4237 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Tylko 250 m do piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza.
Dla dzieci: animacje, miniklub, zajęcia sportowe.
SPA & Wellness: centrum spa, sauna, łaźnia parowa, jacuzzi, hammam, masaże, zabiegi pielęgnacyjne.
3 zadbane baseny, pięknie wkomponowane w hotelowy teren i nubijską architekturę.
Nie polecam tego hotelu i okolicy marsa alam wszystko bardzo drogie naokoło putynia brak rozrywek. hotel najgorszy w jakim byłem w egipcie. A byłem już ok 15 razy. Taksówki bardzo drogie pamiątki bardzo drogie w porównianiu z synajem.
Hotel stary i potzrebuje remontu. W łazience mieliśmy bliski kontakt z hodola grzybów na fugach. Korozja nie oszczędza starej armatury. Obsługa klientów bardzo niska. Poziom angielskiego u obsługi zaledwie na poziomie dostatecznym. Wykupiliśmy wycieczkę z Alfa Star. Rezydenta nie było na dyżurach. zaledwie raz udało nam się go złapać o czasie który miał wyznaczony na spotkania z nami. Kiedy chcieliśmy wykupić wycieczkę nie miał drobnych euro aby nam wydać i pozniej musieliśmy się za nim ugadać żeby nam oddał róznice. Alfa star zatrudnia Egipskich rezydentów. Nie polecam.
STARY HOTEL Z OKOLICĄ UROZMAICONĄ BUDOWAMI INNYCH HOTELI,NAWET GÓR NIE WIDAĆ.POKOJE PÓŻNY GIEREK ,ŁAZIENKI JESZCZE STARSZE.RESTAURACJA TO STOŁÓWKA ZE STAŁYM NIEZMIENNYM JADŁOSPISEM PRZEZ 7 DNI.NIGDY Z ALFA STAR.
To piąty hotel odwiedzony w Egipcie i zdecydowanie najlepszy. Lepszy od Hilton Long Beach. Jedzenie rewelacyjne, ryby i owoce morza, lody, owoce. Obsługa rewelacja, animacje też, nawet polskie :)
Hotel bardzo fajny, jedzenie ogólnie ok, super animacje, dwa podgrzewane baseny :) Obsługa fajna i nienachalna. Jednak w skali europejskiej to hotel na 3 gwiazdki - przynajmniej według mnie :) Podczas świąt dużo francuzów, rosjan, włochów i polaków :) Jednak bez problemu można było się położyć na leżaku i zjeść bez kolejek.
Nie polecam tam nie ma warunków do wypoczynku .Uciążliwy remont , ten hotel w tym stanie nie powinien być w ofercie turystycznej do czasu zakończenia remontu .
Brak
Hotel znajduje się aktualnie w remoncie .Biuro Exim Tours z którego przyjechałem tu na wypoczynek podaję info tylko o remoncie tarasu restauracji . Remontowany jest również pawilon mieszkalny w którego sąsiedztwie kwatery się gości. Hałas , kurz , absolutny brak warunkow do wypoczynku oraz brak obiektywnej informacji o tym że strony hotelu oraz biura turystycznego Exim tour dyskwalifikuje ten hotel przynajmnoej do czasu zakończenia prac remontowych.
Dobrej jakości hotel nawiązujący architekturą do lokalnego stylu (nubijskiego), dobre jedzenie i atrakcje w hotelu (zwłaszcza animacje), dobra opcja na zimę, gdyż posiada kilka podgrzewanych basenów. Transfer z lotniska trwa niecałą godzinę.
Sporo podgrzewanych basenów Bardzo dobra jakość AI
Trochę trzeba się nachodzić jeśli pokoj mamy oddalony Mało atrakcji dla dzieci
Jesteśmy zadowoleni. W hotelu wciąż coś się dzieje. Dużo Włochów i Niemców oraz Czechów i Słowaków. Fajne baseny. Drinki - jak to w Egipcie. Rafa dość słaba i slaby do niej dostęp - jest dość daleko. Ogólnie można fajnie wypocząć w Santido i naprawdę dobrze zjeść ????
Pokoje, teren wokół hotelu, ogólny wystrój i układ hotelu. Jedzenie.
Rafa koralowa i dostęp do niej.
Hotel ładny,kameralny ale na pewno nie zasługujący na 5+(według Exim tours), lokalnie4+. Maksimum 4 ale pełne i zasłużone(na tle innych molochów) nie dla zakupowiczów(dodatkowa wycieczka od 10euro w dwie strony/Port Galib) Sklepy hotelowe drogie.Goście w większości z Włoch i Niemiec(głośni,na plaży jak najdalej)Morze \"ucieka czyli pływy\" i trzeba iść do wody po odkrytej rafie dosyć daleko od 200 do 400metrów/buty do brodzenia koniecznie.Rafa \"wewnętrzna\"ładna,sporo ryb (widziałem też żółwia,płaszczki,i inne ciekawe ryby/nie znam nazw.Pięknie jak w akwarium,głębokość ?przeciętnie ok.metra(bezpieczne snurkowanie)najgłębsze miejsce ok.3m.Brak dostępu do otwartego morza(tylko małe rafki wewnętrzne)Baseny po prostu super(są cztery)Mieszkaliśmy w kompleksie jednopiętrowym gdzie było czysto(chyba po remoncie)nasi znajomi mieszkali w bungalowie i tam nie było tak ładnie i czysto.Wieczorami cały czas coś się działo,pokazy,tańce albo ....spacer po cichej plaży we dwoje. Minusem pobytu była niezbyt miła obsługa barów,tak ,tylko tych miejsc !Ludzie nauczyli ich brać,to My jesteśmy winni.Nie zmienia to faktu że obsługa nauczyła się bardzo szybko wymuszać napiwki poprzez niezauważanie Klienta,jeżeli już \"dojrzał nas\" to możecie mi wierzyć drink który dostaniecie na pewno nie będzie taki jak być powinien(po zapłacie zmienia się jak za dotknięciem różdżki ) i obsługa i zawartość napoju.Szklanki wstrętne, plastikowe (na plażę jeszcze gorsze/jednorazówki o pojemności ok.100gram)Gwarantuję że za żadne pieniądze nie dostaniecie tego co w menu napojów(przykładowe zdjęcia) Pobyt był by bardzo udany gdyby nie obsługa barów(wszak pić musimy a poidełka są po to aby z nich korzystać)To tylko jedno zastrzeżenie co do pobytu. Było sporo Polaków nie mówiących po angielsku,nie mieli z tego co widziałem większych kłopotów z porozumieniem .Opieka Rezydenta bardzo dobra,miły ,uczynny człowiek. Ogólnie było miło.
położenie,spokój,czystość(w bungalowach jednopiętrowych)miła obsługa w recepcji i sprzątająca.
obsługa barów leniwa,wymusza napiwki(w przeciwnym razie czeka się długo i dostaje (drinki zastępcze)
w tym hotelu byłam wraz z mężem w grudniu / styczniu 2018 . Było to 3 miesiące po złamaniu nogi w kostce , co wymagało operacji/ śrub. Kulałam wiec i potrzebowałam rehabilitacji tej kostki. Właśnie w tym hotelu były rewelacyjne warunki do tej rehabilitacji. Basen w części centralnej , z ciepluteńką wodą , posiada schody podwodne długie i rozległe , wokół baru. Właśnie te schody oraz taborety pozwoliły na świetną rehabilitację stopy. Ćwiczenia w odciążeniu , na coraz wyższych stopniach , pływanie bez tłoku i bez odczucia chłodu. Recepcjonista dał pokój blisko tego basenu i jednocześnie blisko restauracji - można więc było chodzić bez kul i w ten sposób pogłębiać rehabilitację. Po 2 tygodniach wróciłam do Polski i szybko wróciłam do pełnej sprawności . Polecam taki układ osobom aktywnym które znajdą się w podobnej sytuacji. Pozostałe cechy hotelu jak jedzenie , czystość , obsługa - wszystko ok. Za kilka dni jadę tam znowu , jestem już całkowicie zdrowa i sprawna więc będę teraz korzystać także z kortów tenisowych , pływania w morzu , spacerów , snurkowania.
baseny z ciepłą wodą, piękny widok z terenu hotelu na morze
nie dostrzegam
Holel poza łazienkami rewelacja . Pokoje duże przestronne. Super obsługa, jedzenie pierwsza klasa. Trzy fajne czyste baseny z barami i duży bar przy plaży z przekąskami. Trzy restauracje. Wszędzie czysto błysk. Zero klątwy faraona. Można spokojnie pić drinki z lodem. Plaża piekna szeroka i długa. Morze Czerwone kryształowe i cieplutkie, rybki kolorowe super. Rafa fajna chociaż najlepsza jest w zatoce Abu Dabbab . Leżaki lekko zużyte ale mogą być. Poza hotelem pustynia i nic więcej. To moj ósmy raz w Egipcie i drugi w Marsa Alam i takiego jedzenia i czystości to żaden hotel nie miał. Polecam jak najbardziej ,cisza, spokój ,pyszne jedzenie i piękna pogoda. Można wypocząć opalić się na mahoń i się zresetować . Uwielbiam Egipt a do tego hotelu napewno wrócę.
Posiłki, czystość, baseny obsługa przestronne pokoje plaża rafa
Łazienki do remontu
Nasz wyjazd był w miarę ok, ogromnym plusem okazały się rzeczy niezależne od hotelu, w tym rafa koralowa i pogoda. Hotel dba o czystość na plaży oraz wokół całego resortu, natomiast nie dba o utrzymanie pierwotnego stanu i jakości wielu elementów hotelu. Zdegradowane chodniki, zniszczone dekoracje przy basenach, braki w płytkach basenowych. Drinki: Momentami można było odczuć specjalne zabiegi które miały na celu zmniejszyć 'wydajność' kosztownych elementów takich jak drinki alkoholowe. Jeden barman obsługujący bardzo duży bar basenowy, czas podania drinków był długi, co wyglądało na celowe działanie zarządu hotelu. Alkohole bardzo słabej jakości, nie spodziewajcie się europejskich marek na półkach, natomiast same drinki były co najmniej dobre. Najlepsze serwowane były w barze przy recepcji. Jedzenie: Ilość i urozmaicenie posiłków na stołówce była dobra, natomiast większość dań była bardzo 'po kosztach'. Dla nas brakowało oryginalnych dań kuchni Egipskiej, które pojawiały się odświętnie i tylko na kolację. Restauracja ala carte La Trattoria była super, z bardzo dobrym jedzeniem, gorzej już z Mangrove Restaurant. Tamtejasza była nieciekawa. Pokoje: Na początek trafiliśmy na pokój tuż przy ogromnym agregacie / przepompowni która działała przez całą dobę, przez co nie dało się spać. Po złożeniu skargi, recepcjonista znalazł nam pokój na kolejny dzień w którym zostaliśmy już do końca pobytu. Przy recepcji, obsługa namawiała na upgrade pokoju, czyli na dopłacenie kwot rzędu kilkudziesięciu lub stu paru euro za widok na plażę, basen, lub inne. Mamy wrażenie że celowo dostaliśmy słaby pokój aby zapłacić za normalne warunki. W pokojach było ok, natomiast jakość niektórych elementów była okropna. Armatura prysznicowa nadawała się do wyrzucenia, wyglądała jakby nie była czyszczona od wielu lat. Fugi między płytkami miały swoje własne ekosystemy, czyli grzyby i brud. Telewizor co prawda był, ale bardzo starego typu, gdzie jak pojawiały się białe kolory to głośno warczał. Pościel posiadała liczne wady, przetarcia i zmechacone tkaniny na prześcieradle, kołdrze i poduszkach. Atrakcje: Co prawda był minigolf, kort tenisowy, stół do ping ponga, ale w takim stanie 'ehhh'. Zaniedbane, zdecydowanie zużyte, wymagające konserwacji. Stół do bilarda był ale dodatkowo płatny, boisko do siatki też było ale w takim stanie też 'ehhh'. Dodatkowe wycieczki, pokazy, i tego typu rzeczy były liczone już w dodatkowych eurosach. Największą atrakcją było nurkowanie które jest całkowicie bez płatne, o ile jest w wodach przybrzeżnych hotelu. Kadra: Pracownicy wiedzieli co mieli robić, byli mili i przyzwoicie się zachowywali. Na samych zwykłych pracowników takich jak barmani, kelnerzy, i sprzątający nie można było narzekać. Gorzej już z kierownikami którzy chodzili jak nadmuchane pawie i opierdzielali zwykłych pracowników przez cały dzień. Nie czuliśmy się dobrze jak kelner czy promotor z którym rozmawialiśmy dostawał zjebę w trakcie naszej rozmowy. Oczywiście jak to w takich krajach, oczy świeciły się jak myśleli że dostaną napiwek, zwłaszcza pracownicy wycieczek. Wybraliśmy się na nurkowanie głębinowe z ScubaWorld, gdzie okazało się że program wycieczki został okrojony o połowę bez konkretengo powodu. Po zakończeniu całości, kierownik wycieczki zaczął chodzić z 'puszką' na drobniaki i prawie że wymagać wrzucenia czegokolwiek. Naturalnie nie braliśmy ze sobą dodatkowych pieniędzy na opłaconą ( nie tanią ) wycieczkę, i jak dowiedział się że nic nie wrzucamy to z wielkim fochem szedł pod pokład. Podumując, ogólnie jesteśmy zadowoleni z wycieczki, natomiast nie wrócimy już do Sentido. Słyszeliśmy że jest nowy hotel Albatros który ma prawdziwe 5 gwiazdek, a nie dorysowane kredką dwie do trzech zasłużonych.
Dostęp do dużej i pięknej rafy Oryginalna architektura Trzy baseny Przy prawie pełnym obłożeniu brak tłumu
Zdegradowane chodniki, dekoracje, ogrody Całkowicie zużyte elementy wyposażenia łazienek i pokoii Brak możliwości korzystania z basenów po zachodzie słońca Okrojona oferta all inclusive Drinki serwowane w papierowych kubkach Prawie całkowity brak autentyczności lokalnej, momentami nie czuć było że jesteśmy w Egipcie Brak warsztatów dla turystów
byliśmy 5 osobową rodziną francuską hotel spełnił nasze oczekiwania dzieci bardzo zadowolone smaczne jedzenie urozmaicone w dużych ilościach smaczne przekąski po południu , pląza z odpływami ale bezpieczna z łagodnym wejściem dla dzieci co jest dużym plusem .pokoje w większości odremontowane czyste najlepsze w pobliżu basenu głownego my mielismy w pobliżu plazy co tez jest fajne .animacje super wieczorne bardzo fajnie , mielismy przygodę za co przepraszamy ludzi za zniszczenie im torby i czapek, hotel godny polecenia i na pewno tam wrócimy .
smaczne jedzenie
JA BYŁAM ZADOWOLONA Z ZJEDZENIA OBSŁUGIMAM NADZIEJĘ ZE WROCE TAM
MALY SOPOKOJNY CIHY
POSCIEL STARA MACIENKIE KOŁDRY I WODA POD PRYSZNICEM ZIMNA
Hotel skromny, jednak bardzo czysty i zadbany. Ogromnym plusem jest obsługa, zarówno animatorska jak i kelnerzy czy barmani. Bardzo pozytywne nastawienie do Polaków. Jedzenie przepyszne, duży wybór, ilość nie do przejedzenia. Plaża, mimo że trzeba do niej kawałek dojść, jest przepiękna, położona przy zatoczce. Polecam ten obiekt, przewyższył moje oczekiwania.
fantastyczna obsługa
kilka minut spaceru do plaży, przejście przez ulicę
wspaniały pobyt w hotelu przesympatyczna obsługa , przemili animatorzy codziennie umilający czas, morze z odpływami , ładna rafa , pokoje średniego standardu , łazienki powinny być wyremontowane przynajmniej od strony recepcji, w basenach podgrzewana qoda , codziennie gra muzyka, urlop 2-tyg wraz z dziecmi spedzilismy z dużym uśmiechem .polecam na pewno tam wrócimy. nie wiem czy podczas innych turnusów tak bywa ale ukradziono nam klapki oraz piłke spod basenu , z tego co wiem to nie tylko nam wypoczywającym , wstyd ale cóz zrobić polak ma zawsze rece z klejem , mimo tego pobyt na 6
jedzenie animacje
łazienki
wspaniały hotel bardzo czysty , smaczne jedzenie , duże baseny , wspaniali animatorzy godni pochwały, pokoje czyste sprzątane codziennie , wszędzie blisko , plaża zwirowata konieczne obuwie do wody , rafa w zasiegu reki, dużo ładnych rybek których nie spotkaliśmy nigdzie w byliśmy w marsa poraz 6, biuro podróży itaka godne polecenia, smaczne drinki dla dzieci dużo animacji super wieczorne disko w clubiku dzieci otrzymały koszulki - miły gest oraz dla dorosłych schow.po wyjściu z hotelu mini markecik taniej niż na lotnisku, przemiła obsługa pytająca codziennie o wypoczynek.z miła checią wrócimy ponownie , polecamy przy okazji wpisu bardzo chcielibyśmy przeprosić rodzine kórej ucielismy zamek w kosmetyczce by moc naprawić walizke dla dziecka oraz za wyrżadzone szkody materialno-przedmiotowe ,
czystość , animatorzy ,
odpływające morze w sezonie lipiec/sierpien
hotel na pustyni więc nie ma gdzie chodzić wieczorem ale dba o turystów codzienne animacje po kolacji jedzenie jak w egipcie dużo kolorowo rozmaicie dla kazdego cos wszystkie napoje rozlewane z butelek plaża ok ogród baseny ok obsługa bez zarzutu nie ma upominania o dolara euro ,pobyt uważam za udany [7 dni] pokoje ładne jedynie w łazience widac wiek hotelu choć były sprzątane bez zarzutu polecam hotel
Hotel godny polecenia, głównie osobom ceniącym spokój Jedna wada -stan łazienek w pokojach Plusy: 1) Jedzenie - pyszne i różnorodne. Oczywiście niektórzy ładują na talerz wszystko i za każdym razem, a potem się dziwią, że mają biegunki i że jedzenie monotonne. Tymczasem codziennie są nowe potrawy, więc monotonii brak! Nawet frytki zastępowano pieczonymi ziemniakami , w formie chipsów, talarków itp. Był też kawał tuńczyka, którego kucharz oprawiał na oczach smakoszy. No i live cooking z nie mogącymi się znudzić spaghetti i omletami, lepszych nie jadłem nigdzie 2) Obsługa ? uprzejma, nie wyciąga ręki po napiwki. Te są tu konsekwencją dobrej obsługi a nie jej warunkiem. Wspaniały starszy barman Mario przy \"polskim\" basenie 3) Plaża - piękna szeroka, piaszczysta, z piaszczystym zejściem do pięknej żywej rafy szczególnie na wysokości Diving Center. Czasem odpływ psuje nieco urok morza. Brak pomostu, ale za to przez cały pobyt mimo wiatru nie było czerwonej flagi -przy innych hotelach z pomostem była. 3) Narodowości - Polacy obok Czechów i Niemców są wiodącą nacją 4) Udogodnienia - wifi bezpłatne, w pokojach, przy basenie, nawet na plaży (!) Minibar: codziennie 2 butelki wody w pokoju, woda w butelkach dostępna przy basenach,a w lobby i restauracjach można samemu napełniać butelki z dystrybutorów. Tak w Egipcie tak powinna wyglądać polityka dostępu do wody butelkowanej! 5) Apteka- pracujący tu człowiek fachowo dobrał leki, sam zaproponował, abyśmy zapłacili za kilka godzin (awaria bankomatu). Nalegał też, by \"pokazać się\" na drugi dzień, czy wszystko w porządku (fachowość i empatia) 6) Wycieczki? polecamy wycieczkę do Zatoki Mubarak. Na jachcie polski pilot (Gniewko - sympatyczny, zorganizowany chłopak), piękne rafy, był ŻÓŁW i DIUGON (krowa morska), na jachcie pyszny obfity obiad! 7) Animacje - ja za animacjami nie przepadam, choć pracująca tu Polka, JULIA jest dla dzieci jak matka, a i z dorosłymi mimo młodego wieku dzięki urokowi osobistemu radzi sobie wspaniale.
- kameralny charakter, służący wypoczynkowi, - piękna szeroka piaszczysta plaża z dostępem do żywej rafy, - nienachalna miła obsługa warta napiwków, choć nie wymagająca ich, - pyszne, różnorodne jedzenie (jeśli nie ładujesz wszystkiego na raz) - brak pomostu- tu zaleta, bo nawet przy wietrze brak czerwonej flagi
- standard łazienki pokojowej
dwudziesty raz w egipcie i niewatpliwie to jest najlepszy hotel w jakim do tej pory bylismy,wspaniala atmosfera, krysztalowa czysta woda ,miejsce na cudowne spacery , bardzo dobre jedzenie
polozenie. jedzenie,atmosfera
brak
Tripadvisor