Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Ogrody botaniczne z egzotyczną roślinnością i widokiem
Kolejka linowa na Monte z panoramicznymi widokami
Zjazd saniami po asfaltowych ulicach z Monte
Lokalne wina i targ Mercado dos Lavradores
Generalnie byliśmy zadowoleni z hotelu. Należy mieć na uwadze że hotel należy traktować raczej jako bazę wypadową, a nie miejsce do przebywania przez całą dobę. Mieliśmy małe problemy jak całkowity brak zasięgu WIFI w naszym pokoju ale za to nasz internet komórkowy działał dobrze. Trochę śmierdziało z kanalizacji po przyjeździe ale potem się wywietrzyło. Obiecane pojedyncze łóżko 2 osobowe okazało się dwoma pojedynczymi łóżkami które się rozsuwały.
Miła obsługa, codziennie sprzątany, dobre jedzenie, śniadanie w miarę standardowe jak w innych porównywalnych hotelach ale była możliwość skomponowania sobie zawsze coś smacznego, codziennie były kolacje tematyczne więc codziennie było trochę co innego.Obok hotelu jest przystanek autobusu nr 4 którym dojedziemy do centrum Funchal a tam można udać się na zwiedzanie lub przesiąść się na inny autobus. Jest bezpłatny parking ale mały. Jest basen ale nie korzystaliśmy.
Zjazd/zejście do hotelu z głównej drogi jest bardzo stromy więc nie polecam ludziom z problemami zdrowotnymi. Parking dla samochodów (oczywiście wypożyczonych) jest mały i część samochodów parkuje na tym stromym zjeździe ale i tak o 19 zwykle już nie ma miejsca. Do najbliższej plaży jest trochę daleko bo około 50 min piechotą
Hotel spełnia swoje standardy. Blisko centrum. Idealny na weekend. Świetna baza wypadowa
Hotel skromny, ale spełniający podstawowe potrzeby. Zdecydowanie jest to opcja na objazdówkę, a nie hotel do wypoczynku. Obiekt położony jest w bliskiej odległości od centrum miasta i oceanu. Po zwiedzaniu warto skorzystać z basenu.
Ładny pokój, blisko centrum, udogodnienia dla niepełnosprawnych.
Łazienka o niskim standardzie.
Hotel położony w cichej i spokojnej okolicy. Blisko restauracje, sklepy oraz przy samym hotelu przystanek autobusowy. W hotelu znajduje się basen oraz bezpłatny parking
Bylem w różnych hotelach, ale pomijając że już odbiega od nowych standardów to kelnerzy i jedzenie nie mieszczą się nawet w standardzie normalności czy przeciętności, dla mnie najgorszy wyjazd urlopowy do hotelu, powinni go wykasować z tej pięknej wyspy
Widok na ocean, jeżeli ktoś dostanie pokój na tą stronę
niemiła obsługa kelnerów jakby pracowali za karę, śledzenie opasek na rękach, jedzenie katastrofalne, śniadanie od biedy przejdzie choć codziennie to samo i znikomy wybór, ale obiadokolacja proszę wybaczyć nie chcę nikogo straszyć, nie ujmę tego w słowa, dziesięć półmisków na krzyż ze wszystkim, takiego jedzenia nie ma chyba nigdzie w hotelach na świecie, a to coś ma 4 gwiazdki, porażka na calej linii
dobra lokalizacja, dobrze urządzony i utrzymany, posiłki podawane w dogodnych godzinach, posiłki zróżnicowana, uprzejma obsługa.
Byliśmy w grudniu 2016. WADY: Wczasy kupiliśmy jako 'All inclusive', co było nieprawdziwą informacją polskiego biura podróży. Dostaliśmy FB+, czyli trzy posiłki. W barze przy basenie wszystko było płatne, za wyjątkiem kawy i herbaty od 15 do 18. W trakcie dnia nie było żadnych bezpłatnych przekąsek ani żadnych innych napojów. Gościom hotelowym nie wkładano na ręce żadnych opasek 'All inclusive', bo po prostu hotel Raga nie oferuje takiego wyżywienia. UWAGA - hotel Raga _nie_nadaje_się_ dla inwalidów na wózku, bo nie da się z niego wyjechać na miasto. Hotel stoi na zboczu górskim. Zjazd z ulicy do hotelu jest bardzo stromy, dwóch silnych mężczyzn musiało pchać wózek pod górę. Do drugiej ulicy poniżej hotelu - zejście po schodach. W pokoju były drobne mrówki. Basen mały ze słodką wodą, niepodgrzewaną. Odnosiło się wrażenie, że woda w basenie była zimniejsza niż w oceanie. Uwaga, przy wyższych falach kąpieliska w oceanie są zamykane. W rejonie hotelu brak klasycznej plaży - taka znajduje się 50 minut marszu od hotelu Raga w centrum Funchal koło dolnej stacji górskiej kolejki linowej. ZALETY: Z obsługą dało się dogadać w języku niemieckim. W odległości około 3 minut od hotelu sklep samoobsługowy i przystanek autobusowy.
W pobliżu przystanek autobusów komunikacji miejskiej, linie 1, 2, 4.
Zbudowany na zboczu górskim, dostępny tylko dla osób pełnosprawnych.
1.Zapłaciłem za opcję All inclusive a otrzymałem opcję HB, czyli ewidentna niezgodność imprezy z opisem. W hotelu Raga, codziennie od godz.15 do godz. 18 nie można było korzystać z baru!!! Poza tym od godz.22 do 1 po północy opcja All nie działała, trzeba było nawet za herbatę płacić!!! 2.Przy barze na małym basenie opcja All nie działa,za wszystko trzeba płacić. 3.Chcę również poinformować o fatalnej obsłudze kelnerskiej w wymienionym hotelu. Kelnerzy są opryskliwi, komentują zamówienia gości(zamówiłem 2 piwa dla siebie,na pytanie kelnera dla kogo to drugie odparłem ,że dla mnie ,bo to jest dla mnie normalne,ten zaś z takim szyderstwem wręcz, pokiwał głową,mrucząc coś pod nosem), celowo nie zauważają osób oczekujących przy barze na obsługę a przede wszystkim, za każdym razem, kiedy ktokolwiek zamawiał kawę, drinka czy piwo kelner pytał o numer pokoju, zapisywał to w jakimś zeszycie i dopiero podawał zamówienie, co jest po prostu skandalem!!! Działo się tak każdego dnia!!!Czuliśmy się jak intruzi,to niedopuszczalne,żeby za takie pieniądze (7tys/tydz.) stresować się tym,że kelner zrobi nam łaskę podając zamówienie,za które ZAPŁACIŁEM!!!! 4.Do pracy rezydentek Itaki nie mamy żadnych zastrzeżeń. Wręcz przeciwnie, zaangażowane, pomocne i kompetentne . 5.Gdyby nie hotel, pobyt tam ocenilibyśmy w skali 0-10 na 10. Madera jest cudna,ale hotel RAGA omijajcie szerokim łukiem!!!!
Dobre położenie.(wyjaśnienie: wyżej dałem tylko 3,ponieważ w czasie naszego pobytu był remont ulicy a posiłkom towarzyszyły maszyny budowlane,młoty pneumatyczne itp..,gdyby nie to,położenie ok).)Widok na ocean,ale tylko jeżeli ma się pokój z takim widokiem .
1.Obsługa kelnerska-fatalna,a hotel ma 4 gwiazdki!!! 2.All nie działa od 15 do 18 i od 22 do 1 po północy!!!!
Nie polecam tego hotelu nawet wrogowi . Zmarnowane wakacje .
Ładny widok z 10 pietra na ocean . Wszystko inne przeciętne , spodziewałam się więcej po 4 gwiazdkowym hotelu.
Wróciłam 24.06.14 przez cały pobyt był remont kanalizacji przy samym basenie hałas nie do zniesienia, od 8 rano do 19. Mała przerwa między 13 a 15 . Oprócz tego strome zejście a tym samym wejście do hotelu . Nikt Polakom nie zapewnił transportu bagażu . Inni goście np. Francuzi mieli to zapewnione . Uważam , że cena nie była adekwatna do usługi .
Byłam w tym hotelu w grudniu, zimno w pokojach ok17st, wyżywienie all incl to kpina, śniadania monotonne. obiady podawane do stolika jak wybrało się zupę to nie można było wziąć sałatki, kolacje monotonne mały wybór .Poza restauracją za wszystko trzeba płacić. Czasami grał zespół (2 osob) ale nie był miejsca do tańczenia. Obsługa nie sympatyczna. Ogólnie to miejski hotel zasługujący na 2 gwiazdki dla osób spędzających cały dzień poza hotelem
blisko komunikacji miejskiej i morza
brak rozrywek i zaplecza sportowego, monotonne jedzenie bez wyboru