656 zł
za wszystkich
Perla (Golden Sands)





Opis oferty
Naszym zdaniem
Trzygwiazdkowy hotel oferuje 232 pokoje w 7-piętrowym budynku. Spokojna okolica, odkryty basen, idelany wybór dla rodzin i par.
Położenie
Hotel położony jest w spokojnej okolicy w Złotych Piaskach, ok. 1 km od piaszczystej plaży (leżaki i parasole słoneczne za opłatą). Port lotniczy Warna oddalony jest o ok. 26 km.
Wyposażenie
Restauracja z ogrodem, bar w lobby, bar przy basenie, minimarket, bezpłatne Wi-Fi, kantor, parking (za opłatą).
Pokoje
Twin Standard Balcony - ok. 20 m2, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze z możliwością dostawki (sofa), TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka. SingleUse Standard Balcony - dla jednej osoby, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka. Single w. Child Standard Balcony - dla jednej osoby dorosłej i dziecka, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka. Economy Standard - jedno łóżko podwójne, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka. Twin Superior Balcony - ok. 30 m2, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze z możliwością dostawki (rozkładany fotel/sofa), TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka. Standard ST - ok. 40 m2, jedno łóżko podwójne i sofa, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka. Standard Balcony FR - ok. 30 m2, jedno łóżko podwójne i dwa łóżka pojedyncze, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna łazienka.
Wyżywienie
BB (Bed and Breakfast) - śniadanie w formie bufetu (7.30 - 10.00)
HB (Half Board) - śniadanie (7.30 - 10.00) i kolacja (18.00 - 20.00)
AI (All Inclusive) - śniadanie (7.30 - 10.00), obiad (12.30 - 14.00) i kolacja (18.00 - 20.00). W cenie wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranym przez hotel barze.
Sport i rozrywka
Odkryty basen, leżaki i parasole słoneczne przy basenie. Za opłatą: bilard, tenis stołowy.
Dzieci
Plac zabaw
Ważne informacje
Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie. Przelot liniami WizzAir:
• W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
• WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
• Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:
• W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
• Pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
• Bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
• W cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
• Bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.
Uwaga!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim. 24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Rm standard room (economy)
2 dorosłych
Rm twin standard room (balcony)
2 dorosłych
Rm twin superior room (balcony)
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
80+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
656 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 83
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2025
Grupa znajomych
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
2.6
Hotel o bardzo niskim standardzie. Jedzenie ciągle to samo, najtańszy koszt. Codziennie kurczak i kiełbasa na obiad albo makaron z sosem. All inclusive wykupiony ale hotel raczej nie wie co to znaczy. Alkohole podawane w plastikowych kubkach, Panie na barze nie robią drinków. Do pokoju można wziąć tylko wodę, inne napoje pomimo że są z automatu nie wchodzą w grę. Owoce podawane tylko do kolacji są zawsze wyliczone. Jak przyjdzie chwilę później niż zaczni się kolacja to już nie ma szans na owoca. Suszarka do włosów dostępna tylko na godzine dziennie ( z recepcji można pożyczyć). W pokoju było cały czas czuć zapach z kanalizy. Panie sprzątaczki codziennie zabierają śmieci z pokoju i na tym kończy się sprzatanie. Ręczniki nie są wymieniane. Jak dotarliśmy do pokoju to szafie były ubrania poprzednich lokatorów.. nikt do niej nawet nie zajrzał. W hotelu panuje brud, wokół basenu też. Jest jacuzzi które jest nieczynne i widać że dawno nie było używane. Obsługa hotelu jak za kare, jedynie Pani (...)(barmanka, kelnerka) była wyjątkiem. Zawsze miła - jako jedyna. (...) Zdecydowanie nie polecam hotelu(...)
Zalety
• Brak
Wady
• Brud, ograniczone jedzenie, napoje podawane w plastiku,brudne sztućce, sprzątaczki które nie sprzątają, nie wymieniają ręczników, zapach kanalizy w pokoju.
Mapa



Atrakcje w okolicy Perla (Golden Sands)
Zobacz więcej

Pogoda
Maj
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
BEZPIECZEŃSTWO
Bułgaria to bezpieczny kierunek wakacyjny i w popularnych miejscowościach podróżuje się tu bez większych obaw. W zatłoczonych miejscach warto pilnować swoich rzeczy i korzystać z oficjalnych taksówek lub aplikacji, by uniknąć zawyżonych opłat. W kurortach służby porządkowe są dobrze widoczne, co dodatkowo podnosi komfort podróżowania.
































