9319 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Udogodnienia dla dzieci: miniklub z placem zabaw, specjalnie wydzielony brodzik.
Tylko 700 m do prywatnej, piaszczysto-żwirkowej plaży (dojazd busem hotelowym).
Bogata oferta sportowo-rekreacyjna siłownia, tenis stołowy, szachy, siatkówka plażowa, salon piękności, centrum nurkowe.
Spokojny ładny hotel, personel bardzo miły, duży wybór jedzenia (w miare OK, również lokalne/owoce morza na plus), plaża piękna! polecam
Przestrzenny czysty pokój, bardzo zadbany hotel. Miła obsługa.
Przepiękna zatoka
Bardzo dobry hotel położony na dużym obszarze. Dużą zaletą są 4 baseny dzięki czemu nie ma problemu z leżakami , dodatkową zaletą jest bliskość rafy w zatoce Abu dabb i możliwości snurkowania . Polecam z uwagi na smaczne i różnorodne posiłki , oraz profesjonalną i pomocną obsługę.
Jedzenie i widoki Cisza i spokój
Natrętni sprzedający wycieczek i masaży
Byliśmy w tym hotelu kilka razy, dlatego wiemy co się zmieniło. Dalej jedzenie jest pyszne, obsługa na restauracjach przemiła, czysta piękna plaża. Pokoje czyste i codziennie sprzątane, ale łazienki i tarasy w wielu z nich wymagają remontu. Rafa koralowa jedna z ładniejszych w Egipcie, niestety żółwi coraz mniej przez szturm turystów którzy je płoszą i męczą .
Położenie hotelu przy parku narodowym z najładniejszą rafą.
Podniszczone łazienki i tarasy które obniżają standard pokoi
HOTEL CZYSTY, OGROMNA PRZESTRZEŃ, POKÓJ ŁADNY, PRZESTRONNY, KLIMA DZIAŁAŁA, DO WYBORU RÓWNIEŻ WIATRAK GDYBY KLIMA BYŁA ZA ZIMNA, POKÓJ SPRZĄTANY CODZIENNIE, ŚMIAŁO MOGĘ POLECIĆ TEN HOTEL
KILKA BASENÓW DO WYBORU, DUŻO LEŻAKÓW, DUŻA SZEROKA PLAŻA, SPORO ZIELENI NA TERENIE HOTELU, OBSŁUGA W J. POLSKIM NA RECEPCJI, HOTELOWY POCIĄG NA PLAŻĘ - SPOKOJNIE MOŻNA POCHODZIĆ, ALE DLA MNIEJ LUBIĄCYCH SPACERY (OK. 600 M DO PLAŻY) SUPER OPCJA NA TRANSPORT
POWINNA BYĆ WIĘKSZA ILOŚĆ DYSTRYBUTORÓW Z PICIEM PODCZAS ŚNIADAŃ/OBIADÓW/KOLACJI - DUŻA SALA A USYTUOWANIE DYSTRYBUTORÓW PO JEDNEJ STRONIE , TRZEBA SIĘ NACHODZIĆ ZE SZKLANKAMI , DO 13.05 DOŚĆ PRZECIĘTNE ANIMACJE, DOPIERO NA NASZ WYJAZD ZACZĘŁY SIĘ ROZKRĘCAĆ, POJAWIŁO SIĘ WIĘCEJ ANIMATORÓW I RÓŻNORODNOŚĆ TYCH ANIMACJI, BYĆ MOŻE W "SEZONIE" JEST DUŻO LEPIEJ
Hotel czysty, jedzenie ok, obsługa bardzo pomocna.
Przepiękna rafa położona obok hotelu.
Mały wybór alkoholu.
Hotel blisko plaży, ale w ofercie brak słowa o tym, że w morzu nie wolno się kąpać ponieważ to teren chroniony. Jedzenie bardzo średnie, pozornie duża ilość, ale mały wybór szczególnie dań na ciepło. Zdarza się nieświeże pieczywo i ciasta. Bardzo mały wybór owoców. Sensownych przekąsek w zasadzie brak, w barze całodobowym dostępne tylko słodycze, pozostałe przekąski (do wyboru: 2 sałatki, kanapki, sałatka owocowa) dostępne dopiero w porze obiadu i po południu przez 2 godziny. Standard hotelu ok, ale na pewno nie jest to 5 gwiazdek. Pokoje spore, przestronny taras, w pokojach na bieżąco uzupełniana woda, herbata i kawa, w pokoju jest lodówka, ale standard nie przewiduje żadnych dodatkowych napojów. Duży plus za żelazko i deskę do prasownia w pokoju. Jakość sprzątania bardzo dobra, na minus toalety przy basenach, które do najczystszych nie należą. Obsługa w większości przemiła i bardzo pomocna, choć pracująca swoim tempem. Wszędzie bardzo czysto, cały obiekt zadbany. Napiwki mile widziane na każdym kroku. Transfer powrotny na lotnisko z toaletą cuchącą moczem na cały autokar zdecydowanie na minus.
Urokliwe miejsce , bardzo rozległy hotel na olbrzymim terenie , świetna lokalizacja , blisko plaży . Fajne baseny , przy każdym bar z fenomenalna obsługa 😊 Pokoje codziennie sprzątane , ....super . Na każdym etapie pobytu żadnych zaniedbań czy nieporozumień . Obsługa na najwyższym poziomie . Każdego wieczoru animacje w Axis Bar . Piękne rafy koralowe , krowy morskie i żółwie te w wodzie i na lądzie . Dziękujemy w szczególności Zizu za piękne chwile 😀😊 Z pewnością wrócimy 🍀💪🍀
Urozmaicone posiłki , atmosfera , która tworzyła obsługa .
Brak
Opinia bardzo pozytywna. W porównaniu z innymi ośrodkami wszystko jak należy. Bardzo ładne, przestronne pokoje, dobra komunikacja, piękna rafa koralowa obfitująca w dużą ilość stworzeń morskich - łącznie z olbrzymim żółwiem. Dobre położenie hotelu - zaledwie kilkadziesiąt kilometrów od lotniska. Bardzo dobre jedzenie - również w porównaniu z innymi ośrodkami - super.
Ogólnie nie możemy spodziewać się, że będą to jakieś Malediwy czy coś stricte egzotycznego ale jak na potrzeby zmarzniętych i zmęczonych zimowo/jesienną aurą ludzi to chyba nic lepszego w tej cenie, w tej odległości od Polski się nie znajdzie. Bezpiecznie, czysto, z zauważalnym naciskiem i dbaniem kierownictwa (menadżerów) na spełnianie oczekiwań klientów.
ogólnie nie ma się do czego przyczepić ;)
Hotel bardzo przyzwoity, choć widać już pazur czasu, zwłaszcza w pokojach . My mieszkaliśmy w pokoju standard(1119), gdzie niektóre elementy były lekko podniszczone, ale było czysto, codziennie sprzątane, butelkowana woda i łąbądek na łóżku( za 1 dolca).Obsługa bardzo miła, grzeczna i uczynna, od ogrodnika po menadzera hotelu. Jedzenia ogromne ilości, zróżnicowane posiłki, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.Niestety nas po kilku dniach dopadła zemsta faraona i przez 2 dni spożywanie było ograniczone do minimum:( tabletki na miejscu do kupienia za 20 dolarów/euro, my mielismy nifuroksazyd, smecte i orsali i wyszliśmy z tego. Niestety wszyscy nasi znajomi tez musieli odchorować,ale to nie regułą. Do plazy jedzie sie samochodzikiem lub spacerkiem kilka minut. Snurkować i pływać można tylko na prawo od plaży hotelu, tam też mozna korzystać bez problemów z leżaków, zawsze znajdzie się jakieś miejsce. Najtłoczniej jest rano, kiedy przyjeżdzają wycieczki z pobliskich hoteli,żeby posnurkować i ponurkować. Rafa bardzo ładna, piękne okazy rybek,a po prawej stronie \\\"na łączce\\\" można popołudniami spotkać żółwie:)Zejście do wody piaszczyste, łagodne , idealne dla dzieci. na plaży miejsca, gdzie można zrobić kurs płatwonurka- 400 dolarów. Sprzety do snurkowania warto zabrać ze soba, choć na plaży też można wypożyczyć.Woda ciepła,żeby nie powiedzieć gorąca- zwłasza popołudniami. Baseny hotelowe czynne do 18, bar z drinkmi, napojami itp.Pobyt bardzo udany i w naszym przypadku 8dniowy( 6,5 dnia na miejscu)wystarczający.lecieliśmy z biurem sun&fun i byo wszytsko zgodnie z planem.Polecamy z czystym sumieniem:)
miła obsługa, czystość,posiłki
odległość od plaży,
Polecam hotel osobą którę szukają ciszy i odpoczynku. To spokojny hotel nie kombinat turystyczny. Piękna rafa. Bogate tematyczne menu. Możliwość korzystania z restauracji ala carte. Miła obsługa. Trzeci pobyt w Egipcie i trzeci udany.
Główna zaletą hotelu to położenie przy pięknej rafie. Bardzo miła i życzliwa obsługa. Fantastyczny barboy Adel. Czyste baseny. Cisza i spokój.
Słabe animacje. Amatorzy bez chęć i pomysłów.
Wieczory są mało rozrywkowe, brak pomysłowości że strony animatorów, brak występów
Blisko plaży gdzie można do woli snurkować, nurkować Piękna rafa, niesamowite snurkowanie w obecności żółwi. Dla nurków polecam bazę nurkową na plaży, wspaniali ludzie i naprawdę pomocni i profesjonalnie podchodzą do każdego
Mało rozrywki wieczorem
Byłam w tym hotelu pierwszy raz w 2013 potem 2014 i teraz 2019....Bardzo standard podupadl.wprawdzie obsluga nadal przemila i bardzo pomocna, jedzenie dobre,plaża piękna ale budynki i infrastruktura naprawdę wymagają gruntownej wymianie.W pokoju wszystko się rozlatuje.Mimo tego poczatkowy standard byk tak wysoki ze ciagle tutaj jest lepiej niz gdzie indziej.Ciagle stosunek ceny do jakości jest ogromnie na plus Hiltona.Gorzej z kulturą osobistą animatorow.Dramat.Nachalni, prymitywni,byle jacy.No i kultura rodaków gdzie wulgarne słowa mozna usłyszeć wszedzie......masakra.
Ladna architektura,ogromny obszar około 350 pokoi a nie czuje się tłumu.
Wymaga remontu. Mnóstwo zniszczeń widać. Meble zużyte dziury w zaslonach,generalnie po 10 latach po prostu się rozlatuje.Zniszczone ręczniki, murawa wyschnieta.Wszystko wymaga renowacji.
Pokoje przestronne i wygodne, każdy z prywatnym balkonem. Czysto. Baseny na świeżym powietrzu, codziennie czyszczone, woda czysta bez nadmiaru chemii. Basen z podgrzewaną wodą. Posiłki urozmaicone i smaczne. Czysta i szeroka plaża, leżaczki w cenie i w ilości adekwatnej. Rafa koralowa przy plaży bardzo ładna i tętniąca życiem - warta zanurkowania lub snorkowania.
blisko lotniska (autobusem 30 min), dość blisko prywatnej plaży (10 min pieszo, jest też busik dowożący na plażę), ładna i czysta plaża, leżaki i ręczniki na plażę w cenie. Bardzo ładna rafa koralowa przy plaży.
uboga infrastruktura dedykowana dzieciom
Największa zaleta w porównaniu do egipskich hoteli w standardzie 5* to czystość. To pierwszy hotel w którym podłoga w restauracji nigdy się nie lepiła, gdzie naczynia lśniły czystością, a w toaletach pachniało. Kolejna ogromna zaleta to zaangażowanie obsługi. Czy w lobby, czy stołówce głównej zaraz po zajęciu stolika zjawiał się kelner z pytaniem co podać. Napoje do posiłków (bezpłatne) - piwo, wina i napoje gazowane przynoszone były niemal natychmiast. Nigdy też nie brakowało jedzenia. Można było przyjść pięć minut przed końcem posiłku, a i tak był pełny asortyment. Również bary na plaży i przy basenie. Zawsze był facet od wymiany ręczników plażowych. Obsługa - rewelacja. Wystrój hotelu nie \"kapie złotem\" jest raczej stonowany, zrobiony z rozmysłem w arabskim stylu ...ale bez kiczu. Przepięknie wyeksponowane arabskie lampy i stalowe detale. Położenie hotelu dość dobre. Prywatna plaża bez dostępu do rafy, kawałek dalej plaża ogólnodostępna z łagodnym zejściem i dość ładną rafą. Na środku zatoki podwodna łąka na której zawsze \"pasły się\" żółwie - rewelacja. Wokół hotelu brak sklepików i handlarzy. Kilka stoisk na plaży i w samym hotelu ...ceny mega wysokie (generalnie całe Marsa jest droższe od innych miejscowości). Zalet wiele. Jednak zdarzyła nam się sytuacja, która zupełnie popsuła ten dobry obraz. Najpierw wysiadło zasilanie w gniazdkach w pokoju. Zgłosiliśmy obsłudze, obiecano naprawić następnego dnia. Na drugi dzień rozpętała się burza i przez kilka godzin lał deszcz. Okazało się, że hotel jest technicznie zupełnie nieprzygotowany na takie zjawiska. Korytarzem płynęły strugi wody, które zalały nam pokój. Światło wysiadło całkowicie. Zalana była również stołówka. Od sufitu oderwały się fragmenty płyt i spadły przy barze. Nastąpił zupełny chaos. Sami przestawialiśmy meble w pokoju, aby nie stały w wodzie i ręcznikami plażowymi wycieraliśmy zalane podłogi. Nie było obsługi, prawdopodobnie ratowali budynek główny. W nocy znów zaczęło padać i zamiast spać znów walczyliśmy z zalewającą pokój wodą. Potem przez kolejne dni nie mieliśmy prądu w gniazdach. Obsługa tłumaczyła się deszczem - mimo, że pierwsza awaria nastąpiła dzień przed opadami. Aby naładować telefony musieliśmy zdemontować lodówkę i podłączyć się do gniazda (jedynego sprawnego). Rozumiem, że deszcz w Afryce jest rzadkością, ale to pokazało jak hotel reaguje na sytuacje wyjątkowe i jak szanuje swoich klientów. Przykro mi, ale muszę ocenić Hiltona negatywnie.
Czystość, sprawna obsługa restauracji., znakomite jedzenie,
Kompletne nieprzygotowanie na sytuacje kryzysowe.
Największa zaleta w porównaniu do egipskich hoteli w standardzie 5* to czystość. To pierwszy hotel w którym podłoga w restauracji nigdy się nie lepiła, gdzie naczynia lśniły czystością, a w toaletach pachniało. Kolejna ogromna zaleta to zaangażowanie obsługi. Czy w lobby, czy stołówce głównej zaraz po zajęciu stolika zjawiał się kelner z pytaniem co podać. Napoje do posiłków (bezpłatne) - piwo, wina i napoje gazowane przynoszone były niemal natychmiast. Nigdy też nie brakowało jedzenia. Można było przyjść pięć minut przed końcem posiłku, a i tak był pełny asortyment. Również bary na plaży i przy basenie. Zawsze był facet od wymiany ręczników plażowych. Obsługa - rewelacja. Wystrój hotelu nie \"kapie złotem\" jest raczej stonowany, zrobiony z rozmysłem w arabskim stylu ...ale bez kiczu. Przepięknie wyeksponowane arabskie lampy i stalowe detale. Położenie hotelu dość dobre. Prywatna plaża bez dostępu do rafy, kawałek dalej plaża ogólnodostępna z łagodnym zejściem i dość ładną rafą. Na środku zatoki podwodna łąka na której zawsze \"pasły się\" żółwie - rewelacja. Wokół hotelu brak sklepików i handlarzy. Kilka stoisk na plaży i w samym hotelu ...ceny mega wysokie (generalnie całe Marsa jest droższe od innych miejscowości). Zalet wiele. Jednak zdarzyła nam się sytuacja, która zupełnie popsuła ten dobry obraz. Najpierw wysiadło zasilanie w gniazdkach w pokoju. Zgłosiliśmy obsłudze, obiecano naprawić następnego dnia. Na drugi dzień rozpętała się burza i przez kilka godzin lał deszcz. Okazało się, że hotel jest technicznie zupełnie nieprzygotowany na takie zjawiska. Korytarzem płynęły strugi wody, które zalały nam pokój. Światło wysiadło całkowicie. Zalana była również stołówka. Od sufitu oderwały się fragmenty płyt i spadły przy barze. Nastąpił zupełny chaos. Sami przestawialiśmy meble w pokoju, aby nie stały w wodzie i ręcznikami plażowymi wycieraliśmy zalane podłogi. Nie było obsługi, prawdopodobnie ratowali budynek główny. W nocy znów zaczęło padać i zamiast spać znów walczyliśmy z zalewającą pokój wodą. Potem przez kolejne dni nie mieliśmy prądu w gniazdach. Obsługa tłumaczyła się deszczem - mimo, że pierwsza awaria nastąpiła dzień przed opadami. Aby naładować telefony musieliśmy zdemontować lodówkę i podłączyć się do gniazda (jedynego sprawnego). Rozumiem, że deszcz w Afryce jest rzadkością, ale to pokazało jak hotel reaguje na sytuacje wyjątkowe i jak szanuje swoich klientów. Przykro mi, ale muszę ocenić Hiltona negatywnie.
Czystość, sprawna obsługa restauracji., znakomite jedzenie,
Kompletne nieprzygotowanie na sytuacje kryzysowe.
Pobyt 2-tygodniowy z Wezyrem. Rezydent BOLO bardzo sympatyczny, pomocny. Korzystałam z usługi masażu w hotelowym centrum odnowy biologicznej. Fantastyczna sprawa. Polecam. Za 3 seanse po 50 min. zapłaciłam 100 Euro. Mona i jej koleżanki masują tak, że chce się tam wracać. Nastawiła mi kręgosłup, do tej pory nie mam z nim kłopotów (a wcześniej z bólu rano nie mogłam wstać z łóżka). Pełen profesjonalizm!!! Hotel 5* w lokalnej ocenie, jak zawsze w Egipcie należy odjąć jedną*. Ręczniki i pościele wymieniane codziennie! Uważam to za zbędne, wystarczyłaby wymiana pościeli co drugi dzień, w to miejsce można by poprawić jakość kawy, czy wina stołowego w restauracji głównej. Spokój, cisza. Przepiękne widoki. Hotel bardzo dobrze strzeżony.
Można czuć się bezpiecznie. Bardzo dobra obsługa, mili, uśmiechnięci. Dobra kawa i drinki w lobby. Prześliczna rafa.
Mało atrakcji dla dzieci. Słabe animacje. Fatalna kawa w restauracji głównej. Z plaży hotelowej nie można wchodzić do wody, miejsce chronione ze względu na obecność rafy (rezerwat).
Opinia o hotelu - negatywna opinia o obsłudze - bardzo pozytywna opinia o posiłkach - średnia, monotonne
Bliskość raf koralowych i zatoki żółwi.
Hotel posiada przestarzałe, rozpadajace wyposażenie, dostęp do barów bardzo utrudniony (krótko otwarte, jeżeli już otwarty to bardzo długie oczekiwanie)
Hotel dla tych, którzy chcą ponurkować i odpocząć z dala od zgiełku w luksusowych warunkach.
Nieograniczony dostęp do rafy Abu Dabbab - jednej z najlepszych raf na Morzu Czerwonym. Świetne posiłki, zwłaszcza kolacje.
Odosobnienie - brak atrakcji w najbliższej okolicy. Oczywiście poza rafą.
Hotel raczej dla osób nieszukających rozrywek, mało atrakcji dla dzieci. Ładne, zadbane otoczenie hotelu. Do plaży można dojechać busikiem, który kursuje cały czas, albo dojść spacerkiem. Plaża bardzo ciekawa z super piaseczkiem i piękną rafą. Hotel bardzo cichy, poza basenem głównym z muzyką i atrakcjami.
Hotel bardzo czysty, miła obsługa, ładna plaża z rafą. Pokoje duże, bardzo wygodne, sprzątane dokładnie. W restauracji czysto, nigdy niczego nie brakowało, posiłki urozmaicone. Bardzo fajne baseny.
Tripadvisor