Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1509 zł/os.
3 742 zł
Maritime (Kremasti)
4.0
36 opinii
4.0
36 opinii
Opis oferty
Opis
LOKALIZACJA - w miasteczku Kremasti, ok. 300 m od centrum, ok. 3 km od Ialyssos, ok. 8 km od klasztoru Filerimos, ok. 9 km od miasta Rodos, ok. 14 km od Doliny Motyli, ok. 16 km od Kalitea Springs, ok. 4 km od lotniska
Plaża
Ok. 850 m od hotelu, publiczna, kamienista, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 3-piętrowy, 24h recepcja, lobby, sala TV, parking, przechowalnia bagażu, snack bar, ogród, miejsce do grillowania
Płatne: wypożyczalnia samochodów, motocykli i rowerówWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych płatne
Pokoje
Typu Studio - ok. 25 m2, 2-osobowy lub 3-osobowe
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja (płatna), łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, sejf, aneks kuchenny (płyta kuchenna, czajnik, lodówka, sprzęt kuchenny), zestaw do parzenia kawy i herbaty, balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
Apartament z jedną sypialnią- ok. 35 m2
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny, oddzielny basenik dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, plac zabaw, boisko do siatkówki w ogrodzie
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. 3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu. 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
• Podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i hotele 1 i 2 - ok. 0,75 EUR; 3 - ok. 1,5 EUR , 4 - ok. 3,5 EUR, 5 - ok. 5 EUR. Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Studio standard
2 dorosłych
Apartament standard
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Holiday Car Park, Cholerzyn 203, 32-060 Kraków
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 742 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 5
Opinia z serwisu Tripadvisor
Para
3.0
Wiesz, że hotel znajduje się na trasie lotów, jeśli to problem, to nie rezerwuj go, wszystkie opinie o tym hotelu to potwierdzają.
Przyjechaliśmy na Rodos na weekend, wylądowaliśmy 16-18 lipca, zapłaciliśmy £81 za pokój tylko na 2 noce. Po przylocie z lotniska skorzystaliśmy z taksówki, która kosztowała €17. Nie ma sensu zamawiać transportu do hotelu (można wziąć autobus z lotniska, trzeba tylko poprosić o kierunek Kremasti, a autobus zatrzymuje się tuż przed hotelem. Warto zwrócić uwagę na ekran, na którym jest napisane 'maritime', co jest naprawdę pomocne). Po przyjeździe do hotelu musieliśmy sami wypełnić formularze, recepcjonista mówił bardzo dobrze po angielsku. Trzeba zapłacić dodatkowo za klimatyzację - €7 za dzień. Klimatyzacja była naprawdę dobra, a jeśli chodzi o śniadanie, to kosztowało dodatkowo €6 lub €7 od osoby, nie pamiętam dokładnie. Zapłaciłem za śniadanie na jeden dzień, żeby zobaczyć, jakie jest (o tym napiszę za chwilę). Mieliśmy pokój 409, wszystkie pokoje mają balkon. Pokój jest studiem z podwójnym łóżkiem, które było wygodne, była też mała kuchnia z czajnikiem, płytą elektryczną i lodówką, co zawsze jest przydatne. Był telewizor, ale nie działał (szczerze mówiąc, to mnie to nie zmartwiło). Łazienka - dosłownie musiałem się zaśmiać, gdy zobaczyłem prysznic, był okropny, zasłona prysznicowa nie zasłaniała całej przestrzeni, a sam prysznic... nie był zbyt dobry, ale za to było ciągłe ciepła woda!!! Umywalka jest ogromna!!! Jeśli rolka papieru toaletowego jest przy ścianie obok prysznica, to trzeba ją przenieść, bo się zmoczy, i wsunąć zasłonę prysznicową do wanny, inaczej łazienka się zaleje. Poza tym wszystko było w porządku!!! Klimatyzacja działa, co jest genialne, chociaż w nocy było mi zimno (jeśli jesteś z Wielkiej Brytanii, weź ze sobą koc), bo na łóżku jest tylko prześcieradło!!! Basen był mały, ale wystarczający, było dużo leżaków, chociaż może potrzeba więcej parasoli. Jest też bar przy basenie, ceny napojów nie przekraczały €5 za 2 napoje bezalkoholowe. Śniadanie serwowane jest przy basenie, było naprawdę minimalne, niezbyt mi się podobało, ale personel jest tutaj bardzo pomocny. Hotel znajduje się na trasie lotów do lotniska, wszyscy piszą w swoich recenzjach, że jest głośno, zwłaszcza w nocy, bo wtedy przylatują największe ilości samolotów, więc ja jestem zadowolony, bo uwielbiam samoloty i lotnictwo, więc nie narzekaj, że hotel jest głośny, bo każda recenzja to potwierdza, więc jeśli zarezerwujesz to miejsce, to twoja sprawa. Pojechaliśmy do miasta Rodos i starego miasta, złapaliśmy autobus, przystanek jest naprzeciwko hotelu po drugiej stronie. Rodos jest ostatnim przystankiem autobusu, kosztuje €2.50 od osoby, dosłownie 30 minut jazdy autobusem. W hotelu mają cały rozkład jazdy autobusów, łatwo jest się połapać, choć autobus nie zawsze jest punktualny, ale to taka Grecja, po prostu czekasz, aż się pojawi!!! W drodze powrotnej wystarczy dojechać do głównego przystanku, gdzie autobus cię wysadził, wsiąść do numeru 12 do Kremasti i patrzeć na ekran, kiedy pokaże 'następny przystanek', trzeba zwrócić uwagę na 'maritime', a autobus zatrzyma się tuż przed hotelem!!! Zapłaciliśmy €2.30 od osoby za powrót, jest kasa biletowa, gdzie można kupić bilet. Plaża w Kremasti to plaża kamienista, ale jak już wejdziesz do wody, to jest piasek na dnie!! Na plaży jest też kitesurfing. Jest przyjemny ciepły wiatr, co jest miłe i pomaga złagodzić upał. Jest tam też przyjemna bar sportowy o nazwie Billy's, gdzie ceny są bardzo przystępne, jedliśmy tam obiad dwa razy, miłe osoby i niedaleko hotelu, mnóstwo kotów, więc jeśli lubisz koty, będziesz zadowolony. Ogólnie hotel i Kremasti były piękne i w odpowiednim miejscu dla naszych potrzeb. Poleciłbym ten hotel i to miejsce, jeśli chcesz spędzić kilka dni wakacji, może lepiej poszukać gdzieś indziej, jeśli planujesz być dłużej niż tydzień, ale na pewno wrócę. Nasz lot był dopiero wieczorem, co było uciążliwe, bo chcieli nas obciążyć dodatkowymi €40 za późniejsze wymeldowanie do godziny 16, co wydaje mi się trochę przesadzone, wymeldowanie jest o 11 rano, co jest trochę wcześnie, a zameldowanie o 15. Wymeldowanie o 12 byłoby lepsze. Za tę cenę nie mam zastrzeżeń. W pokoju jest dozownik do dezynfekcji rąk, nie ma windy, więc nie jest to dobre dla osób na wózkach, zwłaszcza jeśli nie jesteś na parterze, i dla osób z wózkami dziecięcymi.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
W okresie od marca do października wysokość podatku wynosi:
Hotele 1* i 2* - 1,50 EUR pokój/doba
Hotele 3* - 3 EUR pokój/doba
Hotele 4* - 7 EUR pokój/doba
Hotele 5* - 10 EUR pokój/doba
W okresie od listopada do lutego wysokość podatku wynosi:
Hotele 1* i 2* - 0,50 EUR pokój/doba
Hotele 3* - 1,50 EUR pokój/doba
Hotele 4* - 3 EUR pokój/doba
Hotele 5* - 4 EUR pokój/doba
Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej