109 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Pobyt w hotel ok, pokoje po remoncie ,miła obsługa
Dobra lokalizacja, miła obsługa,sporo zieleni i mała spokojna miejscowość
Przy większej ilości gości w hotelu - kolejki podczas posiłków. Proponuję wydłużyć pory obiadokolacji
Świetna lokalizacja. Hotel przy samym morzu, wygodne łóżka w pokoju. Bardzo dobre śniadania i obiadokolacje. Profesjonalna i bardzo miła obsługa, pomocna we wszystkim. Czysto, cicho i przyjemnie. Atutem hotelu jest nie tylko jego położenie ale przede wszystkim duży parking przy samym hotelu jak i możliwość skorzystania z dodatkowych atrakcji: basen zewnętrzny, wewnętrzny, boisko, siłownia, bar z tarasem z widokiem na morze oraz sala gier dla dzieci. Jestem tu kolejny raz i nie ostatni.
Bliskość do morza, miła obsługa, basen.
Bardzo dobry standard jak na hotel trzygwiazdkowy, a cena w ramach grupy 50-osobowej wprost rewelacyjna. Gorąco polecam wszystkim. UWAGA: to ciche i spokojne miejsce. W mieście nie ma klubów, dyskotek - cudowne!
Świetnie położony nad samym morzem. Duże, czyste pokoje, dobrze wyposażone: klimatyzacja, lodówka (TV nie używam). Wygodna łazienka z dużą kabiną prysznicową i suszarką do włosów. Miła obsługa. Wspaniałe wyżywienie - smaczne, różnorodne i bez ograniczeń. Piękny widok z balkonu. Najtańsze piwo w mieście podają w hotelowej kawiarni. Internet dostępny w pokoju, nie tylko w recepcji - trzeba wybrać odpowiedni router "Hotel-GUEST", a nie "Hotel".
Jeżeli korzysta się z wariantu wyżywienia śniadanie + obiadokolacja, przez pierwsze 2-3 dni trudno przyzwyczaić się do pór wydawania posiłków: śniadanie od 07 do 09:00, a obiadokolacja dopiero od 19 do 21:00. Brak czajnika elektrycznego w pokoju. Rodzice z dziećmi mogą narzekać na brak tzw. atrakcji (nie wiem jakich?).
Było super.Jedzenie urozmaicone. Obsługa w recepcji bardzo grzeczna.zawsze pomocna .Bardzo piękna okolica gory i księżycowy krajobraz wyspy Pag. Polecam.
Sprawna obsługa.blisko plaży. Basen wewnętrzny i zewnętrzny.nie mam zastrz
Nie mam zastrzeżeń.
Jeździmy do hotelu co roku od kilku lat. Bardzo miła i pomocna we wszystkim obsługa. Wyżywienie różnorodne i smaczne. Każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje sprzątane codziennie. Do dyspozycji basen zewnętrzny i wewnętrzny, bar, boisko a także plac zabaw dla dzieci przy recepcji.
Lokalizacja - hotel położony blisko morza, w pobliżu centrum, w cichej i spokojnej okolicy. Duży i przestronny parking.
Hotel Zagrzeb jest jak za swoją cenę całkiem dobry. Ja byłam zadowolona z wyjazdu i obsługi. Zarówno śniadania i kolacje w bufecie były przyzwoite, trochę powtarzalne, ale dobre. Co do pokoi to dostałam piękny balkon, a w pokoju była klimatyzacja i TV, a łóżka duże i wygodne. Obsługa bardzo miła, pomocny rezydent. W tym roku Chorwacja jest droższa, ale chyba i tak się w końcu zdecydujemy powtórzyć wypad 😉
Byliśmy w hotelu Zagreb w Chorwacji w zeszłym roku. W tym roku znowu jedziemy na początku lipca. Jedzenie było dobre i różnorodne jako bufet. Napoje bez ograniczeń w tym soki, piwo, wino. Pokój mieliśmy bez balkonu z 2 dostawkami dla dzieci. Fajne zniżki dla dzieci, bo jedno pojechało za darmo, a drugie za pół ceny. Pokój całkiem fajny z klimą. Balkonu trochę brakowało ale za to o wiele niższa cena. Wifi działało dobrze, dwa baseny też super. Ogólnie bardzo fajne wspomnienia, dlatego powtarzamy. Autobus też wygodny, a czas przejazdu w normie, daliśmy radę z dziećmi.
Hotel to kompletne dno, zaniedbany, brudny. Komuna z lat 70-80'. Infrastruktura stara, otoczenie hotelu nieadekwatne do dzisiejszych czasów i ceny. Łazienki obskurne. Wspomniany All Inclusive Light to oszustwo, nawet wspomniane śniadania i obiado-kolacje są serwowane przez obsługę a nie w formie bufetu, napoje alkoholowe podawane w pakiecie do kolacji to rozlane wcześniej siurowate piwo oraz wytrawne białe i czerwone wino, to wszystko. Kolejnym elementem naciągania klienta i to znacznego jest fakt że w regionie wieje nieustannie bardzo silny wiatr, o którym oczywiście nikt nie wspomina. Wychładza on wodę w morzu na tyle mocno że nawet w sierpniu, o zgrozo! jest zimna, gdzie dla porównania w Dalmacji jest cieplutka. Poza tym najnormalniej w świecie wiatr ten doprowadza człowieka do szału, wieje bardziej niż nad Bałtykiem a nie tego szuka klient na południu ciepłej części Europy. Reasumując, w Chorwacji byłem 10 krotnie, ale pobyt w tej miejscowości i tym hotelu może zniechęcić do prawdziwej Chorwacji jaką znamy.
brak
same wady
Hotel dno zupełne, komuna z lat 70-80 bez gruntownego remontu. All inclusive nawet jak na light to oszustwo! Tam nawet nie było szweckiego stołu, śniadania i obiadokolacje serwowane przez obsługę, a z trunków do kolacji wystawiane są rozlane juź piwa oraz białe i czerwone wytrawne wina, to wszystko. Bardzo istotna rzecz, o której się nie wspomina! Kolejne naciąganie klienta, w Karlobag przez całą dobę, dzień w dzień wieją bardzo silne wiatry - specyfika regionu, które schładzają wodę w morzu do tego stopnia że o zgrozo! w Chorwacji w sierpniu, gdzie w Dalmacji przykładowo jest gorąca woda, w Karlobag trudno wejść do wody!
Brak
Niemal wszystko
Hotel to porażka BRUD,BRUD BRUD a do tego smród z kanalizacji w pokoju w czasie wietrznej pogody nie do wytrzymania,plaża ok ale nic poza tym all inclusive to kpina drinki to kpina ,dla bardzo niewymagających.
Brak
Nic
Ogólnie nie narzekaliśmy wiadomo mogli by poprawić co nie co lecz za tają kasę to spoko
Pokój brudny sprzątany sporadycznie w łazience grzyb, okno zasłonięte przez konary drzewa
Fajna lokalizacja, spokój
Bród, olbrzymie kolejki do stołowki, godzinę przed zamknięciem stołowki brakowało całkowicie jedzenia
Wykupiliśmy pokój z widokiem, więc zakwaterowanie było w głównym budynku. Pokój niby czysty, ale łazienka wołała o pomstę do nieba. Jedzenie było obrzydliwe. W ogóle nie czulam że jestem w Chorwacji. Hotel potrzebuje remontu. Sama miejscowość maleńka, sam beton. Hotel położony nad samym morzem. Tak czy siak, nie polecam.
Położenie .
Hotel jest zaniedbany, brudny, jedzenie niesmaczne .
Nie wiem jak można dać pozytywny komentarz hotelowi Zagreb. Niesamowity brud w pokojach. Najgorsza jest łazienka pełno robactwa, a wanna chyba nigdy nie myta. Widok na morze za dopłatą a dostaje się pokój na parterze z widokiem na drzewa, a w oddali gdzieś słuchać morze. Okolica mała bez życia ale też było już po sezonie.
Brak
Brud wszędzie. Nagorsze łazienki.
Hotel ładnie położony, nad samą wodą. Jeżeli chodzi o czystość pokoi to wymaga wiele do życzenia. Zakwaterowano nas w hotelu Pania (jest to hotel pracowniczy). Pokoje nieposprzątane, lodówka jest, ale zapleśniała, kabina prysznicowa z grzybem. Po zgłoszeniu na recepcji tej sytuacji obiecano, że pokój zostanie posprzątany Po powrocie do pokoju okazało się, że umyto jedynie lodówkę. Sugerowałabym firmie Rainbow rozważenie w wyborze tego hotelu. Płacimy za wycieczki niemale pieniądze i jakieś standardy higieniczne powinny obowiązywać.
Hotel ładnie położony, blisko wody.
Hotel Nie przygotowani na duże grupy turystyczne, brakowało naczyń, a jeżeli były to myte na szybko. Można było zobaczyć na filiżance co poprzednik jadł przed nami, np jajecznicę. Nie nadążali myć naczynia, były tylko płukane
Hotel bardzo fajny, czysto dzięki sympatycznym Panią z UA. Jedzenie bardzo smaczne nie monotonne jak wielu pisze . Miejsce bajeczne warte polecenia .
Zdecydowana większość .
Podobno wiele pokoi nie nasz wymaga jednak remontu .
Jestem po wczasach i czytając te negatywne opinie można tu ….nie przyjechać, a miejsce jest naprawdę urocze bardzo malownicze ,mała miejscowość spokojna, z kilkoma sklepikami i tawernami uroczy mały port. Hotel Zagreb co prawda trąci latami komunistycznymi po prostu nikt w niego nie inwestuje , ale obsługa bardzo miła i na jadalni i na obiekcie ja mieszkałam w Pini/ budynek obok/codziennie sprzątany, świeże ręczniki /Można się przyczepić do sprzątania toalet w hotelu ogólnodostępnych/Jedzenie bardzo dobre śniadania typowo polskie obiadokolacje urozmaicone degustacja win i piwa dowolna i małe słodkie co nieco na podwieczorek. Plaża blisko, woda słońce święty spokój co więcej trzeba by odpocząć.😉 Miła pani rezydent Aneta pozdrawiam cudnie nam przybliżała ten piękny kraj podczas wycieczek. Brakowało mi czasami muzyki 1 raz muzyka do tańca w barze …
Dobre położenie blisko morza ,smaczne jedzenie, miła obsługa .
Toalety ogólnodostępne powinny być częściej sprzątane więcej muzyki do tańca i ogólnie dofinansować boiska do gier / nowe siatki pomalować słupki itp/ .
Proszę nie czytac opinii też zastanawialiśmy się nad tym hotelem , czy warto bo opinie straszne czasem. Jesteśmy aktualnie tutaj i jest super! Jedzenie pyszne, pokoje czyste nowe łóżka i materace codziennie ręczniki zmieniane, mini disco dla dzieci, blisko do miasta i plaży żwirkowej w pięknej zatoczce. Mamy opcje allinclusive i ciągle napoje dostępne. Jeśli ktoś jest wymagający i wybredny i przyzwyczajony do luksusów niech wybiera wakacje za 20 tysięcy i nie będzie narzekać. Ja polecam ten hotel. Pozdrawiam .
Basen, blisko plaża i miasteczko, pyszne jedzenie .
Brak muzyki na żywo .
Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii. Wróciłam dziś z urlopu w tym hotelu. Bardzo mi się podobało !
-Przemiła obsługa -Bardzo dobre jedzenie duży wybór na obiadach oraz kolacjach -Okolica spokojna niezwykle klimatyczna -Basen zawsze czyszczony co rano -Lokalizacja wspaniała blisko do miasteczka oraz do morza.
- W niektórych miejscach brakowało czystości np. Gdy przyjechało wiele grup w ogólnodostępnych toaletach Panie sprzątające nie wyrabiały z sprzątaniem, myślę że w tej sytuacji musimy być zrozumiali. - Niestety hotel nie jest nowoczesny przypomina bardziej PRL.
Ogólnie miejscowość super cisza spokój, fajna baza wypadowa na Pag, ale wieje komuną wszędzie , budynki boczne wymagają remontu na wczoraj fakt syf naokoło jest to racja. W budynku głównym przed wyjazdem był pokój do dyspozycji dla grupy niby po remoncie, ale dramat gorszy niż Pinia czyli budynek boczny. Fakt trzeba się nachodzić bo Pinia jest dalej od głównego budynku. Ogólnie nie wybiorę się na wypoczynek na pewno z biurem Euro Pol Tour już nigdzie. Takiego braku organizacji nie widziałam nigdy, rezydentka żadnej pomocy, nieogarnięta ściągana z innego kraju na szybko. Opłata klimatyczna kilkadziesiąt euro to jakaś ściema bo na recepcji było bodajże 10 czy 20 euro więc nie wiem gdzie te pieniądze się podziały. Z problemami zostawali ludzie sami sobie jak samemu się nie załatwiło w recepcji rezydentka nie załatwiła nic . Jak znasz angielski ok jak nie to może być ciężko . I co ważne najgorsze pokoje dostawali Polacy również na recepcji inne nacje inna obsługa.
Cisza i spokój w okolicy. Jedzenie smaczne .
Brud ogólnie panujący. Problem z klimatyzacją . Obsługa jakby za karę tam pracowała. Nie polecam rodzinom z dziećmi poniżej 5 lat.
Tripadvisor