4. Obsługa ogranicza się do pościelenia łózka i wyrzucenia śmieci. Z wymianą ręczników i pościeli bywa problem - "bo brakło". Podłoga w pokoju chyba nie została umyta ani raz przez cały nasz pobyt. Łazienka nie myta w ogóle. 5. Jedzenie to absolutna porażka! Z małymi różnicami codziennie to samo, przyrządzane z najtańszych składników (np. mielonka, jajecznica z proszku, jak mięso, to nadziewane jakimś farszem, który budził podejrzenia, że został zrobiony z tego co zostało z wczoraj). Można to jeść żeby przeżyć, natomiast trudno znaleźć cokolwiek co sprawiałoby przyjemność. 6. W basenie woda tak mętna, że pod wodą w masce do nurkowania trudno dostrzec własną rękę - ilość dodanych odkażających środków chemicznych potężna. 7. Z pozytywów - pokój był duży. Na trzy osoby dostaliśmy pokój z czterema łóżkami.

    Opinia dodana:
  • 7,4 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Dawid
    Para
    Pobyt: Czerwiec 2019

    • Poleca hotel dla
    • Aktywnych
    • Zalety Dobra lokalizacja, miła obsługa, czyste pokoje, warunki adekwatne do ceny
    • Wady Nocny hałas

    Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie będę porównywał tego hotelu do tych 5-cio gwiazdkowych, w których byłem. Jeżeli ktoś wybiera opcję ekonomiczną, to w tych kategoriach powinien oceniać hotel. Przed wylotem przeczytałem opinię na temat tego hotelu i byłem przygotowany na najgorsze... Na miejscu byłem miło zaskoczony, bo hotel okazał się całkiem okej. Miła obsługa, hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Posiłki były smaczne, szeroki wybór, więc każdy był w stanie wybrać coś dla siebie. Poniżej Pan pisze, że śniadania były monotonne- codziennie były wędliny, sery, warzywa, jajecznica, jajka na twardo, sałatki, bekon, kiełbaski, fasola, kilka rodzajów pieczywa plus opcja śniadania na słodko, czyli rogalki, dżemy, płatki. Nie bardzo wiem, co jeszcze mogłoby się znaleźć na śniadaniu? W opcji HB do obiadokolacji dodatkowo woda była bezpłatna, za co duży plus. Klimatyzacja była w każdym pokoju, niestety była bardzo głośna i schładzała tylko do 27 stopni. Duży minus za hałasy nad hotelowym basenem, które trwały czasami do 4 w nocy. Hotel przyjmuje ,,hiszpańskie kolonie dużych dzieci?? dla których wieczór to początek dnia. Widziałem, ze próbują z tym walczyć, bo codziennie przebywał tam ochroniarz- niestety tylko do 22. Muszę przyznać, że po kilku dniach stało się to bardzo uciążliwe, nie dało się po prostu spać. Hotel nie pobiera zadatku za pokój, tak jak było napisane. Doba hotelowa zaczyna się od 14. Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel, tanio i dobrze.

    Opinia dodana:
  • 5,0 / 10

    Janusz
    Para
    Pobyt: Czerwiec 2019

    • Zalety Lokalizacja i cena
    • Wady Hotel źle zarządzany

    Hotel San Anton... poniżej krytyki! Na początku zepsute drzwi balkonowe i spłuczka, prosta naprawa przewyższała umiejętności obsługi i pomimo interwencji Pani Rezydentki, nie naprawiono tych rzeczy do końca, (spłuczkę naprawiłem sam)! Nie egzekwowanie przestrzegania ciszy nocnej, hałasy do drugiej / trzeciej w nocy! Hotelowy basen brudny z pływającymi w dużej ilości włosami i nie wiem czym jeszcze! Śniadania przez dziewięć dni jednakowe, kolacje to samo, pod koniec pobytu lepsze. Nie umywa się ten hotel do Santa Maria, w której byłem kilka razy!

    Opinia dodana:
  • 7,9 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Edyta
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Czerwiec 2019

    • Poleca hotel dla
    • Aktywnych
    • Zalety Super położenie: blisko morze, promenada, komunikacja a do sklepu kilka kroków. Przemiła obsługa
    • Wady Czasami głośno

    Hotel czysty i schludny. Codziennnie zmieniana pościel. Bardzo miła obsługa. Blisko do morza a sklep (z rozsądnymi cenami) kilka kroków od hotelu. Jest to doskonała baza wypadowa - przystanek blisko i świetna komunikacja z resztą wyspy. Polecam

    Opinia dodana:
  • 8,3 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Dorota
    Para
    Pobyt: Styczeń 2019

    • Poleca hotel dla
    • Aktywnych
    • Nastawionych na zwiedzanie
    • Zalety Blisko do centrum i komunikacji, miła obsługa, wyżywienie dobre
    • Wady wymaga remontu, mały basen jak na tak duży hotel,

    Polecam Maltę w okresie zimowym i wiosennym. Dużo zwiedzania przy fajnej temperaturze. Komunikacja na wyspie znakomita.

    Opinia dodana:
  • 2,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Sonia
    Para
    Pobyt: Grudzień 2018

    • Zalety basen, komunikacja
    • Wady jedzenie, hałas, brud

    Pokoje 2 osobowe w części hotelu od ulicy w bardzo złym stanie technicznym,grzyb, odpadająca farba, zły stan łazianki, trzeba było się wykłócać o naprawy a i tak przynosiło to marny efekt (zepsute drzwi balkonowe). Hałas z ulicy którego nie wygłuszały marnej jakości drzwi balkonowe, pierwszy raz spotkałam się z tym,żeby Hotel był tak źle wygłuszony.Drzwi z wielkimi szparami pod drzwiami też nie tłumiły odgłosów z holu.Jedzenie w restauracji na fatalnym poziomie, jeśli bywało świeże to monotonne i niedoprawione ale bywało też tak,że na obiadokolacji dało się zjeść tylko ziemniaki i sałatę a reszta bufetu była poniżej poziomu krytyki.Wystarczyłoby świeże, niedrogie proste jedzenie,czegoś takiego nigdzie nie widziałam a sama pracuję w tej branży więc wiem o czym mówię.Większość hotelu nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę, być może lepsze pokoje są od strony basenu ale reszta to porażka.Jedyna zaleta to basen jeśli jest się w sezonie.Goście to głownie turyści z Polski i leciwi Brytyjczycy.Recepcjoniści wydają się kompletnie nie słuchać co się do nich mówi, a manager jest wyjątkowo arogancki i anty-klientom.Nie polecam,nie mam zbyt wyskokich wymagań, spałam w motelach, campingach ale na ten hotel szkoda nerwów.

    Opinia dodana:
  • 8,6 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Agnieszka
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Październik 2018

    • Poleca hotel dla
    • Nastawionych na zwiedzanie
    • Zalety bardzo dobre położenie super obsługa

    Malta przepiękna nie ma czego żałować. Za niską cene zwiedzilismy sporo ciekawych miejsc Hotel w porządku .

    Opinia dodana:
  • 6,1 / 10

    Jerzy
    Grupa przyjaciół
    Pobyt: Lipiec 2018

    • Zalety Blisko do \"mariny\"
    • Wady Klimatyzacja, mrówki, jedzenie

    Dla mlodych, aby sie przespac - ok, aczkolwiek tez nie do konca polecam. Klimatyzacja obnizala temperature po 3 dniach z 29 do 28 stopni w pokoju. NIE DA SIE SPAC! Mrówki - zaradzili. Smród z kibla okrutny - nie zaradzili. Jedzenie dosc slabe, jedno i to samo brytyjskie sniadanie i nic wiecej. Dla dzieci poza malym brodzikiem - nic wiecej.

    Opinia dodana:
  • 6,9 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Wiesława
    Seniorzy
    Pobyt: Październik 2018

    • Poleca hotel dla
    • Nastawionych na zwiedzanie
    • Zalety biorąc pod uwagę cenę bez zastrzeżeń.
    • Wady Pokoje od strony ulic dosyć głośne wcześnie rano i późno wieczorem.

    WYJAZD I POBYT BARDZO UDANY. Hotel jako baza wypadowa do zwiedzania w pełni zasługuje na polecenie a przecież o to chodzi.

    Opinia dodana:
  • 8,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Wiesława
    Grupa przyjaciół
    Pobyt: Wrzesień 2018

    • Poleca hotel dla
    • Aktywnych
    • Zalety Położenie
    • Wady Brak dobrej klimatyzacji

    Hotel położony w cichej spokojnej okolicy,blisko do przystanków autobusowych i blisko do centrum miasta.Pokoje duże i czyste.Wyżywienie urozmaicone, smaczne.Dobre miejsce wypadkowe do zwiedzania Malty

    Opinia dodana:
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi