1 240  

za wszystkich

8
basen
recepcja / lobby
pokój
basen
pokój

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK852486

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Aparthotel Mariela położony jest w odległości około 38 km od lotniska w Paphos. Hotel położony w miejscowości Polis oddalony od centrum miejscowości o około 1 kilometr, do najbliższej plaży około kilometr. W niewielkiej odległości od hotelu Goście znajdą przystanek autobusowy oraz postój taksówek.

Wyposażenie

Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Górne piętra są łatwo osiągalne za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest sejf. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z internetu (odpłatnie) oraz WiFi. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie hotelu znajduje się również sala telewizyjna. Goście mają możliwość skorzystania z udostępnionych miejsc parkingowych. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem, kuchnią i łazienką. W większości pokoi do standardowego wyposażenia należy również balkon. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują oddzielnymi sypialniami. Do dyspozycji gości jest także sejf. W aneksie kuchennym znajdują się lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. W apartamentach do użytku gości jest kuchenka gazowa. Telefon i telewizor należą do standardowego wyposażenia pokoi. W łazience znajdują się prysznic i suszarka do włosów.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Pełne odprężenie zapewni Państwu kąpiel w jacuzzi. Gościom spędzającym czas aktywnie proponujemy rower / rower górski, golfa i bilard. Copyright GIATA 2004 - 2016. Multilingual, powered by client no.

Wyżywienie

Hotel oferuje następujące warianty żywieniowe: śniadanie i wyżywienie częściowe.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:

Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie:

Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.

Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.

Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Standard studio

2 dorosłych

Zakwaterowanie2026-04-14
Wykwaterowanie2026-04-21
1 240 zł
za pokój

Standard studio

2 dorosłych

Zakwaterowanie2026-04-14
Wykwaterowanie2026-04-21
1 240 zł
za pokój

Standard studio (poolview, balcony)

2 dorosłych

Zakwaterowanie2026-04-14
Wykwaterowanie2026-04-21
1 377 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Ubezpieczenia
Promesa

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

288
za wycieczkę
288
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

80+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka1 240

Cena całkowita

1 240
Zaliczka płatna teraz360
Pozostała kwota płatna na 31 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 1 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Michał
Opinia zweryfikowana

Maj 2025

·

Singiel

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 04.05.2025

10

+2

Jeżeli chodzi o hotel Mariela to muszę przyznać, że zaskoczyłem się - i to pozytywnie. Jako, że na portalu wakacje.pl nie było jeszcze żadnej opinii na temat tego hotelu (w takim razie - moja jest pierwsza :) ) - to poczytałem sobie na temat tego hotelu na innych portalach - i byłem przygotowany trochę sceptycznie (a niepotrzebnie!) - na stan według tamtych opisów. Ale na szczęście okazało się nieprawdą! Wiadomo - jak ktoś oczekuje 5* Hiltona albo wypasu z All Inclusive, to nie ten target - ale dla osoby, która chce wynająć sobie nocleg z dostępem do aneksu, w którym dba się o czystość i nie ma żadnych problemów - wówczas jak najbardziej ok. Ale po kolei. Obiekt składa się z 3 budynków - A,B i C. Ja dostałem pokój w budynku B, więc żaden gwar od ulicy do mnie nie dochodził. Pokój ogromny!!! Materace fajne, nowe, wysokie - jak dla - dobre. Łazienka - ogromna! Niektórzy pisali na innym portalu, że pokój stary, zniszczony, wymaga odnowienia. To albo ja byłem w innym hotelu - albo co dopiero został odnowiony :P Nie mogłem się przyczepić co do stanu pokoju, w pokoju było wszystko co niezbędne do życia - aneks kuchenny, sztućce, kubki, naczynia, talerze, etc. - czajnik, nowoczesna płyta elektryczna, mikrofalówka, lodówka. Szmatkę i płyn do naczyń panie sprzątaczki również dały :) Ano właśnie - sprzątanie - pokój codziennie sprzątany, uzupełniane mydełka i szampony jednorazowe, uzupełniany papier toaletowy (co nie wszędzie w apart-hotelach jest normą), wymieniane ręczniki i pościel, opróżniane kosze - tu naprawdę nie było się do czego przyczepić. No i jeszcze jedna ważna rzecz - o każdej porze dnia i nocy - ciepła woda pod prysznicem - co w Grecji również nie zawsze jest oczywistością. Opcji śniadaniowej nie wykupiłem, bo śniadania serwowałem sobie sam, więc nie mogę się wypowiedzieć. Naprzeciwko hotelu zresztą znajduje się również bardzo dobrze zaopatrzona piekarnia, w której można zaopatrzyć się we wszelaki zakres pieczywa - oraz posiedzieć w otoczeniu młodych Greczynek z obsługi przy zakupionej kawie z ekspresu :) Z kolei z drugiej strony hotelu - wystarczy przejść przez parking hotelowy, zejść z małej górki - i dosłownie kilkaset metrów od hotelu znajduje się sieciowy market, posiadający wszystko od A do Z. Wracając do opisu pokoju - klimatyzacja jest - owszem, dodatkowo płatna, czego nie było w opisie - ale w recepcji przy wejściu wisi bardzo czytelna informacja, że klimatyzacja płatna 5 Euro za dobę. Ja byłem w maju - w ogóle nie potrzebowałem klimatyzacji. Balkon z drzwiami uchylnymi w zupełności mi wystarczał :) Właściciel bardzo miły, uśmiechnięty, obsługa również. Przyjeżdżałem do tego hotelu pełen obaw i niewiadomych - a jak otwarto dla mnie drzwi do pokoju - pozytywnie się zaskoczyłem, dlatego po obawach przed-wyjazdowych myślę, że mogę być zadowolony, że wybrałem właśnie ten obiekt.

Zalety

Blisko centrum, blisko piekarnia, blisko market, codzienne sprzątanie, dbanie o uzupełnianie środków czystości, wyposażenie umożliwiające samodzielne zadbanie o posiłek

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

Kwiecień

18°C
16°C
17°C
13

Przed podróżą

Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.