3 500 zł
za wszystkich
Adams Beach





Opis oferty
Opis
Lokalizacja
Na plaży, z widokiem na Morze Śródziemne, łatwy dostęp do okolicznych barów i restauracji oraz centrum Agia Napy. Lotnisko Larnaca oddalone ok. 45 km, Lotnisko Pafos ok. 200 km. Najblizszy przystanek autobusowy 25 m.
Plaża
Bezpośrednio przy hotelu, publiczna, w części hotelowej bezpłatne leżaki i parasole
HOTEL - 435 pokoi (z czego 87 w skrzydle Deluxe). Całodobowa recepcja, całodobowa obsługa pokoju, bezpłatny parking na miejscu, kantor wymiany walut, usługi taksówkowe, wypożyczalnia samochodów, usługi medyczne, pralnia, fryzjer, sklep z pamiątkami, sklep jubilerski, kwiaciarnia, 7 wind, bezprzewodowy dostęp do Internetu we wszystkich pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych, ręczniki plażowe, leżaki i parasole, przechowalnia bagażu. Udogodnienia dla osób poruszających się na wózkach w miejscach publicznych i pokojach. POKOJE - Standardowy dla 2 osób dorosłych z możliwością dostawki, wanna/prysznic, klimatyzacja, suszarka do włosów, telewizja satelitarna, sejf (bezpłatny), mini bar, kapcie, lusterko do golenia, telefon, Wi-Fi (bezpłatnie). REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE: kompleks basenowy z leniwą rzeką, fontannami, jacuzzi, kaskadami wodnymi i zjeżdżalniami, spa, klub dla dzieci (5 - 12 lat) z zespołem animacyjnym, który organizuje zajęcia i rozrywki, muzyka na żywo (część wieczorów), program animacyjny ( maj-październik), opieka nad dzieckiem (na życzenie za dodatkową opłatą, dla dzieci powyżej 3 lat), plac zabaw dla dzieci, basen dla dzieci, zjeżdżalnie wodne (czynne w zależności od warunków pogodowych). Wewnątrz: solarium, siłownia, aerobik, salon piękności, kryty basen (ze słodką wodą), gabinety masażu, tenis stołowy, program odnowy biologicznej - zabiegi SPA, bilard, łaźnia parowa, pokój gier, sauna. Na zewnątrz: basen o nieregularnym kształcie, boisko do siatkówki plażowej, basen sportowy i rekreacyjny, jacuzzi, leniwa rzeka, oświetlony kort tenisowy. Ważne! Wszystkie obiekty zewnętrzne są dostępne w zależności od pogody, dostęp może być ograniczony lub zamknięty na początku i na końcu sezonu. Wszystkie baseny są ze słodką wodą. Liczba basenów zewnętrznych: 5 Basen kryty: 1 Basen dla dzieci: 1
Wyżywienie
Half Board-śniadania i kolacje w formie bufetu. Full Board: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, posiłki dla dzieci. Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie. Pokoje o podwyższonym standardzie, większe, rodzinne - dodatkowo płatne.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
CENA ZAWIERA (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
• Przelot
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - opieka polskojęzycznego rezydenta
• Bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40 cm x 20 cm x 25 cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40 cm x 30 cm x 20 cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Miejsc obok siebie
• Bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej. BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
• Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 20 cm)
• Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20 lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
• Bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 23 cm)
• Bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
• Miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair. OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta. Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu.
Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza. Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro. Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok. 5 Euro w jedną stronę. W sezonie zmimowym hotele przeprowadzają częściowe prace renowacyjne i remonty.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy. 4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu. 5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2-osobowy elegant room inland view
2 dorosłych
Pokój 2-osobowy elegant room inland view
2 dorosłych
Pok. 2 os. z widokiem na morze elegant room sea view
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking CARPORT RDO, Skaryszewska 102, 26-604 Radom
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 500 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 17
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi
5.0
Totalna porażka – ten hotel to wstyd za takie pieniądze
Za pobyt rodzinny (3 dorosłych + 1 dziecko) zapłaciłem niemal 25 000 zł. Za te pieniądze można było spędzić wakacje w jednym z najlepszych hoteli w Turcji lub Grecji – z wyżywieniem ULTRA All Inclusive, doskonałą obsługą i kulturą gościnności. A tutaj?
Wygląd to nie wszystko
Na pierwszy rzut oka – hotel robi wrażenie. Lobby i pokoje wykończone drogimi materiałami, system sterowania oświetleniem i klimatyzacją elektroniczny – brzmi dobrze. Ale to tylko pozory. Wystarczy zejść do lobby baru czy głównej restauracji – zniszczone ściany, nieprzyjemny zapach, brud. Miejsca dawno domagają się remontu.
Serwis? Katastrofa.
1. Wszystko płatne. Przy zameldowaniu pobrano niezrozumiały depozyt – 100 euro za każdy pokój. Każda usługa, która w normalnym hotelu jest standardem – tutaj wymaga dodatkowej opłaty lub kolejnego depozytu. Nawet za adapter do gniazdka – 10 euro.
2. Brak wody pitnej. Wyżywienie obejmuje śniadania i kolacje – to wiedziałem z oferty i się zgadza. Ale brak jakiejkolwiek darmowej wody – to już jest niedopuszczalne. W całym pobycie – jedna butelka 0.5l na osobę. Podczas kolacji – nic do picia. Trzeba dokupować wodę po 4 euro za butelkę. W XXI wieku? W hotelu tej klasy? To absurd.
To jakby zapłacić 400 euro za nocleg i… dodatkowo płacić za korzystanie z toalety w swoim pokoju. Po prostu brak słów.
Ocena końcowa: 3/10. Nigdy więcej.
Hotel nie spełnia podstawowych standardów gościnności. Zdecydowanie nie polecam – szkoda pieniędzy, nerwów i czasu.
Zalety
•
Wady
•
Pogoda
Marzec
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.

























































