Opinie o hotelu
Marconi

3.0
Słaby
1 opinia

Ten budynek zwany hotelem to chlew a nie hotel,nie zasługuje na żadną gwiazdkę.Jest tam bardzo brudno,strach cokolwiek dotknąć.Pościel używana nie prana,podłoga wymazana,nie myta chyba nigdy.Firanki śmierdzące,nie prane poplamione.Ręczniki co prawda uprane ,ale nie dokładnie z plamami krwi. Umywalka sedes bidet nie są wyczyszczone i zdezynfekowane.Kurz w szafkach. Natomiast zastawa w restauracji: kieliszki nic przez nie nie widać,widelce z resztkami jedzenia,łyżki tłuste nie umyte.W takim stanie podaje się gościom jedzenie. Nie polecam tego hotelu nikomu nawet największemu wrogowi.Tak się traktuje Polaków za granicą i takie oferty posiadają biura podróży w Polsce.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

3 399 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15876
Nazwa  Marconi
Miejsce  Włochy / Emilia Romagna / Rimini
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje

Nasi klienci docenili

check

Plaże z infrastrukturą i animacjami dla turystów

check

Stare Miasto z łukiem Augusta i mostem Tyberiusza

check

Kluby i bary z nocnym życiem nad Adriatykiem

check

Bliskość San Marino na jednodniową wycieczkę

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.0
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
2.0
Położenie
5.0
Pokoje
3.0
Wyżywienie
3.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.0
3.0
agasokol

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2012
Singiel

Ten budynek zwany hotelem to chlew a nie hotel,nie zasługuje na żadną gwiazdkę.Jest tam bardzo brudno,strach cokolwiek dotknąć.Pościel używana nie prana,podłoga wymazana,nie myta chyba nigdy.Firanki śmierdzące,nie prane poplamione.Ręczniki co prawda uprane ,ale nie dokładnie z plamami krwi. Umywalka sedes bidet nie są wyczyszczone i zdezynfekowane.Kurz w szafkach. Natomiast zastawa w restauracji: kieliszki nic przez nie nie widać,widelce z resztkami jedzenia,łyżki tłuste nie umyte.W takim stanie podaje się gościom jedzenie. Nie polecam tego hotelu nikomu nawet największemu wrogowi.Tak się traktuje Polaków za granicą i takie oferty posiadają biura podróży w Polsce.



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.