912 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Blisko centrum (ok. 6 km od Naama Bay)
Pomimo tego,ze jest to hotel 3 gwiazdkowy,do plazy 2 km,byla z siostra zadowolona.To zalezy czego oczekujemy-my nastawilysmy sie za zwiedzanie,wiec nie przeszkadzalo nam,ze plaza jest 2 km.Rezydent super,jedzenie typowo egipskie-brak europejskiego.Dla mnie i siostry nie mialo to znaczenia,poniewaz ich jedzenie jest inne-a zarazem dobre:)dla dzieci nie ma za duzo atrakcji-to typowy hotelik przede wszystkim dla egipcjanow.Bylysmy jedynymi polkami w tym hotelu.Emanuje tam spokoj.Pokoje fajne,nie nalezal do luksusow,ale jest czysto.Polecam dla malzenstw,par a nawet rodzin...Pamietajacie zawsze wykupicie sobie wycieczki,wiec skromniej jest czesto przyjemniej:)Posilki mialysmy tzw obiado-kolacje,dwa razy dziennie,bylysmy najedzone.polecam
Hotel 3 gwiazdkowy, ale tak porównując z przyjętymi standardami to powinien być 2 gwiazdkowy. W złym stanie natryski w łazienkach. Zamocowany wysoko na sztywnym wysięgniku prysznic uniemożliwia utrzymanie właściwej dbałości o higienę osobistą. Zbyt duża obecność turystów z Rosji, którzy chyba do końca nie wiedzą że wszędzie wymagana jest jakaś kultura i nie jest się wyłącznym mieszkańcem hotelu. Zresztą jest to problem większości tego typu hoteli w Sharmie. Pomimo dużej ilości turystów z Polski brak jest podstawowych informacji i regulaminów w naszym języku, pomimo, że takie są w innych bardziej egzotycznych. Bardzo pozytywne stosunek mieszkańców Sharmy do Polaków.
Jest to hotel dla osób,które będą w nim spędzały noce,dni przeznaczając na wycieczki. Jeżeli masz zamiar leżeć na leżaku przy basenie(w marcu zimna woda) lub na plaży(w marcu zimna woda),wybierz hotel z 4* lub lepiej 5*.
ps.na 7 dni pobytu ciepła woda była dwa razy
ps2.relacja cena-jakość doskonała
Hotel ogólnie stan bardzo zły brudna posciel, brudne pokoje brudna łazienka zapleśniała, stare meble ,zniszone łóżka, smierdzaco,.Stołówka brudna wszędzie brud i kurz ,jedzenie byle jakie ,napoje trzeba się prosić.W trakcie panndemi Covid brak płynów do dezynfekcja, kubki plokane tylko w wodzie .Ogólnie jestem rozczarowana hotel powinien być zciagniety z oferty przez firmę Coral .
Nie ma zalet same wady
Brudno wszędzie posciel brudna ,na stołówce brudno niby po remoncie a ruina
Hotel ogólnie bardzo brudny ,pokoje wszędzie brud,posciel brudna łóżka zapadniete,łazienka śmierdzi i zaplesniala ,stołówka brudno wszędzie kurz ,kubki myte byle jak tylko przepłukane, jedzenie byle jakie o napoje trzeba się prosić. W dobie pandemi Covid brak płynów do dezynfekcji ,ogólnie jestem rozczarowana .Hotel powinien być ściągnięty z oferty Coral .
Nie ma ,
Bardzo brudno
Byliśmy w tym hotelu już trzy razy , bardzo polecam dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny tryb życia oraz dla ceniących spokój. Nowobogaccy nie mają tam czego szukać
Czyściutka restauracja ,w czasie kolacji na bieżąco zmieniane obrusy na stołach, a nie zamiatane ścierką po poprzednich gościach, co zwykle jest w hotelach 4 i 5*jedzenie bardzo dobre, nikt nie chorował. Bardzo dobrze zaopatrzony bar przy basenie zarówno w jedzenie jak i napoje
za 10eur apartament przy basenie na piętrze,duży ale brudne okna,jeżeli powiesisz na drzwiach,,posprzątaj mój pokój,, to będzie posprzątany
Hotel adekwatny do ceny:) jedzenie w restauracji w miarę dobre i urozmaicone tygodniowy pobyt udany.Dla osób zbyt wymagajacych nie polecam. Plaża hotelowa z dowozem busem. Jesli chcesz wygodnie taxi z pod hotelu 20 LE My jezdzilismy też na inna plażę RIF płatna 30 LE jest tam bardzo glęboka woda i piękna rafa do snurkowania:) W hotelu jest bardzo zadbany duzy basen. Nie jest daleko też do miasta. Jak zostawisz sprzatającemy 1 $ to masz super wysprzatane. kelnerzy nie namolni i mili.
Najwidoczniej hotel przeznaczony do likwidacji ponieważ nic nie jest remontowane, manager to przypadkowy człowiek, który nie rozumie na czym polega ten biznes Trochę chęci, zaangażowania pracowników i nakładów na remont a byłoby to świetne miejsce do spokojnego, komfortowego wypoczynku ale najwyraźniej nikomu na tym nie zależy. Jedynie Rezydent to super człowiek , dbający o klienta i na szczęście po 2 dniach starań (i naszej męczarni) załatwił nam inny hotel, do którego niestety musieliśmy dopłacić. Kochani nie marnujcie zdrowia , nerwów a przede wszystkim urlopu, którego mamy tak mało i czas ten powinniśmy miło spędzac i za takie pieniądze w w przyzwoitych warunkach czyli na pewno nie w TIVOLI .
kameralność
brud, klejące i lepiące się od brudu meble, dziurawe materace, brudne ściany, syf w łazienkach, obsługa fatalna chyba przypadkowi ludzie, nieprzeszkoleni w swoich zakresach obowiązków, manager nie traktuje klienta poważnie-nie reaguje na zgłoszenia
Hotel obecnie brdzo zaniedbany, jedzenie monotonne, brak masła, omletów tylko ziemniaki i ryż,Pokoje wogóle nie sprzatane, o papier toaletowy nalezy sie prosic mimo zostawienia 1$ dl sprzatacza. Kiedys były stoliki i krzesełka na balkonach a teraz już ich nie ma , ręczniki i pościel bardzo brudna , szara jakby nie prana tylko płukana.Okropne!Bylismy we dwoje a ręcznik dostawalismy tylkojeden.O wszystko należało sie upominac, brak zarówek w lampach.Plaza to koszmar , leżak przy leżaku wyznaczone miejsca -lepsze dla włochów za opłata. oczywiście ręczników przy basenie również brakuje.Bardzo duzo i w basenie i w morzu egipcjan.W hotelu troche polaków, rosjan i bardzo dużo egipcjan, brak polskiej telewizji.Ogólnie oceniam hotel negtywnie inie polecam go nikomu.
zalet to ani hotel ani plaża nie posiada, brudno , plaża okropna
Pokoje brudne, wogóle nie sprzatane, ubikacja nieszczelna, fekalia wylewaja sie na łazenke, brakuje ciepłej i zimnej wody,Brakuje krzesełek na balkonach
Ogólnie gdyby nie pogoda hotel nie jest godny polecenia. Rezydentka w ogóle nie zainteresowana nami, tylko sprzedażą wycieczek,
Zalet nie zauważyłem, brudne pokoje, daleko do plaży, jedzenie bardzo słabe
Pokoje nie sprzątane,
Nie polecam tego hotelu zwłąszcza za cenę pow 1300 zł
Hotel nie ciekawy, brak animacji, brzydka plaża
okradziono mnie już pierwszego dnia gdy wyszłam na śniadanie - z pokoju zginął mi telefon komórkowy (samsung gallaxy ) i złota bransoletka.
kradną gdy tylko mają okazję, a niestety mają ich wiele
Podobała mi się czystość, przestrzeń i niska zabudowa - w ten sposób nawet w grudniu przez nieliczne 8 godzin słonecznych można się opalać. Obsługa średnia, ale najgorzej jest na plaży, która mimo pięknej, choć lekko zniszczonej rafy ma fatalną obsługę - do tego stopnia, że za leżak bezpośrednio przy morzu żądają, abym wydał 4 dolary na ich piwo. A w ostatnim dniu to już przeganiali mnie ze wszystkich leżaków, choć w wycieczce, za którą zapłaciłem miały być one bezpłatne! W efekcie zostawiłem rzeczy na przechowanie koleżance i aby się opalać popłynąłem 2 plaże dalej. Dlatego odradzam jakiekolwiek bakszysze dla tak chciwej obsługi i jakiekolwiek masaże, niech oduczą się tak nieuprzejmego i agresywnego zachowania.
Generalnie jeśli chodzi o organizatora -Exim tour - jestem bardzo zadowolona. Opieka guida była bardzo pomocna i Jemu należą się wielkie podziękowania. Co do reszty to powiem tylko tyle, że poleciałam tam aby ponurkować a nie spędzić czas relaksując się, gdyż nie byłabym zadowolona. Zjadłam ze 2 posiłki-typowa egipska kuchnia, klimatyzacja działa, tv również.. Sprzątacz :) beznadziejny! I całe szczęście, że chciałam tam tylko "koczować" gdyż nawet "tubylcy" oceniają ten hotel kiepsko. Generalnie jest to miejsce dla bardzo niewymagających klientów. Nie wrócę tam na bank! Plusem będzie to , że położenie jest bardzo satysfakcjonujące-blisko do portu(info dla nurków) obok ze 2 kluby nurkowe więc nie trzeba się zapuszczać do namaa bai by wykupić nurkowania. Ale rodzinnie-słabo. Gośćmi hotelowymi sa zazwyczaj Arabowie, Rosjanie i to byłoby na tyle!
Szkoda, że muszę to napisać, bo hotel w sumie jest ok. Fajny basen, rewelacyjna kuchnia, ale niestety są tu też duże minusy. Zamówiliśmy pokój z dwoma dostawkami. Zapłaciliśmy za pobyt 4 pełnopłatnych osób. Przylecieliśmy o 4 w nocy i okazało się, że dostaliśmy pokój z 2 łóżkami. Po dwu godzinnych awanturach przynieśli na dwa dodatkowe łóżka sklecane z czego się da ale bez pościeli. Kolejne awantury doprowadziły do tego że następnego dnia dostaliśmy pościel, ale 4 ręczników nie dostaliśmy do dnia wyjazdu. Nie - tyle do powiedzenia miała obsługa. Poproszony o interwencję rezydent exim - u niechętnie rozmawiał z obsługą i mimo, że w ręku miał nasz dokument potwierdzający zapłatę za cztery pełnopłatne osoby nie załatwił nic. Powiedział, że jakoś damy sobie radę i że przecież dwie osoby mogą używać jednego ręcznika, bo tu wszystko szybko schnie. Bez komentarza. Druga sprawa, to fakt, że hotel prezentowany jest w taki sposób, że każdy pokój ma balkon lub taras. Niestety jest to nieprawda. My mieliśmy pokój bez balkonu czy tarasu i nie był to pokój jedyny bez tych pomieszczeń. A trzecią sprawą jest plaża, która jest nieporozumieniem. Hotel wynajmuje na jednej maleńkiej plaży wraz z innymi sześcioma hotelami wejście do wody o szerokości 5 metrów. Tam usiłuje postawić 20 leżaków. Szkoda. Potenacjał jest, ąle przekłamań za dużo.
Zamówiliśmy pokój z 2 dostawkami.Zaraz po przyjeździe,ok 4 w nocy okazało się,że mamy spać z dziećmi w łóżku,bo nie ma dostawek.Proponowano również by zdjąć poduszki z kanapy i ułożyć je na podłodze a na nich miałyby spać dzieci (6 i 9 lat). Do 6 rano trwały awantury o łóżka,tym bardziej że posiadałam dokument zamówienia pokoju dla 4 osób.Do końca pobytu nie doczekaliśmy się 4 ręczników,leżaków na plaży.Pokój bez balkonu czy tarasu mimo,że w opisie hotelu wszystkie pokoje takowy mają.Szkoda,że muszę to napisać,bo hotel ogólnie jest ok.Super kuchnia,fajny basen,ale rodzinom z dziećmi polecam wziąć dwa pokoje dwu osobowe,albo inny hotel,bo Wasze dzieci\"na dostawkach\"nie są dla hotelu klientami,mimo,że płacimy za dzieci jak za dorosłych.
Jak za cenę około 1500 zł za tydzień hotel ten jest przyzwoity. Fajny styl architektoniczny bungalowów. Hotel sprawiał wrażenie, niedawno odnawianego. Dość poważnym mankamentem było wyżywienie, które było wydzielane przez obsługę (bo po to stali oni przy bufecie) - kucharz przy stanowisku z ciastami wydzielał porcje wielkości paznokcia.... to było bardzo irytujące. Poza tym jakość posiłków średnia a urozmaicenie bardzo słabe. Jednak za tę niską cenę jak najbardziej polecam.
Witam,byłem w tym hotelu wraz z rodziną od 11.06.2010. Hotelik sympatyczny jesli chodzi o warunki,czystosc w pokojach Ok,obsluga sprzatala kazdy dzien-nienachalni.Jesli chodzi o jedzenie to było tego dużo ale monotonnie.Obsluga miła,szybko reagujaca,wiec jesli chodzi o te kwestie-Ok.Basen tylko jeden ale wporzadku.Co do plazy to inna sprawa-mała,zatłoczona,stare leżaki.(Busiki dowozily co godzinke-nie byly przepelnione jak duzo ludzi pisalo wczesniej)Jesli ktos lubi pływac i po to przyjechal to rafa przy plaży najladniejsza w okolicy.Ogolnie nam sie podobało,szczegolnie jak za te cene.Jesli ktos jest wymagajacy to raczej prosze wybierc inny hotel aby nie byc zawiedzionym.
Dwa tygodnie spędzone w hotelu Tropicana Tivoli pozostawiły niesamowite wrażenia. Należy dodać, że bardzo dobre wrażenia. Skorzystaliśmy z oferty biura podróży 7islands i tu pojawić się muszą pierwsze pochwały. Bardzo niska cena, wszystko dopięte na ostatni guzik - polecam. Jeśli chodzi o hotel: - bardzo miła obsługa; - pokoje ładne, czyściutkie (byliśmy na piętrze, podobno parter zdecydowanie gorszy), klimatyzacja ręcznie sterowana, codzienna wizyta sprzątacza, przytulny balkonik, schludna łazienka; minusy pokoju: bliskość ulicy, brak polskich kanałów w tv; - jedzonko bardzo smaczne, lecz po tygodniu dało się odczuć monotonię podawanych dań; - plaża dosyć daleko, ale można było dojechać darmowym busem, podobnie jak i do centrum Naama Bay, gdzie gości dowoził również darmowy busik, plaża położona na chyba najpiękniejszych rafach w okolicy, jednak jej zaplecze sanitarne było fatalne: leżak przy leżaku, stare materace, w skrócie plaża dla bardzo niewymagających osób; - z hotelu bardzo blisko do Mini-marketu (normalne ceny), apteki oraz do centrum IL Mercato, w którym można znacznie spokojniej spędzić wieczór niż w zatłoczonej Naamie. Polecam udać się w Egipcie na wycieczki fakultatywne, jednak nie warto zamawiać ich u rezydenta, lecz w biurze Aaba Sharm, które znajduje się w centrum Sharmu. Fenomenalne, bardzo tanie wycieczki. Podsumowując, wczasy w Tivoli to świetny wypoczynek dla niewymagających osób, które nie chcą wydać całych oszczędności na wakacje. Polecam!!!
Hotel prezentuje się bardzo ładnie. Miła obsługa i codzienne sprzątanie pokoi. Ja akurat miałam w pokoju normalny prysznic z tzw. słuchawką. Ogromnym atutem jest darmowy bus do Naama Bay. Jest również darmowy bus na plaże, który kursuje co 2 godz. Plaża mała i ciasna. Leżaki na plaży stare i zniszczone, przy basenie nowe. Basen czysty i duży. Jedzenia jest pod dostatkiem. Hotel idealny dla ludzi ceniących spokój. Cichy i bez animacji. Warty polecenia. Jestem zadowolona z pobytu. :)
Tripadvisor