Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Atrakcyjna lokalizacja: w dzielnicy Qawra, blisko promenady nadbrzeżnej, ok.. 400 m od centrum St. Paul's Bay z barami.
Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy: blisko hotelu pętla autobusowa skąd można dojechać do Valletty czy Mdiny.
Udogodnienia dla najmłodszych: 2 oddzielne brodziki, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
Stosunek ceny do jakości na bardzo duży plus. Smaczne posiłki, przyjemni kelnerzy, super lokalizacja, czyste pokoje.
Smaczne posiłki, duży pokój, dobra lokalizacja.
Wentylacja słaba
Mimo że hotel nie należy do najnowszych to cena, obsługa i położenie rekompensuje ten fakt.
Rewelacyjne miejsce wypadowe dwa kroki do krańcówki autobusowej, promenady i centrum. Bardzo miła obsługa ,wieczorki muzyczno taneczne.
Zły stan basenu wewnątrz hotelu
Jeśli gwiazdki to najwyżej dwie. Brudno, pokoje zaniedbane, brudne i niedoczyszczone toalety. Obsługa asertywna i niespecjalnie uczynna. Obsługa restauracji sama decyduje kiedy klient skończył posiłek zabierając mu talerz sprzed nosa. Protest został nagrodzony rzuceniem talerzem o stół. Naprawdę zachwycający pobyt !
dobra lokalizacja
Wszystko co powyżej opisane, a przede wszystkim kategoryzacja hotelu przez operatora. Niedopuszczalne wprowadzanie klientów w błąd.
Naprawdę nie rozumiem skąd tyle pozytywnych opinii na temat tego hotelu. Zasługuje on ewentualnie na dwie gwiazdki. Wszystko tutaj to jedna wielka masakra! Już wchodząc do hotelu uderza bardzo nieprzyjemny zapach, żeby nie powiedzieć smród. Najbardziej intensywnie jest on wyczuwalny na samym dole, gdzie znajduje się główna restauracja. Jedzenie bardzo kiepskie i mały wybór. Na śniadanie codziennie to samo. Pomimo, że mieliśmy wykupione all inclusive to nie było normalnych obiadów tylko można było sobie zamówić jakiegoś fast fooda z karty. Niestety było to niezjadliwe. Jeżeli chodzi o kolację ,to nie było dostępu do automatów z napojami tylko o każdą szklaneczkę trzeba było prosić kelnerów, aby przynieśli. Robili to niezbyt chętnie. Obsługa kelnerska to głównie panowie 70+. Ogromnym zaskoczeniem było to, że przy wejściu do restauracji trzeba było podać numer pokoju, pomimo posiadania opasek all inclusive, po czym zaznaczali na liście kto już przyszedł. Nie było możliwości wejścia na posiłek po raz drugi, gdyby się miało ochotę np za godzinę coś jeszcze przekąsić. W dodatku nie pozwalają wynieść z restauracji nawet małego ciasteczka , siedzi starszy gość i pilnuje. My osobiście pierwszy raz spotkaliśmy się z takimi zasadami a podróżujemy sporo. Drinki bardzo słabe i mały wybór. A jeszcze dodam, że przez cały nasz pobyt nie było owoców, jedynie wyschnięte kawałki pomarańczy. Po wymeldowaniu z hotelu a trzeba to zrobić do godziny 11:00, nie dostaliśmy już nawet szklanki napoju, chociaż transfer na lotnisko mieliśmy dopiero po południu. Czystość w hotelu też pozostawia wiele do życzenia. W basenie woda chłodna, w jacuzzi również niezbyt ciepła a na dodatek brudna. Z całego serca wszystkim dobrze radzę: trzymajcie się z daleka od tego hotelu!!
Jedynym plusem jest jego lokalizacja, gdyż blisko to pętli autobusowej skąd można dojechać w każdy zakątek wyspy.
Wyżej opisane
Budżetowy hotel, dobry jeśli traktujemy go jako bazę wypadową do zwiedzania Malty. Mieszkałam w Caniforze wraz ze znajomymi przez 4 doby. Hotel traktowaliśmy jedynie jako nocleg, czego dodatkowym atutem była dostępność śniadań. Ogólnie było dość czysto, zapewniony dostęp do ręczników, które były wymieniane co 1-2 dni. Łazienka w stanie akceptowalnym, chociaż przydałoby jej się trochę mocniejsze sprzątanie lub wymiana niektórych rzeczy. Na pewno obecnie nie jest to hotel 4-gwiazdkowy - zapewne był takim 20 lat temu, natomiast teraz przydałby mu się remont, wymiana sprzętów itd. Nie jest to hotel nastawiony na all inclusive, więc warto mieć to na uwadze rezerwując, żeby nie być później rozczarowanym. Śniadania były okej, dużo do wyboru, każdy znajdzie coś dla siebie, bo oczywiste jest, że nie wszystkim się dogodzi. W hotelu zdecydowaną większość stanowili ludzie w podeszłym wieku, ale nam to nie przeszkadzało. Blisko do promenady.
Dobry jako baza wypadowa, blisko do zatoki i promenady. Bogate śniadania, całkiem dobre jakościowo. Pościel czysta.
Przydałby mu się remont i wymiana zużytych sprzętów, zwłaszcza w łazience (miejscami występowała pleśń, np. w uszczelce od szyby prysznica). Głośna klimatyzacja (nam nie była potrzebna, ale jeśli ktoś podróżuje latem, gdy są upały, warto mieć to na uwadze).
Pobyt spokojny i wypoczynek udany. Doskonałe miejsce do wypadów na zwiedzanie wyspy,którą warto zobaczyć. Na piaszczyste plaże nie ma co liczyć ,brzegi są kamieniste,obuwie do chodzenia po wodzie i ostrych kamieniach, wskazane. Warto korzystać z lokalnych biur podróży(tanio i kompetentnie) pod warunkiem dobrej znajomości języka angielskiego,j. niemieckiego ew. rosyjskiego. Nie warto wypożyczać samochodu bo komunikacja publiczna jest rewelacyjna,(np.2euro bilet ważny na dwie godziny są zniżki dla dzieci i emerytów) autobusy klimatyzowane zresztą ruch jest lewostronny(pokłosie dominacji Anglików) Polecam wycieczkę \"Perły Malty\", rejs na Gozo i Comino. Na Comino tylko laguna,groty i pływanie, ale na Gozo, zabytki, forty. Warto spróbować(dorośli) lokalnego piwa i wina. Bugibba to miasteczko z mnóstwem kawiarenek, pubów, sklepów z pamiątkami. Nie można się tam nudzić. Warto dodać,że większość miasta to teren budowy nowych obiektów, miasto ma potencjał i rozwija się(koniecznie adaptery do gniazdek takie jak w Anglii) Polecam pokoje na 5 piętrze(windy działają be zarzutu) widok na zatokę i morze oraz blisko na taras na dachu hotelu z leżakami .
Bardzo dobre położenie względem komunikacyjnym,świetnie rozwinięta i działająca komunikacja publiczna, można za niewielkie pieniądze zwiedzić wyspę, tzw. perły Malty, niebieskim lub czerwonym autobusem,(bardzo uczynni i sympatyczni ludzie) szybko dostać się do Sliemy lub Valetty ,by udać się w rejs licznymi statkami, do promenady nad morzem 5 min, liczne sklepy, kawiarnie, restauracje,Hotel dla aktywnych.Pościel i ręczniki zmieniane codzienne ,pokój sprzątany na bieżąco, lodówka sprawna, malutka ale na wiodę i inne napoje wystarczająca.Jest czysto. Wieczorem animacje muzyczne troszkę trącące myszką ale strawne.Na tarasie jacuzzi i piękna panorama na wyspę.
Klima głośna i mało wydajna,jedzenie mało urozmaicone.w opcji HB od biedy może być szwedzki stół przy śniadaniu i obiadokolacji(napoje płatne przy kolacji).Brak lancz pakietu dla wyjeżdżających wczesnym rankiem lub kolacji dla tych co lecą po południu. Kaucja za pilota do TV, kaucja za drugą kartę magnetyczną do pokoju(5 euro) co moim zdaniem jest bez sensu.
Wybrałyśmy się z koleżanką na tygodniowy pobyt , aby zwiedzić Maltę . Oczywiście wszystkiego godnego obejrzenia nie zdołałyśmy zaliczyć , ale najważniejsze zabytki widziałyśmy . Szczególnie polecam Konkatedrę w stolicy. Przepiękna! Wyjazd udany , może za wyjątkiem kłopotów z bagażem .
Hotel położony w pobliżu dworca autobusowego, obok promenady.
Dla nas - nastawionych na zwiedzanie - hotel ok.
Po przeczytaniu innych opinii trochę bałam się jechać ale zupełnie niepotrzebnie. Uważam że hotel w zupełności zasługuje na 4 gwiazdki, które ma na Malcie.
Położenie, udogodnienia
Brak owoców do kolacji
byłem zadowolony jedzenie dosc dobre , rozrywki ciekawe
dobre miejsce blisko petla autobusowa co pozwala na wypady na wyspę
dla mnie nie ma wszystko bylo wpożo
SPOKÓJ FALE MORSKIE KOMUNIKACJA MIEJSKA MIŁA OBSŁUGA
BLISKO MORZA I DWORCA AUTOBUS SKLEP BAR MIEJSCE OK
HOTEL I WYGODY BARDZO DOBRE MIŁA OBSŁUGA
Dobra lokalizacja, hotel to powrót do przeszłości czyli PRL.
Blisko ( ok. 300 m ) do pętli autobusowej, skąd można dojechać w każdy zakątek Malty. Niska cena pobytu.
Wyposażenie jak za PRL, zalatuje stęchlizną i starością. Wi-fi tylko w recepcji i trzeba je \\\" łapać \\\", ciągle zrywa - nie da się korzystać. Goście to w 90 % brytyjscy emeryci i to pod ich smak są posiłki ( dla nas niesmaczne ). Dwa razy w posiłkach były włosy. Trafił się też jeden karaluch w okolicy kuchni. Drugi raz już bym nie wybrała tego hotelu. Dwa razy wieczorem nie było ciepłej wody, jedynie ledwo ciepła zbyt zimna do kąpieli.
Hotel dla emerytów z Anglii. Jedzenie też pod Anglików, tłuste, papkowate i jedno i to samo. Pokoje fatalne my zamawiałyśmy 3 z pojedynczymi łóżkami a dostałyśmy małżeńskie po naszej prośbie o 3 kołdrę usłyszałyśmy że możemy dostać ręcznik bo w całym hotelu nie ma pościeli. Obsługa na recepcji bardzo niemiła. Nie polecam, szkoda nerwów.
Blisko morza.
Jedzenie, obsługa, pokoje.
pobyt 14-24 maj 2017 roku, dobry hotel dla osob,ktore chca zwiedzic Malte,niedaleko petla autobusowa ,promenada i market,warto kupic bilet tygodniowy za 21 euro i wtedy mozna komunikacja miejska poruszac sie po calej wyspie i rozkoszowac sie pieknymi widokami.
lokalizacja
glosne zachowanie brytyjskich emerytow
Wyjazd w okazyjnej cenie adekwatnie do jakości.Malta cudowna
Cena,polozenie
Zaniedbany,zużyte sprzęty, brudne naczynia,ubogie menu