Dobry6 opinii83% poleceń
7.0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Ilusion Markus Park and Spa

Kod oferty: WAK530790
Last minute
Kod oferty: WAK530790
budynek główny, teren hotelu, basenobiekt, budynek główny, teren hotelubudynek główny, teren hotelu, basenbudynek główny, teren hotelu, basenteren hotelu, basen, rozrywkabasen, SPA, saunabudynek główny, recepcja / lobbyrecepcja / lobbylobby bar, drink barrestauracja, lobby bar, kawiarniapokój, balkon / taras, pokój z widokiem na morzepokój, balkon / taras, pokój z widokiem na morzepokójsport i rekreacja, siłownia, rozrywkateren hotelu, zwiedzanie, okolica
budynek główny, teren hotelu, basen
obiekt, budynek główny, teren hotelu
budynek główny, teren hotelu, basen
budynek główny, teren hotelu, basen
teren hotelu, basen, rozrywka
COVID-19
Przypominamy, że wciąż obowiązują restrykcje i dodatkowe wymagania (np. obowiązkowe testy dla osób bez szczepienia). Sprawdź tutaj, jakie warunki wjazdu obowiązują w przypadku tej oferty.

Nasi klienci docenili

  • Tylko 300 m do publicznej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza.
  • Atrakcyjne położenie: ok. 200 m do centrum Can Picafort, ok. 800 m do mariny, ok. 12 km do Alcudii.
  • Dla amatorów aktywnego wypoczynku: basen, brodzik dla dzieci, siłownia, Centrum Wellness.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    balkon lub taras, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, balkon lub taras, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, superior, balkon lub taras
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: MajorkaOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK530790

    Hiszpania travel health portal - uwaga covid19

    Pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu PCR (wykonanego na 72h przed przylotem) lub testu antygenowego (wykonanego na 48h przed przylotem) przeciwko COVID przed wejściem na pokład samolotu. Osoby zaszczepione w pełni, nie muszą okazywać negatywnego wyniku testu PCR/antygenowego - przed podróżą musi minąć 14 dni od przyjęcia ostatniej dawki szczepienia. Osoby, które są tzw. ozdrowieńcami muszą również okazać dowód przejścia wirusa covid-19 (min. 11 dni i maksymalnie 6miesięcy od pozytywnego testu covid). Wyjątki: Dzieci poniżej 12 (11.99 roku życia) są zwolnione z przedstawiania zaświadczeń, muszą jednak posiadać kod QR uzyskany po wypełnieniu formularza kontroli zdrowia za pośrednictwem aplikacji SpTH. Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Informacje: https://travelsafe.spain.info/pl/

    Lub

    https://www.spth.gob.es/

    Na tej stronie internetowej klienci muszą wypełnić formularz kontroli zdrowotnej i uzyskać kod QR, aby pokazać go w punktach kontrolnych po przybyciu do Hiszpanii: https://www.spth.gob.es/

    Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021, 14.06.2021, 13.07.2021

    Covid19 – majorka- all inclusive

    Uwaga: W przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf/Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuje ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi, serwowane są tylko 3 napoje alkoholowe na osobę i tylko w porze lunchu i kolacji, organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii.

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie

    Hotel znajduje się w Can Picafort nad zatoką Alcudia na północy Majorki i około 300m od plaży. Centrum miejscowości z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi oraz restauracjami, barami i klubami nocnymi oddalone jest od obiektu o około 600metrów. Lotnisko w Palma de Mallorca jest około 65km.

    Wyposażenie

    Hotel wzniesiony został w roku 1972. Obiekt oferuje 72 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka nad dziećmi i opieka medyczna. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, tenisa ziemnego i jazdę konną. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta, squasha i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Wizyta w Strefie Wellness przyniesie ukojenie ciału i zmysłom. Wśród oferowanych zabiegów znajdują się spa i sauna, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Program animacyjny, muzyka na żywo, miniklub i minidisco zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

    Wyżywienie

    Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja z reguły w formie bufetu oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach dla klientów all inclusive (więcej informacji w recepcji).

    Karty kredytowe

    W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express i MasterCard.

    Podatki – baleary

    Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

    Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    • do ceny należy doliczyć 10% VAT

    W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%.

    Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Szanowni Państwo,

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

    Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

    Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Berlin: Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min.28dni i maks. 6miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:

    Www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

    Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021 , 24.06.2021, 19.07.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Czwartek, 05.08.2021
    20:50
    23:59
    WMIWarszawa - Modlin
    PMIMallorca

    Powrót

    Czwartek, 12.08.2021
    17:20
    20:20
    PMIMallorca
    WMIWarszawa - Modlin

    Opinie dodane przez

    6.5
    slagor2 Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Singiel
    Generalnie ok, mogłyby łazienki być w lepszym stanie
    ZaletyDobre jedzenie, pokoje sprzątane codzienne
    WadyMały basen, mała powierzchnia do opalania na leżakach

    6.9
    Monika
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    Hotel położony w miarę blisko plaży i centrum. Miła i pomocna obsługa na recepcji. Nie było problemu, żeby porozumieć się w języku angielskim. Jedzenie dobre i w miarę różnorodne. Trafiliśmy nawet na dzień z daniami i wystrojem chińskim, a innego dnia jak była ocena personelu, to było mnóstwo różnorodnych dań, ładnie podanych. Na plus obecność dań z owocami morza, typowo hiszpańskich, a także sporo świeżych owoców. Śniadania mogłyby być bardziej różnorodne. Co do samego hotelu - pokoje małe, wręcz klaustrofobiczne. Jak zacięły nam się drzwi balkonowe i miały być naprawione na następny dzień to niestety w nocy miałam atak klaustrofobii. Obiekt mógłby już zostać odświeżony. Dwie małe windy, na który trzeba było długo czekać - mieszkaliśmy na 7 piętrze (ładne widoki). Pokój sprzątany codziennie, ale ręczników nie wymienili nam ani razu przez tydzień. Basen malutki, nie korzystaliśmy. Animacje słabe. Na barze dwóch mało rozgarniętych barmanów. Ogólnie, było ok, ale mogłoby być lepiej. Typowe trzy gwiazdki.
    ZaletyPołożenie, obsługa na recepcji i w restauracji
    WadyMałe pokoje, stan obiektu, bar,

    4.7
    marbc
    Pobyt - Czerwiec 2016Para
    Pobyt w VI 2016. koszt 1599zł. Niby super okazja. Ja jednak uważam inaczej - a nie jestem początkującym turystą i w życiu już wiele widziałem i wcale nie jestem wymagający. Na wakacje.pl ten hotel ma 4 gwiazdki, w biurze Itaki mówili że 3. Nie mogłem uwierzyć,że Itaka proponuje swoim klientom taki hotel. Pokoje w porządku, ale wyżywienie i wyposażenie - brak słów. Nie chodzi o ilość jedzenia, bo tego nie brakowało, ale jak np. na obiad lub kolację jest 1 rodzaj mięsa i jakaś tam smażona rybka, to trochę za mało. Poza tym menu codziennie się powtarzało. Potrawy mięsne przystosowane były pod klientów z Niemiec - bardzo tłuste golonki lub coś z dużą ilością kości i tłuszczu. Ciasta co prawda były, ale mało smaczne i jednotematyczne. Poza tym frytki na które nie mogłem już patrzeć. Gdyby ktoś się tam wybrał z dziećmi miałby duży problem czym je nakarmić. Basen- jeżeli tak mogę nazwać miał formę ślimaka o średnicy kilku metrów z głębokością od 0 do 1,8m. Dodatkowo w środku miał dziwny zjazd z poręczami. Przy basenie był bar allinclusive. Aby dostać coś do picia to była istna tragikomedia. Wokół stało kilka osób które z niedowierzaniem wpatrywało się na nieudolność i kompletny brak organizacji barmana. O dziwo barman ożywiał się słysząc język niemiecki. Gości z Niemiec obsługiwał sprawnie i uprzejmie. W hotelu przeważali Niemcy- średnia wieku 65-70 lat. Mnie to nie przeszkadzało, bo byli bardzo kulturalni i mili. Jednak obsługa hotelu inaczej traktowała Niemców , a inaczej pozostałych gości w tym Polaków. Na pewno wiąże się to z napiwkami. Inną kwestia jest zupełny brak rozrywek w hotelu - w ogóle nie ma muzyki- nawet przy basenie. Przez dwa wieczory po 2 godziny był animator , który śpiewał przy akompaniamencie multiinstumentu, ale repertuar nie przekraczał lat 70-tych. Pokoje były OK ale brak lodówki i polskiejTV. Hotel nie dla rodzin z dziećmi. Hotel dla b.mało wymagających. Ja pożyczyłem auto na 4 dni i zwiedzałem. Majorka jest piękna ale inny hotel.
    Zaletypołożenie stosunkowo niedaleko morza (ok. 400-500m), pokoje sprzątane codziennie
    Wadybardzo skromny wybór posiłków, zupełny brak animacji (nie licząc dwóch wieczorów prowadzonych przez 1 osobowego człowieka orkiestrę na niskim poziomie), brak muzyki, mikro basen w kształcie koła o średnicy kilku metrów, opieszała obsługa barmanów, brak lodówki w pokoju, 2 małe windy na które trzeba było b.długo czekać, bak polskich kanałów w TV

    6.1
    Podróżniczka
    Pobyt - Czerwiec 2016Grupa przyjaciół
    Hotel położony w ładnej okolicy. Blisko do naprawdę ładnej plaży i przystanków, gdzie mogło się dostać za fajną cenę gdziekolwiek się chciało. Obsługa sympatyczna, ciężko jednak było się dogadać nawet po angielsku - Majorka to wyspa oblegana przez Niemców, dlatego rzadko kiedy dało się usłyszeć język hiszpański. Jedzenie w hotelu - DRAMAT. Deserami były galaretki, budynie, jakieś musy czekoladowe, bardzo kiepskie ciasteczka. Śniadania, obiady, kolacje tak monotonne, że po tygodniu pobytu nie można było na nie patrzeć. Wszystko przygotowywane głównie pod Niemców, np. same tłuste mięsa. Sałatki? Tak, jeśli można za nie uznać pomidory, ogórki, marchewkę, seler i kapustę pekińską. Owoce z puszki. Podsumowując kwestię jedzenia - masakra. Co do rozrywki w hotelu - praktycznie zero. 2 razy w ciągu tygodniowego pobytu \\\"atrakcją\\\" był wieczorek z muzyką na żywo. Muzyką nie zaskoczyli, a wręcz przynudzali. Trzeba było się dobrze napić, chociaż i z tym był problem. All inclusive wygladał tak, że jednak nie wszystko mogło się dostać. Połowa z karty za dodatkową opłatą (Ci co mieli all mieli -50%, ale jednak). Poza tym około połowy koktajli, np. mohito, czy margarity w ogóle nie było. Więc taki all, że aż wcale. Podsumowując - plus za lokalizację i obsługę (pokoje czyściutkie, sprzątane codziennie), minusy za jedzienie, brak animacji (w ciagu dnia ani razu przy basenie nie słychać było nawet muzyki). Ogólnie rzecz biorąc - bardzo bardzo średnio.
    ZaletyBliskość do morza i centrum; Piękna okolica.
    WadyMonotonne jedzenie; Brak animacji.

    8.6
    Katarzyna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Maj 2016Para
    Hotel obiektywnie rzecz biorąc godny polecenia. Dobra cena, lokalizacja także ? blisko do plaży ? około 300-500 metrów, super dostęp do centrum bardzo blisko, około kilometr do urokliwej mariny. Jedzenie bardzo nam smakowało duży wybór szczególnie desery przypadły nam do gustu. Dania nie były monotonne. Wypożyczalnia samochodów rzut beretem od hotelu. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane. Nie mam się do czego przyczepić.
    Zaletylokalizacja, blisko wypożyczalnia, jedzenie
    Wadynie mam się do czego przyczepić

    Mapa

    Pogoda

    29°C
    18°C
    25°C
    11

    Przed podróżą

    Hiszpania kontynentalna oraz Baleary

    ZASZCZEPIENI
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

    OZDROWIEŃCY
    Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

    DZIECI
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

    POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    Wszyscy podróżni (w tym dzieci w wieku poniżej 12 lat) przed wjazdem do Hiszpanii drogą lotniczą są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH:zobacz więcej.

    TESTY W SUPERCENIE!
    Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.




    Wyspy Kanaryjskie

    ZASZCZEPIENI
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

    OZDROWIEŃCY
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

    DZIECI
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub wykonania testu. Akceptowanymi testami są: PCR lub antygenowy wykonany najwcześniej 48 h przed wylotem.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

    POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: Należy wykonać jeden z testów: PCR lub antygenowy najwcześniej 48 h przed przylotem oraz przedstawić jego wynik na unijnym certyfikacie COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. Przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. Po przekroczeniu granicy Polski.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    Wszyscy podróżni (w tym dzieci w wieku poniżej 12 lat) przed wjazdem do Hiszpanii drogą lotniczą są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH:zobacz więcej.

    TESTY W SUPERCENIE!
    Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.