Forum (Sunny Beach)





Opis oferty
Region
Burgas
Opis
Obiekt z lokalizowany nieopodal historycznego miasta Nessebar. Od długiej plaży hotel dzieli kilkuminutowy spacer. Dzięki temu lokalizacja jest jego największym atutem. Ponadto na uwagę zasługuje basen relaksacyjny i udogodnienia dla dzieci.
Lokalizacja
3km od centrum Słonecznego Brzegu, 800m od Nessebaru, 25km od lotniska w Burgas. Hotel usytuowany na powierzchni 2000m2.
Kategoria organizatora
4
Data otwarcia
2007 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu znajdują się: restauracja, 2 bary, basen odkryty, sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna).
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
• Wi-Fi w pokojach płatne
Plaża
350m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Parasole, leżaki - płatne. 2 leżaki+ parasole ok.18lv/dzień. Przejście do plaży przez ulicę.
Pokoje
Wyposażone w klimatyzację, sejf (bezpłatny), mini bar (płatny), telefon, TV, łazienkę (suszarka, prysznic, WC), balkon lub taras.
[Typy pokoi:
W budynku głównym]- pokoje standardowe dla max 3 os.
• studio dla max 3 os.
• apartamenty dla max 4 os.
Wyżywienie
• restauracja, 2 bary (lobby - płatny)
All Inclusive
(10:00-23:00)
• śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00)
• przekąski (11:00-15:00), podwieczorek (15:00-17:00)
• wybrane napoje bezalkoholowe i alkoholowe lokalne
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• plac zabaw
• krzesełko dla dziecka w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• animacje
Aktualizacja opisu
17.05.2019 14:05
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
All Inclusive
Opinie
Singiel
Para
Para
Para
Rodzina z dziećmi
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.