Das Club Sunny Beach (ex. Club Calimera)





Opis oferty
Bułgaria/Słoneczny Brzeg
Opis
DAS Club Hotel to 4-gwiazdkowy obiekt składający się z 3 budynków: Rodobi, Zvete i Flora Park. W odleglości zaledwie krótkiego spaceru od pięknej, piaszczystej plaży jak i centrum Słonecznego Brzegu. Ten elegancki obiekt z dużym ogrodem zapewnia swoim Gościom moc atrakcji i ekskluzywny wypoczynek.
Położenie
Odległość od centum Słonecznego Brzegu - 500m
Odległośc od plaży - 100m
Odległość od lotniska w Burgas - 23km
Odleglość od Aquaparku - 900m
Odległość od starego miasta Nessebar - 4,5km
Plaża
Plaża niedaleko hotelu jest publiczna, długa i piaszczysta tuż przy promenadzie. Leżaki i parasole dodatkowo płatne.
Hotel udogodnienia
Ilość pokoi - 500, ilośc budynków 3
Do dyspozycji Gości - recepcja, główna restauracja z tarasem słonecznym, bar z przekąskami, lobby bar, bar przy basenie, 3 baseny zewnętrzne z częściami wydzielonymi dla dzieci, zjeżdżalnie, boisko do piłki nożnej, boisko do piłki plażowej, mini golf, bezpłatny Internet w lobby, kantor, fryzjer (płatny), dodatkowo płatne korzystanie z centrum Wellness: masaże, sauna, łaźnia parowa.
Check in od 14:00, check out do 12:00.
Hotel nie akceptuje zwierząt.
Pokoje
Pokój 2-osobowy - pow. ok. 26m2, wyposażenie 2-osobowe łóżko, rozkładana sofa do spania, klimatyzacja, TV, telefon, mini lodówka, sejf, balkon, łazienka z prysznicem, WC i suszarką do włosów.
Maksymalne obłożenie - 2+1
Studio - pow ok. 30m2, wyposażenie 2-osobowe łóżko, rozkładana sofa do spania, klimatyzacja, TV, telefon, mini lodówka, sejf, balkon, łazienka z prysznicem, WC i suszarką do włosów.
Maksymalne obłożenie - 2+2
Apartament - pow. ok. 50m2, apartament składa się z sypialni z łózkiem małżeńskim, salonu z dwiema rozkładanymi sofami, klimatyzacja, mini lodówka, TV, sejf, balkon, łazienka z prysznicem, WC i suszarką do włosów.
Maksymalne obłożenie: 2+2, 3+1
Wiek dziecka w hotelu: do 11,99 lat
Wyżywienie
All Inclusive
07:30 - 10:00 - śniadanie
12:30 - 14:00 - obiad
18:00 - 20.30 - kolacja
Wszystkie posiłki w formie bufetu
11:00-23:00 - Zvete Bar - lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe jak wino i piwo, gorące napoje, koktajle
10:00 - 18:00 - Pool Bar - lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe jak piwo i wino
Bar z Przekąskami
12:00 - 14:00 - buffet lunch (pizza, makarony, grill, sałatki, zupy)
10:00 - 22:00 - napoje bezalkoholowe i gorące napoje
11:00 - 18:00 lokalne drinki alkoholowe
15:00 - 16:00 - kawa, ciastka, lody
19:00 - 23:00 - Lobby Bar Rodopi - lokalne napoje bezalkoholowe, piwo - importowane napoje alkoholowe - dodatkowo płatne
Dodatkowo płatne
Dodatkowo płatne
Centrum Wellness,
Lekarz,
Łóżeczko dla niemowlaka,
Serwis plażowy,
Wi-fi w pokojach.
Dodatkowe informacje
• Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój 2-osobowy
2 dorosłych
Studio
2 dorosłych
Pokój 2-osobowy
2 dorosłych
Studio
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P1, Wolności 90, 42-625 Ożarowice, Polska
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
7 558 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Grupa znajomych

Rodzina z dziećmi


Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Para

Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.