Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2866 zł/os.
5 732 zł
Palas (Petrovac)
7.2
1 opinia
4.0
419 opinii
7.2
1 opinia
4.0
419 opinii
Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Promocja
Click&Go - LATO 2024
Bezpłatna zmiana rezerwacji do 30 dni przed wyjazdem (1 raz możesz zmienić: hotel, wyżywienie lub pokój w ramach tego samego kierunku na inną ofertę Organizatora z wylotem do 31.10.2024 r.). Zaliczka tylko 28%.
Opis oferty
Opis hotelu
Czterogwiazdkowy hotel wypoczynkowy Palas usytuowany jest w małej nadmorskiej osadzie Petrovac otoczonej skalistymi wzgórzami i plażami, gdzie panuje łagodny klimat śródziemnomorski. Położny pośród drzew oliwnych i pomarańczy, obiekt oferuje widoki na zatokę oraz wyspy Katic i Sveta Nedjelja. Bezpośrednio przy hotelu znajduje się piaszczysta plaża, a supermarket oddalony jest jedynie o 300 m. Na terenie hotelu znajduje się basen odkryty z oddzielną częścią dla dzieci, sala fitness oraz strefa SPA z sauną i gabinetem masażu. Pokoje gościnne dysponuje umeblowanym balkonem, minibarem, sejfem, telewizorem z płaskim ekranem i kanałami satelitarnymi, indywidualnie regulowaną klimatyzacją oraz łazienką z prysznicem i suszarką do włosów. Hotelowa restauracja serwuje dania kuchni czarnogórskiej, a także kontynentalnej i międzynarodowej.
Kategoria click&go
4 gwiazdki
Plaża
Leżaki i parasole •
Piaszczysto-żwirowa
Plaża piaszczysta
Publiczna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców •
Rozrywka i sport
Basen dla dzieci
Basen x1
Basen zewnętrzny
Brodzik
Centrum fitness
Fitness
Masaże •
Sauna
Siłownia
Spa&Wellness •
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców •
Wyżywienie
Śniadania
Śniadania i obiadokolacje
Śniadania, obiady i kolacje
Wyżywienie info
Bar
Bary
Restauracja
Restauracja a'la carte
Restauracje
Udogodnienia w pokoju
Indywidualnie regulowana klimatyzacja
WiFi
Balkon
Telewizor z płaskim ekranem
Kanały satelitarne
Sejf •
Minibar •
Prywatna łazienka
Wanna lub prysznic
Suszarka do włosów
Zasilanie 220V
Sprzątanie
Niedostępne
Pokoje dla palących, przystosowanie dla wózków inwalidzkich
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 140
Całodobowa recepcja
WiFi
Leżaki na plaży
•
Parasole przeciwsłoneczne na plaży
•
Leżaki przy basenie
Parasole przeciwsłoneczne przy basenie
Kryty basen
Odkryty basen
Klimatyzacja w częściach wspólnych
Bar x 2
Bar przy basenie
Restauracja x 2
Taras
Usługa prasowania
•
Usługa prania
•
Przechowalnia bagażu
Parking
•
Sala fitness
•
Zwierzęta nie są akceptowane
Masaże
•
Sauna
Centrum SPA •
Zakwaterowanie w godzinach: 12:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 10:00
Odległość
Lotnisko Tivat – 39 km
Plaża – 30 m
Centrum miasta – 100 m
Atrakcje turystyczne
Zamek Kasti - 550 m
Sveti Stefan – 9,4 km
Stare miasto w Budvie – 19 km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 180 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 340 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
Lot
Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23cm) oraz małą torebkę (40x35x12cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 430 PLN/szt. WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 420 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 600 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 825 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 750 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 950 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Easyjet
Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt. Smartwings
Cena zawiera bagaż podręczny (55x45x25cm) o wadze do 8 kg. Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 260 PLN/szt.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać za pośrednictwem Click&Go lub samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po otrzymaniu dokumentów podróży.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Rezerwacja miejsc obok siebie wraz z odprawą
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez Click&Go w cenie
• 149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
• 249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air
• 179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy Jet
W takim przypadku zostaną Państwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a także obywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numerktóre obejmuje:
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN, koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR, ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok. lub pogrzebu za granicą. Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL), Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
Rezydent
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Klienci objęci są obowiązkowym podatkiem turystycznym, który jest pobierany na miejscu w hotelu
Dorośli: ok. 1,5 EUR/os. /dzień, dzieci 12 - 18 lat ok. 1 EUR/os. /dzień, poniżej 12 lat ok. 0,50 EUR/os. /dzień.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard room (balcony)
2 dorosłych
Warto dokupić
Sky parking, ul. Juliusza Słowackiego 199d, 80-298 Gdańsk, Polska
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
5 732 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 6
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Zawiedziony
Nie lubię wystawiać złych recenzji, ale tyle usterek się pojawiło, że czuję, że inni powinni poznać nasze doświadczenie. Podróż z lotniska trwa niecałą godzinę. Dotarliśmy do hotelu i zostaliśmy powitani przez przedstawiciela Sagii z drinkiem powitalnym. Jak dotąd wszystko w porządku. Przedstawiciel Sagii ogłosił, że sam dokona zameldowania. Jeden mężczyzna dla ponad 50 osób, serio? Ja już stałam przy recepcji, ale wszyscy ruszyli do przodu, próbując wejść pierwszy. Jeden mężczyzna dosłownie włożył swoje paszporty przede mną od tyłu. Niegrzeczni ludzie, nie wina hotelu. Przydzielono nam pokój na drugim piętrze i powiedziano, żebyśmy po prostu poszli za rogiem i w górę. Okazało się, że 'w górę' to strome schody z ciężkimi walizkami. Jest tylko winda obsługująca trzecie piętro i wyżej. Brak windy na pierwszym i drugim piętrze. Gdy weszliśmy do pokoju, zapach ścieków był przytłaczający. Trwało to przez całe 2 tygodnie. Zła instalacja sanitarne oznaczała, że gdy spłukiwano toaletę, woda wypływała w prysznicu, dość obrzydliwe. Brakowało pilota do telewizora. Potrzebowało 3 wizyt do bardzo znudzonej recepcjonistki, żeby dostarczyć nowy. Pokój wyglądał bardzo zaniedbany. Nie rozumiem, jak hotel może mieć 4 gwiazdki. Zasłona wisiała z drążka. Poprzedni dzieciak pisał po folderze informacyjnym. Łóżka były bardzo twarde. Klimatyzacja mogłaby równie dobrze nie działać, tak słaba była. Recepcja powiedziała nam, żeby zostawić ją włączoną cały czas, żeby pokój się ochłodził, co zrobiliśmy. Początkowo było 29 stopni, a po dwóch tygodniach 27 stopni. Czasami pokój był sprzątany, czasami nie. Wokół basenu było mnóstwo leżaków. Basen miał około 5 stóp głębokości, bez płytkiego końca. Ja mając 5 stóp 2 cale nie sięgałam do dna, ale to było ok, ale rodzice mieli problem z małymi dziećmi. Teraz co do restauracji i napojów. Mogę tylko powtórzyć to, co powiedzieli poprzedni goście. Jedzenie jest okropne. Zawsze zimne. Rozumiem, że jesteśmy w innym kraju i gusta są zupełnie inne od tego, do czego jesteśmy przyzwyczajeni, ale trochę większa różnorodność byłaby miła. Deser zawsze był taki sam, nudny kawałek kremowego ciasta lub owoc. Można by się z tym obejść przez kilka dni, ale po tygodniu było nie do zniesienia. Zarówno mój mąż, jak i ja mieliśmy po dwa dni zatrucia pokarmowego, tak samo jak kilku innych gości w naszej grupie. Sugerowano, że to dlatego, że mleko w Czarnogórze nie jest pasteryzowane, ale nigdy się nie dowiemy. Na śniadanie sok pomarańczowy z maszyny był tak słaby i bez smaku, a kawa nie do wypicia. Kupiliśmy własne saszetki kawy i używaliśmy ich. Na lunch i kolację sok pomarańczowy był wyłączony, dostępna była tylko woda lub słabej jakości wino. Nie ma możliwości zamówienia innych napojów. Cały hotel jest bardzo zaniedbany i wymaga całkowitego remontu. Jak ten hotel może być hotelem Sagii, to poza mną. Wszędzie są schody i stopnie, a wszelkie rampy dla wózków/inwalidzkich są tak strome, że ryzykujesz życiem. Były tam dwie wesela, gdy byliśmy tam, ale zupełnie nas to nie przeszkadzało. Po powrocie do domu nasz lot został odwołany, co oznaczało, że musieliśmy zatrzymać się w innym 4-gwiazdkowym hotelu niedaleko lotniska. Różnica była ogromna. Hotel Palma w Tivat był absolutnie cudowny, zwłaszcza personel. Hotel Palas ma oddzielny budynek po drugiej stronie ulicy i podobno był znacznie lepszy od głównego hotelu.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej