Opinie o hotelu
Seashore Villa

6.0
Średni
11 opinii

Niewielki kameralny 10m i ocean , piękna plaża mila obsługa

Zacznijmy od tego, że już użycie słowa „hotel” jest w stosunku do tego obiektu pewnym nadużyciem. To budynek złożony z kilku pokoi. To „hotel” oficjalnie określony w lokalnej kategorii jako 1* i to jest jedyna rzecz, która się tu zgadza. Jeśli jakieś biuro podróży sprzedało Wam to jako obiekt 3* czy o zgrozo 4*, to znaczy, że z Was zakpiło. Hotel, choć uroczy na zdjęciach i z potencjałem na butikowy, intymny miniresorcik, w rzeczywistości jest uosobieniem tego, czego turysta NIE szuka wakacjach-zaniedbania, obdrapania, poniszczenia, generalnie braku troski o wygląd tych pokoi oraz całego obiektu. Pokoje double są maleńkie, wręcz klaustrofobiczne. W pokojach unosi się nieprzyjemny zapach z klimatyzacji, ściany są poplamione, meble obdrapane. Wzięcie prysznica czy skorzystanie z toalety, to to uczucie, kiedy brzydzisz się usiać bezpośrednio na desce, a gdy chcesz umyć sie, obsesyjnej szukasz klapek, by nie dotknąć gołą stopą podłogi. Włoszka zarządzająca tym obiektem, zamiast zająć się organizacją jego odnowy, zajmuje się raczej amorami. Przykro patrzeć na to, że hotel na samej plaży niszczeje, zamiast zapraszać. Wszystko, od pokojów, przez zieleń, basen, po posiłki w „restauracji” wyglądają, jakby nikt tym nie zarządzał. Wystarczyłoby odmalować, doczyścić czy wymienić to co zepsute, i mogłoby być tu przyjemniej, ale nie jest. Maleńka plaża, na niej kilka stolików na posiłku, kilka łóżek i REMONT/budowa czegoś na niej, głośna i trwająca cały dzień. Nikt o tym nie wspomina, a powinien. Nie da się bowiem uciec o tych dźwięków, bo hotelowa plaża jest maleńka. I teraz wisienka na torcie -RESTAURACJA. Jeśli ktoś wykupuje opcję ze śniadaniami, licząc, że znajdzie tam bufet jak w ofercie, to jest w błędzie. Wszystko jest a la carte, i są to dosłownie pojedyncze rzeczy. Na zamówieni oczywiście trzeba poczekać kilkadziesiąt minut. Panwi kelnerki choć miłe, pracują wraz z kucharzem raczej w afrykańskim tempie-pole pole. Jeśli liczysz, że jak w innych hotelach, przyjdziesz głodny na śniadanie i zaraz zjesz, to tak nie będzie. Nie napijesz się w cenie normalnej kawy (jedynie rozpuszczalna, a będąc o krok o królowych kaw, Kenii czy Etiopii, jest to nieporozumienie). Zjesz płatki kukurydziane, sałatkę czyli po dwa-trzy plastry pomidora i ogórka, suchego tosta, suchą kiełbaskę, boję się myśleć z czego zrobiobą, niedopieczony nigdy gofr, jedyny niezły tam hiszpański omlet, po dwa plastry arbuza czy ananasa, i suchego naleśnika do polania sosami z butelki. Reszty czyli 2-3 pozycji zazwyczaj „dzisiaj nie ma”, albo „się właśnie skończyło”. Jedzenie tego co jest dostępne raz czy dwa razy - ok. Ale po tygodniu czy dwóch jest Ci już słabo jak masz iść i czekać kilkadziesiąt minut na takie śniadanie. Załączam zdjęcia baru i dań śniadaniowych , choć czuję przy tym dreszcz żenady. Jeden dzbanek wyciskanego soku do podziału, który jak się skończy ( a o to nie problem, gdy w hotelu jest kilku/kilkunastu gości), zapełni się kolejny raz dopiero, gdy o to poprosisz i stanie się to za kolejne 20-30 minut. Jedzenie w tym miejscu go bardzo duża lekcja pokory i cierpliwości. Ryba zamówiona tam na obiad była dobra, ale po tych śniadaniach wybieraliśmy z ulgą inne hotelowe restauracje w innych obiektach na wyspie. Reasumując, to obiekt dla osób, bardzo, bardzo, bardzo mało wymagających. Takich, które godzą się na wszystko, byle przyjechać na Zanzibar, piękny pod względem natury skąd inąd. To po prostu 1*, a pewno nie 3 lub 4 jak Wam wciska Wasze biuro podróży. I dowiesz się tego od niektórych organizatorów(Exim, mam dokumenty na potwierdzenie), jak już zapłacisz. Od innych biur jak JoinUP nie dowiesz się tego nigdy, bo ukrywają ten fakt. Pojedźcie gdzie indziej, gdzie dostaniecie to, za co zapłaciliście. Przykre, że w miejscu, gdzie praca lokalnych ludzi jest tak tania, komuś, kto jest właścicielem tego obiektu, nie chce się zatrudnić dobrego managera, który wykorzysta chętne ręce ludzi do pracy, by coś zrobić z tym obiektem. Kogoś, kto zaserwuje gościom którzy płacą po kilkadziesiąt tysięcy złotych za swój pobyt, to, po co tam przyjechali -relaks i pyszne jedzenie. Czysty biały hotelik na plaży, bez złotych kranów, bo wiemy przecież, gdzie jesteśmy- ale po prostu zadbany, odmalowany, z uprzątniętym terenem wokół basenu, nie śmierdzący stęchlizną, z talerzem świeżych owoców, których jest na Zanzibarze ogrom, a których tu nie dostaniesz, z afrykańską kawą, z taką uczciwością hotelową po prostu. Dobrze, że w innych miejscach wygląda to lepiej, bo tak po ludzku, to przykro dawać tej wyspie taką wizytówkę. Wstydźcie się zarządzający tym miejscem i wstydzicie się ogranizatorzy, że to nam wciskacie za ciężkie pieniądze 😒 Kochany turysto, poszukaj Zanzibaru gdzie indziej, nie tu!❤️

Mały butkowy hotel. Miła obsługa, Śniadania wybierane z karty, pysze świeżo wyciskane soki. Pokoje bardzo małe, mogły być ciut wieksze. Fajny basen Hotel przy ocenie więc to też na plus Pokoje codziennie sprzątane

Mały butikowy hotel z 8 pokojami. Położony przy plaży. Bardzo mila obsluga, dobra kuchnia. Nie trzeba bić się o leżaki. Bardzo miły pobyt. Położony na skraju miejscowości dzięki czemu jest cicho i spokojnie. Dużo mniej zaczepiających lokalsów. Basen w którym można było się schłodzić(-:

Idealne miejsca dla osób, które cenią sobie spokój i ciszę. Niewielki obiekt - zadbany i czysty.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

4 196 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT47575
Nazwa  Seashore Villa
Miejsce  Tanzania / Zanzibar / Kiwengwa

Nasi klienci docenili

check

Rajskie plaże z białym piaskiem i palmami kokosowymi

check

Bogata kultura i historia Stone Town z wąskimi uliczkami i zabytkowymi budynkami

check

Kolorowe rafy koralowe idealne do nurkowania i snorkelingu

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.0
Średni
11 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.5
Hotel
7.3
Położenie
9.0
Pokoje
4.8
Wyżywienie
6.0
Atrakcje dla dzieci
2.7
Sport i rozrywka
4.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 11 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.6
5.6
Pawel

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Para

Niewielki kameralny 10m i ocean , piękna plaża mila obsługa

Zalety

Kameralny miła obsługa

Wady

Standard to 1 max 2 gwiazdki


2.4
Milileda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Zacznijmy od tego, że już użycie słowa „hotel” jest w stosunku do tego obiektu pewnym nadużyciem. To budynek złożony z kilku pokoi. To „hotel” oficjalnie określony w lokalnej kategorii jako 1* i to jest jedyna rzecz, która się tu zgadza. Jeśli jakieś biuro podróży sprzedało Wam to jako obiekt 3* czy o zgrozo 4*, to znaczy, że z Was zakpiło. Hotel, choć uroczy na zdjęciach i z potencjałem na butikowy, intymny miniresorcik, w rzeczywistości jest uosobieniem tego, czego turysta NIE szuka wakacjach-zaniedbania, obdrapania, poniszczenia, generalnie braku troski o wygląd tych pokoi oraz całego obiektu. Pokoje double są maleńkie, wręcz klaustrofobiczne. W pokojach unosi się nieprzyjemny zapach z klimatyzacji, ściany są poplamione, meble obdrapane. Wzięcie prysznica czy skorzystanie z toalety, to to uczucie, kiedy brzydzisz się usiać bezpośrednio na desce, a gdy chcesz umyć sie, obsesyjnej szukasz klapek, by nie dotknąć gołą stopą podłogi. Włoszka zarządzająca tym obiektem, zamiast zająć się organizacją jego odnowy, zajmuje się raczej amorami. Przykro patrzeć na to, że hotel na samej plaży niszczeje, zamiast zapraszać. Wszystko, od pokojów, przez zieleń, basen, po posiłki w „restauracji” wyglądają, jakby nikt tym nie zarządzał. Wystarczyłoby odmalować, doczyścić czy wymienić to co zepsute, i mogłoby być tu przyjemniej, ale nie jest. Maleńka plaża, na niej kilka stolików na posiłku, kilka łóżek i REMONT/budowa czegoś na niej, głośna i trwająca cały dzień. Nikt o tym nie wspomina, a powinien. Nie da się bowiem uciec o tych dźwięków, bo hotelowa plaża jest maleńka. I teraz wisienka na torcie -RESTAURACJA. Jeśli ktoś wykupuje opcję ze śniadaniami, licząc, że znajdzie tam bufet jak w ofercie, to jest w błędzie. Wszystko jest a la carte, i są to dosłownie pojedyncze rzeczy. Na zamówieni oczywiście trzeba poczekać kilkadziesiąt minut. Panwi kelnerki choć miłe, pracują wraz z kucharzem raczej w afrykańskim tempie-pole pole. Jeśli liczysz, że jak w innych hotelach, przyjdziesz głodny na śniadanie i zaraz zjesz, to tak nie będzie. Nie napijesz się w cenie normalnej kawy (jedynie rozpuszczalna, a będąc o krok o królowych kaw, Kenii czy Etiopii, jest to nieporozumienie). Zjesz płatki kukurydziane, sałatkę czyli po dwa-trzy plastry pomidora i ogórka, suchego tosta, suchą kiełbaskę, boję się myśleć z czego zrobiobą, niedopieczony nigdy gofr, jedyny niezły tam hiszpański omlet, po dwa plastry arbuza czy ananasa, i suchego naleśnika do polania sosami z butelki. Reszty czyli 2-3 pozycji zazwyczaj „dzisiaj nie ma”, albo „się właśnie skończyło”. Jedzenie tego co jest dostępne raz czy dwa razy - ok. Ale po tygodniu czy dwóch jest Ci już słabo jak masz iść i czekać kilkadziesiąt minut na takie śniadanie. Załączam zdjęcia baru i dań śniadaniowych , choć czuję przy tym dreszcz żenady. Jeden dzbanek wyciskanego soku do podziału, który jak się skończy ( a o to nie problem, gdy w hotelu jest kilku/kilkunastu gości), zapełni się kolejny raz dopiero, gdy o to poprosisz i stanie się to za kolejne 20-30 minut. Jedzenie w tym miejscu go bardzo duża lekcja pokory i cierpliwości. Ryba zamówiona tam na obiad była dobra, ale po tych śniadaniach wybieraliśmy z ulgą inne hotelowe restauracje w innych obiektach na wyspie. Reasumując, to obiekt dla osób, bardzo, bardzo, bardzo mało wymagających. Takich, które godzą się na wszystko, byle przyjechać na Zanzibar, piękny pod względem natury skąd inąd. To po prostu 1*, a pewno nie 3 lub 4 jak Wam wciska Wasze biuro podróży. I dowiesz się tego od niektórych organizatorów(Exim, mam dokumenty na potwierdzenie), jak już zapłacisz. Od innych biur jak JoinUP nie dowiesz się tego nigdy, bo ukrywają ten fakt. Pojedźcie gdzie indziej, gdzie dostaniecie to, za co zapłaciliście. Przykre, że w miejscu, gdzie praca lokalnych ludzi jest tak tania, komuś, kto jest właścicielem tego obiektu, nie chce się zatrudnić dobrego managera, który wykorzysta chętne ręce ludzi do pracy, by coś zrobić z tym obiektem. Kogoś, kto zaserwuje gościom którzy płacą po kilkadziesiąt tysięcy złotych za swój pobyt, to, po co tam przyjechali -relaks i pyszne jedzenie. Czysty biały hotelik na plaży, bez złotych kranów, bo wiemy przecież, gdzie jesteśmy- ale po prostu zadbany, odmalowany, z uprzątniętym terenem wokół basenu, nie śmierdzący stęchlizną, z talerzem świeżych owoców, których jest na Zanzibarze ogrom, a których tu nie dostaniesz, z afrykańską kawą, z taką uczciwością hotelową po prostu. Dobrze, że w innych miejscach wygląda to lepiej, bo tak po ludzku, to przykro dawać tej wyspie taką wizytówkę. Wstydźcie się zarządzający tym miejscem i wstydzicie się ogranizatorzy, że to nam wciskacie za ciężkie pieniądze 😒 Kochany turysto, poszukaj Zanzibaru gdzie indziej, nie tu!❤️

Zalety

Ocean, ale to nie jest zasługa tego obiektu. Niezłe koktajle. I uśmiechnięte panie kelnerki. To by było na tyle.

Wady

Opisane wyżej. Zastanów się wiele raz, czy na pewno chcesz spędzić w tym miejscu swój wymarzony urlop :(


8.2
KAROLINA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Para

Mały butkowy hotel. Miła obsługa, Śniadania wybierane z karty, pysze świeżo wyciskane soki. Pokoje bardzo małe, mogły być ciut wieksze. Fajny basen Hotel przy ocenie więc to też na plus Pokoje codziennie sprzątane

Zalety

Przy samym oceanie. Śniadanie, świeżo wyciskane soki, dobra kuchnia Miła i pomocna obsługa. Kameralny butikowy hotel

Wady

Pokoje bardzo małe Mogły być ciut wieksze. Tak to więcej wad nie dopatrzyliśmy się.


7.9
ANDRZEJ

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Grupa znajomych

Mały butikowy hotel z 8 pokojami. Położony przy plaży. Bardzo mila obsluga, dobra kuchnia. Nie trzeba bić się o leżaki. Bardzo miły pobyt. Położony na skraju miejscowości dzięki czemu jest cicho i spokojnie. Dużo mniej zaczepiających lokalsów. Basen w którym można było się schłodzić(-:

Zalety

Cisza, spokój, dobre jedzenie. Bardzo miła i pomocna obsluga. Kelnerki fantastyczne, uśmiechnięte. Basen. Samemu komponuje się śniadanie z karty. Codziennie owoce na śniadanie i soki z lokalnych owoców. Czysto.

Wady

Małe pokoje 18-24m2. W najmniejszym pokoju nie ma miejsca na pełne otwarcie walizki. Tylko na łóżku. Bardzo mała liczba półek, nie ma gdzie trzymać ciuchów i innych rzeczy. Są 2 większe pokoje przeznaczone dla 3-4 osobowych rodzin.


Łukasz

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Idealne miejsca dla osób, które cenią sobie spokój i ciszę. Niewielki obiekt - zadbany i czysty.

Zalety

spokój, cisza, piękne plaże


Ilona

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Sam hotel malutki, jednak dzięki temu możemy poczuć spokój i sam klimat Zanzibaru tutaj już nie możemy mówić o wielu atrakcjach, ale wracając z takiego miejsca na pewno docenimy to miejsce.


Jakub

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Bardzo przyjemny, butikowy hotel. Hotel emanuje błogim zanzibarskim spokojem. W obiekcie jest zaledwie kilka pokoi co jest dużym plusem - przez to jest zadbany i jest czysto. Pokoje mają bardzo ładny wystrój.

Zalety

Kameralna atmosfera. Blisko pięknej plaży. Ładne pokoje.


Natalia

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Hotel jest bardzo kameralny, zaledwie 8 pokoi, ale jest fajny basen i plaża tuż przy hotelu. Szczególnie polecam tym, którzy chcą zaznać ciszy i spokoju, hotel może służyć też jako baza wypadowa do zwiedzania.


Hubert

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Butikowy hotel z małą ilością pokoi, co wiąże się z tym, że każdy szczegół jest idealnie dopracowany i zadbany. Pokoje przestronne, czyste i świeże. Miła obsługa i fajna lokalizacja. Idealny wybór dla osób szukających resetu, ciszy i spokoju lub dla osób stawiające na zwiedzenia :)

Zalety

Cisza, spokój, czystość


Ola

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Mały kameralny hotel z 8 pokojami. Przepyszne śniadania. Świetny dla osób szukających bazy wypadowej na zwiedzanie. Mimo jednak swoich niepozornych rozmiarów hotel tworzy świetną atmosferę do odpoczynku, co umożliwia nam również basen i przepiękny widok na ocean z bezpośrednim dojściem na plaże

Zalety

-Mały, spokojny -Bezpośrednio przy plaży -czysty


Kamil

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Październik 2023
Grupa znajomych

Przyzwoity hotel w rozsądnej cenie. Bujna zieleń, małe klimatyczne bungalowy. Basen położony w samym sercu hotelu, również blisko plaży. Idealny wybór na wakacje.

Zalety

Duże pokoje, blisko plaża.



Mapa

Seashore Villa

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.