Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Loro Park - największa atrakcja na Wyspach Kanaryjskich i zarazem jeden z największych parków zoologicznych w Europie.
Wjazd kolejką linową na wulkan Teide - stacja końcowa kolejki znajduje się na wysokości 3555 m n.p.m.
1000-letnia dracena w Icod del los Vinos - największe i najstarsze smocze drzewo na świecie, wysokie na 17 m.
Wysokiej klasy hotel miejski znanej sieci hotelowej. Polecam na pobyt dla par, grup znajomych, spotkania biznesowe. Raczej dla osób, które chcą korzystać z uroków miasta Santa Cruz czy zwiedzać Teneryfę , a po całym dniu wrócić do komfortowych przestrzeni, niż głównie korzystać podczas urlopu z infrastruktury hotelowej. Żeby było jasne 😊 infrastrukturze hotelowej nic nie brakuje – są baseny, strefa spa, centrum fitness, kilka restauracji, sale konferencyjne. Trzeba jednak pamiętać, że to bardziej hotel miejski, a nie rozległy resort hotelowy z masą atrakcji dla dzieci (takie resorty znajdziemy na południu wyspy). Wnętrza hotelu przepiękne, odzwierciedlają kulturę kanaryjską (dziedzińczyki, balkony, wszystko czyste, na najwyższym poziomie). Hotel jest bardzo dobrze położony – kilka minut spacerem od centrum Santa Cruz, po drugiej stronie ulicy jeden z najbardziej znanych parków w mieście - Garcí a Sanabria. Dla poruszających się komunikacja publiczną – tuż pod hotelem przystanki autobusowe (można dojechać w 10 minut do głównego dworca w mieście). Sympatyczna, zaangażowana i w pełni profesjonalna obsługa. Przykład: serwis sprzątający zrzucił na podłogę plastikowe opakowanie podróżne na szczoteczkę do zębów (koszt 3 zł). Opakowanie się potłukło. W ciągu dnia, gdy byliśmy poza hotelem, zadzwonił do nas pan z recepcji, żeby przeprosić za tę sytuację. Zaproponował, żebyśmy kupili na mieście nowe opakowanie, na koszt hotelu. Obłędnie pyszne jedzenie! Po pierwsze, śniadania serwowane w formie bufetu. Oddzielny stół z potrawami dla wegan, oddzielny stół z przysmakami typowymi dla kuchni kanaryjskiej. Świeże owoce i świeżo wyciskane soki, szeroki wybór śniadań. Po drugie, obiadokolacje w restauracji a’la carte (do wyboru z karty przystawka + danie główne + deser). Oprócz standardowej karty codziennie było też „menu dnia”. Olśniewające wnętrza, przytulne pokoje. Działania proekologiczne wprowadzone przez hotel, np. rezygnacja z wody butelkowej dla gości. W każdym pokoju znajdowała się karafka ze szklankami, na każdym piętrze był dystrybutor wody pitnej, gdzie można było uzupełnić wodę w karafce. Ręczniki i pościel wymieniane na prośbę gości. Mimo że hotel wysokiej klasy, to nie czuć było „nadęcia” i „napuszenia”, jakie czasem w tego typu obiektach jest odczuwalne. Goście mogą się czuć swobodnie i bez skrępowania cieszyć wypoczynkiem.
Sympatyczna, zaangażowana i w pełni profesjonalna obsługa. Obłędnie pyszne jedzenie. Olśniewające wnętrza, przytulne pokoje. Działania proekologiczne wprowadzone przez hotel. Swoboda i komfort dla gości.