Ogłoszenie

Przerwany
Nie masz jeszcze żadnego powiadomienia.

EXIM TOURS I TUNEZJA

Przerwany
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
nowe posty

  • pinka
    replied
    nikusia_77 Napisał(a):
    -------------------------------------------------------
    > byłam z eximem wiele razy , problem zmiany hotelu
    > wystąpił raz i okazało sie na miejscu że hotel
    > był sporo lepszy od tego który wykupiliśmy , w
    > tym roku byłam z eximem w tunezji i nie mam
    > żadnych zarzutów co do standardu (hotel
    > moevenpick resort) jak i organizacji wycieczki


    to ty jestes wyjątkiem, generalnie potwierdzam BIURO EXIM to jedno wielie DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zostaw komentarz:


  • Avatar gościa
    Gość odpowiedział
    Exim Tour Sp. z o.o. znika z rynku pojawia się nowa firma Exim S.A. z gwarancją 1 mln PLN

    Zostaw komentarz:


  • nikusia_77
    replied
    byłam z eximem wiele razy , problem zmiany hotelu wystąpił raz i okazało sie na miejscu że hotel był sporo lepszy od tego który wykupiliśmy , w tym roku byłam z eximem w tunezji i nie mam żadnych zarzutów co do standardu (hotel moevenpick resort) jak i organizacji wycieczki

    Zostaw komentarz:


  • Avatar gościa
    Gość odpowiedział
    Byłam w Hotelu Prima Life Karawan w Sousse w Tunezji na przełomie 08-09/2011 i powiem jedno - tragedia do milionowej potęgi. Byłam z synem. Mój syn miał atak epilepsji z powodu wysokiej temperatury na stołówce na drugi dzień pobytu, totalnie nikt się nie zainteresował tylko wszyscy stali i patrzeli jak mój syn /11 lat/ charczy na podłodze. Nikt nie potrafił udzielić pierwszej pomocy. Pomógł mi jeden anglik zaprowadzić syna do pokoju jak odzyskał przytomność. Przyjechał pogotowie, masakra z 5 chłopa i kazali mi wypisywać dokument, który miał z 10 stron i ani jednego słowa nie rozumiałam wszystko po arabsku. Oni chyba są pokręceni nie dałam im syn. Uważam, że to była najważniejsza decyzja podjęta przeze mnie w moim życiu. Reszta osób, które były lub które przyleciały na "widowisko" po prostu kamienne twarze. Młodzi ludzie, Polacy pijący drinki i takie zachowanie, okropieństwo. Po prostu znieczulica ogólnoświatowa, każdy myśli o swoim tyłku. A byli nie tylko Tunezyjczycy ale także i Polacy, Czesi, Węgrzy i Niemcy. Potem przyjechał doktor - tunezyjczyk kompletnie nie znający się na rzeczy i w dodatku wziął ode mnie 50 dinarów tunezyjskich z 1 wizytę. Rezydent z biura EXIMTOUR z którego leciałam kompletnie miał wszystko w dupie. Na dole był salon masażu i fryzur oraz sklep spożywczy - właściciel stary Tunezyjczyk oszukał mnie. Poszedł kupić mi tabletki, ponieważ byłam sama
    i nie chciałam zostawiać samego syna w pokoju i wziął za dużo pieniędzy za leki. Sprawdziłam to później, ponieważ apteka jest naprzeciwko hotelu więc nie miałam problemu. Obsługa - sami faceci i wydaje im się, że każda kobieta ma ochotę się z nimi przespać. Przy barach obsługa niesympatyczna i tylko wciąż chcą napiwki, jak nie dasz to są barrrrdzo niegrzeczni. Są nieucywilizowani, są z 20 lat za nami. Hotel miał swoją świetność z 20 lat temu, teraz po porostu ?????.
    Zresztą Tunezja to inny świat, inna kultura i jak ktoś wybiera się na wakacje to nie do Afryki tylko w ucywilizowane miejsca, gdzie nie śmierdzi na ulicy i kobiety są szanowane. Nikomu nie życzę wakacji spędzonych w taki sposób jak ja spędziłam. A nie pierwszy raz spędzałam je poza granicami naszego państwa.

    Zostaw komentarz:


  • p.kiler
    replied
    http://forum.wakacje.pl/read.php?4,1259334,page=2
    Wejdz tutaj taniej zapłacisz

    Zostaw komentarz:


  • Avatar gościa
    Gość odpowiedział
    Eximtours to biuro, które oszukuje klientów. Przeboleję wycieczkę, bo do samych wczasów moja uwaga się nie odnosi. Skandaliczne są praktyki biura, chodzi mi o próbę wyłudzenia pieniędzy. W ostatniej chwili zmienialiśmy rezerwację i za zmianę musieliśmy dopłacić na lotnisku przed odlotem 200pln. Zapłaciliśmy, odebraliśmy bilety i polecieliśmy. W połowie sierpnia. A w połowie września!!! zadzwonili do nas z biura z enigmatycznym pytaniem czy opłaciliśmy zmianę i czy mamy potwierdzenie? Potwierdziliśmy, ale potwierdzenia KP, to już po takim czasie nie mieliśmy. Pan z Eximtours powiedział, że sprawa jest załatwiona. A dwa tygodnie później przysłali nam wezwanie do zapłaty. Sprawą zainteresowałam pośrednika od którego wycieczkę kupiłam, a jak dowiem się, że to stała praktyka biura to pewnie trzeba będzie poinformować odpowiednie instytucje. Od mecenasa wiem, że wydanie dokumentów podróży jest wystarczającym dowodem na opłacenie wycieczki, ale nieuczciwe biuro liczy, że wezwanie do zapłaty (na raz już opłacone koszty) kogoś przestraszy. Odradzam takie biura!

    Zostaw komentarz:


  • Avatar gościa
    Gość odpowiedział
    Co myślicie o konkursie na testera destynacji organizowanego przez Eximtour na praca-marzeń.pl???
    Dzieki za opinie .

    Zostaw komentarz:


  • abelinda
    replied
    dziś nie istnieje pojęcie "solidne biuro"

    Zostaw komentarz:


  • Avatar gościa
    Gość odpowiedział
    ..oto nasze pierwsze doświadczenia z Exim Tour.....w telegraficznym skrócie:wyjazd- Egipt/last minute/5 osób.Wybraliśmy hotel i miejsce wylotu(Katowice) tylko dlatego,iż zależało nam na lotniczych połączeniach bezpośrednich,bez miedzylądowan.Do Katowic musieliśmy dojechać ok 200 km.Do Egiptu lot opóźniony ponad 2 godziny...nie ma problemu(linia Koral Blue)..w koncu lecimy na urlop;-).Hotel..wszystko gra...Pani rezydent.....no cóż....norma wziąć za wycieczki..a reszta to Wasz problem..w koncu macie czas...jesteście na urlopie możecie na wszystko poczekać :-).Generalnie pobyt w hotelu udany.Powrót....no własnie..Exim gwarantuje niezapomniane przeżycia....Zmieniono: godzinę wylotu na wcześniejszą z 17.20 na 14(w sumie nie ma sprawy)....przewoźnika na Air Cairo(nie ma problemu)....miejsce powrotu z Katowic na Kraków...to przecież rzut beretem...będą autokary.. mają nas przewieść.Jak na razie wielkiej tragedii nie ma....Ale lot okazuje się być nie co tajemniczy i z niespodziankami.Lecimy do Krakowa ale przez.... Gdansk ..pomimo informacji zarówno na tablicach informacyjnych na lotnisku(Gdanska via Kraków) jak i od innych współpasażerów.Tutaj okazuje się,że informacje przekazane przez rezydentów są sprzeczne..jednym powiedziano,że lecimy do Ganska potem do Krakowa....a od innych,że odwrotnie..najpierw Kraków potem Gdansk....ostatecznie uwierzylismy tabeli odlotów.Lot spokojny..tuż po starcie...20-30 minut podano "coś na ząb".No i lądujemy.....w Gdansku.I tu się zaczeło:1 godzinka dla pasażerów wysiadających w Gdansku.....potem oswiadczenie szefowej obsługi lotniska...samolot musi być zatankowany....tylko 15 minut....pryszcz:-)....To wielokrotnie powtarzane poźniej 15 minut przerodziło się w ponad godzinę zanim zaczęto tankować samolot.Po tankowaniu..mija już 3 godzina postoju....wchodzi Pan z obsługi lotniska i wyczytuje 29 nazwisk(osoby wylatujące z Katowic) z prośbą zabrania swojego bagażu i zebranie się na płycie lotniska....gdzie już cze4ka na nas bagaż główny.Pan oświadcza,iż czeka nas nowa przygoda.....podróz autokarem do Katowic...no fajnie...przecież to tylko 10 godzin jazdy.Co się zaczęło dziać,można się łatwo domyśleć.Pan...zaprosił przedstawicielkę Exim Tours,żeby osobiście nam tą informację przedstawiła.Trudno tu opisać kolejność wersji wyjaśnien pani rezydent i powodów zaistniałej sytuacji..ale sprowadziło się do tego,iż ktoś sprzedał podwójną ilość biletów na nasze miejsca.Samolot powinien lądować w Krakowie..tu wysadzić pasażerów lecących do Katowic...więc nas w Gdansku nie powinno być....gdzie czekały osoby na wylot do Egiptu(29 osoby z Exim Tours).Pani z Eximu używała różnych chwytów...a to wezwanie ochrony,która nie umożliwiała powrotu do samolotu...a to przekupstwa 500 zł za przejazd autokarem....a to,że nikt nie odleci(pasażerowie do Krakowa cały czas siedzieli w samolocie) jak się nie zgodzimy na autokar...Co ważniejsze co innego mówiła nam-pasażerom...co innego obsłudze lotniska..i pewnie co innego pilotom.Co spowodowało,iż szefowa płyty lotniska poprosiła nas o zajęcie miejsc w samolocie....hura..lecimy!!...O nie nie tak szybko...jeszcze tylko trzy pól godziny zajeło zapakowanie nowych pasażerów z Gdanska...ich bagaży...wyciąganie bagaży osób które nie polecą na swoje urlopy z Eximu(wsiedli jednynie pasażerowie z Itaki)....i wreszcie naszych bagaży.No fajnie mija 7 godzina postoju na lotnisku....bez wody....posiłków....możliwości opuszczenia samolotu.Startujemy..uffff.......stop ....piloci zgłaszają usterkę techniczną...wracamy do punktu wyjścia.Ktoś z Krakowa dzwoni..i podaję informację podaną na lotniku,iż nasz lot wogóle się nie odbędzie,gdyż piloci muszą mieć 8 godzin przerwy...Na pokładzie...brak klimatyzacji...i ok 160 pasażerów.personel samolotu nie udzielał przez cały czas żadnych informacji..."to nie ich problem".Po około 40 minutach zaczynamy kołować....ale czy odlecimy?...kilka osób krzyczy,że czuje zapach dymu....Od wylądowania w Gdansku ol 18.30..wystartowaliśmy ok 00.10.Lot do Krakowa bez problemu...i ładne lądowanie.po ****izie faktów....wynika z tego,iż Exim Tours wiedział o problemie zdublowania miejsc conajmniej jeden dzien przed wylotem z Egiptu..i do konca probował "zadowolić" swoich klientów gratisową wycieczką autokarową z Gdanska do Katowic...Dziękujemy zarówno Eximowi jak Air Cairo.

    Zostaw komentarz:


  • Avatar gościa
    Gość odpowiedział
    ja tez byłem na wycieczce na Saharę z Exim Tours w 2009 roku, też niestety przewodnikiem był pan Nuri... no i niestety... za wiele to się nie dowiedziałem, bo PAN PRZEWODNIK NOTORYCZNIE CZYTAŁ GAZETĘ W AUTOKARZE. To było jego główne zajęcie!!!!!!!

    Zostaw komentarz:


  • Avatar gościa
    Gość odpowiedział
    pozytywne wpisy dla tego biura dokonują pracownicy eximu w ramach obowiązków pracowniczych

    Zostaw komentarz:


  • Hińczyk
    replied
    No tak, katalog.

    Zostaw komentarz:


  • flo_oo
    replied
    ano! tak jak podaje katalog Exim Tours - Amir Palace 5*

    Zostaw komentarz:


  • Hińczyk
    replied
    Amir 5* ?

    Zostaw komentarz:


  • flo_oo
    replied
    A co chyba najgorsze... to to że we wszystkich hotelach z sieci El Hana odnotowałam w wypowiedzieach turystow kradzieże :/ juz hcyba nie ma nic gorszego jak pojechac na wakacje i zostac okradzionym w hotelu niby 4 * .... W związku z tym, że chciałam tanio wybrałam kolejny raz Exim, w związku z tym że chciałam Tunezję - wybrąłam hotel 5* tak dla pewności, że już będzie wszystko ok. Lecę za dwa dni do Amir Palace, po powrocie mogę opowiedzieć co i jak. pozdrawiam

    Zostaw komentarz:

Trwa
X