Opinie o hotelu
Penha de Franca Mar

7.8
Dobry
3 opinie

Pobyt był okropny!Całe 7 dni od 8 rano do 17.30 trwały prace remontowe na basenie!Przed opłaceniem naszego wyjazdu nikt nie poinformował mnie o tej sytuacji! Hotel wysłał info o remoncie trwającym do 15.12.2018 do TUI! Wakacje .pl otrzymało przelew 5376 PLN 29.10.2018 za hotel i przelot. Z TUI dostałam info z linkiem aktywacyjnym 18.11.2018 , więc jakim cudem miałabym wtedy zdecydować o wyborze hotelu kiedy pieniądze zostały już przelane! Po 5 godzinach lotu przebywanie w hałasie młota pneumatycznego i w chmurach kurzu codziennie przez 7 dni jest bez sensu! Uważam , że jest to nabijanie klienta w butelkę ! Nikt o zdrowych zmysłach nie kupuje wypoczynku by codziennie przebywać od rana w centrum remontu!!!!!

Bardzo fajny hotel. Składa się z dwóch części, nowej z widokiem na ocean i starszej, bardziej kameralnej z widokiem na ogród. Przy nowej części jest duży basen i bezpośrednie zejście do oceanu. Starsza część ma ładny ogród, mały, kameralny basen i oddzielną stołówkę. Jeśli ktoś jedzie z małymi dziećmi, to polecam nową część, w sąsiedztwie dużego basenu i mniejszego brodzika dla dzieci. Ogólnie, lokalizacja jest bardzo fajna, blisko centrum, ale cisza i spokój.

Hotel czysty raczej bez wad,dwa baseny jeden na dole blisko Oceanu drugi w ogrodzie.Jedzenie smaczne ,blisko do centrum.Jedyna WADA to biuro podróży z którym bylismy a mianowicie TUI.Do tej pory jexdziłem z nimi i było OK,ale na Maderę nie polecam tego biura.Przez cały pobyt rezydent nie zawitał ani razu więc nic się nie dowiedzielismy o wycieczkach i innych sprawach ważnych podczas tego pobytu.Musiałem dzwonić do Polski żeby się dowiedzieć o której mamy transfer na lotnisko.W Polsce też nie za pierwszym razem sie dodzwoniłem(bodajze za czwartym)PO CO MI TAKIE NERWY NA WAKACJACH przecież ja spokojnie sobie miałem wypoczywać.Podczas wylotu na lotnisku wyjasniło sie dlaczego TUI tak olewa swoich klientów.Rezydentka na lotnisku powiedziała,że TUI OKROIŁ O POŁOWĘ ILOSĆ REZYDENTÓW I OBCIĄŁ IM POŁOWĘ PENSJI.Maderę polecam jak najbardziej ale nie z TUIem.No i obok Hotelu remont na całego ,prawie cały dzień huk młota pneumatycznego i nad głowami żuraw.TUI nic sobie z tego nie robił.Miał to głęboko w DU**E.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 573 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT31230
Nazwa  Penha de Franca Mar
Miejsce  Portugalia / Madera / Funchal
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu, parking

Nasi klienci docenili

check

Ogrody botaniczne z egzotyczną roślinnością i widokiem

check

Kolejka linowa na Monte z panoramicznymi widokami

check

Zjazd saniami po asfaltowych ulicach z Monte

check

Lokalne wina i targ Mercado dos Lavradores

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.8
Dobry
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.7
Hotel
7.0
Położenie
8.7
Pokoje
7.3
Wyżywienie
8.3

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.8
5.0
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2018
Grupa znajomych

Pobyt był okropny!Całe 7 dni od 8 rano do 17.30 trwały prace remontowe na basenie!Przed opłaceniem naszego wyjazdu nikt nie poinformował mnie o tej sytuacji! Hotel wysłał info o remoncie trwającym do 15.12.2018 do TUI! Wakacje .pl otrzymało przelew 5376 PLN 29.10.2018 za hotel i przelot. Z TUI dostałam info z linkiem aktywacyjnym 18.11.2018 , więc jakim cudem miałabym wtedy zdecydować o wyborze hotelu kiedy pieniądze zostały już przelane! Po 5 godzinach lotu przebywanie w hałasie młota pneumatycznego i w chmurach kurzu codziennie przez 7 dni jest bez sensu! Uważam , że jest to nabijanie klienta w butelkę ! Nikt o zdrowych zmysłach nie kupuje wypoczynku by codziennie przebywać od rana w centrum remontu!!!!!

Zalety

Przemiła obsługa

Wady

Remont basenu( betonowanie i układanie zbrojeń , .zrywanie płytek).


9.2
Radek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Grupa znajomych

Bardzo fajny hotel. Składa się z dwóch części, nowej z widokiem na ocean i starszej, bardziej kameralnej z widokiem na ogród. Przy nowej części jest duży basen i bezpośrednie zejście do oceanu. Starsza część ma ładny ogród, mały, kameralny basen i oddzielną stołówkę. Jeśli ktoś jedzie z małymi dziećmi, to polecam nową część, w sąsiedztwie dużego basenu i mniejszego brodzika dla dzieci. Ogólnie, lokalizacja jest bardzo fajna, blisko centrum, ale cisza i spokój.

Zalety

Cichy Bezpośredni dostęp do oceanu Czysty Miła obsługa Bardzo dobre śniadania


9.2
Sylwek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Grupa znajomych

Hotel czysty raczej bez wad,dwa baseny jeden na dole blisko Oceanu drugi w ogrodzie.Jedzenie smaczne ,blisko do centrum.Jedyna WADA to biuro podróży z którym bylismy a mianowicie TUI.Do tej pory jexdziłem z nimi i było OK,ale na Maderę nie polecam tego biura.Przez cały pobyt rezydent nie zawitał ani razu więc nic się nie dowiedzielismy o wycieczkach i innych sprawach ważnych podczas tego pobytu.Musiałem dzwonić do Polski żeby się dowiedzieć o której mamy transfer na lotnisko.W Polsce też nie za pierwszym razem sie dodzwoniłem(bodajze za czwartym)PO CO MI TAKIE NERWY NA WAKACJACH przecież ja spokojnie sobie miałem wypoczywać.Podczas wylotu na lotnisku wyjasniło sie dlaczego TUI tak olewa swoich klientów.Rezydentka na lotnisku powiedziała,że TUI OKROIŁ O POŁOWĘ ILOSĆ REZYDENTÓW I OBCIĄŁ IM POŁOWĘ PENSJI.Maderę polecam jak najbardziej ale nie z TUIem.No i obok Hotelu remont na całego ,prawie cały dzień huk młota pneumatycznego i nad głowami żuraw.TUI nic sobie z tego nie robił.Miał to głęboko w DU**E.

Zalety

Blisko centrum



Mapa

Penha de Franca Mar

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.