109 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Bardzo ,zly stan techniczny, pokoje brudne , stare. . Nas zakwaterowali w budynkuPinia. Ktoryjest budynkiem dla personelu.. Pełno mrówek, starą rozwalona szafa, potłuczona umywalka i ikineskopowy telewizor. Otoczenie brudne, śmieci igliwie we wszystkich kątach. Spalona sucha trawa. Plaża betonowa ikamienie. Basenik bez poręczy malutki. Brak brodzika. Stołówka postkomunistyczna. Jednym słowem dramat
Brak windy i wszędzie schody.
Chyba sanepid powinien zamknąć gonatychmiast. A gwiazdki zabrać.
Totalna porażka, wszędzie panujący brud i syf, nieprzystępna obsługa, braki w jedzeniu brud na kuchni allinclusiwe to fikcja trzeba się stołować na mieście, PRL przy tym to niwoczesnosc
Wyjazd
Nic
Polecam hotel zwłaszcza rodzinom z dziećmi. Nie polecam osobom młodym.brak atrakcji w miasteczku
Położenie nad samym morzem ,okolica piękna,czyste pokoje, posiłki mało urozmaicone ale wystarczające.
Nie polecam opcji all inclusive .nie warto dopłacać.dodatkowy tylko obiad i napoje od 11 do 21.30.brak żadnych innych pomiędzy posiłkami.nieczynny bar przy basenie. Otwarto dopiero w ostatni dzień naszego pobytu.brak animacji w hotelu. Sam pobyt w hotelu udany.
byliśmy z mężem już dwa razy w Karlobagu w hotelu Zagreb w 2000roku zaraz po wojnie wtedy było pięknie ale w trakcie remontu ponownie w 2017r i było super
mila obsługa, czysto, posiłki bardzo smaczne i różnorodne , pokoje przestronne klimatyzowane,
Pozytywna, polecam piękne widoki, przyjemny odpoczynek dla chcących odpocząć
Jest czysto, obsługa miła
Mały basen otwarty
Parę dni temu wrócilismy z imprezy z Chorwacji do Karlobagu. Jestem pod wrażeniem miejsca pobytu oraz pięknej pogody. Hotel Zagreb okazał się przytulnym, fajnym miejscem na spędzenie końca lata. Jedzenie dobre, chociaż śniadania trochę monotonne. Za to na obiadokolacje codzienne było coś innego. Dziękuję bardzo naszej pilotce-rezydentce pani Wioli za opiekę podczas podróży i na miejscu, była super, dużo się dowiedzieliśmy od niej o pięknej Chorwacji, a w hotelu była dostępna dla wczasowiczów przez cały turnus. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz spotkamy się z nią podczas podróżowania po świecie. W sumie polecam biuro Euro Pol Tour, oraz Panią Wiole. Tak trzymać!!
polożenie,dobre jedzenie,obsluga
nie ma
W miejscowości Karlobag spędziliśmy tydzień we wrześniu. Cicha i spokojna miejscowość, dla osób chcących odpocząć od codziennego życia i pracy godna polecenia. Osoby pracujące w hotelu bardzo sympatyczne, pokoje czyste, codziennie sprzątane, naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Jedzenie bardzo dobre, na obiadokolacji wybór, że każdy znajdzie coś pod swój smak. Byliśmy pierwszy raz w Chorwacji z biurem EPT i jesteśmy bardzo zadowoleni. Pozdrawiamy Panią rezydent. Dziękujemy za udany pobyt.
blisko morza dobre posiłki czysto
brak
Byliśmy w sierpniu dostaliśmy pokój po remoncie klima działa lodówka również. Pokoje sprzątano codziennie wraz z wymianą ręczników. Niestety gorzej na basenie delikatny brud a łazienka cała w grzybie. I ta ogromna ilość schodów. Jedzenie dobre ale codziennie praktycznie to samo, ale dobre zwłaszcza ryby. Napoje ich produkcji wszystko słodkie a piwo najtańsze lane z butelki. Ogólnie nieźle ale jest się do czego przyczepić.
Część hotelu po remoncie jest super, jedzenie dobre, fajny rezydent, miła obsługa
Brudne baseny, grzyb w łazienkach, połowa hotelu stan fatalny nie kupujcie all inclusive bo nie warto,
Realia z pobytu - nigdy więcej takich wczasów w tak okropnym miejscu. Cena wygórowane Nie polecam
Wyżywienie ale tylko obiad i obiadokolacje i nic więcej
Robaki w pokojach, toaletach (karaluchy) zagrzybiona klimatyzaja az czarna , standardy nie dostosowane do tego oferują- oferta biura niezgodna z tym co było faktycznie. Sufit na basenie wewnętrznym tylko patrzeć jak komuś spadnie na głowę. Do tego wewnątrz fetor stechlizny wymieszany z chlorem. Basen na zewnątrz nie oczyszczany pióra odchody ptaków ...... Piwo przy basenie nalewane z plastikowych butelek A do tego ciągły brak dużych kubków -dostępne tylko małe. Soki które były dostępne na dole przy basenie jak i na górze w barze były tak słodkie jak syrop który jest dopiero do rozienczenia. Godziny wydawanych napoi przy basenie są inne'niż podaje biuro - biuro 10-19 natomiast realia 10-18. Na górze przy barze napoje oraz alkohol wydawane są do 21.29 A biura podaje 21.30 - idąc o 21-30 słyszymy już nie ma nic teraz tylko płatne ..... Oferta dostępna dla all inclusive PLUS jest totalna pomyłka która mija się że wszystkim praktycznie - dla tej oferty dostępna kawa to tylko rozpuszczalna instant z mini automatu która jest tak niedobra -brak określenia..... Natomiast za kawę z ekspresu trzeba sobie zapłacić samemu hahaha - napoje tak samo syrop - alkohol do drinków to jakieś najtańsze produkty za lepsze sobie zapłać z własnej kieszeni jedynym plusem na górze w barze jest 1 rodzaj piwa lanego a zA inne sobie zapłać!!! Na tarasie przy barze pełno mrówek.... Wifi działa tylko przy recepcji na reszcie hotelu zapomnij o Internecie!!!! Lodówki w pokojach albo się leją albo mrożą Opłata klimatyczną pobierana przez biuro jest jak okradanie klienta - biuro bierze 50? za osobę A płacąc samemu płacimy ok 15? różnica kolosalna W nocy pogryzly nas jakieś robaki rano wstaliśmy w jakiś bomblach ..... W łazience brak wentylacji brzydki fetor wanny stare obrapane kable od wierzchu można sobie krzywdę zrobić.....
Ogólnie fajnie miło spędzony rodzinnie czas, ładne widoki na morze i wyspę PAG.
Część hotelu wyremontowana, pokoje schludne, czyste, miła obsługa dobre jedzenie fajna rezydentka
Połowa hotelu do remontu basen wewnętrzny do remontu oraz niektóre łazienki bo śmierdzi i jest mega grzyb
Obsługa fatalna pracująca tam za karę. Jedzenie bardzo kiepskie . Dziennie jedno i to samo. Zagrzybiała klima w pokoju. O czyste ręczniki było trzeba się upominać. Wykładziny w pokojoch smierdziały staroscią żeby P. Sprzątaczka odkurzyła pokuj dwa dni mąż prosił. Nie jestem wymagającym klientem ale to co tam było to masakra. Obsługa barowa zamiast obsługiwać ludzi przy barze paliła sobie papierosy na tarasie. Nie polecam!!!!
Widoki
Brud. Nie miła atmosfera
Własnie wróciliśmy z wakacji w hotelu Zagreb .Nie polecam Hotel stary ,śmierdzące wykładziny w pokojach stare telewizory i bucząca klima z której leje się po całym balkonie.W łazienkach na terenie hotelu masakra, prysznice jeden syf. Posiłki masakra codziennie to samo .na śniadanie parówki i jajecznica, omlet i kilka pomidorów obiad i kolacja podobnie zero urozmaiceń. Kawa rozpuszczalna . lody tylko w trakcie obiadu Bar czynny do 21.30 .nawet jeśli chciałby ktoś coś kupić, to po tej godzinie zapomnij.Hotel pobiera opłatę klimatyczną w wysokości 50 euro od osoby.Jedyny plus to lokalizacja.
położenie hotelu
Brud.
Generalnie wszystko ok, hotel co prawda w STANDARDZIE chorwackim czyli całe mnóstwo drobnostek do naprawy i remontu ale i tak hotel warty swojej ceny. BARDZO dobra organizacja biura podróży Euro Pol Tour, firmy przewozowej BomaTour. Jedenyny minus całej imprezy to prezentacja kierowców firmy SZOŁTYSIK REISEN, ich niedoprasowane T-Shirty wyglądały gorzej niż moje tygodniowe wygniecione koszulki. Trochę szkoda bo jest duża firma z historią a panom kierowcom świat chyba nieco uciekł.
Hotel w bardzo miłej i małej miejscowości, kontakt z obsługą po polsku, basen kryty i odkryty, sauna, plaża przy hotelu. BARDZO dobra organizacja biura podróży Euro Pol Tour.
brak kawy do obiadu nawet dla gości z ALL inc.+
Jedynym plusem jest Pani rezydent. Bardzo pomocna jak i uprzejma.
Nie ma zalet niestety szkoda ładne z zewnątrz stary hotel w środku i szkoda kasy polecam południowa cześć Chorwacji :)
Zagrzybiała klimatyzacja, mrówki w łazienkach i pod wykładziną w pokoju, nie działający zamek na kartę, cieknący basen,pobrudzone ściany w pokoju, przeciekające okno w czasie ulewy, zagrzybiała toaleta w holu, powiniennem zarządzać zwrotu za wycieczkę nie spełnia warunków oferty jak i warunku mieszkalnych dla ludzi...
7 dni spędzonych w hotelu Zagreb ogólnie oceniam bardzo pozytywnie. Nie wiem z czego wynikają negatywne opinie na temat tego miejsca. Czysto, schludnie, miła obsługa, jedzenie dobre, chociaż mogło by być bardziej urozmaicone. Nie jest to hotel nowoczesny i w najbliższym czasie z pewnością będzie musiał przejść remont, jednak jest bardzo przestrzenny i dobrze zlokalizowany.
Bardzo przestrzenny. Dobra lokalizacja - blisko plaży, widok na morze. Basen zewnętrzny i wewnętrzny, miła obsługa.
Wady drobne, ale jednak widoczne. Koniecznie potrzebny remont, lub chociaż odświeżenie niektórych elementów.
Ogólnie gdyby nie kiepska obsługa biura EuroPol Tour bylibyśmy zadowoleni.
Miła i pomocna obsługa. Często wymieniane ręczniki i pościel. Dostęp do basenu zewnętrznego i wewnętrznego z darmowymi leżakami.
Trochę brudno na basenie wewnętrznym. Bardzo monotonne jedzenie i mały wybór.
Hotel ogólnie fajny, dobre położenie, pokoje oceniam pozytywnie - były czyste, klimatyzacja jak najbardziej działała, piękny widok na morze. Jednym wielkim minusem były posiłki! śniadania cały czas takie same, zero urozmaicenia. Zarząd Hotelu powinien poważnie pomyśleć o zmianie kucharza bo obecny miał zerowe wyczucie smaku, mimo że obiady i kolacje były w miarę urozmaicone to chyba kucharz zapomniał chociażby o istnieniu soli bo nie ma co marzyć o dobrym przyprawieniu potraw, wszystko smakowało tak samo bez względu na to czy jadło się rybę, kurczaka czy inne mięso. Za to panowie Barmani byli prześwietni!!! :) weseli, pomocni, super podejście do ludzi :)
Tripadvisor