Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

2206 zł/os.

4 412  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
23
basen
teren hotelu, basen
basen
obiekt, plaża
pokój

9.5

2 opinie

4.5

404 opinie

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK820526

Opis

Hotel Lebay Beach położony jest praktycznie na brzegu wyjątkowej zatoki w Larnace na wybrzeżu Cypru, zaledwie 10 minut jazdy od centrum miasta i jego popularnych restauracji, barów i centrum handlowego. Lotnisko w Larnace oddalone jest o zaledwie 15 minut jazdy. Hotel składa się z 48 pokoi na 2 piętrach, w tym apartamentów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych i pokoi połączonych - wszystkie z przepięknym widokiem na morze lub widokiem na góry. Do dyspozycji Gości restauracja Marquee, lobby bar, bar przy basenie (czynny sezonowo), room service (płatny), basen, siłownia, centrum fitness, centrum spa (płatne).

Pokoje

Typu Standrad dla 2 osósb, (ok. 19 m2); Indywidualnie sterowana klimatyzacja/ogrzewanie, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów, niezbędne akcesoria łazienkowe, szlafrok i kapcie), elektryczne tabliczki na drzwi zapewniające prywatność i sprzątanie, telefon, Smart TV z międzynarodowymi kanałami telewizyjnymi, filmami (za dodatkową opłatą), zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar (za opłatą),

Sejf, balkon/taras

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Cena Zawiera

• Przelot

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - opieka polskojęzycznego rezydenta

• Miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR

- Bagaż Podręczny

RYANAIR (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40 cm x 20 cm x 25 cm)

WIZZAIR (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40 cm x 30 cm x 20 cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

Miejsc Obok Siebie W Przypadku Przelotów Liniami Wizzair

Bagażu Rejstrowanego I Dodatkowego Bagażu Podręcznego

RYANAIR (FR):

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 20 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg

WIZZAIR (W6)

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 23 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg

• Miejsc obok siebie w samolocie

WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy. 4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu. 5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza. Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój 2-osobowy standard twin room inland view

2 dorosłych

śniadanie i obiadokolacja
WylotWizz Air Hungary, W6 1551
07:40
12:05
WAW · 26.05 (Ndz.)Warszawa - Chopin
LCA · 26.05 (Ndz.)Larnaca
Przylot
11:00
13:35
LCA · 29.05 (Śr.)Larnaca
WAW · 29.05 (Śr.)Warszawa - Chopin
4 412 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa

730
za 1 auto
1 auto
Data od
26.05.2024
Data do
29.05.2024
730
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

134
za wycieczkę
134
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka4 412

Cena całkowita

4 412
Do zapłaty teraz4 412

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 7

deschanner

Opinia z serwisu Tripadvisor

Kwiecień 2024 ·

Para

Dodano: 04.05.2024

2.0

Biedny hotel 3-gwiazdkowy w cenie 4-gwiazdkowego!

Z zewnątrz wygląda jak przyjemny mały butikowy hotel, ale okazał się być zaniedbany w wielu miejscach. Słabo oświetlony wieczorem, co utrudniało jego zlokalizowanie z drogi. Mimo że odnowiono go tylko 6 lat temu, łazienki wyglądają i sprawiają wrażenie zużycia, zewnętrzne obszary są słabo utrzymane [rośliny wyglądają, jakby pilnie potrzebowały podlania], a schody prowadzące na plażę desperacko potrzebują pracownika do konserwacji z umiejętnościami murarskimi. Deski podłogowe na zewnątrz nie były pielęgnowane zimą i również wyglądały zużyte i nierówne. Na zewnętrznych obszarach leżały śmieci [stumilowe papierosy], które tam leżały cały czas naszego pobytu. Nikt ich nie posprzątał. Personel [poza nocnym menedżerem] wykazywał postawę nie da się, a młody korpulentny mężczyzna, który zarządza w ciągu dnia, był niegrzeczny wobec mojej żony przynajmniej 2 razy [zrzędliwy i bigosujący]. Inne problemy obejmują - Brak możliwości zakupu i spożycia własnych przekąsek na miejscu [zmuszani do zakupu przesadnie drogich napojów i przekąsek z ich minibaru, które są ograniczone w wyborze]. Udogodnienia są źle zarządzane - siłownia jest odizolowana i przeznaczona wyłącznie dla mężczyzn [gdybym była kobietą, nie korzystałabym z tego obiektu samodzielnie ze względu na to, że znajduje się w piwnicy na dole izolowanej klatki schodowej po boku obiektu. Śniadanie - nie wiem od czego zacząć! Sophie zawsze była pomocna - Wszystko, czego potrzebowałeś, [ona] dostarczyła, problem polegał na tym, że była tylko 1 osoba obsługująca cały obiekt podczas śniadania. Często pozostawiano ją, by sprzątała stoły, nakrywała je i zbierała numery pokojów całkowicie sama = zdecydowanie za mało personelu! Inni członkowie nie chcieli pomagać, więc wybierając jedzenie na zewnątrz, musieliśmy sami nakryć stół i znaleźć własny parasol, ponieważ nie było nikogo dostępnego, by pomóc. Nie poleciłbym tego miejsca głównie ze względu na cenę, ale także ze względu na jego zły stan i postawę personelu wobec klientów. Zdecydowanie zbyt drogi jak na to, co oferują. Duży minus dla mojej żony i mnie, i nie zamierzamy tu szybko wracać!

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Pogoda

23°C
18°C
20°C
14

Przed podróżą

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź