Black Week Trwa! ⏱️ Rabaty do 40% i oferty do 999 zł/os.Sprawdź

Aurora Bay Resort (ex Oriental Bay)

Kod oferty: WAK256022
Last minute
Kod oferty: WAK256022
1/20
budynek główny, basen, wakacjepl
teren hotelu, wakacjepl
teren hotelu, basen
recepcja / lobby
recepcja / lobby

Promocja

Coral Travel - EgiptOferta promocyjna z testem PCR na COVID-19 gratis (test jest wykonywany na lotnisku, po przylocie do Egiptu i jego koszt pokrywa Organizator). Osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19 są zwolnione z obowiązku wykonania testu.

Opis oferty

Region: Marsa El AlamOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK256022

Region

Marsa Alam

Opis

Wymarzone miejsce dla zwolenników wszelkiego rodzaju sportów wodnych. Najlepsze warunki będą mieli nurkowie, zarówno amatorzy jak i profesjonaliści. Niedaleko brzegu można podziwiać rafę koralową. Zielony ogród dookoła hotelu sprzyja regeneracji sił. Z pobytu w tym miejscu będą zadowolone także dzieci. Dla nich przygotowano miniklub, program animacyjny a także obszerny brodzik.

Lokalizacja

15km od centrum Marsa Alam, 15km od lotniska w Marsa Alam. Hotel usytuowany na powierzchni: 60000m2.

Kategoria organizatora

4

Data otwarcia

2010 r.

Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

Internet

• Wi-Fi w hotelu płatne

Plaża

300m od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane w 13 budynkach

• 13 bloków (liczba pięter: 3)

Typy pokoi

• pokoje superior: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatne), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje rodzinne: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatne), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje classic dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatne), aneks kuchenny, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

(każde 2 pokoje standardowe typu Classic posiadają wspólną część wypoczynkową oraz wspólny balkon - może to być tzw. balkon francuski)

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracja a la carte, bar

All Inclusive

(10:00-00:00)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30)

• lody

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Restauracje a la carte

• płatna. Wymagana rezerwacja.

• egipska

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• siatkówka plażowa

• bilard

• aerobik

• siłownia

• animacje

Płatne

• centrum SPA

• masaż

• sauna

• jacuzzi

• dyskoteka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)

• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK(ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE)

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak

Aktualizacja opisu

17.09.2021 11:02

Usługi dostępne w hotelu

SPA

Disco

Siłownia

All Inclusive

Serwis plażowy

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Niedziela, 28.11.2021
08:20
13:40
WAWWarszawa - Chopin
HRGHurghada

Powrót

Sobota, 04.12.2021
17:10
20:50
RMFMarsa Alam
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

4.8
Jacek Klient Wakacje.pl
Pobyt - Październik 2021Grupa przyjaciół
Złote czasy ten hotel ma za sobą wszystko co drewniane jest zniszczone, ale najgorsze to brud na blatach i ręczniki zebrane z podłogi i składane zamiast wymiany. Kupno karty Sim to 20 dolarów za 4 GB. Na lotnisku 15 GB neta za 15 dolarów. Przy hotelu jesteś przyjacielem jak zostawiasz kasę, nie chodzi o bakszysz tylko kupowanie usług po iście Europejskich cenach. Program lojalnościowy nie istnieje nawet po 15 pobytach. Największa wada to recepcja a zwłaszcza Karim zwykły cham.
ZaletyMili ludzie z obsługi restauracja, barmani a zwłaszcza kucharze to duży plus hotelu.
WadyZameldowanie to masakra mimo wykupienia pokoju Superior dostajemy pokój daleko od wszystkiego z brudnymi ręcznikami. Najgorsi są panowie z recepcji, potrafią być bardzo niemili. Oczywiście wszystko zależy od ich humoru więc potrafią na starcie obrzydzić to miejsce.

2.8
Jacek Klient Wakacje.pl
Pobyt - Luty 2020Para
Pokoje stare i łączone wspólnym salonem i innymi parami. Dojście do plaży chyba kilometr z koniecznością przejścia przez ulicę. Alkohol ochydny, Obiad w barze przy plaży porażka, tak jak wieczorne tzw. animacje. Hotel pośrodku niczego.
Zaletyspokój, cisza.
Wadybrak atrakcji dla dzieci w ciągu dnia i dla dorosłych wieczorem.

7.2
Misia
Pobyt - Październik 2019Grupa przyjaciół
Spędzilismy 2 tyg w tym hotelu w październiku. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem zatoki, morza i rafy. To poprostu Bajka:) płaszczki,żółwie, mureny i miliony pięknych kolorowych rybek na wyciągnięcie ręki. Codziennie zielona flaga także snurkować można było od rana do wieczora. Jeśli chodzi o sam hotel to też nam się podobał. Oczywiście bywaliśmy w dużo lepszych i bardziej zadbanych ale nie można robić problemu z nieskoszonej trawy czy zużytej kostki brukowej. Jest wyslużony, kameralny ale naprawdę ma swój urok. Jedzenie było smaczne jak na Egipt- zawsze można było coś znaleźć dla siebie.Nikt nie chodził głodny, nikt nie chorował na zemste. Poprawiło się na przestrzeni lat. Natomiast największym minusem była łazienka i bardzo słabo sprzątane pokoje. Dolary nic nie pomagały. Wymienione ręczniki i czasem tylko przetarta podłoga.nic poza tym. Do tego smród w łazienkach niesamowity. Podejście animatorów i jednego pana z baru przy plaży też pozostawało wiele do życzenia, byli mili tylko do momentu kiedy chcieli sprzedać bilety na płatną imprezę na plaży i gdy chcieli by wystawić dobrą opinie o hotelu. Żenada. Poziom animacji 2. Ludzie przyjeżdżają do tego hotelu tylko ze względu na rafę ale rozmawiając z osobami którzy byli tam już po 7 czy nawet 12 raz potwierdzają że bardzo hotel traci na poziomie czystości i słabych, wymuszonych animacjach, które z roku na rok są coraz słabsze. Wystarczyło by poprawić te punkty i hotel nie traciłby klientów a wręcz zyskiwał wielu nowych.Być może wrócimy tam ale ze względu na rafę i zatokę i jedzenie. Menadżer hotelu powinien się nad tym bardzo zastanowic. Gdyby nie rafa nie pociągnęli by długo.
ZaletyBaaaaajeczna rafa :)
WadyAnimacje,czystość pokoi pozostaje wiele do życzenia.

9.0
kornelia
Pobyt - Wrzesień 2019Rodzina z dziećmi
Pobyt uważam za bardzo udany .Polecam hotel super zatoka,przemiła obsługa,dobre jedzenie . Chętnie tam wrócę :) polecam :)
Zaletyprzepiękna zatoka ,dobre jedzenie ,obsługa hotelowa super :)
Wadyhotel starszy wymaga odświeżenia

8.0
Marta Klient Wakacje.pl
Pobyt - Maj 2019Grupa przyjaciół
Hotel położony w spokojnej okolicy, bardzo ładne widoki z pokoju, fajny bar na plaży
Zaletypiękna zatoka, można zobaczyć mieszkajace tam żółwie
Wadytrzeba przejść kawałek do plaży

Mapa

Pogoda

30°C
12°C
10

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak- 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy po 7 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).