W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Położenie - hotel de bordeaux:
Hotel De Bordeaux w Paryżu jest dogodnie położony w centrum miasta, z dala od plaż, które znajdują się kilkaset kilometrów od stolicy Francji. Najbliższe lotnisko to Charles de Gaulle (CDG), oddalone około 25km, oraz lotnisko Orly (ORY), oddalone około 20km. W okolicy hotelu znajduje się wiele sklepów, butików oraz centrów handlowych, co zapewnia łatwy dostęp do zakupów. Ponadto, w pobliżu hotelu dostępnych jest wiele restauracji i kawiarni, oferujących szeroki wybór opcji gastronomicznych.
Wyposażenie:
Hotel oferuje 25 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się kawiarnia i bar. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: 24-godzinna ochrona i transfer hotelowy. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.