3 716  

za wszystkich

32
teren hotelu, basen
basen
pokój
basen
basen

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK979738

Lokalizacja

Hotel znajduje się w nadmorskiej miejscowości Ayia Napa na Cyprze. W okolicy znajdują się piękne plaże, a w centrum miasta można znaleźć wiele lokalnych restauracji i barów, a także atrakcji turystycznych. Pobliskie Protaras to z kolei najlepsze miejsce na imprezy. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje

• Park wodny Ayia Napa - ok. 1,5 km

• Paralimni- ok. 10 km

• Park Narodowy Cape Greco - ok. 12 km

• Kościół Agioi Anargiroi - ok. 13 km

• Centrum Protaras - ok. 15 km

• Stanowisko archeologiczne w Kourion - ok. 76 km

• Góra Troodos - ok. 150 km

Port lotniczy w Larnace jest oddalony o ok. 52 km.

Plaża

Hotel znajduje się około 400 m od pięknej plaży z jasnym piaskiem i krystalicznie czystą wodą. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Baseny

• Basen zewnętrzny

• Brodzik dla dzieci

• Przy basenach znajdują się parasole i leżaki plażowe. Bary

• Pool Bar - bar przy basenie oferuje szeroki wybór przekąsek, napojów oraz orzeźwiających drinków. Restauracje

• Restauracja główna - restauracja bufetowa, w której podczas śniadań można zjeść m.in. świeże pieczywo jajka, sery i wędliny, owoce, warzywa oraz dodatki na słono i słodko. W późniejszych godzinach serwowane są dania główne, sałatki, różnorodne dodatki i desery. Inne udogodnienia

• Internet - dostęp do wi-fi na terenie całego hotelu

• Recepcja 24/h

• Codzienne sprzątanie

• Wymiana walut

• Bezpłatny parking

• Pralnia (dodatkowo płatna)

• Wypożyczalnia samochodów

• Sklepik z pamiątkami/mini market

Atrakcje hotelowe

• Wellness & SPA - w centrum wellness znajdują się siłownia, sauna i jacuzzi.

• Atrakcje i rozrywka - w hotelu znajdują się kort do tenisa i boisko do siatkówki, stół ping pongowy, sala gier video. Organizowane są animacje dla dzieci i dorosłych. Najmłodsi mogą również spędzić czas w kids clubie. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać rezerwacji.

Dla dzieci

• Kids Club

• Animacje

• Wspólne zajęcia

• Gry i zabawy

• Plac zabaw

• Brodzik dla dzieci

Pokoje i zakwaterowanie

Hotel dysponuje przytulnymi pokojami i apartamentami o różnych kategoriach.

• Studio - apartament z balkonem i widokiem na ogród, basen lub ulicę został zaprojektowany na planie otwartym. W apartamencie znajdują się łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, część dzienna z aneksem kuchennym, rozkładana kanapa, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).

• One Bedroom Apartment - apartament z balkonem i widokiem na ogród lub basen. W apartamencie znajdują się sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi, pokój dzienny z aneksem kuchennym, rozkładana kanapa, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, TV, telefon, sejf i lodówka/minibar (mogą być dodatkowo płatne).

Wyżywienie

Śniadania - śniadania w formie bufetu restauracji głównej. Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Trzy posiłki - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz przekąski dostępne w wybranych miejscach i godzinach.

Naszym zdaniem

Tsokkos Paradise Village to raj na ziemi - goście znajdą tu bowiem wszytko, czego potrzeba podczas wymarzonych wakacji. Przestronne, komfortowe pokoje, basen, a przy nim bar przekąskowy, restauracja serwujący pyszne posiłki, zaplecze sportowe i animacje dla całych rodzin - to tylko wybrane udogodnienia, które oferuje to miejsce. W Tsokkos Paradise Village w pełni zregenerujecie siły!

Przelot / bagaże

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.

• PLL LOT

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o wadze max. 8 kg i wymiarach 55×40×23 cm. Bagaż musi zmieścić się na górnej półce na pokładzie lub pod poprzedzającym fotelem. Płatne dodatkowo:

Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm (wysokość + szerokość + głębokość).

• WIZZ AIR

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:

Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• RYANAIR

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:

Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia

Cena Zawiera

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagażu),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair/Wizzair:40x30x20 cm; 8 kg bag. podręczny PLL LOT)

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahentaUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu rejestrowanego w przypadku przelotów liniami rejsowymi i tanimi liniami (Wizzair, Ryanair), bagażu 10 kg kabinowego (Priority - Wizzair, Ryanair)

• Miejsc obok siebie w samolocie

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne. Klienci przylatujący na Cypr są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Cyprze nie zawiera standardowej opieki rezydenta. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek.

Ryanair - karta pokładowa mobile

UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Ryanair - bagaż osobisty

W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm

Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Studio standard studio (balcony)

2 dorosłych

Wylot
07:0511:30
WAW · 05.04 (Ndz.)Warszawa - Chopin
LCA · 05.04 (Ndz.)Larnaka
Przylot
12:0514:40
LCA · 10.04 (Pt.)Larnaka
WAW · 10.04 (Pt.)Warszawa - Chopin
3 716 zł
za pokój

Apartment 1 bedroom standard apartment (balcony)

2 dorosłych

Wylot
07:0511:30
WAW · 05.04 (Ndz.)Warszawa - Chopin
LCA · 05.04 (Ndz.)Larnaka
Przylot
12:0514:40
LCA · 10.04 (Pt.)Larnaka
WAW · 10.04 (Pt.)Warszawa - Chopin
4 022 zł
za pokój

Studio standard studio (balcony)

2 dorosłych

Wylot
10:4015:05
WAW · 05.04 (Ndz.)Warszawa - Chopin
LCA · 05.04 (Ndz.)Larnaka
Przylot
16:0518:40
LCA · 10.04 (Pt.)Larnaka
WAW · 10.04 (Pt.)Warszawa - Chopin
4 992 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking LotPark - Parking Lotnisko, Karczunkowska 178, 02-871 Warszawa

175
za 1 auto
1 auto
Data od
05.04.2026
Data do
10.04.2026
175
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

216
za wycieczkę
216
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 716

Cena całkowita

3 716
Zaliczka płatna teraz1 115
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 61

Zablokowanych opinii: 7
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 61 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Jaro55
Opinia zweryfikowana

Październik 2025

·

50+

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 26.10.2025

8.4

Bardzo udany pobyt. Hotel świetnie położony około 5 minut spacerkiem od pięknej, piaszczystej plaży Landa (nagrodzonej Błękitną Flagą). Do portu w Aiya Napa 15 minut autobusem (bilet 2 EUR). Na miejscu piękne baseny z zawsze dostępnymi leżakami.

Zalety

Świetna lokalizacja, miła i pomocna obsługa, codzienne sprzątanie. Duży metraż apar

Wady

Wyposażenie nie najnowocześniejsze lecz jest wszystko co potrzebne.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

Kwiecień

18°C
15°C
17°C
13

Przed podróżą

Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.