3 738 zł
za wszystkich
Amathus Beach Limassol





Opis oferty
Opis
Wyjątkowy, nadmorski hotel z pieknym ogrodoem, prywatną plażą, oferuje niezwykłe udogodnienia dla rodzin, jednoczesnie nie zakłocając wypoczynku dorosłym Gościom.
Różnorodność i światowej klasy standard pokoi i apartamentów, lokale gastronomiczne i obiekty rekreacyjne, w tym niesamowite koncepcyjne spa, z pewnością zachwycą odwiedzających ten obiekt. LOKALIZACJA - Limassol, ok. 10 km od centrum, lotnisko Larnaca - ok. 40 km, lotnisko Pafos - ok. 60 km
PLAŻA -bezpośrednio przy hotelu, łagodnie opadająca, parasole i leżaki bezpłatnie
HOTEL - 203 pokoje w jednym budynku z windami. Do dyspozycji Gości: recepcja, punkt wymiany walut, sejf w recepcji. Płatne: pralnia, usługi consierge, sklep z pamiątkami, minimarket, jubiler, fryzjer. % restauracji, 3 bary. Wi-Fi bezpłatne
Pokoje
Klimatyzacja (sezonowo), łazienka (WC wanna/prysznic, suszarka do włosów), balkon, telefon, TV-sat, płatna telewizja i wideo na żądanie, szybkie łącze internetowe, minibar (płatny), sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Uwaga! pokoje o podwyższonym standarcie (większe, superior, suite, z widokiem na morze/basen, de lux - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne standardowe (family bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli, łóżka piętrowego. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE -3 odkryte baseny (czynne w miesiącach kwiecień-listopad w zależności od warunków atmosferycznych, w tym jeden tylko dla dorosłych), 1 kryty basen ze słoną wodą, podgrzewany, zjeżdżalnie w wydzielonej części basenu dla dzieci, miniklub dla dzieci, klub dla nastolatków, zajęcia sportowe, wieczory tematyczne, siłownia, aerobik. Płatne: strefa SPA, zabiegi w strefie SPA, sporty wodne na plaży
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
CENA ZAWIERA (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
• Przelot
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - opieka polskojęzycznego rezydenta
• Bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40 cm x 20 cm x 25 cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40 cm x 30 cm x 20 cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Miejsc obok siebie
• Bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej. BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
• Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 20 cm)
• Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20 lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
• Bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 23 cm)
• Bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
• Miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair. OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta. Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza. Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro. Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok. 5 Euro w jedną stronę. W sezonie zmimowym hotele przeprowadzają częściowe prace renowacyjne i remonty.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy. 4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu. 5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Superior superior twin room inland view
2 dorosłych
Standard superior room (without balcony-terrace)
2 dorosłych
Superior z widokiem na morze superior twin room sea view
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Tani i Bezpieczny PREMIUM, ul. Generała Wiktora Thommee 10, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 738 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 2
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Luty 2008
Para
10
Właśnie wrócilismy z hotelu Amathus, było cudownie. Hotel pięknie położony, piękny ogród, baseny super, obsługa na najwyższym poziomie. Czuliśmy się tam wspaniale, na pewno jeszcze wrócimy. Podróżujemy od 15 lat, 2/3 razy w roku, ale pierwszy raz mogę zupełnie szczerze powiedzieć - polecam. Polecam wszystkm którzy chcą poczuć sie wyjątkowo.
Pogoda
Styczeń
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.

































