Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

1209 zł/os.

3 182  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
26
obiekt, basen
basen, wakacjepl, video
basen
teren hotelu
budynek główny, basen, wakacjepl

8.8

4 opinie

4.5

2317 opinii

Opis oferty

Region: Costa del SolBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK853419

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Hotel ten znajduje się w ośrodku Fuengirola, bezpośrednio przy publicznej, piaszczystej plaży publicznym. W pobliżu znajduje się wiele sklepó, restauracji oraz innych lokali rozrywkowych. Najbliższym punktem zainteresowania jest Puerto Banus (około 40 km), a najbliższe miasto toFuengirola (około 2 km). Odległość do lotniska to około 25 km.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 2004. Goście zakwaterowani są w 285 pokojach. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi (odpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku podwójnym. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, golf i jazda konna. Bogata oferta sportowa wewnątrz hotelu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard i zajęcia gimnastyczne. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię turecką, salon piękności, anti-ging i ayurvedę, jak również za dodatkową opłatą saunę, łaźnię parową i zabiegi masażu. Program animacyjny i miniklub to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Pokój, standardowy, balkon lub taras, promocja

2 dorosłych

Half boardBalkon lub taras51/promocja
Zakwaterowanie2024-05-18
Wykwaterowanie2024-05-21
3 182 zł
za pokój

Pokój, standardowy, widok na morze, balkon lub taras, promocja

2 dorosłych

Half boardWidok na morzeBalkon lub taras51/promocja
Zakwaterowanie2024-05-18
Wykwaterowanie2024-05-21
3 182 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

134
za wycieczkę
134
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka3 182

Cena całkowita

3 182
Do zapłaty teraz3 182

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 9

Gerry M

Opinia z serwisu Tripadvisor

Maj 2024
Dodano: 13.05.2024

4.0

Tydzień w słonecznej Fuengirole z moją żoną w IPV Palace.

Zarezerwowaliśmy tydzień pobytu z wyżywieniem w połowie maja 2024 roku z żoną - Pokój 4516. Zameldowanie - mężczyzna, który nas zameldował w niedzielne popołudnie, był chłodny i mało przyjazny. Moja żona zauważyła to samo i opisała go jako graniczącego z chamstwem. Nie była to zbyt dobra pierwsza impresja podczas naszej pierwszej wizyty. Nie był to zbyt ruchliwy czas. Pokój - znaleźliśmy nasz pokój czysty, wygodny i wszystko działało. Łóżka były wygodne. Prysznic był wystarczający. Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze. Kilka kosmetyków zostało dostarczonych, ale zapach mydła do rąk był odpychający. Była szpara nad górną częścią drzwi prowadzących na balkon, przez którą prawie można było wsunąć palec. Prowadziło to do potencjalnych przeciągów i hałasu z morza. Pokrywa sedesu / deska klozetowa wymagała regulacji. Drzwi łazienki zacinały się o płytki (trzeba je było wyregulować). Zgłosiłem te rzeczy recepcji przed naszym wyjazdem. Być może warto byłoby dodać gumowe nóżki do mebli, aby zmniejszyć hałas? Ogólnie byliśmy zadowoleni z pokoju i wspomniane rzeczy nas nie zniechęciły. Gdyby był czysty, wygodny i miał porządny prysznic, spełniałby najważniejsze kryteria. Poprosiliśmy również o czajnik i został dostarczony następnego dnia. Saszetki mleka i herbaty były uzupełniane codziennie. Korytarz - wykładzina w środku korytarza na naszym piętrze była zużyta i zniszczona w niektórych miejscach. Były także widoczne uszkodzenia pod spodem, ponieważ podczas chodzenia można było wyczuć wgłębienia. Obszar basenu / Bar przy basenie. Baseny były czyste (i zimne), z niewieloma osobami korzystającymi z nich ze względu na temperaturę. Kilka razy korzystaliśmy z baru przy basenie i byliśmy zadowoleni z jedzenia, piwa i obsługi. Szczególne podziękowania dla Xaviera. Ceny były w porządku. Codziennie spacerowałem, ale moja żona zostawała przy basenie - leżaki nie były zbyt wygodne. Personel: Ogólnie uważaliśmy personel za przyjazny, skuteczny i miły. Szkoda, że pierwsza osoba, którą spotkaliśmy, nie odzwierciedlała reszty personelu hotelowego. Szczególne podziękowania dla Rocio, która zawsze uśmiechała się i jest prawdziwym atutem dla Państwa organizacji. Jedzenie: Ogólny standard jedzenia był dobry, z regularnymi zmianami zarówno w menu śniadaniowym, jak i obiadowym. Muszę jeść ciepłe jedzenie, inaczej nie zjem. Większość dań była w odpowiedniej temperaturze, ale znalazłem kilka dań, które nie były nawet ciepłe. Zrezygnowałem z grzybów po trzech próbach. Ziemniaki były również trafione i chybione. Jedzenie było ogólnie dobrze oznakowane. Ogólnie byliśmy zadowoleni z jedzenia, a moja żona była bardzo zadowolona z menu sałatkowego. Spa - żaden z nas nie korzystał ze spa, więc nie możemy się wypowiedzieć. Rozrywka: Było jej niewiele albo wcale. Pianista bawił jednej lub dwóch wieczorów i był bardzo zdolny. W innych wieczorach była piłka nożna w telewizji. Osobiście wolałbym brak rozrywki niż słabej jakości wykonawców, więc nie martwiłem się zbytnio o ten temat. Telewizor w pokoju miał około 100+ kanałów, ale tylko kilka było w języku angielskim. W tym hotelu było bardzo mało dzieci, a średnia wieku gości wynosiła 45+. Porównywaliśmy ten hotel z Occidental w centrum Fuengirola. W tej wizycie stwierdziliśmy, że Occidental (Barcelo) wypada lepiej. Mieliśmy udany tydzień, a pogoda była naprawdę dobra. Oboje zgodziliśmy się, że chcielibyśmy tam ponownie zatrzymać, ale jest wiele miejsca do poprawy!

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Pogoda

21°C
12°C
17°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej