3 586  

za wszystkich

27
basen
budynek główny, teren hotelu
pokój
basen
balkon / taras

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK1006999

Lokalizacja

Hotel znajduje się w Larnaca Bay, około 8 km od centrum Larnaki i 21 km od lotniska w Larnace. W odległości 150 m od obiektu znajdują się bary, restauracje i dyskoteka, a najbliższy supermarket jest oddalony o 150 m. Przystanek autobusowy i postój taksówek znajdują się w odległości 50 m, co zapewnia wygodne połączenia z miastem i okolicą.

Plaża

Plaża znajduje się około 200 m od hotelu i składa się z piasku, żwiru i skał. Leżaki i parasole dostępne są za dodatkową opłatą.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Hotel oferuje 202 pokoje rozmieszczone na 8 piętrach. Do dyspozycji gości jest całodobowa recepcja, lobby bar, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), kantor wymiany walut oraz bezpłatny parking. Na terenie obiektu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje oraz plac zabaw dla dzieci. Dodatkowo hotel posiada 3 sale konferencyjne. Goście mogą korzystać z bezpłatnego wi-fi.

Atrakcje hotelowe

Hotel oferuje siłownię oraz możliwość uprawiania sportów wodnych (za dodatkową opłatą, realizacja przez firmy zewnętrzne). Dostępna jest także wypożyczalnia rowerów. Dla dzieci przygotowano mini klub i usługę baby-sitting (za opłatą).

Dla dzieci

Na terenie hotelu znajduje się plac zabaw, mini klub oraz możliwość wynajęcia opiekunki do dzieci.

Pokoje i zakwaterowanie

• Standard JuniorSuite (Widok na morze, Balkon): Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub podwójne łóżko, parkiet, balkon lub taras, minibar (za opłatą), ekspres do kawy na kapsułki, sejf i internet (bezpłatnie). Łazienka z prysznicem, ręczniki zmieniane dwa razy w tygodniu.

• Premium Pokój (Widok na cieśninę): Pokoje o powierzchni 30 m2, z łóżkiem queen size, king size lub podwójnym, parkietem, minibarem (za opłatą), ekspresem do kawy, sejfem i balkonem. Ręczniki zmieniane dwa razy w tygodniu.

• Standard Pokój (Balkon): Wyposażone w łóżko king size lub podwójne łóżko, balkon lub taras, ekspres do kawy, sejf i minibar (za opłatą). Łazienka z prysznicem.

• Standard Pokój (Widok na resort, Balkon): Posiadają te same udogodnienia co pokój standardowy, z widokiem na resort.

• Standard Pokój (Widok na morze, Balkon): Oferują widok na morze, balkon lub taras, minibar i sejf. Ręczniki zmieniane dwa razy w tygodniu.

• Singiel Standard Pokój (Balkon): Pokoje o powierzchni 20 - 29 m2, z łóżkiem queen size, balkonem lub tarasem, sejfem i minibarem (za opłatą).

• Superior Pokój (Widok na morze, Balkon): Pokoje o powierzchni 27 - 35 m2 z rozkładaną sofą, minibarem, ekspresem do kawy, sejfem i balkonem.

• Singiel Superior Pokój (Widok na morze, Balkon): Przeznaczone dla jednej osoby, z widokiem na morze i balkonem.

• Suite (Widok na kanał, Balkon): Wyposażone w łóżko king size, balkon lub taras, minibar, ekspres do kawy i sejf.

• Standard Suite (Widok na kanał): Pokoje wyposażone w łóżko king size lub podwójne, balkon, minibar i sejf. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przelot / bagaże

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.

• PLL LOT

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o wadze max. 8 kg i wymiarach 55×40×23 cm. Bagaż musi zmieścić się na górnej półce na pokładzie lub pod poprzedzającym fotelem. Płatne dodatkowo:

Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm (wysokość + szerokość + głębokość).

• WIZZ AIR

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:

Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• RYANAIR

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:

Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Ryanair - karta pokładowa mobile

UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.

Świadczenia

Cena Zawiera

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagażu),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair/Wizzair:40x30x20 cm; 8 kg bag. podręczny PLL LOT)

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahentaUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu rejestrowanego w przypadku przelotów liniami rejsowymi i tanimi liniami (Wizzair, Ryanair), bagażu 10 kg kabinowego (Priority - Wizzair, Ryanair)

• Miejsc obok siebie w samolocie

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne. Klienci przylatujący na Cypr są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Cyprze nie zawiera standardowej opieki rezydenta. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Ryanair - bagaż osobisty

W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm

Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard standard room (balcony)

2 dorosłych

Wylot
17:4521:50
KTW · 10.01 (Sob.)Katowice
PFO · 10.01 (Sob.)Paphos
Przylot
13:0015:05
PFO · 13.01 (Wt.)Paphos
KTW · 13.01 (Wt.)Katowice
3 586 zł
za pokój

Standard standard room (seaview, balcony)

2 dorosłych

Wylot
17:4521:50
KTW · 10.01 (Sob.)Katowice
PFO · 10.01 (Sob.)Paphos
Przylot
13:0015:05
PFO · 13.01 (Wt.)Paphos
KTW · 13.01 (Wt.)Katowice
3 782 zł
za pokój

Standard standard room (garden-pool view, balcony)

2 dorosłych

Wylot
17:4521:50
KTW · 10.01 (Sob.)Katowice
PFO · 10.01 (Sob.)Paphos
Przylot
13:0015:05
PFO · 13.01 (Wt.)Paphos
KTW · 13.01 (Wt.)Katowice
3 976 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking A1 Rondo, Piłsudskiego 56, 42-625 Pyrzowice

80
za 1 auto
1 auto
Data od
10.01.2026
Data do
13.01.2026
80
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 586

Cena całkowita

3 586
Zaliczka płatna teraz1 076
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 37

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 37 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Jowita
Opinia zweryfikowana

Czerwiec 2025

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 18.06.2025

8.6

+3

Hotel ładnie zagospodarowany, ładny widok na morze.Bardzo fajny beach bar.

Obsługa na najwyższym poziomie.

To do czego mogę się przyczepić to łazienki w pokojach do remontu i mało atrakcyjne kolacje z pustą salą.

Pomimo tego wypoczynek bardzo udany.

Zalety

Widok,beach bar,standard obslugi

Wady

Łazienki do odnowienia, słabe kolacje

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

Styczeń

14°C
11°C
17°C
10

Przed podróżą

Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.