Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

1843 zł/os.

3 686  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
12
budynek główny, teren hotelu
budynek główny, teren hotelu
teren hotelu, basen
budynek główny, teren hotelu
teren hotelu, kawiarnia

4.0

1095 opinii

Opis oferty

Region: MajorkaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK535790

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Hotel położony jest bezpośrednio przy promenadzie portowej w stolicy Palma (około 600 metrów od plaży). Liczne sklepy i lokale rozrywkowe znajdują się niedaleko obiektu hotelowego. Odległość do lotniska na Majorce wynosi około 8 km.

Wyposażenie:

Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Hotel oferuje wyposażenie przystosowane do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Dostępne sa również biurko oraz (za opłatą) sejf i minibarek. W pokojach do użytku gości jest ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Ograniczenia all inclusive / all inclusive-light (soft) na majorce:

Uwaga, dodatkowe nowe informacje: Zgodnie z nowymi regulacjami rządowymi w przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf/Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova, El Terreno oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuja ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi. Zgodnie z nowymi regulacjami w opcji all inclusive dostępne są trzy napoje alkoholowe do lunchu oraz trzy napoje alkoholowe do kolacji.

Zazwyczaj alkohole dostępne w tej opcji to lokalne piwo oraz wino. Napoje wysokoprocentowe takie jak wódka bądź whisky dostępne są przy dodatkowych opłatach.

W opcje all inclusive włączają się wybrane napoje niealkoholowe dostępne zazwyczaj w godzinach ok. 11 - ok. 23. Organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Pasjonatom sportu proponujemy rower / rower górski. Studio fitness i zajęcia gimnastyczne stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Oprawę rozrywkową zapewnia dyskoteka.

Karty kredytowe:

Akceptowanym środkiem płatniczym w hotelu jest MasterCard.

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie balearów (majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

• Do ceny należy doliczyć 10% VAT

W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50% Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój, de lux, dwuosobowy

2 dorosłych

BreakfastDe lux
Wylot
09:05
11:45
BER · 05.05 (Ndz.)Berlin - Brandenburg
PMI · 05.05 (Ndz.)Mallorca
Przylot
07:50
10:35
PMI · 08.05 (Śr.)Mallorca
BER · 08.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
3 686 zł
za pokój

Pokój, superior, widok na morze

2 dorosłych

BreakfastWidok na morzeSuperior
Wylot
09:05
11:45
BER · 05.05 (Ndz.)Berlin - Brandenburg
PMI · 05.05 (Ndz.)Mallorca
Przylot
07:50
10:35
PMI · 08.05 (Śr.)Mallorca
BER · 08.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
4 270 zł
za pokój

Pokój rodzinny, standardowy

2 dorosłych

Breakfast51/pokój rodzinny
Wylot
09:05
11:45
BER · 05.05 (Ndz.)Berlin - Brandenburg
PMI · 05.05 (Ndz.)Mallorca
Przylot
07:50
10:35
PMI · 08.05 (Śr.)Mallorca
BER · 08.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
4 638 zł
za pokój

Junior suite, superior

2 dorosłych

Breakfast34/junior suite
Wylot
09:05
11:45
BER · 05.05 (Ndz.)Berlin - Brandenburg
PMI · 05.05 (Ndz.)Mallorca
Przylot
07:50
10:35
PMI · 08.05 (Śr.)Mallorca
BER · 08.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
4 802 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

134
za wycieczkę
134
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka3 686

Cena całkowita

3 686
Do zapłaty teraz3 686

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 5

M8022TLstephenn

Opinia z serwisu Tripadvisor

Marzec 2024
Dodano: 13.03.2024

1.0

Niegrzeczny personel i okropna obsługa

Podczas gdy widoki z hotelu są wspaniałe, a pokoje były zadowalające, moje ogólne doświadczenie było bardzo złe. Nigdy nie spotkałem tak bezczelnie niegrzecznej i niepomocnej obsługi. Taka sytuacja miała miejsce wielokrotnie podczas mojego pobytu. Po pierwsze, zmuszono mnie do rozmowy telefonicznej na zewnątrz, zamiast w holu, głośno przerywając mi.

Ponadto, trzy razy podczas mojego pobytu dzwoniłem po obsługę pokojową, aby przynieśli mi żelazko do pokoju, i nigdy go nie otrzymałem. Za każdym razem gdy dzwoniłem, personel był całkowicie nieprzepraszający i sprawiał wrażenie, że się myliłem.

Poza tą sytuacją, gdy zadzwoniłem na recepcję, aby zapytać o późne wymeldowanie, powiedzieli mi, że nie będą w stanie mi powiedzieć tego do dnia wymeldowania. Rozumiem, że późne wymeldowanie może nie być możliwe ze względu na dostępność, ale pomysł, że hotel nie wie o swojej dostępności na następny dzień, jest śmieszny. Uniemożliwia to przygotowanie.

Wreszcie, facet pracujący przy recepcji był najbardziej niegrzeczny ze wszystkich, odmawiając mi pozwolenia na siedzenie i pracę w holu, mimo że nie było tam nikogo. Również kilkakrotnie bardzo niegrzecznie nas uciszał.

O ile rozumiem, że jest to przypuszczalnie jeden z lepszych hoteli na wyspie, to ja nigdy więcej tutaj nie zostanę. Znajdź lepsze miejsce, bliżej miasta, gdzie pracownicy naprawdę szanują klienta.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Valldemossa 17 km w linii prostej od hotelu
Valldemossa to zabytkowe górskie miasteczko, które elektryzuje klimatem wąskich uliczek i cudowną architekturą. Ciekawostką jest fakt, że w połowie XIX wieku w mieście przebywał nawet sam Fryderyk Chopin z ukochaną George Sand. Na terenie miasteczka Valldemossa znajduje się m.in. muzeum, w którym można podziwiać rękopisy, partytury czy listy autorstwa słynnego kompozytora. Miejscowość położona w górach Serra de Tramuntana emanuje sielskością, niespieszną atmosferą i wszechobecnym spokojem. Dom, w którym na przełomie 1838 i 1839 roku mieszkał Chopin został strawiony przez ogień. Spalenie domostwa miało być receptą mieszkańców na prątki gruźlicy, jaką przebył na wyspie muzyk. Atrakcje Valldemossy uzupełnia też malowniczy kościół Kartuzów z XIV wieku.

Zobacz więcej

Valldemossa

Pogoda

21°C
15°C
17°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź