Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2394 zł/os.
5 976 zł
HTop Royal Star
7.1
36 opinii
3.0
2451 opinii
7.1
36 opinii
3.0
2451 opinii
Opis oferty
Kraj
Hiszpania
Hotel info
Wakacyjny kompleks hotelowy dogodnie położony w odległości spaceru od piaszczystej plaży Fenals, a także głównego bulwaru i tętniącego życiem centrum Lloret de Mar. By w pełnie delektować się wakacjami hotel proponuje wiele udogodnień zarówno dla najmłodszych jak i dorosłych gości. Dla miłośników sportu przygotowano fitness, a dla dzieci kącik zabaw i sezonowy mini klub, w którym spędzić można wiele godzin zabawy. Dania smacznej kuchni serwowane są w hotelowej restauracji, której wystój uzupełnia oryginalny efekt akwarium. Szklane ściany basenu graniczą z restauracją, dzięki czemu podczas kolacji, można „zajrzeć do basenu”. Sprawia to wyjątkowe wrażenie, że restauracja znajduje się pod wodą. Po intensywnie spędzonym dniu każdy z gości powinien odwiedzić hotelowe spa, gdzie zrelaksować można się w saunie i jacuzzi, a także korzystając z dużego krytego basenu. Na wieczornego drinka zaprasza hotelowy bar, a czas umila tu cykliczna animacja lub muzyka na żywo. Kategoria lokalna 4
Lokalizacja
Lloret de Mar, spokojna okolica dzielnicy Fenals. Butiki, bary, restauracje w pobliżu. Tętniące życie centrum kurortu z klubami i dyskotekami ok. 550 m od hoteli. Lotnisko w Gironie ok. 30 km, w Barcelonie ok. 95 km.
Plaża
Ok. 650 m od hotelu plaża Fenals, piaszczysto-żwirkowa, długa i szeroka, publiczna, bezpłatna. W sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.
Hotel
396 pokoi, hol powitalny, recepcja 24h, przestronne lobby, windy, kąciki wypoczynkowe, restauracja główna, lobby bar i cafeteria, sezonowy snack bar, butik, punkt wymiany walut, płatny kącik internetowy, płatne miejsca parkingowe.
Pokój
Wygodny, funkcjonalnie wyposażony pokój typu standard STD (2-os., możliwość 1 lub 2 dostawek)- klimatyzacja (sezon letni), ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), płatny sejf, balkon. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego).
Sport i rozrywka
Dwa basen zewnętrzne (sezon letni), tarasy słoneczne. Leżaki przy basenach bezpłatnie. Płatne - bilard, tenis stołowy, automaty do gier, saplecze spa z basenem krytym, sauną i jacuzzi. Sezonowo cykliczne programy animacyjne i wieczory z muzyką na żywo. Bogata oferta dziennych i nocnych atrakcji kurortu Lloret de Mar.
Dzieci
Brodzik, kącik zabaw
Opcje wyżywienia
• śniadania, obiadokolacje PLUS (HB+)
• All inclusive soft (ALS)
• All inclusive (ALL)
Wyżywienie hb+
2 posiłki główne - śniadanie, obiadokolacja / dania kuchni lokalnej oraz międzynarodowej / cykliczne menu tematyczne / ciepłe i zimne napoje bezalkoholowe podczas śniadania / limitowane wino i woda do obiadokolacji / leżaki przy basenie bezpłatnie
Uwagi
Hotel objęty obsługą rezydenta z językiem polskim - telefon alarmowy, spotkanie informacyjne w hotelu. Obiekt wymaga odpowiedniego ubiory w sali restauracyjnej, panowie długie spodnie.
Nasza opinia
Hotel, choć nie należy do najnowszych obiektów, oferuje wygodne zakwaterowanie, dobry serwis i szeroki wachlarz usług. Przestronny, tętniący życiem obiekt gości międzynarodową klientelę, a przynależność do sieci hotelowej to gwarancja serwisu i dobrej obsługi.
Przewóz bagażu
Limity bagażowe w zależności od linii lotniczej
EasyJet (kod lotu EZY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 45x36x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 56x45x25cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 15kg i max wymiarach 56x45x25cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym. LOT (kod lotu LO) – duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x23cm, max waga do 8kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym. Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. Vueling Airlines (kod lotu VY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x30cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem) + mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym. Opcjonalnie za dopłatą zamiana bagażu rejestrowanego na duży (standardowa walizka) o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym lub 4) duży bagaż rejestrowany o max wadze do 26kg przewożony w luku bagażowym lub 5) duży bagaż rejestrowany o max wadze do 32kg przewożony w luku bagażowym. Powyższe informacje nie dotyczą dzieci do lat 2 (tzw infantów). Ceny dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.
Ważne
Informacje na temat funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, wyżywienia (w tym pakiet all inclusive) są informacjami ogólnymi i mogą ulegać zmianom ze względu na sezonowość, warunki atmosferyczne, prośby gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu. Z uwagi na różne zasady standaryzacji hoteli w poszczególnych krajach stworzyliśmy wewnętrzny, subiektywny system oceniania obiektów, ustalona wewnętrzna kategoryzacja podawana jest w informacjach o obiektach i na dokumentach podróży. Oficjalna kategoria lokalna znajduje się w opisach obiektów. Zgodnie z polityką niektórych hoteli, mogą one pobierać depozyt za korzystanie np. z ręczników plażowych, TV, klimatyzacji, minibarów itp. Szczegółowe informacje dostępne w recepcji.
Cena zawiera
Cena zawiera: bilet lotniczy | przewóz bagażu podręcznego | transfer lotnisko-hotel i hotel-lotnisko | zakwaterowanie | wyżywienie zg z wybraną opcją | składka z tytułu TFG | składka z tytułu TFP | ubezpieczenie KL 20.000 EUR, NNW 2.000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR
Cena nie zawiera
Cena nie zawiera: taksa turystyczna | opcjonalnie przewóz bagażu dodatkowego | świadczenia dodatkowe
Taksa turystyczna: obowiązkowa taksa płatna w Hiszpanii przy zakwaterowaniu. Wysokość opłaty uzależniona jest od standardu zakwaterowania (lokalnej kategorii obiektu) 2-3 0,66 EUR/os/dzień, 4 1,32 EUR/os/dzień, 5 3,3 EUR/os/dzień, opłata max za 7 dni (nie dotyczy dzieci do 16 lat).
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój standardowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Airport Parking 500, Warszawska 14, 05-090 Dawidy
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
5 976 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 41
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Hotel uwięziony w przeszłości. Maksymalnie 3 gwiazdki.
To była nasza pierwsza wizyta w Royal Star i mówią, że nigdy nie masz drugiej szansy, by zrobić pierwsze wrażenie. To jest takie prawdziwe w przypadku tego hotelu. Określenie go jako 4* jest bardzo odległe od prawdy. Być może 40 lat temu był to hotel 4-gwiazdkowy, ponieważ to miejsce utknęło w czasie i pozostawiło wiele do życzenia, jeśli chodzi o standardy XXI wieku dla współczesnych podróżnych. Jest zmęczony i przestarzały, jak wiele innych komentarzy w recenzjach wskazywało. Demografia była głównie wieku emerytalnego ++ Jednak przez pierwsze trzy dni było tu także mnóstwo młodych osób, które lubiły być słyszane. Personel recepcji był bardzo profesjonalny i zawsze gotowy pomóc nam w razie jakichkolwiek problemów, tak jak miało to miejsce w pierwszej nocy, ale do tego jeszcze dojdziemy. Zarezerwowaliśmy opcję all inclusive, aby nie martwić się o dodatkowe opłaty. To był nasz pierwszy błąd. Jedzenie jest bardzo ograniczone i bardzo monotonne, absolutnie brak wyboru dla wegan i bardzo ograniczony dla wegetarian. Ponadto zawsze było przepełnione, a znalezienie stolika dla czterech osób, jeśli nie trafiłeś w odpowiedni moment, było wyzwaniem. Więc po drugim dniu głównie jedliśmy na zewnątrz w okolicy. Napoje w barze również nie były zbyt przyjemne. Większość napojów smakowała jakby w szklankach został detergent. Rozrywka była żałosna i zupełnie nie dla Anglików. Więc ponownie znaleźliśmy się poza hotelem, co nie było tym za co płaciliśmy dużo więcej za opcję all inclusive. Gdybym był tobą, wybrałbym tylko nocleg, ponieważ jedzenie i napoje nie spełniają bardzo dobrego standardu. Teraz co do pokoi, poprosiliśmy o pokój na najwyższym piętrze, aby sprzątaczki nie budziły nas przesuwaniem mebli nad naszym pokojem. Dostaliśmy zupełnie przeciwny pokój 101 tuż nad barem hotelowym. Drzwi tarasowe również nie były zbyt dobrze uszczelnione i mogliśmy słyszeć każdy samochód przejeżdżający główną drogą, jakby drzwi były otwarte. Następnego ranka po ledwo jakimkolwiek śnie przeprowadzono nas na czwarte piętro. Drzwi tarasowe nie były o wiele lepsze, a z ludźmi wchodzącymi i wychodzącymi z korytarzy sen stał się luksusem. Ten hotel ma, bezapelacyjnie, NAJcieńsze ściany wszechczasów. Słychać każdy mały dźwięk, jakby nie było tam ściany, a drzwi przesuwne brzmią jakby były otwarte, gdy są zamknięte, tak bardzo brakuje w nich materiałów tłumiących dźwięk. Słychać każdy dźwięk z góry również. Słyszeliśmy, kiedy przyszła wiadomość na telefon sąsiada. Nawet suszarka do włosów brzmiała, jakby była w tym samym pokoju. Gdybyśmy mieli kiedykolwiek rozważyć powrót do tego hotelu, musiałbym mieć zapewnienie, że został wyremontowany, wyciszony i zmodernizowany. Nie dla nas i niestety jeden z najgorszych hoteli, w których nocowaliśmy w Hiszpanii.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej