Opinie o hotelu
Teola

7.1
Dobry
11 opinii

grudzień 2011 zdecydowanie za drogo jak za taki standard,zniszczony gierek, jedzenie dobre tylko na śniadanie, obiady masakra, niepodobne do niczego i w smaku i wyglądzie. Pokoje małe ale nadawały się do spania, codziennie sprzątane, narciarnia to zwykły garaż bez suszarek do butów,rzeczy w nim wyglądały jak po cekolowaniu, obsługa bezpłciowa szczególnie barman tylko z nazwy, ceny w barze jak w centrum miasta jedyny plus to bliskość do wyciagów i skibusa. Generalnie hotel na 1 raz raczej nigdy więcej.

Byłam w 2010 i jstem zaskoczona na zdjęciach jest super a rzeczyistośc całkiem inna pokoje obskurne tynk spada z sufitu balangi do rana nie mozna spać a już z dzieckiem jechać to tragedia jedzenie nie dobre przypalone wysuszone nie do jedzenia odradzam okolica piękna i są hotele za mniejszą cene można doskonale wypocząc i dodatkowo jeszcze basen nie polecam

Hotel obsługuje Biuro Turystyczne Tramp z Gdańska, więc możliwość przyjazdu istnieje jedynie wówczas, kiedy wykupimy tam wyjazd zorganizowany. Budynek, jak i jego wyposażenie są w złym stanie. Osługa na średnim poziomie, jedzenie również nie zachwyca. Za to góry w okolicy WSPANIAŁE i dlatego warto tam pojechać (mam na mysli Livigno oczywiście). Marta

Hotel standardem w 100% zasługuje na swoje 2* Pokoje małe i wyposażone jedynie w niezbędne nie najnowsze sprzęty, codziennie sprzątane. Nie ma tv w pokojach, ale jest bezprzewodowy internet w barze :) Świetna kuchnia, przemiła obsługa, codziennie atrakcje dla dorosłych i dla dzieci. W narciarni żadnych luksusów, ale brakujący sprzęt można pożyczyć na miejscu. Miejsce tak urocze, że w przyszłm roku też się tam wybieramy!

Pokoje rzeczywiscie malutkie ale jak ktos jedzie z nastawieniem zeby nie spodziewac sie luksusow to sa znosne.Cała reszta fantastyczna.Poczawszy od posilkow a skonczywszy na organizowaniu rozrywki dla wszystkich chetnych.Nie spotkalem nigdy tak zaangazowanej kadry instruktorskiej i hotelowej.Kazdy kto tam trafi bedzie zachwycony.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

1 089 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT12668
Nazwa  Teola
Miejsce  Włochy / Alta Valtellina / Livigno
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  darmowe wifi, golf, parking, zwierzęta, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

Termalne spa Aquagranda z widokiem na Alpy

check

Doskonałe warunki śnieżne, które trwają nawet kilka miesięcy

check

Zróżnicowane trasy dla narciarzy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.1
Dobry
11 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.6
Hotel
7.5
Położenie
9.1
Pokoje
4.9
Wyżywienie
7.4

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 11 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.2
5.0
Lion

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2011
Para

grudzień 2011 zdecydowanie za drogo jak za taki standard,zniszczony gierek, jedzenie dobre tylko na śniadanie, obiady masakra, niepodobne do niczego i w smaku i wyglądzie. Pokoje małe ale nadawały się do spania, codziennie sprzątane, narciarnia to zwykły garaż bez suszarek do butów,rzeczy w nim wyglądały jak po cekolowaniu, obsługa bezpłciowa szczególnie barman tylko z nazwy, ceny w barze jak w centrum miasta jedyny plus to bliskość do wyciagów i skibusa. Generalnie hotel na 1 raz raczej nigdy więcej.


5.0
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2011
Para

Byłam w 2010 i jstem zaskoczona na zdjęciach jest super a rzeczyistośc całkiem inna pokoje obskurne tynk spada z sufitu balangi do rana nie mozna spać a już z dzieckiem jechać to tragedia jedzenie nie dobre przypalone wysuszone nie do jedzenia odradzam okolica piękna i są hotele za mniejszą cene można doskonale wypocząc i dodatkowo jeszcze basen nie polecam


6.0
Marta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2009
Para

Hotel obsługuje Biuro Turystyczne Tramp z Gdańska, więc możliwość przyjazdu istnieje jedynie wówczas, kiedy wykupimy tam wyjazd zorganizowany. Budynek, jak i jego wyposażenie są w złym stanie. Osługa na średnim poziomie, jedzenie również nie zachwyca. Za to góry w okolicy WSPANIAŁE i dlatego warto tam pojechać (mam na mysli Livigno oczywiście). Marta


8.2
amm

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2009
Rodzina z dziećmi

Hotel standardem w 100% zasługuje na swoje 2* Pokoje małe i wyposażone jedynie w niezbędne nie najnowsze sprzęty, codziennie sprzątane. Nie ma tv w pokojach, ale jest bezprzewodowy internet w barze :) Świetna kuchnia, przemiła obsługa, codziennie atrakcje dla dorosłych i dla dzieci. W narciarni żadnych luksusów, ale brakujący sprzęt można pożyczyć na miejscu. Miejsce tak urocze, że w przyszłm roku też się tam wybieramy!


9.0
koliber

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008
Para

Pokoje rzeczywiscie malutkie ale jak ktos jedzie z nastawieniem zeby nie spodziewac sie luksusow to sa znosne.Cała reszta fantastyczna.Poczawszy od posilkow a skonczywszy na organizowaniu rozrywki dla wszystkich chetnych.Nie spotkalem nigdy tak zaangazowanej kadry instruktorskiej i hotelowej.Kazdy kto tam trafi bedzie zachwycony.


6.8
balbina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2008
Rodzina z dziećmi

Brak tv w pokojach i telefonu co było w opisie na wyposażeniu, pokoje bardzo wąskie.


8.8
sila

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Rodzina z dziećmi

Czasy świetności technicznej ma za sobą, szpary w oknach są (ale bez obawy nie zmarzniecie), meble zużyte - owszem, nieogrzewana narciarnia z betonową posadzką - też prawda, jedna ławka - być może, nie pamiętam, bo zawsze było gdzie usiąść
Do tego dodam jeszcze, że pokoje małe, ale czyste, suche powietrze
W zamian rewelacyjna lokalizacja, smaczne posiłki i co najważniejsze atmosfera...
Po przyjeździe synek koleżanki budził się w nocy z płaczem: "ja chcę do Livigno", moja córcia już z niecierpliwością pyta, kiedy znowu pojedzie do cioci Pauliny, wujka Piotra, Mateusza( i wielu innych)
Jedziemy na Wielkanoc, szkoda, że tym razem tylko na tydzień
To mój 3 pobyt w Teoli, 6 mojego męża, nie pamiętam który z Trampem
Choć technicznie czasem coś nie zagra, to po letnich wakacjach w 4 czy 5 *** hotelach nie możemy się już doczekać zimy.
Dlatego, bo lubimy jeździć na nartach? hmm Alberto Tomby to nigdy ze mnie nie będzie. Dlatego, że wyjeżdżając czuję się jak uczestniczka kolonii, której nie chce się wracać do domu. Jak już zapomnieliście jak to było, to zróbcie sobie powtórkę z historii
Warto!


4.8
Jose Maria

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2008
Rodzina z dziećmi

Bardzo mocno wyeksploatowany hotelik mający lata świetności dawno za sobą, w całości wydzierżawiony przez biuro TRAMP, z polską obsługą. Zbutwiałe okna ze szparami na palec. "Narciarnia" w nieogrzewanym garażu, betonowa posadzka, z jedną dwumetrową "ławką" zrobioną z deski i dwóch krzeseł. Polecana przez hotel wypożyczalnia sprzętu pomimo 20% upustu dla gości hotelu, okazała się o ok. 10% droższa od oddalonej o 300 m od hotelu innej wypożyczalni, z tożsamej jakości sprzętem. Rezydentce oraz mocno opalonemu instruktorowi obca jest zasada, że to oni są dla nas a nie odwrotnie.
Jasnym punktem były dwie instruktorki chętnie opiekujące się najmłodszymi dziećmi oraz... darmowa sieć WiFi
Nigdy więcej z polskim biurem !


9.0
Eva

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Singiel

Jestem bardzo zadowolona. Może nie jest to najwyższy standard, ale za taką cenę jest super. Service też na dobrym poziomie. Jeżeli ktoś ma wyższe wymagania to St. Moritz jest blisko ale kosztuje tam 20x więcej. Do zobaczenia na stoku.


8.4
JohnnyB

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2007
Para

Pokoje - standard turystyczny lecz czysto i ciepło, ewentualne niedogodności pokoi hotelowych rekompensuje miła obsługa, swojska atmosfera oraz fajny program animacyjny, niesamowity widok na Livigno z okien jest gratis! Do tego naprawdę smaczna i syta kuchnia!!
Byłem pierwszy raz we Włoszech na nartach i jestem bardzo zadowolony z tego pobytu, bardzo miłe wspomnienia!


7.6
esmarek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2006
Para

Jak na swoją kategorię bardzo fajny hotelik. Dzierżawca i obsługa polska. Położenie blisko wyciągu Mottolino /10minut piechotą lub 1 przystanek skibusa/. Pokoiki średnie. Rewalacyjna atmosfera dzięki obsłudze i super programowi animacyjnemu. Nikt nie nudził się wieczorami. W pobliskim hotelu małe spa - basen, sauny etc.



Mapa

Teola

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.