Bardzo dobry7 opinii86% poleceń
8.5
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Blue Pearl

Kod oferty: WAK611770
Last minute
Kod oferty: WAK611770
obiekt, basenobiekt, budynek głównybasenobiekt, budynek główny, dla dzieci, plac zabawdla dzieci, kids clubrecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokójpokójpokójpokójbalkon / tarasłazienkarestauracjarestauracjarestauracjasiłowniasiłowniaobiekt, plaża
obiekt, basen
obiekt, budynek główny
basen
obiekt, budynek główny, dla dzieci, plac zabaw
dla dzieci, kids club

Nasi klienci docenili

  • Hotel usytuowany tuż przy plaży.
  • Dogodna lokalizacja w centrum Słonecznego Brzegu.
  • Park wodny znajduje się w odległości 3 km od hotelu.
  • Wysoki poziom obsługi hotelowej.
  • Opis oferty

    Region: Słoneczny BrzegOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK611770

    Bułgaria - covid19

    Pobyt w Bułgarii jest możliwy tylko z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, ). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. update 22.04.2021 . Szczegóły możecie Państwo znaleźć:

    Www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci /

    Www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie

    MPM Hotel Blue Pearl w kurorcie Słoneczny Brzeg znajduje się w uprzywilejowanej lokalizacji na wydmach, z bezpośrednim dostępem do plaży. Piaszczysta plaża znajduje się zaledwie kilka metrów, a w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu znajduje się centrum miejscowości z licznymi barami, kawiarniami, restauracjami oraz sklepami i lokalami rozrywkowymi. Odległość między hotelem a lotniskiem w Burgas wynosi około 28km.

    Wyposażenie

    Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. W trosce o Państwa komfortowy i relaksujący pobyt obiekt dysponuje szeregiem udogodnień, w tym sejfem, restauracją, kawiarnią, barem, pokojem zabaw dla dzieci i opieką nad dziećmi. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Na potrzeby naszych gości udostępniamy garaż (odpłatnie) oraz parking. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów (odpłatnie).

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Zaletą poszczególnych pokoi jest również boczny widok na morze. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Show-cooking to pokaz kunsztu wyśmienitych kucharzy i wyborne potrawy w mistrzowskim wydaniu. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguly w formie bufetu, oraz przekąski w ciągudnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne w każdym otwartym barze w godzinach ok. 10:00 - ok. 24:00 (więcej informacjiw recepcji).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak siatkówka plażowa, minigolf, strzelanie z łuku i jazda konna, czy też za dodatkową opłatą rower / rower górski urozmaicą Państwa pobyt w hotelu. Jet ski, przejażdżki na bananie wodnym, żeglowanie, rejsy katamaranem i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Szeroka oferta rekreacyjna wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta i aerobik oraz odpłatnie bilard. Program animacyjny, muzyka na żywo, miniklub i minidisco zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

    Karty kredytowe

    W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    + FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Wtorek, 01.06.2021
    16:15
    19:20
    WMIWarszawa - Modlin
    BOJBourgas

    Powrót

    Wtorek, 08.06.2021
    19:45
    20:45
    BOJBourgas
    WMIWarszawa - Modlin

    Opinie

    Opinie dodane przez

    8.1
    Kamila Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel ogólnie dobry zwłaszcza animacje dla dzieci super natomiast stan łazienki w naszym akurat pokoju oraz sprzątanie to coś co bardzo nie pasowało do hotelu czterogwiazdkowego.
    ZaletyBliskość plaży, codzienne animacje dla dzieci oraz wieczorne występy dla dorosłych. Różnorodne posiłki
    WadyObsługa hotelu słabo posługuje się językiem angielskim. Jeśli nie zna się bułgarskiego lub rosyjskiego, ciężko się porozumieć. Nieregularnie i niedbale sprzątane pokoje. Stan łazienki na pewno nie odpowiada czterem gwiazdkom. Zimna woda w basenie.

    4.5
    Sławomir Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
    Pobyt w końcówce Czerwca. Przyjechaliśmy do hotelu ok 2 w nocy bez problemu zakwaterowanie w pokoju. Po otwarciu pokoju klimatyzacja nastawiona na 16 stopni mimo otwarcia drzwi balkonowych i wyłączenia klimatyzacji rano wszyscy troje obudziliśmy się z kaszlem i katarem. Śniadania obiady i kolacje jedno i to samo przez cały tydzień ale wybór duży jeśli chodzi o mięsa i ryby choć większość zimna nawet zaraz po otwarciu restauracji. Talerze brane do każdego posiłku zawsze były tłuste. Soki do śniadania miały smak soku do obiadu i kolacji bardzo często przypominały wodę barwioną na kolor. Obsługa przy barach od 10 do 23. Barmani dno totalne głównie sami młodzi więcej popisywania się niż obsługi, drinki itp robione jak z przymusu jak by ich ktoś postawił tam za karę. Barmanki ok starały się. Alkohol do drinków regionalny wszystko marki Savoy. Przekąski w ciągu dnia to nic innego jak pozostałości przenoszone z restauracji po śniadaniu i wystawiane jako przekąski żeby się tego pozbyć. Jedyną dodatkową rzeczą były niby hot dogi do których nigdy nie było bułek można było dostać samą parówkę na talerzyku i keczup. Frytki smażone raz na pół dnia zawilgocone zaparzone w pojemniku. Lody i popcorn ok. Można sobie zadać pytanie gdzie tu jest to \"ULTRA\" All?? Nic nie było na \"Ultara\" Totalnie nic!!! Proszę się tym nie sugerować przy rezerwacji pobytu. Basen czysty, o plaży już tak nie można powiedzieć często przed zajęciem leżaków i stolika trzeba było sobie posprzątać pozostałości po dniu wczorajszym po sąsiadach za wschodniej granicy. Leżaki i parasole na plaży ok. Najbardziej nam przeszkadzał dym z papierosów bo wszędzie było przyzwolenie na palenie począwszy od restauracji zewnętrznej, baru zewnętrznego, basenu na plaży kończąc. Był to nasz 3 wyjazd do Bułgarii pierwszy raz z dzieckiem pierwszy raz do hotelu niby 4**** i zawiedliśmy się. 90 % turystów to Rosjanie którym wszystko wolno. Drugi raz do tego hotelu bym nie pojechał. Biuro podróży Best Raisen a w szczególności rezydent to prawdziwa porażka!!!
    ZaletyBardzo blisko morza wręcz na samej plaży, pokoje duże, widok z balkonu.
    Wadyczęść obsługi - szczególnie barów, wszędzie dym z papierosów nawet w restauracji zewnętrznej czy miejscach animacji dla dzieci, ciągle zajęte windy przez personel (pseudo sprzątający), brudne (tłuste) talerze do każdego posiłku, większość dań zimna już po otwarciu restauracji,

    10
    Mariusz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2018Rodzina z dziećmi
    Byłem razem z rodziną poza sezonem i mogę powiedzieć, że bardzo pozytywnie się zaskoczyłem. Naprawdę ciężko przyczepić się do czegokolwiek. Apartament, lokalizacja, jedzenie, obsługa naprawdę super, śmiało mogę polecić innym.
    ZaletyBlisko morza Duże apartamenty Różnorodne jedzenie Bardzo miła obsługa
    WadySłabe wifi Sprzątaczki mogłyby dokładniej sprzątać

    10
    Adrian Agata Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2017Para
    Byliśmy w czerwcu 2017, pomimo zmiennej pogody hotel wszystko wynagradzał. Bliskość do plaży, praktycznie zlokalizowany na niej. Do centrum chwilka, dosłownie rzut beretem. Sporo sklepów, sklepików, marketów. Dostępne wszystko wedle życzenia. Całe centrum rozłożone deptakiem wzdłuż wybrzeża. W pochmurny dzień można wybrać się do Neesebar, ok 1.5godzinki spacerkiem, ewentualnie prywatną motorówką/łodzią z plaży koszt ok 10leva lub kolejką. Byliśmy niestety 7 dni, ale wakacje wspominamy bardzo pozytywnie. Pokoje dość małe ale z balkonem. Na wakacje nie jadę właściwie siedzieć w pokoju :) Było gdzie się przespać, wykąpać .. więc czego chcieć więcej? Jeżeli chodzi o jedzenie, to jak we wszystkich hotelach, powtarzało się, aczkolwiek jego różnorodność n a 7 dni pozwoliła spróbować wszystkiego, więc monotonnym bym go nie nazwał. Kelnerzy, obsługa na plus.. nie żałowali niczego :) Z całą pewnością mogę polecić hotel nawet dla najbardziej wymagających. Minimalna ilość rodzin z dziećmi, więc spokojnie można wypocząć, bez wrzasku maluchów nad uszami. Powodzenia ! :)
    Zalety-Położenie - Obsługa - Wyżywienie
    Wady- brak

    8.8
    Anna
    Pobyt - Lipiec 2017Rodzina z dziećmi
    Jednak ogólnie jestem zadowolona wystarczy czasem zmrużyć oczy na pewne szczegóły ;)
    ZaletyApartament z pięknym widokiem na morze, duży i przestronny, lodówka,dwa balkony,3 tv,3 łazienki, w miarę dobre jedzenie myślę, że każdy sobie coś znajdzie, dużo owoców, jedzenie od 7:30 do 24 więc nie ma szans być glodnym, codziennie sprzątanie bardzo miła obsługa, wszyscy mili, animatorzy weseli i pomocni, baseny wystarczające, bezpośrednie wyjście na plażę,położenie w centrum obok promenady, pełno sklepów ze wszystkim, blisko na przystanki autobusowe do aquaparkow.
    WadyWykończenie masakra choć hotel w miarę nowy, poniszczony już, leżaki i parasol bez zniżki wbrew inf, którą wyczytałam w necie, zależy od agencji turystycznej gdzie kupujemy wycieczkę. ja z Best reisen bez zniżki za 2 leżaki i parasol na plaży 30 lewa dziennie lipiec 2017.w pokoju nie ma wody do picia tylko pierwszego dnia. W pokoju nie ma czajnika ale poprosiłam i dali bez problemu.wode Albo donosic z baru albo sobie kupić w sklepie. Brak wykładziny. Jeśli ktoś liczy na ekskluzywny wystrój lub rażą go niedoskonałości to nie tu ;)

    Pogoda

    25°C
    16°C
    20°C
    9

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem, lub okazanie negatywnego wyniku testu antygenowego na COVID-19 przeprowadzonego do 48 godzin przed wjazdem do kraju, liczonego od daty badania wpisanej do dokumentu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.